Προς το περιεχόμενο

GZaimis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    116
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Day job
    Kirchenmusiker
  • Τόπος
    Γερμανία

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή GZaimis

Artist

Artist (1/4)

11

Φήμη

  1. Καταπληκτικός και εντυπωσιακός ο Trifonov με μια πολύ ιδιαίτερη ερμηνεία που σε καθηλώνει... Σχετικά με το άλλο, είναι από τα αγαπημένα θέματα συζήτησης με συναδέλφους και καθηγητές μου, το πώς θα ήταν η μουσική αν οι παλαιοί μεγάλοι συνθέτες είχαν τα σύγχρονα τεχνολογικά βοηθήματα στην κατοχή τους. Θα αναφέρω τον Beethoven (είναι και έτος Beethoven φέτος) που πριν συνθέσει, τον έβλεπε κανείς να περπατάει στην εξοχή, "όντας στον κόσμο του", μουρμουρίζοντας έντονα και κάνοντας απότομες χειρονομίες, σε σημείο που κάποιος που δεν τον γνώριζε, τον περνούσε για τρελό. Ο άνθρωπος απλά σχεδίαζε και άκουγε στο μυαλό την επόμενη σύνθεσή του, εκκεντρικά μεν, αποτελεσματικά δε. Προσωπικά πιστεύω ότι σήμερα αυτό αποτελεί μειονότητα (δε θα πω ότι λείπει), η διάθεση χρόνου και το αποκλειστικό δόσιμο ψυχής στη σύνθεση. Αν βάλουμε στο παιχνίδι και τους σύγχρονους ρυθμούς ζωής, δε θέλει πολύ να καταλάβουμε γιατί μεγάλο μέρος της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας είναι τύπου fast food. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, το μεγαλύτερο μέρος της EDM σήμερα απλά φτιάχνεται με το mouse στο laptop ίσως και όταν ο συνθέτης είναι εν κινήσει σε τουρνέ... Εννοείται εργαλεία όπως MIDI, Cubase, Finale κτλ. είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τον μουσικό σήμερα, κανείς δεν αμφιβάλει γι' αυτό, το ερώτημα είναι πώς ισορροπούμε την quality over quantity.
  2. Σας ευχαριστώ όλους για το καλό feedback! Ο συγχρονισμός όλων των μερών έγινε χειροκίνητα. Το πρώτο φωνητικό track πήρε αρκετό χρόνο και ενδιάμεσα διαλείμματα μέχρι να βεβαιωθώ ότι ακούγεται συγχρονισμένο μαζί με το όργανο. Στην πορεία όσο πιο πολλά tracks συγχρόνιζα, τόσο πιο εύκολο γινόταν καθώς στην χορωδία ξεκαθάριζαν σημεία όπως είσοδοι, τονισμοί σε σύμφωνα και καταλήξεις.
  3. Αγαπητοί συμφορουμίτες, Γνωρίζω ότι δημοσιεύω ένα στυλ που δεν απαντάται συχνά στο Noiz, θα ήθελα όμως να δώσω ένα μικρό έναυσμα, όσοι έχετε διάθεση, να ασχοληθείτε με μουσικές συνεργασίες ο καθένας από τον χώρο του (βλ. social distancing), γιατί πραγματικά ΑΞΙΖΕΙ τον κόπο και ας πρόκειται για οποιοδήποτε μουσικό είδος (έχω δημοσιεύσει κατά καιρούς και αντίστοιχες δουλειές παίζοντας Dream Theater). Γι’ αυτόν τον λόγο θα ήθελα να περιγράψω πολύ συνοπτικά τα βήματα που ακολούθησα. Θα παραλείψω κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες, που όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τις βρει με μια απλή έρευνα του τύπου “how to create a virtual choir”. 1) Βιντεοσκόπηση / ηχογράφηση οργάνου, στην περίπτωσή μου μια MIDI προσομοίωση εκκλησιαστικού οργάνου (εννοείται το DX7 και το D-50 δεν έχουν τέτοιους ήχους, ξέρετε οι πληκτράδες!) 2) Αναπαραγωγή προηγούμενης ηχογράφησης, παράλληλα με βιντεοσκόπηση να διευθύνω (βοηθάει για την χορωδία). 3) Δημιουργία βίντεο-οδηγού, που έχει το βίντεο του 2ου βήματος, αλλά τον ήχο του 1ου. Αυτό το έστειλα στους χορωδούς, οι οποίοι το αναπαρήγαγαν από συσκευή φορώντας ακουστικά (όπως δεύτερο κινητό, tablet, laptop κ.α.) και ταυτόχρονα βιντεοσκόπησαν τον εαυτό τους με το βασικό τους κινητό. 4) Ζήτησα από τους χορωδούς να στείλουν το αρχικό αρχείο βίντεο μέσω wetransfer. Προσοχή, η μετατροπή και μεταφορά μέσω Messenger, δεν ενδείκνυται γιατί ρίχνει πολύ την ποιότητα. 5) Απομόνωση κάθε audio track, συγχρονισμός και μίξη μέσα σε ένα DAW, όχι στο video editor. 6) Συγχρονισμός των βίντεο και αποκλειστικό audio ό,τι φτιάξαμε πριν στο DAW. Δεν είναι εύκολο στην αρχή, αλλά σας διαβεβαιώ ότι αξίζει τον κόπο. Προσωπικά μου πήρε πάνω από 100 ώρες το συγκεκριμένο, αλλά φαντάζεστε τον ενθουσιασμό μου που το μοιράζομαι με όλους. Καλή σας ακρόαση!
  4. Γεια σε όλους σας! Με χαρά μοιράζομαι μαζί σας ένα ακόμη split screen cover της αγαπημένης μου μπάντας των Dream Theater, σε ένα από τα πιο γνωστά τους instrumental κομμάτια με το πολύ χαρακτηριστικό riff των 5/4 στην αρχή. Αυτή τη φορά όλοι οι συμμετέχοντες είναι Έλληνες. Οι ήχοι στα πλήκτρα έρχονται από το Korg Triton Studio και το Roland JV-1080 που είναι πολύ χαρακτηριστικό για τους 90s ήχους της εποχής που γράφτηκε το κομμάτι. Ελπίζω να σας αρέσει!
  5. GZaimis

    Trivium - Beyond Oblivion (Full Cover)

    Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου!
  6. Καλορίζικο, Κώστα! Προσωπικά έχω το D-50 εδώ και λίγα χρόνια και ακόμη ανακαλύπτω συνεχώς καινούργιους ήχους, ειδικά από τότε που βγήκε το re-release του ως D-05. Είμαι σίγουρος ότι θα περάσεις πολλές δημιουργικές και ευχάριστες ώρες με την Linear Arithmetic synthesis.
  7. GZaimis

    Cos_dr - "Return of the Unicorn"

    Πολύ ωραία μουσική, Κώστα! Μου άρεσε πολύ ο soundscape-χαρακτήρας της σύνθεσής σου και με το βίντεο, ο συνδυασμός είναι πανέμορφος! Ακούγοντάς το, με ψήνεις πολύ με το V-Synth! ;D
  8. Με μεγάλη χαρά, σας παρουσιάζουμε μια ακόμη συνεργασία, παίζοντας την προσωπικά αγαπημένη μου μουσική των Dream Theater! Όπως και σε άλλες παρόμοιες συνεργασίες, έτσι και εδώ, ο καθένας ηχογράφησε και μαγνητοσκόπησε τα μέρη του στον χώρο του και στην συνέχεια όλα τα αρχεία συνδυάστηκαν, ώστε να δημιουργηθεί το παρόν βίντεο. Καλή ακρόαση!
  9. Μπαίνει και αυτό στο πλάνο μελέτης. Χίλια ευχαριστώ επίσης, φίλε μου!
  10. Χίλια ευχαριστώ, φίλε μου! Ισχύει ότι μετά από αρκετή ώρα κουράζομαι και υποθέτω ότι όντως βάζω παραπάνω δύναμη απ' ό,τι χρειάζεται. Θα το δοκιμάσω, όπως περιγράφεις. Να υποθέσω η τεχνική είναι ίδια και σε καθαρή και σε παραμόρφωση;
  11. Με μεγάλη χαρά μοιράζομαι έναν ακόμη αυτοσχεδιασμό / keyboard shredding μαζί σας. Αυτό όμως που με χαροποιεί πιο πολύ, είναι ότι πρόκειται για την πρώτη μου σοβαρή απόπειρα ηχογράφησης κιθάρας όπου παίζω ο ίδιος. Ασχολήθηκα με κιθάρα πολύ παλιά μόλις για δύο μήνες, διέκοψα και ξανάρχισα εδώ και λίγο καιρό, μελετώντας με την βοήθεια της εφαρμογής Yousician, οπότε ό, τι ακούτε από κιθαριστικό παίξιμο είναι μόλις με 5 μηνών μελέτη. Θα χαρώ πολύ για οποιοδήποτε σχόλιο, ειδικά για κιθαριστικές συμβουλές μια που είμαι τελείως αρχάριος στον χώρο αυτό. synthesizer: Korg Triton Studio guitar: Chapman ML1 Modern Lunar
  12. GZaimis

    Νoiziest collab jam - The tracks

    Απολαυστικότατα και τα δύο tracks! Παιδιά, πραγματικά το καταδιασκέδασα, έχοντας αυτή την ευκαιρία να τζαμάρω μαζί σας. Πολλές ευχαριστίες και στον εμπνευστή / δημιουργό της όλης ιδέας. Οι δε κιθάρες που άκουσα, μου δίνουν ώθηση να μελετήσω κιθάρα ακόμη περισσότερο (έχει 3 μήνες που ασχολούμαι σοβαρά με την εξάχορδη και σίγουρα έχω πολύ δρόμο ακόμη μπροστά μου - μάλλον σύντομα θα αρχίσω να ρωτάω και στα αντίστοιχα κιθαριστικά νήματα του noiz)... Κώστα, ΜΕΣΑ με τα χίλια για την ιδέα σου! Μου άρεσαν επίσης και οι δύο σου προσεγγίσεις σε πιάνο και φωνητικό αυτοσχεδιασμό!
  13. Μόλις είδα τι είναι το pro53 και μου κίνησε αρκετά την περιέργεια! ;D Ο ήχος είναι από το Korg Triton Studio, custom ήχος, παραλλαγή του Monster Lead.
  14. Έστειλα πριν σε pm την συμμετοχή μου βάζοντας να παίζει το backing track από την αρχή, αλλά τυπικά δημοσιεύω και εδώ μόνο το απόσπασμα του jamming μου. ;D Edit: Το έγραψα, ακούγοντας το "7", αλλά αν κολλάει και σε άλλη θέση, ελεύθερα. keys_jam_mixed.mp3
  15. Αν και έστειλα ήδη ηχογράφηση, να ρωτήσω: μιλάμε για video clip ή απλά audio clip στο εν λόγω collab jam;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου