Προς το περιεχόμενο

Πώς συνδέω τα e-drums στο pc και με ποιο πρόγραμμα


.:DareDeviL:.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά,

Πρώτα από όλα να σας πω ότι έχω μια Roland TD-9KX και ένα laptop Toshiba με 4Gb Ram, Cpu Intel pentium 2-core 2.2Ghz kai Windows 7. Αυτό που θέλω λοιπόν είναι να συνδέσω τη ντραμς μου με ένα πρόγραμμα στο pc ώστε να έχω πιο ρεαλιστικούς ήχους από κανονικές ντραμς. Το θέμα είναι τι χρειάζομαι για να το κάνω αυτό? Από ότι κατάλαβα χρειάζομαι ένα τέτοιο http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Home-Recording/Accessories/M-Audio-Midi-Usb-Sport-Uno-Interface-Midiface-1X1-MI-EM-000073.htm και ένα πρόγραμμα για το λαπτοπ όπως το superior drummer κ.α. Πείτε λοιπόν τι πρέπει να πάρω, ποιό πρόγραμμα μου προτείνετε όντας άσχετος και αρχάριος και πώς δουλεύει στο περίπου. Σας ευχαριστώ εκ το προτέρων και θυμηθείτε ότι είμαι άσχετος και δε είναι τπτ αυτονόητο... ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Γεια σας παιδιά,

Πρώτα από όλα να σας πω ότι έχω μια Roland TD-9KX και ένα laptop Toshiba με 4Gb Ram, Cpu Intel pentium 2-core 2.2Ghz kai Windows 7. Αυτό που θέλω λοιπόν είναι να συνδέσω τη ντραμς μου με ένα πρόγραμμα στο pc ώστε να έχω πιο ρεαλιστικούς ήχους από κανονικές ντραμς. Το θέμα είναι τι χρειάζομαι για να το κάνω αυτό? Από ότι κατάλαβα χρειάζομαι ένα τέτοιο http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Home-Recording/Accessories/M-Audio-Midi-Usb-Sport-Uno-Interface-Midiface-1X1-MI-EM-000073.htm και ένα πρόγραμμα για το λαπτοπ όπως το superior drummer κ.α. Πείτε λοιπόν τι πρέπει να πάρω, ποιό πρόγραμμα μου προτείνετε όντας άσχετος και αρχάριος και πώς δουλεύει στο περίπου. Σας ευχαριστώ εκ το προτέρων και θυμηθείτε ότι είμαι άσχετος και δε είναι τπτ αυτονόητο... ;D ;D ;D