Προς το περιεχόμενο

BillTrantos

Moderator
  • Αναρτήσεις

    4.443
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    21

BillTrantos ήταν Μέλος της ημέρας 9 Φεβρουαρίου

BillTrantos είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Style
    Alt. Rock
    Ambient
    Hard Rock
    Instrumental
    Metal
    Rock
  • Gear List
    Guitars: Tokai TTE-50 Telecaster, Taylor BT1

    Amps: Nolly/Rabea suits (Neural DSP), Helix Native

    Effects: Valhalla DSP, Eventide, Soundtoys

    Mix/Master: EzMix 2, Eventide

    Virtual Instruments: Submission GroveBass, EzDrummer3, EzKeys2

    Virtual Synths: u-he Diva, Arturia Pigments
  • Day job
    Public Affairs/Policy Analyst
  • Soundcloud
  • Τόπος
    Amsterdam

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

18.132 προβολές προφίλ

Συμμετοχή BillTrantos

Noizholic

Noizholic (4/4)

  • Αξιόλογες συμμετοχές Rare
  • Συζητητής Rare

Badges

1,5k

Φήμη

  1. Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι ο Jeff Loomis έπαιρνε 500$ το σόλο επί πανδημίας. Ξέρω άτομο που του έχει γράψει τύμπανα ο Marco Minnemann και είχε βγει προς το διχίλιαρο για ολόκληρο album, αλλά του είχε γράψει αυτά που του είχε στείλει νότα-νότα και παράλληλα του έδωσε και δικές του versions. Αυτά για να πω ότι εννοείται πως δε μιλάμε απλά για ένα νούμερο, εξαρτάται από 100 παραμέτρους.
  2. Συγγνώμη για το off topic, αλλά για αυτό έχει σημασία να γουστάρεις αυτό που κάνεις και να έχεις άτομα που σου ταιριάζουν από δίπλα. Συμφωνώ 100%. Το μόνο μουσικό περιβάλλον στο οποίο πέρασα καλά ήταν η μπάντα που είχα με τους 20 χρόνια φίλους μου.
  3. Πολύ σύντομα: Κάποιον που είναι διατεθειμένος να υπηρετήσει το όραμά σου, είτε μουσικά, είτε στυλιστικά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αντιλαμβάνεται ότι το κάνεις γιατί γουστάρεις να ακούσεις με ένα συγκεκριμένο τρόπο αυτό που έγραψες και να μην απαιτεί δημοκρατία σε ένα περιβάλλον που δε λειτουργεί κατά αυτόν τον τρόπο. Αν αυτό είναι ξεκάθαρο και σου παρέχεται 100%, θα κοιτούσα αν μπορώ να πιω και καμιά μπίρα με αυτόν τον άνθρωπο χωρίς να το νιώθω αγγαρεία. Και τα 2 αυτά σημεία είναι δύσκολα, οπότε καλή τύχη.
  4. 2 αριστουργήματα από την Pixar, που έχει χτίσει πλέον παράδοση στα καταπληκτικά scores
  5. Δε μπορώ να βοηθήσω ιδιαίτερα γιατί floyd + active μαγνήτες = αλλεργία. Είχα κιθάρα με original floyd και EMG 81-89 και δε μου έκατσε ποτέ η όλη φάση. Παρ'όλα αυτά είχα δοκιμάσει διάφορες τότε και θα σου έλεγα σε αυτά τα χρήματα να κοιτάξεις και καμία Jackson Kelly. https://www.thomann.de/nl/jackson_kexs_kelly_x_series_sh._mirror.htm Η συγκεκριμένη δεν έχει active μαγνήτες, αλλά αν θες βάζεις αργότερα, συν ότι το σχήμα είναι λίγο πιο διαχειρίσιμο, ώστε να αποφύγεις αυτό που λέει παραπάνω ο Μίλτος.
  6. Και να γιατί απαγορεύονται οι συζητήσεις θρησκευτικού περιεχομένου. Τα μηνύματα αποκρύπτονται, παρακαλώ να σταματήσει εδώ αυτό το παρακλάδι της αρχικής κουβέντας.
  7. Δεν έχει καθαρό κανάλι. Το πρώτο είναι αλά JCM800, το δεύτερο 5150. Στο πρώτο κανάλι με ψηλά το Master, το gain στο 1 και μονούς ή split, πήγαινες προς το "hairy" clean που λέμε.
  8. Τα έχεις λίγο μπερδεμένα νομίζω. Φυσικό κομπρεσσάρισμα χωρίς ένταση δεν υπάρχει. Το βλέπω εντελώς ανάποδα το θέμα, λαμπάτα καθαρά σε χαμηλή ένταση μου ακούγονται πάντα thin και flat. Θες headroom και για να το έχεις αυτό χρειάζεσαι ένταση, συν σοβαρά και μεγάλα μεγάφωνα. Όλα αυτά για να γίνουν χρειάζονται συμμετοχή από power amp. Αντίθετα, οι μοντέρνοι high gain ενισχυτές παίρνουν το περισσότερο μέρος του ήχου από το preamp stage, γι'αυτό και δε χρειάζεται να τους τσιτώσεις, όπως για παράδειγμα έναν JMP. Τέλος πάντων, τα έχουμε ξαναπεί, σου αρέσει ό,τι σου αρέσει και αυτό είναι οκ, δε χρειάζεσαι επιβεβαίωση από κανέναν.
  9. Συμφωνώ με τον Γκέκα. Όσο μεγαλώνουν οι εντάσεις, τόσο φαίνονται οι διαφορές μεταξύ των πραγμάτων που συζητάτε. Στο σπίτι που η ένταση δεν ξεπερνάει αυτή της τηλεόρασης, είτε λάμπα, είτε τρανσίστορ, είτε full digital, το αποτέλεσμα σε ήχο/αίσθηση δεν έχει αξιοσημείωτες διαφορές. Όταν μπορείς να περάσεις τα 105-110db με συνέπεια, τότε φαίνεται η διαφορά της λάμπας στο experience του παίκτη. Έχω περάσει ωραία και με σοβαρό PA-FRFR stage monitors, αλλά η Marshall η καμπίνα άμα μπορείς να ανοίξεις τον ενισχυτή είναι αλλιώς. Τα έχω πει 100 φορές, αλλά βλέπω ότι όλοι γράφουμε ακριβώς τα ίδια χωρίς εκατοστό μετατόπισης, οπότε πάμε 101. Μεγάλωσα με το POD το φασόλι, πέρασα από high end high gain ενισχυτές, πέρασα και από Fractal, Atomic, Helix. Στο σπίτι (εννοώντας διαμέρισμα και όχι αδήλωτο studio στη μέση του πουθενά) είναι αδιανόητο να ανοίξω λάμπα τόσο ώστε να αρπάξουν οι καμπίνες. Στην τελική είναι με τι έχει συνηθίσει ο καθένας. Έχω studio monitors 14 χρόνια τώρα, πλέον η καμπίνα μου φαίνεται περίεργη. Γι'αυτό και αποφεύγω τα απόλυτα statements, έχω δει από κόσμο σαν εμένα, μέχρι και το ανάποδο, δηλαδή άτομα να παίζουν αποκλειστικά με 4x12 και 100άρηδες ενισχυτές, είτε σε σκηνή, είτε στο σαλόνι τους.
  10. Χωρίς να θέλω να μειώσω αυτό που βιώνεις, όταν μπαίνουν στη μέση θέματα υγείας, επιβίωσης, κλπ, στοχασμοί όπως αυτοί που αναφέρεις πάνε στο πίσω κάθισμα. Είχα περάσει κι εγώ τέτοιες περιόδους, ειδικά με τη μουσική, αλλά μετά απέκτησα απτά προβλήματα και συνήλθα. Τριαντάρης δεν είσαι; Καλά να είσαι και έχεις ακόμα 30-40 χρόνια μουσικής μπροστά σου. Μπορεί να μη γίνεις Τσαϊκόφσκι ή... Ζίμμερ, αλλά σίγουρα μπορείς να ικανοποιήσεις ρεαλιστικές φιλοδοξίες και να νιώθεις γεμάτος μέσα από αυτό που κάνεις.
  11. Ναι, 100% free. Δεν έχει την ποικιλία των άλλων σε επιλογές ενισχυτών, πεταλιών, κλπ, αλλά όσα έχει είναι πολύ καλά.
  12. Πάλι καλά που δεν το πλήρωσα και πήρα το Rabea, γιατί η Atomic τώρα το δίνει δωρεάν. Δε με έπεισαν οι λόγοι που έδωσαν στην ανακοίνωση, αλλά δεν έχει να λέει γιατί το plugin σε amp tones γαζώνει. Κατέβασμα εδώ https://tonocracy.com/download/
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου