Προς το περιεχόμενο

Kozzi

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    27
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Kozzi

0

Φήμη

  1. ΦΤΟΥ να μη σε ματιάξω παλικάρι μου !!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Καλόπαιχτα λοιπόν !!!! ;)
  2. Προσωπικά πιστεύω ότι ο ήχος κάθε οργάνου (εννοώ κιθάρας) είναι ένας συνδυασμός Ξύλων + Γεωμετρίας & τύπου Κιθάρας + Χορδές + Μαγνητών + Effects + Ενισχυτής + Playing Style Για να μην αναφέρω το ρόλο που πάιζει το nut... ή η πένα !!!! ;D ;D ;D Δυστυχώς ελάχιστοι νέοι καλιτέχνες (κιθαρίστες) είναι αυτοί που αντιλαμβάνονται την συνεισφορά του κάθε παράγοντα στο τελικό αποτέλεσμα του ήχου. Προσωπικά πιστεύω πως συνήθως οι προσεγγίσεις των περισσοτέρων είναι βασισμένες στην τυχαιότητα και παραθέτω το παράδειγμα της Frankenstrat (http://en.wikipedia.org/wiki/Frankenstrat). Απλά τυχαίνει και προκύπτει ένα πετυχημένο αποτέλεσμα. Συνήθως οι ώριμοι καλιτέχνες που έχουν πειραματιστεί με αρκετούς συνδυασμούς έχουν κατασταλάξει σε συγκεκριμένο συνδυασμό που δεν τον θεωρούν τον απόλυτο απλά τους ταιριάζει και τους προσδιορίζει. Παιδιά είναι η ταπεινή προσωπική μου άποψη. :) Πολύ καλή συνολική προσέγγιση στο θέμα, για όσουν θέλουν μια καλή εισαγωγή έχει το βιβλίο : Getting Great Guitar Sounds (A Non-Technical Approach to Shaping Your Personal Sound) Εκδόσεις HAL-LEONARD by Michael Ross
  3. Η προσπάθεια μου θύμισε κάποια παλιότερη ιστορία ενός άλλου νεαρού κιθαρίστα : "Eddie Van Halen bought the Frankenstrat's ash body and maple neck for a total of $130" http://en.wikipedia.org/wiki/Frankenstrat ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
  4. Αφού τον παραλάβεις (με το καλό), γράψε τις εντυπώσεις σου είτε δημόσια είτε σε pm. Mε ενδιαφέρει !!! ;)
  5. Η άποψη που καταθέτω έρχεται από προσωπική εμπειρία και την προτείνω κυρίως για ερασιτέχνες και όχι για επαγγελματίες μουσικούς όπου οι απαιτήσεις, το επίπεδο και ο χρόνος που αφιερώνεται πιστεύω ότι έχουν διαφορά. Πιστεύω λοιπόν ότι το πρόγραμμα που βάζει ο καθένας θα πρέπει να εξυπηρετεί κάπoιο συγκεκριμένο στόχο: πχ. (1) Προετοιμασία για live. (2) Εκμάθηση κλίμακες/ακκόρντα. (3) Διεύρυνση ρεπερτορίου (τραγούδια) (4) Διάβασμα παρτιτούρας ... κτλ. Εννοώ δηλαδή ότι το κάθε πρόγραμμα δεδομένου του στόχου θα πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα, σύμφωνα με τον περιορισμένο χρόνο που διαθέτουμε. Τα ελάχιστα απαραίτητα που θεωρώ ότι θα πρέπει να περιέχει ένα πρόγραμμα το οποίο θα κάνει οποιονδήποτε να εξελιχθεί στο όργανο είναι : - Δέσμευση, αφοσίωση και συγκέντρωση. Ο τρόπος που μαθαίνει το σώμα και ο έλεγχος των μυών μας έχουν άμεση σχέση με την διαδικασία μελέτης. Η εστίαση του νού καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα. 1 ποιοτική ώρα κάθε μέρα έχει καλύτερα αποτελέσματα από 10 ώρες μελέτης κάθε Κυριακή !!! - Ζέσταμα/Κλίμακες/Ακκόρντα. - Θεωρία. Είναι απαραίτητη. - Σημείωνουμε τακτικά ή 'γράφουμε' (record) αυτά που παίζουμε/μαθαίνουμε. Δεν έχει σημασία η ποιότητα εγγραφής. Θα φανούν πολύ χρήσιμα για σύγκριση και αξιολόγηση της προόδου μας αργότερα. - Μετρονόμος. - Ακρόαση/μελέτη καλλιτεχνών (είδος, style, feel κ.α.) Τέλος πιστεύω ότι χρεάζονται ερεθίσματα, έμπνευση και στήριξη για να ξεπερνάμε τις εκάστοτε δυσκολίες. Εννοώ ότι όλοι συναντάμε δυσκολίες σε κάθε νέα πρόκληση κατά την διαδικασία εκμάθησης. Καλό θα είναι λοιπόν να ακούμε πολύ μουσική, να βλέπουμε κανένα μουσικό DVD, να παίζουμε με φίλους, να κάνουμε κανένα solo σε 'backing track', να μάθουμε επιτέλους εκείνο το κομμάτι του Gilmour, του Hedrix, του Santana, (κ.ο.κ.) να πάμε στην συναυλία, και τέλος να λέμε συχνά 'μπράβο' στον εαυτό μας γιορτάζοντας τις επιτυχίες μας. Είναι σημαντικό!!! Αναφορές http://www.myguitarsolo.com/schedule.htm http://www.guitarprinciples.com/Book/further1.htm
  6. Ερώτηση για αυτούς που είχαν την εμπειρία: O Blackheart πως συμπεριφέρεται με modelling πεταλιέρες π.χ. Tonelab ? Εννοώ, δηλαδή ο ήχος που βγαίνει αναδεικνύει τα modelling effect ή πνίγονται στο γλυκό tube distortion της προενισχυσης ?
  7. Για όσους ενδιαφέρονται, για όσους ανυπομονούν, και για όσους δεν το έμαθαν ακόμη ... Οι Blackheart ήρθαν !!!!! http://www.thomann.de/gr/blackheart.html :D :D :D
  8. Θεωρώ λίγο "προσωπική" την ερώτηση. Ετσι πριν πω την απάντηση νιώθω την ανάγκη ότι πρέπει να την δικαιολογήσω λίγο, αφού δημοσιοποιώντας την μπορεί να βοηθήσω κάποιον φίλο. Ο καθένας λοιπόν έχει τα δικά του κριτήρια επιλογής εξοπλισμού. Αλλοι σύμφωνα με τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλοι σύμφωνα με το συναίσθημα, με το μέγεθος, κ.α. Μερικοί λένε ότι πρέπει ο ενισχυτή να έχει 2-3 λάμπες για να έχει χαρακτήρα ο ήχος του, να εχει αναγνωρίσιμο brand name με καλλιγραφικά γράμματα, να είναι boutique, hand wired με καμπίνα 4Χ12. Αλλοι βαριούνται να αλλάζουν λάμπες κάθε τρεις και λίγο και να κουβαλούν θηρία 25 κιλών, ή άλλοι πάλι θεωρούν ότι η μοντέρνα ψηφιακή τεχνολογία προσφέρει τεράστια ευελιξία και ευκολία οπότε μιά κιθάρα + Laptop + Guitar Rig είναι ότι πρέπει για το σπίτι, και πάει λέγοντας. Ολες οι προηγούμενες απόψεις, μου ακούγονται σεβαστές και απόλυτα δικαιολογημένες γιατί συνήθως είναι σύμφωνα με τις εκάστοτε προσωπικές εμπειρίες και κριτήρια. Μερικές τις έχω δοκιμάσει ο ίδιος. Οπότε θα απαντήσω για τον εαυτό μου και μόνο, βασιζόμενος στην προσωπικές μου εμπειρίες, γούστα, κριτήρια και budget. Πιστεύω λοιπόν τα εξής : Η Tonelab LE ώς "ιδέα" πεταλιέρας/multieffect είναι πολύ διαφορετική από τις παραδοσιακές λύσεις αναλογικής πεταλιέρας που έχει κανείς ένα και μοναδικό set-tup, δηλαδή ταίριασμα κιθάρα>>πεταλιέρα>>ενισχυτής για να βγάλεις 1-2 άντε 5-6 ήχους με ένα setup και τα δύο κανάλια του ενισχυτή. Ετσι θεωρώ ότι απαιτεί διαφορετική προσέγγιση μη παραδοσιακή γενικότερα και επισημαίνω τα κύρια σημεία εστίασης μου: (α) Η κύρια ιδέα μου πίσω από την χρήση Tonelab + Ενισχυτής είναι η εξής : Θέλω να χρησιμοποιώ την Tonelab με έτοιμα patches/setups για rythm και solo πάιξιμο με τα setups προ-ρυθμισμένα και σε κοντινή γειτονική σειρά, έτσι ώστε να αλλάζω setup από κομμάτι σε κομμάτι, ή να χρησιμοποιώ 3 setup στο ίδιο κομμάτι. Επιπλέον στην παρούσα φάση δεν θεωρώ ότι μου λείπει κάποιος ήχος ώστε να χρειαστώ extra πετάλι ή effect πέρα της Tonelab. Εχει περισσότερα από όσα χρειάζομαι. Πληροφοριακά κάνω setup την Tonelab με την βοήθεια υπολογιστή (Υπολογιστής<<==>>MIDI<<==>>Tonelab) Συνεπώς χρειάζομαι και μπορώ με την Tonelab να αλλάζω preset ήχους "on the fly" με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς να χρειάζεται να ξαναρυθμίσω τον ενισχυτή μου. (β) Ετσι, χρειάζομαι έναν ενισχυτή με πολύ καθαρό κανάλι ή "σχεδόν" καθόλου προενίσχυση. Σήμερα τυχαίνει να χρησιμοποιώ ένα μικρό ενισχυτή για practise τον Behringer GM108. (http://www.behringer.com/GM108/index.cfm?lang=eng) Μαζί με την Tonelab το σήμα είναι κιθάρα>>Tonelab>>Ενισχυτής. Στον συγκεκριμένο δεν χρησιμοποιώ κανένα από τα drive/effects του ενισχυτή παρά μόνο τα 3-band eq και λίγο "καθαρό" gain μερικές φορές. Ο ήχος που βγαίνει είναι Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ (λαμβάνοντας υπ'όψιν το μέγεθος, τις δυνατότητες του ενισχυτή την εξευτελιστική του τιμή και κυρίως το 8" ηχείου). Αυτό φυσικά επειδή όλη τη δουλειά την κάνει η Tonelab και όχι ο ενισχυτής. Ξεκινώντας από το παραπάνω παράδειγμα, θεωρώ λοιπόν ότι χρειάζομαι ένα ενισχυτή με ουδέτερο χαρακτήρα, 3-band eq και λίγο "καθαρό" gain που να λειτουργεί κάπως σαν boost. Τα drives/Effects του ενισχυτή μου είναι λίγο ψιλο-αδιάφορα για την κύρια χρήση. Είναι καλά για λίγο practise ή backup. (γ) Για να πάω την ιδέα λίγο ποιό μπροστά θα ήταν χρήσιμο και δημιουργικό να είχα features στον ενισχυτή όπως: . External Fx Loop. (μπορώ να βάλω την Tonelab εκεί εναλλακτικά ώστε να αυξήσω τις επιλογές για το setup μου) . Line Output . Speakers Output . Phones Output . Slave In (Βάζεις τη πεταλιέρα εδώ και παρακάμπτεις την προενίσχυση του Amp !!!) . Μεγαλύτερο ηχείο 10" ή 12" Σημειωτέον ότι η αγορά σήμερα έχει να επιδείξει λίγες επιλογές σε μικρά watt που να υποστηρίζουν τέτοια features. (δ) Τέλος προσωπικά έχω θέσει περιορισμούς στο κόστος στα watt όσο και στο μέγεθος για την μεταφορά. Δηλαδή χρειάζομαι κάτι μικρό για ευκολία στην μεταφορά και αρνούμαι να δώσω πάνω από 200-300 Euros. Προτιμώ να επενδύσω σε κάτι άλλο. Η χρήση που κάνω είναι κυρίως για practise/πρόβα με 30 watt το πολύ 60. Ετσι νέο ενισχυτή δεν έχω πάρει ακόμη, όμως η επόμενή μου αγορά έχει εστιαστεί σε κάτι τέτοιο: BEHRINGER V-TONE GMX110 (129 Euros) http://www.thomann.de/gr/behringer_gmx110_vtone_gitarrencombo.htm BEHRINGER V-TONE GMX210 (148 Euros) http://www.thomann.de/gr/behringer_gmx210_vtone_gitarrencombo.htm http://www.behringer.com/GMX212/index.cfm?lang=eng (Δείτε τις εξόδους του ενισχυτή πίσω ή κατεβάστε το manual για να αντιληφθήτε τι εννοώ) Αγαπητοί αναγνώστες εάν έχετε καταφέρει να διαβάσετε έως εδώ συγχαρητήρια για το ενδιαφέρον και το κουράγιο σας. Ελπίζω να απολαύσατε το διάβασμα όσο εγώ και το γράψιμο !!!! ;D ;D ;D Συγνώμη για την ανά-λυση - παρά-λυση και το μακρόσυρτο post.
  9. Επειδή και εγώ έκανα το ίδιο ερώτημα πριν από καιρό, και πήρα αρκετές απαντήσεις ρίξε μιά ματιά στο σχετικό link: "Tonelab" + "What Clean Amp" ? http://www.noiz.gr/index.php?topic=152213.0 Ελπίζω να σε βοηθήσει. ;)
  10. Μάλιστα, Αυτό εννοούσα :) :) :) Ευχαριστώ για το χρόνο σου !!! Sakisthegr μήπως μπορείς να μας μεταφέρεις πρόσθετες εντυπώσεις από τον φίλο ? Εστω και σε p.m.
  11. Χωρίς την θήκη κάνει ακόμη πιό φθηνά !!!!!!! >>>> 39€ http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbcg45.htm Σημειώστε παρακαλώ, ότι το κόστος μεταφοράς 20€ υπερβαίνει το 50% της αγοραστικής αξίας της κιθάρας. Απίστευτο !!!! :o :o :o Βέβαια, θα μου πείτε, εδώ κατασκευάστηκε 4-πορτο αυτοκίνητο με τιμή πώλησης 1.700€ http://www.auto24.gr/html/ent/715/ent.26715.asp και στην κιθάρα θα κολλήσουμε ? 8) 8) 8) Παιδιά, ευχαριστώ για τις προτάσεις, δεν ενδιαφέρομαι για άμεση αγορά ακουστικής, απλά μου προξενεί ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ενδιαφέρον η τιμή αγοράς και αναρωτιέμαι για την ποιότητα των φθηνών "κινέζικων" προϊόντων. Δεδομένου ότι το κόστος κατασκευής του οργάνου περιλαμβάνει : - Κόστος πρώτης ύλης - Κόστος κατασκευής + Εργατικά + Λειτουργικά έξοδα - Μεταφορικά - Περιθώριο Κέρδους Μου είναι δύσκολο να το επιμερίσω σε τέτοιες περιπτώσεις τιμής, έστω και αν γνωρίζω ότι ο Κινέζος εργάτης παίρνει 1$ την ημέρα και ένα πιάτο ρύζι. Θεωρώ ότι μάλλον τα Harley Benton θα πρέπει να τα "επιδοτεί" η Thomman επιμερίζοντας το περιθώριο κέρδους και το κόστος, στα υπόλοιπα δημοφιλή προϊόντα (brand names) που ήδη έχουν χαμηλές τιμές και πωλούνται σε μεγάλους αριθμούς (π.χ. Fender, Gibson, etc), προσπαθώντας να κερδίσει πελάτες και μερίδια αγοράς. Και πάλι εάν κάποιος είχε εμπειρία από το συγκεκριμένο όργανο θα με ενδιέφερε η γνώμη του. :)
  12. Δεδομένης της τιμής, παιδιά πόσο καλή ή κακή είναι αυτή (έτσι για το σπίτι χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις ήχου) ? Αναρωτιέμαι για την ποιότητα της κατασκευής. Δηλαδή ανεξάρτητα από τα ξύλα και τον ήχο, ώς όργανο στέκεται καθόλου ή είναι μόνο για καυσόξυλα ? Υπάρχει κάποια προσωπική εμπειρία? HARLEY BENTON HBO850BK (Price : 119.00 €) http://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbo850bk.htm Harley Benton HBO850BK Acoustic Steel Guitar, Roundback, Cutaway, Top Piebald Ash Plywood, small Plastic Body, Rosewood Fretboard, Scale 648mm, Nut width 44mm, integrated Pickup with 3 Band EQand Tuner, 9V Battery optional, Color: Black
  13. Κοιτάξτε και αυτό : Hotrod Epiphone Valve Guitar Amp http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350020172495&ssPageName=ADME:B:FSEL:GB:1123 (χωρίς efects loop ....) Τελικά ο ανταγωνισμός στην αγορά λειτουργεί ικανοποιητικά (για ποιότητα, τιμή + extra features) !!!! 8) 8)
  14. Πράγματι και εγώ πιστεύω ότι χρειάζονται απ'όλα !!!! :) (όπως Προ-Post-αρα...) Φίλε bluezlick αναφέρθηκα στο "Less is more" (όπως το αντιλαμβάνομαι) επειδή το ανέφερες και εσύ σε προηγούμενο post. Επίσης, να υπενθυμίσω ότι το θέμα ήταν αρχικά οι μαγνήτες παιδιά και θα ήθελα να παραμείνω στο θέμα ;D ;D ;D Ετσι, θα πρέπει επίσης να πώ ότι και οι μαγνήτες αλλά και ο ήχος συνολικά είναι πολύ καλός με πολύ έντονο χαρακτήρα Blues. 8) bluezlick carry on 8) και εξακολουθώ: - Από που πήρες τους μαγνήτες και πόσο ?
  15. My Respect. Για το "Less is More", έχω να πώ το εξής ως hint (το οποίο μου το δίδαξαν και ακόμη το δουλεύω): Στα blues solos η κιθάρα θα πρέπει να μιμείται σε μεγάλο βαθμό την ομιλία. Δηλαδή να έχει φράσεις, προτάσεις, παύσεις για αναπνοή, τελείες, ψιθύρους, δυνατή φωνή, ουρλιαχτά κτλ. με στόχο να συμπληρώσει την φωνή και να δημιουργήσει συναισθήματα και "εικόνες" στον ακροατή πηγαίνοντας το κομμάτι εκεί που δεν μπορεί να το πάει η φωνή. Οι ακροατές είναι συνηθισμένοι στο να ακούνε και να αντιλαμβάνονται ομιλία ευκολότερα από ένα super τεχνικό solo. Το παραπανω δεν το θεωρώ κανόνα αλλά good practise. Εάν το κατανοήσεις εύκολα φτιάχνεις του δικούς σου κανόνες. Ως reference μελέτης τελευταία προσέχω τους Albert King Buddy Guy Melvin Taylor Από που πήρες τους μαγνήτες και πόσο ? Εχω μιά Strat MIM και θα ενδιαφερόμουν για μιά αναβάθμιση ....
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου