Προς το περιεχόμενο

ερωτηση για κλιμακες στην κιθαρα


eye2000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι μου θύμησες...

 

Κάποτε, δύο φίλοι μου, είχαν κανονίσει με τον Ζαμπέτα μια συνέντευξη.

Τους είχε καλέσει τότε στο σπίτι του.

Η συνάντηση είχε πολλά ... ευτράπελα.

Ένα από αυτά ήταν το εξής.

Μετά την συνέντευξη, βγήκαν τα κρασιά, και τα όργανα, και άρχισαν τα τραγούδια.

Έπαιζαν τα παιδιά ότι τους κατέβαινε, και τον ρωτούσαν αν ήθελε να του πουν από τι τόνο παίζουν.

"Όχι ρε παιδιά, θα το βρω ρε" απαντούσε ο Ζαμπέτας και όντως (φυσικά) το έβρισκε.

Κάποια στιγμή ο ένας από τους δύο φίλους πονηρεύεται και αρχίζει να παίζει το all the things you are.

Έπαιζε ο Ζαμπέτας, έπαιζε, και πάνω που βρίσκει τον τόνο, αλλάζει η τονικότητα.

Το παίρνει χαμπάρι, και ξαναψάχνει.

Πάνω που το πιάνει, ξαναλλάζει η τονικότητα, αλλά αυτός εκεί, στην προσπάθεια.

Γυρνάει λοιπόν στον φίλο μου και κοιτάζοντας τον πονηρά, του λέει το αμίμητο...

"Που 'σαι μωρή κ@ριόλα θα σε βρω" ;D ;D ;D ;D

Καταλαβαίνεις το γέλιο που έπεσε.

 

Θεός ο Ζαμπέτας.

 

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

 

Κορυφαιο!!!!!

 

 

Μόνο ΘΡΑΣ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μου θύμησες...

 

Κάποτε, δύο φίλοι μου, είχαν κανονίσει με τον Ζαμπέτα μια συνέντευξη.

Τους είχε καλέσει τότε στο σπίτι του.

Η συνάντηση είχε πολλά ... ευτράπελα.

Ένα από αυτά ήταν το εξής.

Μετά την συνέντευξη, βγήκαν τα κρασιά, και τα όργανα, και άρχισαν τα τραγούδια.

Έπαιζαν τα παιδιά ότι τους κατέβαινε, και τον ρωτούσαν αν ήθελε να του πουν από τι τόνο παίζουν.

"Όχι ρε παιδιά, θα το βρω ρε" απαντούσε ο Ζαμπέτας και όντως (φυσικά) το έβρισκε.

Κάποια στιγμή ο ένας από τους δύο φίλους πονηρεύεται και αρχίζει να παίζει το all the things you are.

Έπαιζε ο Ζαμπέτας, έπαιζε, και πάνω που βρίσκει τον τόνο, αλλάζει η τονικότητα.

Το παίρνει χαμπάρι, και ξαναψάχνει.

Πάνω που το πιάνει, ξαναλλάζει η τονικότητα, αλλά αυτός εκεί, στην προσπάθεια.

Γυρνάει λοιπόν στον φίλο μου και κοιτάζοντας τον πονηρά, του λέει το αμίμητο...

"Που 'σαι μωρή κ@ριόλα θα σε βρω" ;D ;D ;D ;D

Καταλαβαίνεις το γέλιο που έπεσε.

 

Θεός ο Ζαμπέτας.

 

Όντως κορυφαίο.

 

Καλά όμως πόσων χρόνων είσαι? χαχχαχχαχαα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά όμως πόσων χρόνων είσαι?

49+.

Οι φίλοι μου αυτοί (ο ένας δεν ζει πια) καμιά δεκαριά χρόνια πιο μεγάλοι από μένα.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49+.

Οι φίλοι μου αυτοί (ο ένας δεν ζει πια) καμιά δεκαριά χρόνια πιο μεγάλοι από μένα.

 

Ωραίο να χει γνωρίσει κάποιος τέτοιες προσωπικότητες. Εγώ (εξού και το αβαταρ) προσωπικά θεωρώ ότι ο ζαμπέτας ήταν ίσως ο πιο ταλαντούχος μπουζουξής που βγάλαμε. Τόσο συνθετικά όσο και παικτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σαν τύπος ήταν άπαιχτος.

 

Έλεγε "βάζω το πλυντήριο στους 90, ξενόφερτα, το βάζω στους 95 ξενόφερτα, παντού ξενόφερτα".

 

Πλυντήριο έλεγε το ραδιόφωνο. ;D ;D ;D

 

Όταν είχαν πάει οι φίλοι μου σπίτι του, σκέφτηκαν να του πάρουν ένα γλυκό, για να μην πάνε με άδεια χέρια.

Πήραν λοιπόν μια τούρτα.

 

Μόλις τους άνοιξε την πόρτα, τους χαμογέλασε, αλλά όταν είδε την τούρτα στράβωσε την μούρη.

Την πήρε και την πέταξε στα σκουπίδια λέγοντας

"τι με περάσατε ρε και μου φέρατε τούρτα, καμιά γκόμενα είμαι?" ;D ;D ;D

 

Άπαιχτος λέμε.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σαν τύπος ήταν άπαιχτος.

 

Έλεγε "βάζω το πλυντήριο στους 90, ξενόφερτα, το βάζω στους 95 ξενόφερτα, παντού ξενόφερτα".

 

Πλυντήριο έλεγε το ραδιόφωνο. ;D ;D ;D

 

Όταν είχαν πάει οι φίλοι μου σπίτι του, σκέφτηκαν να του πάρουν ένα γλυκό, για να μην πάνε με άδεια χέρια.

Πήραν λοιπόν μια τούρτα.

 

Μόλις τους άνοιξε την πόρτα, τους χαμογέλασε, αλλά όταν είδε την τούρτα στράβωσε την μούρη.

Την πήρε και την πέταξε στα σκουπίδια λέγοντας

"τι με περάσατε ρε και μου φέρατε τούρτα, καμιά γκόμενα είμαι?" ;D ;D ;D

 

Άπαιχτος λέμε.

 

Να σε ρωτήσω, υπάρχει το υλικό από αυτή τη συνέντευξη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σε ρωτήσω, υπάρχει το υλικό από αυτή τη συνέντευξη?

Μακάρι να 'ξερα βρε otto.

Από τα δύο παιδιά, ο ένας έχει "φύγει" και έχω χάσει τα ίχνη του άλλου πολλά χρόνια τώρα.

 

Κι εγώ θα ήθελα να το έχω πάντως.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να 'ξερα βρε otto.

Από τα δύο παιδιά, ο ένας έχει "φύγει" και έχω χάσει τα ίχνη του άλλου πολλά χρόνια τώρα.

 

Κι εγώ θα ήθελα να το έχω πάντως.

 

Κρίμα. Αν ξέρεις και άλλα τέτοια τσιτάτα ρίχτα μας. Κλείνω το off topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω πως ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος να σολάρεις είναι να ξέρεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται η τονική καθώς και η τρίτη και η πέμπτη που είναι εξίσου βασικές. Γύρω από αυτές δίνεις μετά ένταση και χρώμα με όλες τις υπόλοιπες νότες, το τι ταιριάζει πού το μαθαίνεις με επαναλαμβανόμενη εξάσκηση. Δεν είναι εύκολη μέθοδος αλλά επειδή βασίζεται κυρίως στο αυτί καταλήγεις να παίζεις ουσιαστικά πράγματα όπου η κάθε νότα μετράει αντί να ανεβοκατεβαίνεις κλίμακες.

 

Καταπληκτικη περιγραφή.

I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου