Προς το περιεχόμενο

AB

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    84
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Ιδιωτικός υπάλληλος
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή AB

0

Φήμη

  1. Robots playing on instruments performing Ace Of Spades
  2. Συγχαρητήρια και στον παίχτη και στο μάστορα.
  3. Dire Straits: Sultans of swing Pink Floyd: Comfortably numb Jimi Hendrix: Villanova junction Lynyrd skynyrd: That smell Robert Cray: I was warned Albert Collins: Cold cold feeling Rainbow: Man on a silver mountain Kazimierz Jonkisz Quartet: Wszyscy Czekamy(πιάνο και όχι μόνο) Ten Years After: I'm going home Jimi Hendrix: Pali gap Τα καλύτερα...; λέμε τώρα. Κουβέντα να γίνεται. Ούτε η σειρά παίζει ρόλο.
  4. AB

    crushing day

    Άψογος. Εμένα ούτε τρέμολο μου έλειψε ούτε τίποτα. Τα σπάς. Συγχαρητήρια.
  5. Αν δεν έχει συναισθηματική αξία, μην ασχοληθείς και πολύ.(Εννοώ μη βάλεις πολλά λεφτά) Θα βρεις και αρκετά φτηνές που να παίζουν καλύτερα.
  6. Απ'οτι είδα κατόπιν εορτής ο Yann έχει τραβήξει βαρβάτη ανάλυση. Yo man! 8)
  7. Ο χώρος στον οποίο βρίσκεται η κιθάρα έχει μάλλον αρκετή υγρασία. Και λέω ο χώρος γιατί τον τελευταίο καιρό μόνο ξηρασία έχουμε (λόγω Καλοκαιριού). Μην τρελαίνεσαι πάντως, είναι κάτι που συμβαίνει. Πήγαινέ την κάπου για τη βέργα.
  8. Αν το κάνεις μόνος σου και δεν πετύχει, θα έχεις φέρει την κιθάρα σε χειρότερο επίπεδο και ο όποιος μάστορας θα σου πάρει περισσότερα μετά. Ήδη η βλάβη είναι από τις σοβαρές χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι αναγκαστικά φτιάχνεται με φοβερή δυσκολία και υπερβολικό κόπο. Κάποιος ειδικότερος από σένα πρέπει να τη δει. Διαφωνώ με τις ταρίφες χωρίς να έχουμε δει τη ζημιά.
  9. Για να μπει tele bridge θα χρειαστεί να κλείσουν τα ανοίγματα του τρέμολο. Ίσως το καλύτερο (και απλούστερο) θα ήταν να μπλοκαριστεί το υπάρχον τρέμολο, βγάζοντας και τα ελατήρια (για να χάσει και αυτό το εφεδάκι που δίνει η strat). Σε αυτή την περίπτωση τέλος πάντων θα γλιτώσεις έξοδα και θα έχεις τη δυνατότητα να ξαναλειτουργήσεις το τρέμολο όποτε αλλάξεις γνώμη. Τώρα βέβαια δεν ξέρω πόσο κοντά θα έρθεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα καθότι 1ον η τρύπα του τρέμολο θα υπάρχει και 2ον διατηρείς και τους μαγνήτες στις θέσεις τους. Γενικά όμως νομίζω ότι θα έρθεις "αναίμακτα" πιο κοντά σ'αυτό που θες.
  10. Συγχαρητήρια.Πολύ ωραίο απ'όλες τις απόψεις.
  11. Welcome to the machine. Και μετά φαντάζομαι θα αρχίσουν να γράφουν και σε forum. ;D
  12. Με τις ευχαριστίες μου στο Yameth για τη φιλοξενία και κυρίως την υποστήριξη. Η ''μονομαχία'' ήταν σαφέστατα η καλύτερη στιγμή της έκθεσης. Συγγνώμη για τη λήψη και που έκοψα το χειροκρότημα στο τέλος (έπεσε αρκετό). Συγχαρητήρια στο Χρήστο στον Colorsound στον Κακ και στον Marathon για τα δικά τους έργα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης το Nestora και τον Earendil για τα καλά τους λόγια, το Χρήστο (το Ziggy σκοτώνει),την οικογένειά μου, την Ακαδημία και τέλος το Θεό που μου έδωσε τη δύναμη να αντέξω τόσες ώρες ορθοστασία. Ϊσως κάποια μέρα μου δώσει και τη γνώση να φτιάξω μια Stratocaster σαν αυτή τη Μεξικάνικη που έγινε ανάρπαστη ;D
  13. Είχα παντελή άγνοια για το plek με το οποίο και έμεινα μακάκας. Η συνολική δουλειά που κάνει, φαίνεται να είναι πάρα πολύ καλή αν και απο τη μεριά μου ακόμα βλέπω να αφήνει κάποια περιθώρια στο ανθρώπινο χέρι (όχι απαραίτητα το δικό μου). Θεωρώ βέβαια ακόμα τη συνολική σκέψη και εποπτεία πάνω στην κατασκευή ενός οργάνου πολύ σημαντική.Έχω δει δηλ. να βγαίνουν χειροποίητα όργανα πάρα πολύ καλά (όχι απαραίτητα τα δικά μου) και να μην μπορείς να εξηγήσεις σε τι οφείλεται αυτό. Όμως βλέπω πως, άν δεν έχει ήδη γίνει αυτό,σε λίγο καιρό να μας παρακάμπτουν με όλα αυτά τα μηχανήματα. Η μόνη μας ελπίδα ίσως, αργότερα όταν μπουχτίσει πιά ο κόσμος με την τεχνολογία, να θεωρηθούμε αναλογικοί και να επανέλθουμε (όπως το βινύλιο). Πράγματι ευτυχώς ακόμα έχουμε το κούρδισμα των ξύλων. (Marathon δεν είναι ανάγκη να απαντήσεις σε αυτό).
  14. Από τη μεριά μου νομίζω ότι αν ο οργανοποιός είναι καλός στη δουλειά του και δε αρχίζει τώρα να μαθαίνει να φτιάχνει όργανα σε βάρος των πελατών του, είναι δυνατόν να φτιάξει ένα όργανο αρκετά καλύτερο απο τα σημερινά εργοστασιακά όργανα του ύψους των 2000 ή 2500 ευρώ.Γιατί σε αυτά τα όργανα, εκτός από τη μάρκα που μάλλον πληρώνεις,υπάρχει μεν μια εργοστασιακή ορθότητα σε κάποια θέματα, αλλά και η απουσία του χεριόυ που χρειάζεται σε κάποια άλλα σημεία. Κατά τη γνώμη μου πάντα, θα έλεγα ότι είναι πιθανό παίρνοντας ένα χειροποίητο όργανο να είναι αντάξιο με τα "παλιά καλά" όργανα των γνωστών εταιριών, τα οποία άν φτιάχνονταν σήμερα με τον ίδιο τρόπο όπως τότε θα κόστιζαν 4000-5000 και άνω. Αυτό το λέω γιατί πολλές απο τις παλαιότερες τεχνικές έχουν απλά παρακαμφθεί ή αντικατασταθεί με άλλες χάριν της ταχύτητας και του κόστους.Τα περισσότερα (ακόμα και αυτά του ύψους των 2000ε) ]φτιάχνονται από Κινέζους σε ταχύτητα φωτός.Περνάνε γρήγορα απο το ένα στάδιο στο άλλο και μόνο μια τελική εποπτεία έχει ο τελευταίος που κάνει το setup. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλά και φτηνά εργοστασιακά όργανα ή ότι ανάμεσα στα "παλιά καλά"δεν υπάρχουν και πατάτες. Διαφωνώ με το Yann στο ότι τέτοια όργανα φτιάχνονται μόνο με τον ίδιο τρόπο που το έφτιαξε η εταιρία τους.Εκ των πραγμάτων ένας οργανοποιός δεν έχει τα ίδια μηχανήματα στη διαθεσή του παρά μόνο τα βασικά και πολλές φορές ούτε και αυτά, αρα είναι πολύ πιθανό να το φτιάξει εντελώς χειροποίητα. Συμφωνώ όμως ότι για το χρόνο που χρειάζεται ένα τέτοιο όργανο για να φτιαχτεί, η αμοιβή είναι οριακή. Άλλωστε οι περισσότεροι που κάνουμε αυτή τη δουλειά, εδώ στην Ελλάδα τουλάχιστον, είναι επειδή μας αρέσει και όχι επειδή περιμένουμε να βγάλουμε λεφτά. Υ.Γ. Λαμβάνοντας υπόψη το γέλιο που πέφτει κάθε φορά με τα κουρδισμένα ξύλα θα έλεγα ότι, αν δεν υπήρχαν κουρδισμένα ξύλα δεν θα υπήρχαν ξυλόφωνα ή καλές κλασσικές κιθάρες.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου