Προς το περιεχόμενο

capricorne

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    16
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

Συμμετοχή capricorne

0

Φήμη

  1. Θεωρώντας τη μουσική οικουμενική, δεν τη διαχωρίζω βάσει ύφους. Καλά τραγούδια υπάρχουν και θα υπάρχουν και στη ροκ και στη λαϊκή και στη τζαζ και στην βυζαντινή και στην ποπ και στην δημοτική και στην έθνικ και στη μέταλ και στην κάουντρι. Ξεχωρίζω όμως ρητά και αυστηρά τη μουσική σε ποιοτική και σε ευτελή: - Ως ποιοτική μουσική ορίζω αυτή που παράγεται με σκοπό τη γνήσια καλλιτεχνική έκφραση του δημιουργού και την ανάδειξη της μουσικής τέχνης. - Ως μη ποιοτική μουσική ορίζω αυτή που παράγεται με σκοπό την κονόμα (ενσυνείδητο κέρδος). Αυτή είναι η προσωπική μου αντίληψη και ο καθένας μπορεί βεβαίως να διαφωνήσει.
  2. Εσύ μπορεί να είσαι ειδήμων στο opensource (ό,τι διάολο κι αν είναι τούτο), ενώ εγώ από την άλλη είναι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο. Μπορεί επιπλέον να γνωρίζεστε με τον evris 27 χρόνια, εγώ τον γνώρισα πριν κάποιες ώρες. Άλλο το να λέω "επεξεργάζομαι software που είναι προϊόν εθελοντικής προσπάθειας" κι άλλο να λέω ορθά κοφτά "είμαι εθελοντής". Θες να με χαρακτηρίσεις τυπολάτρη, σχολαστικό, μπούφο ή ότι άλλο σου κατέβει; Κάνε το αν σε ευχαριστεί. Ήδη με έχει κουράσει το όλο θέμα. Όλοι μας έχουμε διαμορφωμένη αυτή την αίσθηση που περιγράφεις και βάσει αυτής μιλάμε και πράττουμε. Όλοι έχουμε τα "θέλω" μας (επιδοκιμάζω) και τα "δε θέλω" μας (απορρίπτω). Που το μεμπτό δηλαδή φίλος; Εκτός κι αν θεωρείς έγκλημα τη διαφωνία στα πλαίσια ενός θεμιτού διαλόγου. +1000
  3. Το αν ο μέσος αρχαίος έλληνας ή γότθος ή ινδιάνος ήταν ή όχι σε θέση να εκτιμήσει τη γλυπτική του Φειδία μείωσε το έργο ή την προσφορά του γλύπτη στην τέχνη; Ή μήπως ο Θεοδωράκης και ο Μάλαμας παίζουν σε κενά στάδια; Μάλλον sold out θα 'λεγα, οπότε εσύ ξανασκέψου το harilatron. Αυτός ο σκληρός πυρήνας αναγνωστών του Καζαντζάκη και ακροατών της ποιοτικής μουσικής είναι που αντιπροσωπεύει την ελπίδα για το μέλλον. Γενικεύσεις του τύπου "έχουμε πέσει κατηγορία" μου ακούγονται ολότελα ανάρμοστες και αυθαίρετες και ο λόγος που postαρα τόσες φορές στο συγκεκριμένο θέμα είναι ακριβώς για να αντικρούσω τις αυθαιρεσίες που διατυπώθηκαν. Να μιλάς με ακρίβεια σε παρακαλώ και να μη μου αποδίδεις φράσεις που ουδέποτε είπα. Δεν υποτιμώ τίποτε. Διευκρίνισα σε προηγούμενο post μου πως ούτε ποδηγετούμε σε θέματα τέχνης, αλλά ούτε και υστερούμε. Ούτε ισχυρίστηκα βέβαια πως οι υπόλοιποι δε διαθέτουν τέχνες και πολιτισμό. Για του λόγου το αληθές, παραθέτω δικό μου απόσπασμα: Κι εγώ αισχύνομαι για την πνευματική απειθαρχία και σήψη των γηγενών (όπως άλλωστε εμφαίνει το πρώτο μου post σ' αυτό το θέμα, αυτό που όλοι σπεύσατε να χαρακτηρίσετε ακραίο). Παραθέτω πάλι απόσπασμα: Με έκδηλη χαρά και ανακούφιση διαπιστώνω πως τα μέλη του noiz διαθέτουν ανησυχίες και ευφυία πέραν του "τι μαγνήτες φοράει η τάδε κιθάρα". Από την πλευρά μου πράττω ότι περνάει απ' το χέρι μου για να τοποθετήσω το λιθαράκι μου στην αναστήλωση αυτού του τόπου (όπως κι αν ερμηνευτεί αυτό). Ένας κούκος βέβαια δε φέρνει την άνοιξη, αλλά συνεχίζω να επιμένω, ανεξαρτήτως του αν θα φανεί φως στην άκρη της σήραγγας. Σ' αυτές τις περιπτώσεις άλλωστε δεν επιλέγουμε την πορεία μας, αντιθέτως, αυτή μας επιλέγει.
  4. Εγώ αλάνι δε γνωρίζω από φλεγόμενες αλεπούδες (Firefox), ορθάνοιχτα γραφεία (OpenOffice) και τα συναφή. Τα μόνα spells (aspell, ispell ή όπως αλλιώς τα αποκαλείς) που ξέρω είναι αυτά του Lineage II, του World of warcraft και παρεμφερών mmorpg και το σούσι (SuSE) μου προκαλεί ναυτία. Επαναλαμβάνω, ότι πουθενά δε διευκρίνισες ότι είσαι εθελοντής. Μπορεί να δήλωσες ότι έλαβες βοήθεια από εθελοντές: ή ότι η σύζυγός σου είναι εθελόντρια: πλην όμως, τίποτε απ' όλα αυτά δεν αποφαίνεται ότι εσύ προσωπικά είσαι εθελοντής. Πες με όπως θες: βλάκα, ανίδεο, αργόστροφο, εγώ πάντως αυτοπροσδιορίζομαι ως ακριβολόγος. Μου αρέσει που φέρεσαι και ως ζηλωτής του "άμεσου" και απλού μηνύματος από τον εντολέα προς τον αποδέκτη. Συντακτικό-νοηματικό χάος θα 'λεγα εγώ, αλλά εμένα ποιος μ' ακούει. Πάω να καταντήσω μουσειακό έκθεμα. Και δε διαθέτω κανένα φίλο που να ασχολείται με υδρόβια πτηνά και οργασμικές λειτουργίες, μάλλον με συγχέεις με άλλο συμπαθές μέλος του noiz. Aς είναι όμως, σε δικαιολογώ λόγω του περασμένου της ώρας. Η ενασχόληση με μουσικά όργανα δεν είναι καταπόνηση dude. Για πολλούς είναι απόλαυση, για άλλους είναι ανάγκη, για κάποιους είναι πολυτέλεια, μερικοί το έχουν ανάγει σε επιστήμη και κάτι λίγοι φημολογείται πως ωθούνται από μεταφυσικά ερεθίσματα.
  5. Ουφ... έλιωσα τα πλήκτρα να γράφω απόψε :-\ Αλλά εδώ δεν έβαλα μυαλό όταν έπρεπε, τώρα θα βάλω, στα γεράματα; :P Evris, τα επιχειρήματά σου είναι παιδικά. Παραβάλλεις μια γλώσσα χιλιάδων ετών (ελληνική) με το λειτουργικό σύστημα DOS (που μετράει πόσα χρόνια είπαμε; ) προσπαθώντας να τεκμηριώσεις το ατεκμηρίωτο. Παρομοίως και για την αντιστοιχία φιλόλογου-ποδηλάτη. Σοβαρέψου σε παρακαλώ. Είναι σα να συγκρίνω εγώ το Smoke on the water με το "Θέλεις τραλαλά" της Μπεζεντάκου. Πουθενά προηγουμένως δε διευκρίνισες τα περί εθελοντισμού. Τώρα το λες. Ακόμα χειρότερα λοιπόν. Εάν το εξασκούσες βιοποριστικά, θα υπήρχε μια εύλογη εξήγηση. Εσύ λοιπόν καταπονείσαι από προσωπικό χόμπυ. ΟΚ, δικαίωμά σου, πλην όμως, διπλά αδιάφορο για 'μένα.
  6. Μην μπερδεύεις την τέχνη με την επιστήμη. Σε επίπεδο επιστημονικών/τεχνολογικών επιτευγμάτων, σαφώς έχουμε πάρει (ανεπιστρεπτί) την κατιούσα. Σε επίπεδο πολιτισμικής ένδειας ως λαός εν γένει, σαφώς πλειοδοτούμε. Άξιοι όμως καλλιτεχνικοί δημιουργοί όπως αυτοί που προανέφερα υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν, ασχέτως του αν ο μέσος έλληνας είναι ή όχι ικανός να εκτιμήσει το έργο και την προσφορά τους. Μπορεί να μην κατασκευάζουμε BMW και Nokia, αλλά κανένα αυτοκίνητο ή άλλο μαραφέτι δεν αγγίζει το "Μονόγραμμα" ενός Ελύτη ή τον "Μεγάλο Ερωτικό" ενός Χατζιδάκι. Διαφωνείς; Δικαίωμά σου. Δημοκρατία (εικονική) βιώνουμε, άρα όλες οι φωνές σεβαστές. Απόψεις παραθέτουμε εδώ, δε νομοθετούμε, ούτε παίρνουμε κεφάλια (στο χορό μας, όπως λέει κι ο Βασιλάκης).
  7. Με άλλα λόγια, ισχυρίζεσαι ότι η άσκηση βίας είναι ο μόναδικος τρόπος εναντίωσης/διαμαρτυρίας; Δικαίωμά σου. Να αναφέρω μερικούς άλλους τρόπους που δείχνεις ν' αγνοείς; συνδικαλισμός, διαδηλώσεις, απεργία, τέχνη (ναι, καλά διάβασες, τέχνη), ΨΗΦΟΣ (ναι, ναι, αυτή η γαμημένη η κωλο-ψήφος που την πετάτε αβίαστα όπου να 'ναι) κλπ. 'nough said. Συμφωνούμε ότι η αυθαιρεσία των κυβερνώντων λυμαίνεται τα πάντα σ' αυτόν τον έρμο τόπο. Και τη δημοκρατία και την παιδεία και την οικονομία και την αξιοπρέπεια μας. Μην περιμένεις όμως τη λύση ως "μάνα εξ' ουρανού". Αναφέρθηκα στην ΨΗΦΟ νωρίτερα. Αυτούς που μας κυβερνούν, εγώ κι εσύ κι ο παραδίπλα τους εκλέγουμε, δε φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια στη βουλή. Σκέψου το λίγο και αναλογίσου πόσο μαζοχιστές είναι οι συμπατριώτες σου. Σε επικροτώ γι' αυτό. Όλα σου τα επιχειρήματα περιστρέφονται γύρω από τον κοινό άξονα πληροφορική-τεχνολογία-επάγγελμα. Μάθε λοιπόν ότι κανένα επάγγελμα δεν είναι ανώδυνο. Ακόμα και ο εισοδηματίας πρέπει να ιδρώσει και να καβγαδίσει για να εισπράξει τα καθυστερημένα ενοίκια (ειδικά με την συνεχιζόμενη οικονομική ύφεση). Γιατί λοιπόν η δική σου δουλειά θα έπρεπε να είναι εύκολη; Μήπως δεν αμοίβεσαι για να την ασκήσεις; Και γιατί θα έπρεπε εγώ και οποιοσδήποτε εδώ μέσα να ενδιαφέρομαι για τις δυσκολίες που αντιμετωπίσεις στην επαγγελματική σου καθημερινότητα; Ουδόλως συγκινούμαι αγαπητέ, έχω τα δικά μου λούκια να τραβήξω που ουδεμία σχέση έχουν με την ορθογραφία (αλλά δεν πρήζω κανέναν μ' αυτά). Μπορεί άλλωστε η ορθογραφία να δυσχεραίνει το δικό σου αντικείμενο, αλλά διευκολύνει αμέτρητα άλλα αντικείμενα. Τράβα κουπί λοιπόν όπως κάνουμε κι εμείς οι υπόλοιποι. θα συμφωνήσω με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις, εκτός από την παραγωγή μουσικής, τεχνών και κουλτούρας από τους ξένους. 2 Nobel λογοτεχνίας έχουν απονεμηθεί σε Ελύτη-Σεφέρη. H ΝΑSA χρησιμοποίησε υλικό του Vangelis ως μουσική επένδυση της μη επανδρωμένης αποστολής του 2001. Μη μιλήσω για μεγαθήρια της σύγχρονης ελληνικής μουσικής όπως Ζαμπέτας, Τσιτσάνης, Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Σαββόπουλος και νεότερους (Αλκίνοος, Μάλαμας, Περίδης, Παπάζογλου, Θαλασσινός κλπ κλπ). Κουλτούρα; Μήπως μιλάμε για την χώρα-σταυροδρόμι των Βαλκανίων; Που από αρχαιοτάτων ετών γεφύρωνε ανατολή και δύση; Κι αν σε όλα αυτά προσθέσουμε την πολιτιστική παρακαταθήκη που μας κληροδότησαν οι προγόνοι μας, όπερ έδει δείξαι. Δεν παραβλέπω τη συνδρομή-παραγωγή των υπόλοιπων εθνών στον χώρο των τεχνών, ούτε και διατείνομαι πως ως έλληνες βαστάμε τα ηνία, αλλά δεν υστερούμε κιόλας. Έτσι; Αν ένας άνθρωπος που έφαγε 4 χρονάκια της ζωής του (χωρίς να υπολογίζω τυχόν μεταπτυχιακά-διδακτορικά) σε αίθουσες και αμφιθέατρα διδασκόμενος και μελετώντας το εν λόγω αντικείμενο δεν είναι γνώστης, τότε ποιος είναι ;;; Αντιπροσωπευτικός τεχνοκράτης, όπως άλλωστε αυτοσυστήθηκες. Τα ρίχνουμε όλα στον πολτοποιητή (μπλέντερ) και αλέθουμε να δούμε τι θα βγει. Λυπάμαι αλλά (και πάλι) δε θα συμφωνήσω. Είπα κάτι για ακρωτηριασμένα πρόβατα σε προηγούμενο post μου. Παραπέμπω εκεί λοιπόν. Εδώ που τα λέμε... πες του Steve Vai να πάψει να παιδεύεται με το Pro Tools (δυσκολούτσικο προγραμματάκι). Πες του να βάλει ένα Cakewalk να κάνει τη δουλειά του εύκολα και γρήγορα ο άνθρωπος... Τς τς τς... Ή πείσε όλους όσους χρησιμοποιούν Cubase να συμβιβαστούν με κάτι υποδεέστερο, έτσι, χάριν ευκολίας και βόλεψης. Κακώς γενικεύεις. Το 'χεις αυτό το κουσούρι ε; +99999999999999999 σε Wow! και gamanos αντίστοιχα
  8. Κακά τα ψέματα, οι γονείς είναι αυτοί που παρέχουν στα παιδιά τα πρωτογενή ερεθίσματα και πρότυπα. Ο άνθρωπος ξεκινά (και συνεχίζει) το οδοιπορικό του στη ζωή δρώντας μιμητικά. Κατ' επέκτασιν, ένα νήπιο προσχολικής ηλικίας, θα μιμηθεί ό,τι εκλαμβάνει από το ευρύτερο οικογενειακό του περιβάλλον. Όταν το διανοητικό επίπεδο του γονέα περιορίζεται στους στίχους του Γονίδη και του Καρρά (ενδεικτικά τα ονόματα), στην "ψυχαγωγία" των μπουζουκιών (ξέρω, ξέρω, το θέμα έχει εξαντληθεί σε προγενέστερα posts), στην "ενημέρωση" των κουτσομπολίστικων μεσημεριανών εκπομπών, στη λαμογιά, την ασυνειδησία, την ακαλαισθησία, την πνευματική ένδεια, είναι προφανές ότι και το μήλο κάτω απ' τη μηλιά θα πέσει. Αργότερα το παιδί, μεγαλώνοντας, θα συνάψει τις πρώτες του φιλίες, θα ενταχθεί στο κοπάδι των αποβλακωμένων τηλεθεατών, των κοινωνικά εντεταγμένων και αποδεκτών πολιτών-ζόμπι (ζω για να δουλεύω και να καταναλώνω) και θα καταστεί αποδέκτης κάθε γλοιώδους προτύπου της αποσαθρωμένης νεοελληνικής πραγματικότητας. Συγκεκριμένα, θα μάθει πως το χρήμα και η βιτρίνα αντιπροσωπεύουν τις ύψιστες αξίες της ζωής και οτιδήποτε αποκλίνει από αυτή τη συνταγή είναι από "φλώρικο" έως περιττό. Δε θα μπω στον κόπο να μνημονεύσω τα σχολεία της στείρας παπαγαλίας που δεν είναι τίποτα περισσότερο από προθάλαμοι των ΤΕΙ-ΑΕΙ. Ο νοών νοείτο. Η ορθογραφία κύριοι αντιπροσωπεύει κάτι πολύ περισσότερο από μια δεξιότητα. Η ορθογραφία συνήθως συνοδεύει μια στοιχειώδη πνευματική πληρότητα, μια καλλιέργεια, μια αυτόνομη αντίληψη και κρίση. Επιδιώκω να γράφω ορθά, σημαίνει πως υπολήπτομαι τη γλώσσα που κληρονόμησα από τους προγόνους μου κι επιθυμώ να της προσδίδω τη χρήση που της αξίζει, σημαίνει πως διαθέτω δομημένη σκέψη, σημαίνει φιλοκαλία, σημαίνει σεβασμό προς τον αναγνώστη, άρα προς τον συνάνθρωπο, σημαίνει ροπή προς τη βελτίωση και προκοπή. Τέτοιοι πολίτες θα ήθελα να χτίσουν το αύριο. Όχι τα νοητικώς ακρωτηριασμένα πρόβατα που κυκλοφορούν στις μέρες μας.
  9. Έπειτα από μια 10ετία χρήσης DiMarzio (έχω αλλάξει 3 bridge humbuckers και 2 neck humbuckers) και θεωρώντας ότι οι συγκεκριμένοι μαγνήτες έδωσαν ό,τι ήταν να μου δώσουν, σκέφτομαι να δοκιμάσω τους Seymour. Θα εκτιμούσα τυχόν απόψεις και προτάσεις μοντέλων από άτομα που τους έχουν χρησιμοποιήσει / χρησιμοποιούν. Ασχολούμαι με ελαφρύ rock όπως Κίτρινα Ποδήλατα, Νάμα, Πορτοκάλογλου, Δημητριάδης, Domenica, U2 κλπ
  10. Δεν αισθάνομαι καμία απολύτως αναστολή στο να διαπιστώσω και να ομολογήσω την άγνοιά μου, όπου και όποτε αυτή ανακύπτει μάστορα. Έχεις απόλυτο δίκιο και χαίρομαι που με διόρθωσες, διότι εγώ αναφέρθηκα στο http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=2542 παρ' όλα αυτά, συμμάζεψε την έπαρση και την κυνικότητά σου, διότι είναι επιβλαβείς συμβουλάτορες. πίστευε και μη, ερεύνα.
  11. Αν δε σφάλλω, οι στίχοι είναι του Μιλτιάδη Πασχαλίδη και έχουν ως εξής: "Δεν είναι 'δω Βαλκάνια σου το 'πα, εδώ είναι παίξε, γέλασε και σώπα." προς χάριν της ακριβολογίας :)
  12. Τα τελευταία 5 χρόνια περίπου είμαι κάτοχος μιας GT-6 και προγενέστερα χρησιμοποιούσα μια ZOOM (δε θυμάμαι μοντέλο). Επιτρέψτε μου να απευθύνω μερικές γενικές συμβουλές για κατόχους πολυεφέ, συμπληρωματικές των όσων αναφέρθηκαν από τους προλαλήσαντες. Θα επεκταθώ σε 3 θεματάκια που έχω κατά νου: 1) Το πρόβλημα των διακυμάνσεων της τάσης του ρεύματος επιλύεται εύκολα και σχετικά οικονομικά με την αγορά ενος σταθεροποιητή τάσης είτε με τη μορφή α) ενός απλού, λιτού Voltage Regulator (η φθηνή και ενδεδειγμένη λύση, αυτό χρησιμοποιώ τα τελευταία 7 χρόνια, όπου πάνω του "κουμπώνω" την GT-6, το Laptop, τα ηχεία και γενικά ό,τι ευαίσθητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό διαθέτω), β) είτε ενός UPS (Uninterruptible Power Supply, ΠΡΟΣΟΧΗ, όμως ΔΕΝ παρέχουν όλα τα UPS σταθεροποίηση τάσης. Φροντίστε να το διαπιστώσετε πριν την αγορά). 2) Οι κίνδυνοι που προέρχονται είτε από τη συσσώρευση σκόνης είτε από την εισροή υγρών και υγρασίας στο εσωτερικό του πολυεφέ, δύνανται να αντιμετωπιστούν με τη χρήση ενός νάυλον περιτυλίγματος. Όσο άχαρη ή δυσλειτουργική κι αν φαίνεται εκ πρώτης όψεως μια τέτοια πρακτική, σας διαβεβαιώνω ότι είναι άκρως αποτελεσματική. Εγώ προσωπικά, σε 15 χρόνια χρήσης, ουδέποτε αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα με τα πετάλια μου, ούτε καν όταν ο τραγουδιστής έχυσε το Johnny Walker του πάνω στη GT-6 :'( κατά τη διάρκεια ενός live. Βέβαια, το περιτύλιγμα υπόκειται σε φθορές κατά το πέρας του χρόνου, οπότε είναι αναγκαία η αντικατάστασή του σε τακτά χρονικά διαστήματα ανάλογα πάντα με τη χρήση. 3) Υπάρχει πάντοτε και ο αστάθμητος παράγοντας που θα αποκαλούσα "στατιστική παρέκκλιση" και αναφέρομαι βέβαια στο ποσοστό εκείνων των πολυεφέ που βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής της εκάστοτε εταιρίας με εγγενή ελαττώματα. Σε αυτή την περίπτωση κάνουμε την προσευχή μας ώστε τα όποια "κουσούρια" του νεοαποκτηθέντος μηχανήματος να εμφανιστούν όσο το δυνατόν νωρίτερα, ώστε να μας καλύψει η εγγύηση του προϊόντος. φιλικά και sorry για το πρήξιμο 8), Μήτσος
  13. capricorne

    southerntrail

    Σερφάροντας στο διαδίκτυο, έπεσα κατά τύχη πάνω σ' αυτό που ακολουθεί: http://www.youtube.com/watch?v=IQAPTsw9r8s
  14. capricorne

    Andy Mckee

    Τι να πει κανείς γι' αυτό το παληκάρι... Νταξ, είχα δει και στο παρελθόν παρόμοια τεχνική (ομολογουμένως εντυπωσιακή), αλλά η μελωδία συγκεκριμένα είναι που δεν σου αφήνει περιθώρια να επικρίνεις λέγοντας "ένας ακόμη τυπάς που πουλάει μούρη κι εξεζητημένες αρλούμπες". Το παληκάρι γράφει ονειρική μουσική. Άποψή μου τουλάχιστον... Μήτσος
  15. Ευχαριστώ για το σχόλιο φίλε bb και βέβαια δε νοείται μυστικότητα σ' αυτά ;). Έστειλα την κιθάρα στην GT-6 κι από 'κει απ' ευθείας στο line-in της κάρτας ήχου (creative audigy) του PC. Χρησιμοποίησα τον Humbucker from hell της DiMarzio ως neck μαγνήτη, splitαρισμένο με mini switch όμως, ώστε να δουλέψει ως single coil καθαρά και όχι ως humbucker. Την GT-6 πάντως τη σκάλιζα γύρω στο 3ωρο μέχρι να μου "δώσει" αυτό που ήθελα. Παρ' ότι τη δουλεύω πάνω από 5 χρόνια, παραμένει πολύπλοκο εργαλείο η ρημάδα. Τ' άξιζε τα λεφτά της όμως η άτιμη :P Ευχαριστώ θερμά για την κριτική σου φίλε bs. Λατρεύω τα επικοδομητικά σχόλια που δίνουν έναυσμα και "σπρώξιμο" για βελτίωση. Αυτό σχετικά με τα πρίμα που λες το 'πιασα, αλλά το "αεράτο" πως το εννοείς; Λιγότερο φορτωμένο; Διέκρινες κάποιο είδος πλεονασμού; Μήτσος
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου