Προς το περιεχόμενο

Συναρμολογηση PARTSCASTER!


Superfunk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειτα απο τα επιμονα request ορισμενων μερακληδων που θελουν να ξαναδιαβασουν το αρθρο που ειχα γραψει παλαιοτερα για τη συναρμολογηση μιας bolt on κιθαρας απο parts το ξαναποσταρω με ορισμενες αλλαγες μια και γηρασκω αει διδασκομενος...  

 

 

 

Επειδή έλαβα σωρεία e-mail για τις κιθάρες που κατασκευάζω (ή πιό σωστά ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΩ,η κατασκευή θέλει τεράστια πείρα,γνώσεις & εξοπλισμό & εγω δεν διαθέτω τίποτα απο τα τρία..) αποφάσισα να γράψω ένα μικρο αρθρο για το «πως γίνεται» το «θαυμα» αυτό.

 

Ελπίζω ότι μετα την ανάγνωση του θα καταλάβετε ότι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΛΟ .

 

Βεβαια για να προσχωρησει καποιος στη συναρμολογηση μιας partscaster πρεπει να λαβει υποψιν του τα παρακατω:

 

1.η κιθαρα που θα φτιαξει δεν θα εχει μεγαλη μεταπωλητικη αξια,,ακομα και τα καλυτερα parts του κοσμου να βαλει μια Fender θα πωλειται παντα σε καλυτερη τιμη.

 

2.πρεπει να ξερει τον ΛΟΓΟ για τον οποιο φταχνει μια τετοια Partscaster & τι ακριβως θελει.

 

3.η Fender βγαζει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ γκαμα κιθαρων και ποτε αλλοτε δεν εβγαζε καλυτερες κιθαρες απο οτι σημερα,ισως ειναι καλο να ψαξει καποιος απειρος κιθαριστας πρωτα εκει.

 

4.Οσο και να προσπαθησουμε να ακολουθησουμε συνταγες τον πραγματικο ηχο μιας partscaster θα την ακουσουμε μονο αφου την φτιαξουμε...αρα ζητημα...δοκιμης δεν υφισταται...

 

5.Τα specs και οι «συνδιασμοι» που προτεινω ειναι συμφωνα με το ΔΙΚΟ μου γουστο που κυμμαινεται γυρα απο τον κλασσικο vintage Fender ηχο,δεν αποτελουν πανακεια και συνταγη για ικανοποιηση ολων των γουστων... .

 

Μεσα στο αρθρο θα προτείνω και κάποιους κατασκευαστές και συνδιασμούς υλικών.

 

Ας προχωρήσουμε λοιπόν με κάποιες ΒΑΣΙΚΕΣ παραδοχές (πάντα ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ)

 

Στόχος μας είναι μια ΕΛΑΦΡΙΑ καλοφτιαγμένη κιθάρα με καλό playability και ζωντανο ηχο.

Αν και κατα τη γνώμη μου ο ΤΥΠΟΣ του ξύλου που θα επιλέξουμε για το σώμα ΔΕΝ παίζει σχεδόν κανένα ρόλο στον ήχο (πάντα μιλάμε για τον ηλεκτρικό ήχο δηλ.για τον ήχο της κιθάρας μεσα απο τον ενισχυτή) το ΒΑΡΟΣ του ξυλου ΠΑΙΖΕΙ & γενικότερα οι ελαφριές κιθάρες, εκτός ότι προσφέρουν άνεση και δεν κουραζουν τον παίκτη,έχουν πιό ζωντανό, ισοροπημένο & αμεσο (responsive) ήχο απο τις βαριές.

 

Γενικά κιθάρες που ζυγίζουν απο 3-4,5 κιλά θεωρούνται ελαφριές.

Οσο ελαφρύτερες τόσο καλύτερες αν ο στοχος καποιου ειναι ο κλασσικος «Αερινος» vintage Fender ηχος,αυτο δεν σημαινει οτι κιθαρες που εχουν τα....κιλακια τους ειναι για πεταμα...ισα-ισα το αυξημενο sustain & τα μπολικα υψηλομεσαια και πριμα τους τις κανουν ιδανικες για καποια ηδη (hard rock,metal etc) παντα βεβαια σε συνδιασμο με τους αναλογους μαγνητες..

 

Ενας ακόμα λόγος που προτιμώ τις ελαφριές κιθάρες είναι το γεγονός ότι συμπεριφέρονται καλύτερα με τους μαγνήτες με ΧΑΜΗΛΗ έξοδο (που προσωπικά προτιμώ) για καποιο λόγο «μεταφράζουν» καλύτερα τον γλυκό, καθαρό και γεμάτο ηχο τους.

 

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ

 

Καταρχην επιλέγουμε το ΣΩΜΑ & το ΜΠΡΑΤΣΟ μας απο τα παρακάτω site

 

www.warmoth.com  (ο μεγαλυτερος κατασκευαστης στις ΗΠΑ φτιαχνει σχεδον τα παντα,τα σωματα του δεν εχουν ακριβη vintage Fender specs,προσφερουν και βαμμενα με πολυεστερα σωματα & μπρατσα)  

 

www.allparts.com  (ειναι ουσιαστικα ο τροφοδοτης της Fender Japan & των περισσοτερων relic builders οπως ο M.Jenny,o Danocaster,o Nash,η K-Line etc,εχει μεγαλη ποικιλια ,θαυμασια ποιοτητα και χαμηλες τιμες επισης προσφερει και 2 round lam necks για οσους θελουν να φτιαξουν after 1963 Fender copies)

 

www.wdmusic.com  (καλος κατασκευαστης αλλα way out of specs για ακριβη Fender copies)

 

www.usacustomguitars.com  (ιδιο επιπεδο με τη Warmoth,προσοχη ομως τα headstock του δεν εχουν το σχημα των Fender,μπορουν βεβαια να φαγωθουν για να ερθουν στο ιδιο σχημα προσφερουν και βαμμενα με πολυεστερα σωματα & μπρατσα)  

 

 

www.rockinger.com (οι μονοι ευρωπαιοι φερνουν καλα κορεατικα και ιαπωνιακα σωματα και μπρατσα και εχουν και μπολικες hardware επιλογες,καλη λυση και οι ετοιμες κιθαρες τους & αυτοι ειναι way out of specs αν ο στοχος σας ειναι ενα ακριβες vintage Fender copy)

 

www.guitars.gr (δικος μας ,με εξαιρετικο service & τιμες φερνει κυριως Goeldo/Rockinger αλλα και custom parts)

 

www.stewmac.com  (εχουν τα mighty might,τα φθηνοτερα καλα μπρατσα και σωματα & αυτοι ειναι way out of specs αν ο στοχος σας ειναι ενα ακριβες vintage Fender copy)

 

www.musikraft.com (η Rolls Royce των σωματων & μπρατσων,προσφερουν και νιτρο φινιρισματα,οι ΜΟΝΟΙ που προσφερουν 100% ακριβη parts αν θελετε ενα ακριβες vintage Fender copy)

 

επισης στην Αθηνα θα βρειτε σωματα/μπρατσα All Parts & πολλα αλλα Parts στον "μικρο" Καγμακη στη Σολωνος πισω απο το Χημειο,ειναι γνωστης και θα σας εξυπηρετησει αψογα.

 

 

 

 

 

 

όλοι οι παραπάνω κατασκευαστές προσφέρουν μια τεράστια ποικιλία ξύλων, hardware & μαγνητών.

 

 

ΜΠΡΑΤΣΑ

 

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου γνωμη ειναι οτι  εδω ισχύει το «οσο παχύτερο μπράτσο τόσο το καλύτερο» οι μέρες  λεπτών «μπουζουκοταστιέρων» εχουν ευτυχώς περάσι ανεπιστρεπτει.

Ενα παχύ μπράτσο προσφέρει καλύτερη στήριξη στο χέρι,λιγότερη κούραση κατα το παίξιμο και το σπουδαιότερο περισσότερο sustain, punch & articulation στον ήχο.

 

Παχια μπράτσα θεωρούνται όσα είναι απο 0,9 της ίντσας και πάνω στο πρώτο τάστο (το ιδανικό είναι η 1 ίντσα)

 

Πχ.το boatneck & το fatback & το SRV της WARMOTH

 

Βεβαια αν δεν σας βολευει με τιποτα ενα παχυ μπρατσο τιποτα δεν σας εμποδιζει να αγορασετε ενα...λεπτο....

 

Κατα τη γνώμη μου πρέπει να επιλέξετε ενα μπράστο με Jumbo τάστα (6105-6150-6100) και να αγνοήσετε τα τρισάθλια απο όλες τις απόψεις μικρά vintage τάστα.

 

Αρκετοι κατασκευαστες προσφερουν και ατσαλινα ταστα δυστυχως ομως δεν νομιζω να βρειτε μαστορα που να δεχτει να καταστρεψει τα εργαλεια του για να τους κανει L&C & Fret Dress,επισης δινουν στην κιθαρα αρκετα πριμα.

 

Επίσης μια compound  radius (7”-12”) η έστω 9”-10” ταστιέρα θα βοηθήσει να έχετε lower action και καλό bending  (το vintage radius προσωπικα το λατρευω με jumbo ταστα μια και δινει το feel μιας πραγματικης vintage Fender στην οποια εχουν κανει refret αλλα μπορει να μην ταιριαζει σε ολους,αν θελετε να δοκιμασετε πως ειναι το feel του παιξτε μια G & L η μια Fender roadworn )

 

Το υλικό της ταστιέρας (έβενος, rosewood, maple) δεν παίζει κατα την οχι και τοσο ταπεινη μου γνωμη  ;D ΚΑΝΕΝΑ ρόλο στον ηλεκρικο ήχο οπότε επιλέξτε ότι σας βολεύει καλύτερα στο χερι!Προσωπικα αν δεν εφτιαχνα vintage accurate copies ολες μου οι κιθαρες θα ειχαν βεβαια ΕΒΕΝΟ (η απολυτη ταστιερα imho)

 

 

ΣΩΜΑ

 

Ενα ελαφρύ swamp ash ή alder σώμα είναι ότι πρεπει (μπορείτε να πειραματισθειτε και με hollow body σώματα για ακόμα μικρότερο βάρος και λίγο πιο «αέρινο ήχο»)

 

PICKGUARD

 

ΠΑΝΤΟΤΕ να αγοράζετε το Pickguard απο τον ίδιο κατασκευαστή που έφτιαξε το σωμα γιατί δεν ταιριάζουν πάντα τα pickguards με τα σώματα όλων των κατασκευαστών

 

POTS & HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ (Διακόπτες κτλ)

 

Αγοράζετε ΠΑΝΤΟΤΕ τα καλύτερα MADE IN USA (cts) που μπορείτε να βρείτε,τα φθηνά ασιατικά προιόντα ΣΙΓΟΥΡΑ θα χαλάσουν μέσα σε ενα χρόνο!

 

ΜΑΓΝΗΤΕΣ

 

Εδω οι επιλογές είναι ατελείωτες ,οι προσωπικές μου αγάπες ειναι:

 

 

 

 

Για noiseless μαγνητες που ακούγονται ΑΚΡΙΒΩΣ όπως οι μονοί, οι BILL LAWRENCE (μονο απο το www.billlawrence.com) είναι ότι καλύτερο και φθηνότερο (πάντα συνδιάζω τα μοντελλα 280 (για neck & middle) με ενα 290 (για bridge),αλλοι εξαιρετικοι αλλα ακριβοι noiseless μαγνητες ειναι οι Kinmann ,ενω μου αρεσουν παρα πολλοι και οι Chrome Doms & Holy Grail της Lace.

 

Για κλασσικούς μονοπήνιους μαγνήτες θαυμασιοι άσει για tele & strat είναι οι DON MARE & οι  LINDY FRALIN (vintage hot για strat ,πάντα με το μεταλλικό base plate στον bridge) & (vintage tele set),αλλοι κορυφαιοι κατασκευαστες ειναι ο Lollar & o SeymourDuncan (ειδικα οι tele antiquities του ειναι οι απολυτοι vintage tele μαγνητες imho)

 

Πολύ καλοί είναι και οι γερμανικοι HARRY HAUSEL (απο  www.guitars.gr)

καθώς και η «ταπεινή σειρά vintage 62 strat/52 tele της Fender)

 

ΤΖΑΜΠΑ & με εξαιρετικη ποιοτητα ειναι και ολοι η σειρα της TONERIDER

 

Παντα ένα κομμάτι ατσάλι κολλημένο κάτω απο τον μαγνήτη bridge μιας strat βελτιώνει την ηχητική του απόδωσει προσθέτοντας όγκο και punch  δεν χρειάζονται HUMBUCKERS κρατείστε τους για τις Les Paul σας!

 

ΚΑΛΩΔΙΩΣΕΙΣ & ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

 

Θα βρείτε τα ΠΑΝΤΑ όσον αφορά τα ηλεκτρονικά της κιθάρας σας ,καθώς και τέλειες οδηγίες για σωστό soldering, στο www.guitarnuts.com

Η γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήσετε ένα απο τα εναλακτικά σχεδιαγράμματα του για σύνδεση μαγνητών (π.χ. αυτο που προσφέρει άλλους 2 ήχους στη strat και tele)

 

ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ

 

Αν θέλετε ένα «κυριλέ» φινίρισμα στην κιθάρα σας τότε η παραγγείλτε το σώμα βαμμένο ή δώστε το σε κάποιον επαγγελματία (π.χ.Γκαγκανιάρης) το να βάψετε μόνοι σας την κιθάρα με πολυεστερικό χρώμα ή ακόμα χειρότερα με νίτρο είναι τεράστιος & χαμένος κόπος (εκτός κι αν ξέρετε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνετε...)

 

Αν δεν θέλετε «κυριλέ» φινίρισμα τότε μερικά χέρια tung oil ή υγρού πολυεστέρα (minwax) και μπόλικο γυαλόχαρτο είναι ότι πρεπει (απλά ακολουθείστε τις οδηγίες του μπουκαλιού) πολύ ωραίο φινίρισμα κάνει και το gun stock oil (θα το βρείτε στα οπλοπωλεία) ,προσωπικα για φινιρισμα του πισω μερους του μπρατσου το θεωρω την καλυτερη επιλογη (σε συνδιασμο με tinting)

 

HARDWARE

 

Με την έννοια hardware εννοώ το σύνολο των μεταλικών μερών (βίδες,γέφυρες,κλειδιά, String trees)

 

Καποιες καλες πηγες ειναι οι  www.stewmac.com  , www.warmoth.com, www.rockinger.com , http://www.guitarpartsresource.com (εχει τονους απο αυθεντικα Fender parts).

 

Καλη αλλα φθηνη λυση ειναι και η GFS

 

Γενικά προτιμώ το vintage type hardware στα κλειδιά & γέφυρες γιατί είναι ελαφρύ & έχει καλύτερο ήχο,προτείνω δε για

 

Γέφυρες/τρεμολα

 

http://www.stewmac.com/shop/Bridges,_tailpieces/Electric_guitar,_non-trem_bridges/Traditional-style_Tele_Bridges.html

 

 

http://www.stewmac.com/shop/Bridges,_tailpieces/Electric_guitar_tremolos/Standard_Tremolo_for_Strat.html

 

Κλειδιά

 

http://www.stewmac.com/shop/Tuners/Guitar,_solid_peghead/Gotoh_Vintage-style_Oval_Knob_Tuners.html

 

επισης μου αρεσουν πολυ και τα staggered Vintage Gotoh tuners (σαν και αυτα που φοραει η Eric Johnson Strat)

 

αν θέλετε lock

 

  http://www.stewmac.com/shop/Tuners/Guitar,_solid_peghead/Gotoh_Locking_Vintage_Oval_Knob_Tuners.html

 

 

κορυφαιες επιλογες ειναι βεβαια και αυτες των

 

GLENDALE & CALLAHAM

 

Αν θελετε να φτιαξετε 100% ακριβη αντιγραφα η Kluson ειναι η μονη που προσφερει "ιδια" vintage κλειδια για Fender.

 

 

 

ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

 

ΒLACK & DECKER (με μικρα & μεγάλα τρυπανάκια)

 

Στραβοκατσάβιδο (μικρο & μεγάλο)

 

Κατσαβίδι πλατυ (για τη ρύθμιση του trussrod)

Eνα σετ λίμες για nut απο www.stewmac.com  (εναλακτικά προτείνω να αγοράσετε το μπράτσο με εγκατεστημένο το nut γιατι όντως το κόψιμο του nut είναι για πολύ επιδέξιους...)

 

Εναλακτικά μπορείτε να αγοράσετε ενα Tusk nut PRESLOTED www.stewmac.com

 

 

 

 

 

 

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ

 

1.Πάντα ξεκινάμε τη συναρμολόγηση ΜΕΤΑ το φινίρισμα του σώματος & μπράτσου)

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

 

ΠΟΤΕ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΡΥΠΗΣΕΤΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΒΙΔΑ,ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΡΥΠΑΝΙ & ΜΕΤΑ ΒΙΔΑ!!!!!!!!! (Ισχύει για ΟΛΕΣ τις βίδες που θα τοποθετήσουμε ακόμα και για αυτές του pickguard)

 

2.Τοποθετουμε τα κλειδια στο headstcock

 

3.Ταιριάζουμε το σώμα με το μπράτσο (το σημαντικότερο βήμα)

 

(αν αγοράσατε το σώμα και το μπράτσο απο τον ίδιο κατασκευαστή τότε θα ταιριάζουν τέλεια χωρίς το απαίσιο neck gap που έχουν οι περισσότερες Fender)

 

-πρώτα απο όλα τοποθετούμε τη γέφυρα (ή το tremolo) στην κιθάρα χρησιμοποιώντας τις βίδες του κατασκευαστή τους και ΠΑΝΤΑ τρυπώντας πρώτα το σώμα με το BLACK & DECKER (χρησιμοποιώντας τρυπανι ελάχιστα λεπτότερο απο την κάθε βίδα για να πιάνει καλύτερα η βίδα στο ξύλο)

 

 

-περναμε τις 2 ΜΙ χορδες (θεσεις 1 & 6)

 

-βαζουμε το μπράτσο στο neck pocket του σωματος

-περναμε  2 μι χορδες απο τα κλειδια και τις τεντωνουμε

 

-βεβαιωνόμαστε ότι έχουν κεντραρει σωστα (η απόσταση τους απο την ακρη της ταστιέρας είναι η ίδια)

 

-με μια βίδα για μοντάρισμα μπράτσου (πωλούνται μαζί με το neck plate http://www.stewmac.com/shop/Hardware,_parts/Electric_guitar:_Covers_plates/Neck_Mounting_Plates.html  ) μαρκαρουμε τα σημεία που θα τρυπήσουμε το μπράτσο (4 σημεια-4 βιδες) περνώντας την μέσα απο τις τρύπες του σώματος/neck pocket

 

-αφαιρούμε το μπράτσο και τρυπάμε με το Black & Decker στα σημεία που μαρκάραμε (πάντα με τρυπανακι ελάχιστα λεπτότερο απο τις βίδες)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΡΚΑΡΕΤΕ ΤΟ ΤΡΥΠΑΝΑΚΙ ΜΕ ΛΙΓΗ ΜΟΝΩΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΡΥΠΟΥΣΕ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ!!

(Βάλτε το τρυπανακι πλάι στο τέρμα του μπράτσου που θα τρυπίσετε και μετρήστε το βάθος)

 

-Τρυπίστε αργά και σταθερα

 

-Βάλτε ξανά το μπράτσο στο neck pocket και τοποθετήστε το neck plate.

-Bιδώστε τις βίδες ακολουθώντας ενα Χ patern (δηλ. Πάνω αριστ-κατω δεξια-πάνω δεξ-κατω αριστ.)

-Σφίξτε ΚΑΛΑ και όταν τελειώσετε βεβαιωθείτε ότι το μπράτσο είναι αμετακίνητο.

 

-Τωρα μπορειτε να τοποθετήσετε το pickguard (αφου βέβαια βάλετε τους μαγνήτες!) και το υπόλοιπο hardware.

 

-Mετα το μονο που μένει είναι να διαβάσετε το άρθρο μου για το set up!

 

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=39

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: αν και τα περισσοτερα μπρατσα των κατασκευαστων ερχονται με αξιοπρεπεστατα τοποθετημενα ταστα, ενα Fret Leveling & crowning απο εναν καλο ντοπιο μαστορα (προτεινω να συνδιαστει με το κοψιμο ενος nut αν δεν εχετε την πειρα και τα εργαλεια μια και ενα καλοκομμενο nut ειναι η ΚΑΡΔΙΑ μιας «καλοπαιχτης» κιθαρας) σιγουρα θα παει την κιθαρα σας σε αλλο επιπεδο playability.

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης σώματα και μπράτσα μπορείτε να βρείτε πολύ καλά σε ποιότητα

www.guitarmill.com

Εξαιρετικά σε ποιότητα, και πολύ καλό nitro φινίρισμα

και relic option. Ο Danocaster απ'οσο γνωρίζω παίρνει απο εκεί

και απο musikraft.

 

Φανταστικοί vintage replicas και όχι μόνο

http://curtisnovak.com/

 

Πολύ καλό αρθρο sf

www.facebook.com/pulsedot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρωτα οι σπουδες σου παιδι μου...με το ροκ , τις κιθαρες & τους μαλλιαδες.. ;D λεφτα δεν προκειται να βγαλεις... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βοηθήσω το θέμα συμπληρώντας κάποιες γενικές σκέψεις.

1) Όταν ξεκινάς μια partcaster, θέλει υπομονή και όχι βιασύνες. Μπορώ να καταλάβω το νεαρόν της ηλικίας και το αίμα που βράζει, αλλά με αυτή τη συμβουλή και θα γλυτώσεις χρόνο και χρήμα.

2) Όταν ξεκινάς να μαστορέψεις μόνος σου μια partcaster, χρειάζεσαι χώρο για να βρωμίζεις, μηχανήματα και κάποιες γνώσεις.

3) Εάν δεν έχεις τα παραπάνω, πιό φτηνά σου έρχεται (και με καλύτερο αποτέλεσμα) να δίνεις τις δουλειές (μοντάρισμα-βάψιμο) σε εξειδικευμένους μαστόρους.

4) Φτιάχνουμε μια partcaster, όταν έχουμε ξεπεράσει το logo στο head.

5) Όταν λοιπόν ξέρουμε, η partcaster δεν θα βγεί φτηνή, αλλά φτηνότερη από να την αγοράζαμε

Kιθάρες εμπορίου 250-350 ευρώ, δεν χτυπιούνται.

6) Φτιάχνουμε μια partcaster (και) όταν θέλουμε να κάνουμε κάτι μοναδικό...(ίσως εξωτικα ξύλα, σχήματα, περίεργα ηλεκτρικά...)

7) Φτιάχνουμε μια partcaster συνήθως bolt-on. Όλα τα άλλα θέλουν μάστορα, εκτός εάν ξέρουμε και έχουμε εργαλεία. Πχ είναι πιο εύκολο να εφαρμόσεις (με λιγο γυαλόχαρτο έστω και ρούτεράκι) ένα bolt on από ένα κολλητό μπράτσο

8  Φτιάχνουμε μία partcaster, ακόμα και όταν δεν πιανουν τα χέρια μας (όπως στη περίπτωσή μου)

Απλά αποφασίζουμε το consept...(θέλω κόκκινη με SRV Texas Special μαγνήτες), αγοράζουμε τα υλικά από όποιο μαγαζί δίνει τις καλύτερες τιμές, και μετά τα πάμε όλα σε ένα μάστορα...και με πολύ μικρό κόστος, την άλλη ημέρα έχουμε κιθάρα.Γι αυτό φτιάχνουμε fenderοειδή και όχι Gibsoνοειδή

 

4.Οσο και να προσπαθησουμε να ακολουθησουμε συνταγες τον πραγματικο ηχο μιας partscaster θα την ακουσουμε μονο αφου την φτιαξουμε...αρα ζητημα...δοκιμης δεν υφισταται...ι,λιγότερη κούραση κατα το παίξιμο και το σπουδαιότερο περισσότερο sustain, punch & articulation στον ήχο.

Εκτός εάν έχει φτιάξει μία, ένας φίλος μας, και πούμε, "Ναι θέλω μια ίδια"...ίδια δεν θα είναι ποτέ αλλά πολύ κοντά

 

Στόχος μας είναι μια ΕΛΑΦΡΙΑ καλοφτιαγμένη κιθάρα με καλό playability και ζωντανο ηχο.

Και όχι μόνο. Στόχος μπορεί να είναι μια κιθάρα με χρακτηριστικά που δύσκολα θα βρούμε σε άλλες...πχ γραφιτένιο μπράτσο με Fishman bridge! :D

 

Σε γενικές γραμμές ο σπυριάρης Sf τα λέει μια χαρά και με καλύπτει πλήρως

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης να προσθέσω, από προσωπική εμπειρία τα Carvin Kit.

Από τις ποιοτικότερες "partcaster" που κυκλοφορούν, με όλα τα υλικά (πραγματικά υψηλού επιπέδου) σε ένα κουτί, χωρίς να ψάχνεις και να λείπει τίποτα, σε καταπληκτικές τιμές γι αυτό που προσφέρουν.

http://www.carvinworld.com/kits.php

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες αργότερα...

Συγχαρητήρια και από 'μένα κύριε SF για το υπέροχο άρθρο. Μία ερωτησούλα έχω καθ' ότι δεν σκαμπάζω και πολύ απ' αυτά: τι εννοείς με το κομμάτι ατσάλι στο κάτω μέρος του bridge μαγνήτη μιας strat, είναι κάτι ιδιαίτερο, που το βρίσκουμε και πως το βάζουμε; Αν μπορούσες να μας βάλεις και καμιά φωτό για να καταλάβουμε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντα ένα κομμάτι ατσάλι κολλημένο κάτω απο τον μαγνήτη bridge μιας strat βελτιώνει την ηχητική του απόδωσει προσθέτοντας όγκο και punch  δεν χρειάζονται HUMBUCKERS κρατείστε τους για τις Les Paul σας!

 

Ενα ακομα μπραβο και απο μενα SF!!!Ξερω θα εχει καπου ξαναειπωθει....Αλλα δεν μπορω να το βρω αυτο...Θες να πεις κατι παραπανω γι'αυτο; ??? ??? ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου