Προς το περιεχόμενο

weberdcoe

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    91
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Gear List
    Korg Oasys 88, Korg MS-2000

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή weberdcoe

0

Φήμη

  1. Καλημέρα, έχω την εντύπωση χωρίς να έχω κάτι πιο χειροπιαστό, μόνο εντύπωση, ότι το σύστημα εκτός από τη γρήγορη και εύκολη επιλογή presets, κάνει και άλλα πράγματα. Πέρα από την εκτελεστική δεινότητα του Vangelis, το άκουσμα είναι κάτι πέρα από multi-layered sounds που χειρίζονται με volume pedals. Επίσης, στο βίντεο με τον αυτοσχεδιασμό του DVD της Ιθάκης που έχει και ο Allyseum στο site του, υπάρχει ξεκάθαρα σύνδεση των μικρών κουτιών που επιλέγει τους ήχους με τους λεγόμενους Transposers στα δεξιά του, καθώς όταν σε κάποιο σημείο πατάει το πράσινο κουμπί και απεμπλέκει τον συγκεκριμένο ήχο, το μεγάλο C που ήταν αναμμένο γίνεται μια παύλα, ενώ όταν το ξαναπατάει ξαναενεργοποιεί τον ήχο, η παύλα γίνεται ξανά C. Αυτή η σειρά με τα C's δείχνει ότι υπάρχει κάποιου είδους εναρμόνιση, ή force to scale λειτουργία...
  2. Θεωρώ ότι δεν έχεις δίκιο, δεν θέλω να γίνουμε φίλοι με τον Βαγγέλη, μου αρκεί η σχέση δημιουργού-ακροατή. Αν τα έργα του αρέσουν ή δεν αρέσουν τώρα ή στο παρελθόν, νομίζω δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε τώρα. Τι στιγμή που ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική παραγωγή και τη δισκογραφία, εφόσον πουλάει τους δίσκους, κόβει εισιτήριο στις συναυλίες κοκ, υποχρεούται να κρατάει επαφή με το κοινό του. Όχι μόνο αυτός, αλλά όλοι όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με κάτι που έχει σχέση με αγοραστικό κοινό. Και παρακαλώ να γίνει κατανοητό ότι μιλάω για τη μουσική ως προς την πλευρά του προϊόντος. Δεν ενδιαφέρει η προσωπική ζωή ούτε και αφορά κανέναν, θα ήθελα όμως να γνωρίζω νέα μόνο για ότι έχει σχέση με τη μουσική και για τα περί της μουσικής. Μπορεί ένας καλλιτέχνης να μην είναι κοινωνικός ή επικοινωνιακός εκ φύσεως, όμως πιστεύω ότι στα πλαίσια της δουλειάς πρέπει να περιλαμβάνεται και η επαφή με το κοινό που σε ακολουθεί ή απευθύνεσαι.
  3. Δεν έχω αγοράσει τον δίσκο ακόμη, αλλά μου χτυπάει άσχημα να εμφανίζεται με συνεντεύξεις κ.α. όταν έχει να παρουσιάσει (πουλήσει) μια καινούργια δουλειά, ενώ τον υπόλοιπο καιρό τους λεγόμενους fans, δηλαδή τους ανθρώπους που τον ακολουθούν και καλούνται να πληρώσουν λεφτά από τη τσέπη τους είτε για να αγοράσουν έναν δίσκο είτε για να παρακολουθήσουν μια συναυλία, τους αγνοεί εντελώς, με διάφορες σοφιστικέ δικαιολογίες. Θεωρώ ότι ένας καλλιτέχνης είναι και δημόσιο πρόσωπο, οπότε έχει την υποχρέωση εφόσον απευθύνεται σε ένα κοινό από το οποίο ζητάει να αγοράσει τη μουσική του, να διατηρεί μια minimum επαφή.
  4. Και επί του προκειμένου, αυτό είναι το Midi Switcher που χρησιμοποιεί ο Γιάννης στο βίντεο; Για να κάνει όλα τα keyboards να μιλάνε μεταξύ τους, δεν αρκεί όμως μόνο αυτό... θέλει και άλλα μηχανήματα.
  5. Κατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ τον φίλο που ξεκίνησε αυτό το Θέμα. Έπειτα θεωρώ ότι άσχετα από το εάν πολλοί από εμάς έχουν τεχνικές γνώσεις πάνω στη τεχνολογία Midi κλπ., ή εάν η συγκεκριμένη παρουσίαση δεν προσφέρει κάτι παραπάνω στις γνώσεις που ήδη έχουμε, θεωρώ πολύ ωραία κίνηση εκ μέρους ενός καλλιτέχνη να παρουσιάζει έστω και περιληπτικά το set-up του. Δείχνει μια εξωστρέφεια και μια άνεση που εμένα μου αρέσει πολύ. Αυτό που λέει πιο πάνω ο κύριος Χναράκης είναι πολύ σωστό, δηλαδή ότι σε ένα καλλιτέχνη αυτό που μετράει ουσιαστικά είναι η σύνθεση, η μουσική του. Κάποιοι δυστυχώς (μεγάλοι καλλιτέχνες) έχουν μια φειδώ και μια τάση αποφυγής σχετικών παρουσιάσεων, που πιστεύω ότι είναι πρακτικά αδικαιολόγητη... για το απλούστατο γεγονός ότι αν π.χ. σε ένα υποθετικό σενάριο κάποιος χρησιμοποιήσει το set-up του Yanni ή του Β. Παπαθανασίου, αυτομάτως δεν γίνεται Yanni ή Vangelis, αυτονόητο!
  6. weberdcoe

    Vangelis - Rosetta

    Στο 0,28 preset Combi "Tangerine Skies" από το Korg Oasys με τη λειτουργία Karma στο on.
  7. Το πιάνο είναι πιάνο και το συνθεσάιζερ-συνθεσάιζερ. Όποιος θέλει να κάνει σοβαρή σπουδή στο πιάνο, σε επίπεδο πτυχίου ή διπλώματος πρέπει απαραίτητα να έχει ακουστικό πιάνο. Ειδικά για δίπλωμα, πιάνο με ουρά. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα. Τώρα, για τις άλλες περιπτώσεις του στυλ κάνω μια αρχή στο κλασικό και βλέπουμε, μετά το γυρίζω σε μοντέρνο με το αυτί, μετά κάνω και ένα live σε λαϊκό, ένα synthesizer 61άρι αρκεί, ή ένα έστω αρμόνιο.
  8. Φίλε περαστικά και από μένα...
  9. http://www.synthtopia.com/content/2016/02/05/yamaha-fm-x-synthesis-way-more-powerful-than-a-dx-7/#more-69103
  10. Περάσανε πια αυτά... Τώρα ο άλλος με ένα laptop από το κρεβάτι του έχει τη δυνατότητα να κάνει ολόκληρη παραγωγή. Δεν εντυπωσιάζουν λοιπόν αυτά όπως παλιά... Αλλά αν μη τι άλλο χαίρομαι διότι τα καινούργια synth πάνε περισσότερο προς την ζωντανή εκτέλεση, με ομαλές αλλαγές ήχων, εξελιγμένα arpeggiators ή Karma technology ή δεν ξέρω γώ τι άλλο, set-lists για γρήγορη ανάκληση των ήχων, περισσότερα κουμπιά και faders... Το synthesizer ακόμη εξελίσσεται, πιστεύω ότι στο μέλλον θα δούμε ακόμη πολλά πράγματα όσον αφορά την αμεσότητα της επικοινωνίας εκτελεστή-οργάνου (πάλι στον Βαγγέλη καταλήξαμε φίλε Waterfall-K! ;D )
  11. Να πω ότι για την ώρα δεν έχω εντυπωσιαστεί; προσωπικά γούστα είναι αυτά... ίσως μια δια ζώσης δοκιμή να αποκαταστήσει... την παρεξήγηση! Πάντως, όπως και να έχει θεωρώ ότι η τιμή του πρέπει σίγουρα να πέσει...νομίζω ότι είναι over-priced.
  12. Και όλα τα βρίσκει εξαιρετικά, όπως πάντα... ;D
  13. Επιτρέψτε μου να σας πω και να εκφράσω την προσωπική μου άποψη, οι απόπειρες εκτέλεσης που έχω ακούσει πάνω στα σωζόμενα κομμάτια της Αρχ. Ελλ. Μουσικής δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που ονομάζουμε σήμερα παράδοση, φαίνονται τελείως ξένα και περίεργα...λες και δεν είναι οι ρίζες μας, η μουσική μας και η γλώσσα μας... ή λες και η παράδοση από ένα σημείο και μετά (ποιό, άραγε ; ) να έκανε στροφή και να οδηγήθηκε σε άλλα μονοπάτια. Επομένως, όπως λέει και ο λαός, ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε...
  14. Στη Βυζαντινή Μουσική υπάρχουν οι κανόνες, τα προσόμοια κλπ., είναι κάτι αντίστοιχο των Νόμων της αρχαιότητας. Έτσι, θεωρώ ότι είναι εξέλιξη υπαρχόντων ήχων και ρυθμών, που άλλοι εξελίχθηκαν και άλλοι μας έχουν παραδοθεί αυτούσιοι. Η Ελληνική Μουσική έχει παρελθόν και μέλλον, πέρα από επιρροές τις οποίες ένας σχετικά σχετικός μπορεί να καταλάβει και να εκκαθάρει απο την έρευνά του. Ακόμη και ξένοι, πχ υπάρχει η μαρτυρία του Άρχοντος Πρωτοψάλτου της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας Λεωνίδα Αστέρη (ήταν και σολίστ της Τουρκικής Λυρικής Σκηνής) στον οποίο ο διευθυντής της Λυρικής Σκηνής ή του Κεντρικού Ωδείου της Πόλης δεν θυμάμαι ακριβώς, ανέφερε ρητά ότι η τουρκική μουσική είναι Ελληνικής καταγωγής, αλλά αυτοί μετέπειτα προσέθεσαν επιπλέον στοιχεία (δηλαδή έγιναν τα γνωστά μακάμια)...
  15. Έχω έντονες αμφιβολίες στο αν όντως έτσι ήταν η αρχαία ελληνική μουσική. Αυτές οι απόπειρες δεν θυμίζουν καν Ελληνική Γλώσσα, πόσο μάλλον τη μουσική... Η άποψή μου είναι ότι η Ελληνική Μουσική έχει συνέχεια και διασώζεται και στις μέρες μας, εν μέρει από τη Βυζαντινή Μουσική και εν μέρει από τα Δημοτικά μας τραγούδια (χωρίς βέβαια τις τωρινές "εναρμονισμένες" κατά τη Δυτική αρμονία...βερσιόν). Τα πενταφωνικά Ηπειρώτικα τραγούδια θεωρώ ότι είναι ένα καλό παράδειγμα (αρχαίας) Ελληνικής Μουσικής χωρίς αλλοιώσεις.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου