Προς το περιεχόμενο

pipityri

Guru
  • Αναρτήσεις

    1.426
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    7

pipityri ήταν Μέλος της ημέρας 26 Οκτωβρίου 2020

pipityri είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Gibson Les Paul Custom
    Fender Stratocaster Midi Ready,Mexico
    Godin XLSA
    Dean Hardtail Doubleneck Fretted/Fretless (mod by P. Economakis)
    Martin OMC 16RE Aura
    Nonis (Gypsy Jazz Acoustic)
    AC Fairbanks CO Mandolin


    Vox AC4 Stack
    Lopek-custom made 2x100 power amp&cabs, made by Christos Papadopoulos
    Pignose
    Creat-G60

    Shur Riot
    Saymour Duncan Twin Classic
    Morley Power Wah/Volume
    Boss NS-2
    Boss-CE3
    Boss-CS2
    Boss-RC2

    Roland VG8
    Roland GR33

    Dragonheart picks

    Ernie Ball Slinky 0,9 (Fender) O,10 (Les Paul/Godin/Fretted Dean) 0,11 flatwound (Fretless)
    Martin Custom Light/Elixir 0,11 (Martin)
    Argentine(Nonis)

    George L cables
  • Day job
    Μουσικός
  • Facebook
  • Soundcloud
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

3.347 προβολές προφίλ

Συμμετοχή pipityri

Rock Star

Rock Star (3/4)

752

Φήμη

  1. Τα σχόλια μου δεν αφορούσαν το ποια είναι η αρμονία, αλλά το ότι, κατά την γνώμη μου, θα ήταν προς όφελος της παρουσίασης να υπάρχει αναφορά σε αυτήν και πως, εφόσον υπάρχει, να γίνει σωστά. Προσωπικά σαν ακροατής, βρίσκω τις αναφορές ατελείς και ερασιτεχνικές, με την κακή έννοια. Δεν συζητώ καν το κατά πόσο κάποιος που χρειάζεται βοήθημα για να ονομάσει ένα ακόρντο είναι entitled να παρουσιάζει αναλύσεις κλπ χαριτωμένα. Επίσης, τα hold your horses κλπ , αλλού. Απεύθυνομαι σε όλους με σεβασμό και απαιτώ το ίδιο.
  2. Δέχομαι τον κόπο και τις ώρες και την προσπάθεια. Φυσικά. Και γι΄αυτό ασχολούμαι. Το ότι κόπιασες να κάνεις κάτι δεν το καθιστά υπεράνω άλλα άξιο κριτικής.
  3. Το θέτεις σε μια βάση που μου είναι τελείως ξένη. Δεν το βλέπω σαν κάτι ανταγωνιστικό όπου θα έρθει κάποιος και θα το κάνει καλύτερα ή χειρότερα. Είναι απλό, βγαίνω κρατώντας ένα τσαμπί μπανάνες και λέω στον κόσμο, κύριοι, ιδού ένα τσαμπί μπανάνες. Δεν βρίσκω τον λόγο να μην το πω ή να το πω κάπως διαφορετικά ή ξέρω γω τι άλλο. Αυτό το...ντο με σολ από πάνω....μεταφράζεται σε C/G...? Και, sus χρησιμοποιούμε όταν δεν υπάρχει η 3η. Πληροφοριακά.
  4. 1. Αυτό δεν το ξέρει αυτός που θα παρακολουθήσει το βίντεο. 2. Μοιράζεσαι μια πληροφορία με το σύμπαν, οφείλεις να την ελέγχεις ως προς την ορθότητα της. Ο σπουδαγμένος προφανώς και δεν χρειάζεται να του αναλύσεις εσύ το κομμάτι σου. Επιπλέον, θα καταλάβει και θα προσπεράσει ή θα διορθώσει τα όποια λάθη σου. Αυτόν που δεν ξέρει και στρέφεται σε σένα για να μάθει όμως, τον παίρνεις στο λαιμό σου. 3.Αυτό αναιρεί την ανάγκη ύπαρξης ενός βίντεο που εξηγεί το κομμάτι. Προφανώς το εξηγείς γιατί κάποιοι δεν το έχουν καταλάβει. 4.Δεν μίλησα για την ποσότητα της θεωρίας. Μίλησα για την ποιότητα. Όταν χρησιμοποιούμε ορολογία το κάνουμε σωστά. Διαφορετικά, υπάρχουν αυτό που ο Zappa αποκαλούσε romantic terms....Πες πως το ακόρντο αυτό είναι, ξέρω γω, μπλε ή σου θυμίζει ένα στιλέτο που ζει στη βροχή ή τον κόσμο ανάποδα κλπ. 5. Δεν έδωσες, είπες...κάτι σαν....Αυτό δεν συγκαταλέγεται σε καμία από τις γνωστές ονομασίες αυτού ή οποιουδήποτε άλλου ακόρντου. Καταλαβαίνω τα κίνητρα σου και τα σέβομαι απόλυτα. Μάλιστα, θεωρώ αξιοθαύμαστο αυτό που-πας να-κάνεις. Μπορείς να το κάνεις πολύ καλύτερα, στο ύφος , στυλ και για το κοινό που έχεις στο μυαλό σου. Το οποίο, φυσικά, αξίζει την καλύτερη εκδοχή που μπορείς να δώσεις.
  5. Φυσικά και είναι. Εγώ, ας πούμε, αν δεν το έβλεπα για λόγους συναδελφικής αλληλεγγύης και για να αφήσω ένα, χρήσιμο πιστεύω, σχόλιο, με το που θα άκουγα το...κάτι σαν suspended....θα το είχα κλείσει.
  6. Σαφώς βελτιωμένο. Καλύτερη ροή στον λόγο, περισσότερη πληροφορία, ωραίες οι αναφορές στις επιρροές. Θεωρώ πως, εφόσον αναφέρεσαι και στην αρμονία, πρέπει να το κάνεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ακρίβεια στην ορολογία-δεν υπάρχει χώρος για...κάτι σαν suspended...κλπ. Ακριβώς τι ακόρντο είναι-ειδικά από την στιγμή που παίζει τόσο κεντρικό ρόλο στην σύνθεση-και ακριβώς σε τι θέση/αναστροφή. Εννοείται πως όταν αναφέρεσαι σε τέτοια ζητήματα, επιβάλλεται η εμφάνιση staff notation στην οθόνη. Το μεγαλύτερο μέρος του κοινού που βλέπει τέτοια βίντεο ψάχνει τέτοια πράγματα και κάποια έλλειψη στην πληροφορία ή μια αστοχία στην ορολογία υπονομεύει την συνολική προσπάθεια. Πρέπει να πείσεις πως ξέρεις ακριβώς γιατί πράγμα μιλάς.
  7. Ωραίο,έχει πλάκα και ωραία παιξίματα. Ο Lattieri είναι κάπως σοφιστικέ για το συγκεκριμένο context και θέλει άλλου τύπου rhythm section.
  8. pipityri

    Two-chord Noiz jam

    @BillTrantos Είσαι sexy beast, αυτό είσαι! Ωραίος!
  9. Μπράβο, Sir. Εξαιρετική ανάγνωση. Ο Κώστας όντως κεντάει.
  10. pipityri

    Μεγάλα Δώρα Jam

    Είσαι ένας πονηρός και σαν φίδι ξεγλυστράς είσαι όμως αδελφός και μεγάλος παιχταράς...χαλάλι. @gvour Εύγε! Εύγε!
  11. pipityri

    Μεγάλα Δώρα Jam

    Νομίζω η λέξη που ψάχνεις-ας μην κρυβόμαστε- είναι...κάβλα. Έλα, πες και το γιατί. Πες!
  12. pipityri

    Dimsonic - The making of Spaces

    Ολα αυτά τα ωραία θα μπορούσαν να είναι μέρος του κλιπ. Με σενάριο και μεστό λόγο δεν χρειάζεται να τραβήξει υπερβολικά πολύ. Επιπλέον, όποιος το δει, στο τέλος θα φύγει έχοντας μάθει κάτι , έχοντας πάρει κάποιο ερέθισμα....ένα νέο voicing, ένα ρυθμικό, κάτι. Υποθέτω πως όσοι βλέπουν συστηματικά τέτοια βίντεο, το αναζητούν αυτό.
  13. pipityri

    Dimsonic - The making of Spaces

    Θα μπορούσες να πεις και κάτι τα time signatures, πχ πως σπας το δεκάρι κλπ. Θέλω να πω, υπάρχουν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες που έχουν ενδιαφέρον.
  14. pipityri

    Dimsonic - The making of Spaces

    Παρόλα αυτά, το είδα. Και, για να πω την αλήθεια, μου άρεσε σαν παρουσίαση. Θα το ήθελα πιο λεπτομερές ως προς την αρμονία. Ας πούμε, ένα overview των τονικών κέντρων στην αρχή. Φυσικά, τα ονόματα των ακόρντων. Μια κουβέντα για τα βασικά μοτίβα. Τέτοια πράγματα. Βέβαια, δεν ξέρω ποιο είναι το target group που έχεις στο μυαλό σου, θεωρώ όμως πως οι πιο πάνω αναφορές θα το διεύρυναν. Οπως και να'χει, πρόκειται για μία σοβαρή προσπάθεια, που ρίχνει ένα φως στο πόση δουλειά, επιμέλεια και αγάπη απαιτείται για να γίνει κάτι που και αντέχει σοβαρή κριτική και αξίζει να το συζητάμε. Τέλος, το κομμάτι το απόλαυσα ξανά.
  15. Να προσθέσω σε όσα ωραία είπε ο @Alex Raptakis πως το Jazz Improvisation το κάνει ο Gary Burton. Επίσης, ο τρόπος εξέτασης είναι peer review, δηλαδή οι εργασίες σου αξιολογούνται από την κοινότητα. Αν θες να ολοκληρώσεις κάποιο course και λάβεις το σχετικό certificate, πρέπει και να παραδώσεις τις εργασίες-υπάρχει deadline-και να κάνεις ο ίδιος αξιολογήσεις. Τουλάχιστον έτσι ήταν παλιότερα, διόρθωσε με αν κάνω λάθος. Εχω παρακολουθήσει κάποια εκπληκτικά courses στο παρελθόν. Είχε το Berklee ένα για songwriting με τον Pattison, απίστευτο. Ηταν ένα από κάποιο Arizona University ή κάτι τέτοιο για μουσική τεχνολογία, με γράψιμο σε Python, που έφτανε μέχρι στοχαστική, Markov Chains κλπ...φανταστικό. Αυτό που λες από το Yale, ωραίο. Εχει κι ένα αντίστοιχο από το Curtis, επίσης ωραιότατο.Από τα πιο χρήσιμα που έχω κάνει ήταν το Rehearsing Music Ensembles, εκπληκτικός καθηγητής, στοιχεία conducting και τεχνικές πρόβας που χρησιμοποιώ από τότε καθημερινά, ακόμα και στην μελέτη. Τέλος, το πιο απολαυστικό, βαθιά επιδραστικό και απολύτως εκπαιδευτικό ήταν το ModPo από το Penn, ένα απίστευτο ταξίδι στην σύγχρονη αμερικάνικη ποίηση- από Whitman, Dickinson και δώθε.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου