Προς το περιεχόμενο

Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Εγώ προσωπικά παρενέβην στο παρόν thread, όπως είπα ξανά, για να συζητήσω φιλοσοφικά (όχι νομικά).

 

Μου άρεσε η φιλοσοφία του OP, και συμφωνώ μαζί του.

 

Κάποιες "διαφορετικές" απόψεις, δεν θεωρώ ότι πήγαν να ρίξουν λάδι στη φωτιά, απλά ήταν λίγο πιο γενικευμένες (σίγουρα όχι άκυρες).

 

Παρ' όλα αυτά το όλο θέμα θέλει προσοχή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα forums.

 

Με λίγο λάθος χειρισμούς , και ενώ έχεις καταρχήν δίκιο, μπορεί να το χάσεις, και να βρεθείς παραπάνω μπλεγμένος από το αρχικό μπλέξιμο.

 

Αν ο OP ήταν άλλος, ίσως πιο παρορμητικός από τον Auditory Driving, μπορεί (για τη συγκεκριμένη περίπτωση) να αντιδρούσε διαφορετικά και ,  κατ' εμέ, λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 85
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Εγώ προσωπικά παρενέβην στο παρόν thread, όπως είπα ξανά, για να συζητήσω φιλοσοφικά (όχι νομικά).

 

Μου άρεσε η φιλοσοφία του OP, και συμφωνώ μαζί του.

 

Κάποιες "διαφορετικές" απόψεις, δεν θεωρώ ότι πήγαν να ρίξουν λάδι στη φωτιά, απλά ήταν λίγο πιο γενικευμένες (σίγουρα όχι άκυρες).

 

Παρ' όλα αυτά το όλο θέμα θέλει προσοχή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα forums.

 

Με λίγο λάθος χειρισμούς , και ενώ έχεις καταρχήν δίκιο, μπορεί να το χάσεις, και να βρεθείς παραπάνω μπλεγμένος από το αρχικό μπλέξιμο.

 

Αν ο OP ήταν άλλος, ίσως πιο παρορμητικός από τον Auditory Driving, μπορεί (για τη συγκεκριμένη περίπτωση) να αντιδρούσε διαφορετικά και ,  κατ' εμέ, λάθος.

 

κοίταξε αγαπητε,

αν και ανήκω σαφώς στους "διαφορετικούς" εν κατακλείδι συμφωνώ με τον φίλο μας, και ίσως αν ήμουν στη θέση του να έκανα ό,τι έκανε.

Όμως αν μου το έλεγε πίνοντας τον καφέ μας, σίγουρα δεν θα ψώνιζα.

 

Κατά τα άλλα, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, συζητάμε, και χάρηκα που ανταλλάξαμε πεντε νομικές κουβέντες (τουλάχιστον ...ξανακουσα τις νομικές πολιτικά ορθές απόψεις από ένα άλλο στόμα) κι ας μην συμφωνούμε για τα όπλα που έχει ο πολίτης να αμύνεται σε τέτοιες περιπτώσεις. :D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Τάκης για modulator!!!!!  Πέρα από την πλάκα Τάκη, σκέφτηκες να κατέβεις στον πολιτικό στίβο; :D  Την σήμερον ημέρα μας χρειάζονται άνθρωποι με τέτοιο ήθος..... :-*

Βοήθησε με λιγάκι γιατί δεν το πιάνω, είναι αστείο αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LK, απλά να σημειώσω ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Ο πελάτης έχει δίκιο και μπορεί να το βρεί αν θέλει, όπως λές. Το κατάστημα γνωρίζει ότι ο νόμος αποθαρρύνει τον πελάτη από το να βρεί το δίκιο του και το εκμεταλλεύεται αυτό. Μου αρκεί που εντοπίζεις τη ρίζα του προβληματος στην κρίση του Νομοθέτη (και ίσως στις εν τοις πράγμασι δυνατότητές του, για να είμαστε ρεαλιστές).

 

Η μόνη διαφορά μας εστιάζεται αν κατάλαβα καλά στο ότι θεωρείς πως μπορεί να ήταν λάθος το συγκεκριμένο περιστατικό. Αυτό 1. δεν γίνεται όταν μιλάμε για ηλεκτρονικές συναλλαγές, 2. αν με κάποιο τρόπο ήταν όντως λάθος, το κατάστημα θα είχε ζητήσει συγνώμη και θα είχε παραδώσει το ήδη αγορασμένο προϊόν στον πελάτη και 3. θα έλλειπαν επιχειρήματα του τύπου "στην τιμή που το αγόρασα" και " να μη μπω μέσα" και οι έντοκες δόσεις στη νέα τιμή, τα οποία είναι από ατυχή έως προσβλητικά - αν υπάρχει κάποιος με εμπειρία στη λογιστική ας το επιβεβαιώσει αυτό, και αν κάνω λάθος ας με διαψεύσει.

 

Εξήγησα παραπάνω γιατί οι προσωπικές εμπειρίες του καθενός μας δε μετράνε το ίδιο. Εμένα παντως η συνολική εμπειρία μου από την αγορά είναι η παρακάτω, από το πιο συχνό προς το πιο σπάνιο:

 

1. Νορμάλ αγορές.

2. Κουτοπονηριές για να πιάσουμε τον πελάτη (αυτό γενικά το προσπερνάω και δεν επηρεάζει αν θα αγοράσω ή όχι).

3. Καταφανή ψέμματα και απόπειρες παραπλάνησης.

4. Περιστατικά όπου το κατάστημα έκανε τα πάντα για να εξυπηρετήσει, πολύ παραπάνω από ότι περίμενα.

5. Περιστατικά όπου έγινε λάθος εκ μέρους του καταστήματος και προσπάθησαν να το αρνηθούν ή και κατηγορήσουν τον πελάτη (εμένα) για δόλο.

6. Περιστατικά όπου έγινε λάθος εκ μέρους του καταστήματος και το λύσαμε φιλικά με άψογη εξυπηρέτηση και χωρίς παρεξηγήσεις, ακόμα και αν δεν έκανα τελικά τη δουλειά μου.

 

Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν.

 

 

Η σειρά για εμπειρίες στο εξωτερικό και αγορές από εξωτερικό:

 

1.

4.

2. (πολύ λιγότερο)

6.

3.

5.

 

Το νορμάλ αγορές συνδιάζεται με όλα τα υπολοιπα και το συναντάμε σε όλα τα καταστήματα. Αυτό που διαμορφώνει άποψη για ένα κατάστημα είναι οι άλλες περιπτώσεις.

 

Τέλος να πω ότι διάβασα και το διευκρινιστικό μήνυμα του ΟΡ, και δεν έχω να διαφωνήσω σε κάτι όσον αφορά το πως το αντιμετώπισε. Τις περισσότερες φορές αυτό είναι και το καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου