Προς το περιεχόμενο

Vaiking

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    18
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Kiveri, Argolis

Συμμετοχή Vaiking

0

Φήμη

  1. Καλή σου μέρα Μίλτο! Αν έχεις παρακολουθήσει το "Rock Discipline" του Petrucci, θα έχεις διαπιστώσει πως και τα 2 που αναφέρεις, είναι θεμιτά. Όπως επίσης το οτι καλύτερο είναι, μια δύσκολη φράση (ή solo ¨η και ολόκληρο κομμάτι κατ'επέκτασιν), να τη σπας σε μικρά κομμάτια, να τα μελετάς ξεχωριστά και μετά να τα συνδέεις. Αν θυμάμαι καλά, ο Shawn Lane είχε διαφορετική άποψη. Έπαιζε πολύ γρήγορα τιες φράσεις του (προφανώς τις είχε μελετήσει πριν πολύ αργά, για να ξέρουν τα χέρια του τι πρέπει να κάνουν) και με τις πολλές επαναλήψεις "καθάριζε" τις νότες του. Κοινώς, κάνε ότι έχεις κέφι κάθε φορά για να μη βαριέσαι ;) Απο εκεί και πέρα... μιας και έχεις άφθονο χρόνο στη διάθεσή σου... μήπως καλύτερα να ασχοληθείς περισσότερο με εκμάθηση θεωρίας/αρμονίας και με πολλή ακρόαση διαφόρων μουσικών στυλ για να επεκετείνεις τη μουσική σου αντίληψη; Διότι, καλή η ταχύτητα, αλλά αν δε μπορείς να βγάλεις μουσική απο αυτή, τι να την κάνεις; Εκτός και αν πηγαίνεις για "πρωταθλητισμό" :P Δεν απαξιώνω προφανώς την ταχύτητα μιας και θεωρώ πως είμαι αρκετά "γρήγορος" στο παίξιμο, αλλά το θέμα πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ η μουσική και όχι οι "χ" νότες το δευτερόλεπτο!
  2. Μία ακόμα άποψη επί του θέματος (στα Αγγλικά).. http://www.myspace.com/powerstormetal/blog/544902106
  3. Vaiking

    I was Bon Joving

    Το setlist τιμιότατο, η απόδοση των μουσικών καλή, τα videos πάρα πολύ καλά αλλα ο ήχος μετριότατος!! Δεν πλήρωσα τόσα χρήματα για να ακούσω ΑΥΤΟ! Και δε φταίει το ΟΑΚΑ και το στέγαστρο! Ήμουν και στους AC/DC στο ίδιο στάδιο με το ίδιο στέγαστρο και καθόμουν και στο ίδιο περίπου σημείο (θύρα 5). Πως έγινε και οι AC/DC ακούστηκαν πάαρα πολύ καλοί ενω οι Bon Jovi όχι (μόνο προς το τέλος έστρωσε κάπως η κατάσταση); Αφήστε που αν δείτε και άλλα videos απο αυτή τη περιοδεία των Bon Jovi τα ίδια προβλήματα με εχθές θα ακούσετε. Κι εγώ μεγάλωσα με Bon Jovi, κι εγώ έχω αγοράσει μπόλικα βινύλιά τους και περίμενα να ακούσω κάτι εφάμιλλο με το live DVD τους απο τη Ζυρίχη που το έχω καταχαρεί!!! Δυστυχώς δεν άκουσα αυτό που περίμενα...
  4. Η πρώτη μου ηλ. κιθάρα ήταν μια Hohner Rockwood. Πολύ τίμια πρόταση για αρχάριο ειδικά στο θέμα της ποιότητας κατασκευής. Κατ'εμε καλύτερη απο τις αντίστοιχες Squier της εποχής. Όλα αυτά όμως 18 χρόνια πριν. Για τώρα, δεν ξέρω να σου πω...
  5. Μεταξύ Stagg και κιθάρας απο Alex Pack, πάρε αυτή απο Alex Pack!!! Όσες φορές μου έφεραν μαθητές μου Stagg κιθάρες (στις φθηνές αναφέρομαι) το μόνο που έβλεπα ήταν στραβοκολλημένα μπράτσα, καβαλάρηδες να σπάζουν και γέφυρες να ξεκολλάνε! Η πιο φθηνή και κάπως αξιοπρεπής λύση που γνωρίζω εγώ είναι η Yamaha C40 την οποία έχει ο Νάκας σε τιμή γύρω στα 150 ευρώ. Αν θες να κινηθείς σε κάτι καλύτερο οι Almansa και οι Admira είναι καλές επιλογές όπως και οι Alhambra. Όχι όμως Stagg!!
  6. Φίλε το κομμάτι σου μου άρεσε αν και δεν είναι το είδος του metal που με συγκινεί τόσο πολύ. Απο θέμα παραγωγής τώρα (χωρίς να έχω ιδιαίτερη γνώση σε τεχνολογικά ζητήματα) θα προτιμούσα καλύτερο "δέσιμο" στις bass drums με το μπάσο και με τις κιθάρες. Σε πολλά σημεία ακούω "βόμβους" το οποίο στο αυτί μου σημαίνει "συχνοτικά τρακαρίσματα"! Θα προτιμούσα να ακούω απο τις κάσες κυρίως την "ατάκα", να παίρνω τον όγκο απο το μπάσο και απο την κιθάρα τις μεσαίες συχνότητες. Εντάξει... ειδικά στην κιθάρα ο "ψηφιακός παράγοντας" είναι σχετικά αντιληπτός και σχετικά δύσκολα μπορείς να τον εξαλείψεις, απλά προσπάθησε να δώσεις στην κιθάρα πιο συγκεκριμένο συχνοτικό ρόλο. Επίσης, θα σου έλεγα να δώσεις περισσότερη προσοχή στα πιατίνια σου τα οποία βρίσκονται μάλλον πίσω, αφαιρώντας έτσι τις ψηλές συχνότητες, με αποτέλεσμα το σύνολο να μην "αναπνέει" σωστά. Όπως μου έχει πει και ένας φίλος παραγωγός: "Το να μιξάρεις ένα metal τραγούδι είναι σα να μιξάρεις μια συμφωνική ορχήστρα! Κάθε τι πρέπει να έχει το ρόλο του και όλα μαζί να βγάζουν ένα ισορροπημένο και αρμονικό αποτέλεσμα". Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.
  7. Με συγχωρείς φίλε μου... απο την απάντηση που είχα δώσει πιο πάνω σου έδωσα την εντύπωση του "άσχετου που κοπανάει καραμέλες επειδή απο κάπου τις άκουσε"; Λίγο αυθαίρετο δεν είναι αυτό; Αν δηλαδή εγώ βγώ και πω πως: "όλοι αυτοί οι υπέρμαχοι της άποψης να ξεκινήσει ένα παιδί 7 χρονών ηλεκτρική κιθάρα είναι αποτυχημένοι κλασσικοί κιθαρίστες και τους έχει μείνει απωθημένο" δε θα είμαι άδικος; Απόψεις εκφράζουμε. Δε χρειάζεται να προσπαθούμε να μειώσουμε ο ένας τον άλλο, έτσι δεν είναι; Αν εσύ έκανες 2-3 χρόνια κλασσική απο τα 7 σου και αφου ασχολήθηκες με την ηλεκτρική κατέληξες πως η κλασσική είναι άχρηστη μετα χαράς θα ακούσω τα επιχειρήματά σου. Σε αντίθετη περίπτωση, οι φράσεις περι "καραμέλας των άσχετων" μπορούν να επιστραφούν άνετα... ;) Συμφωνώ πως είναι διαφορετική η φιλοσοφία κλασσικής-ηλεκτρικής. Όχι όμως και τελείως διαφορετική. Εκτός και αν πιστεύεις πως στο αριστερό χέρι στην ηλεκτρική τα δάχτυλα ΔΕΝ πρέπει να λυγίζουν, ΔΕΝ πρέπει να πατάνε κοντά στο τάστο και ο αντίχειρας πρέπει να κόβει βόλτες ΚΑΤΩ απο την ταστιέρα! Βεβαίως και η κλασσική τεχνική καταργείται στην ηλέκτρική όταν απαιτείται (βεβαίως και ΔΕ θα κάνεις bending με το χέρι στημένο "κλασσικά" ) αλλα άν έχεις προσέξει μεγάλους shredders σε πολύπλοκες και γρήγορες φράσεις, το χέρι τους (για το αριστερό μιλάω πάντα) δεν έχει καμία διαφορά απο αυτό του κλασσικού κιθαρίστα! Τυχαίο; Δε νομίζω... Η μήπως πιστεύεις πως στην κλασσική κιθάρα (όταν προχωρήσεις αρκετά) δε θα συναντήσεις κομμάτια με hard rock ή ακόμα και heavy metal προσεγγίσεις; Γιατί εγώ αγαπητέ ως κλασσικός κιθαρίστας έχω παίξει μπόλικα powerchords και πεντατονικές. Αυτά σου τα λέω για να μη νομίζεις πως τα 2 όργανα είναι παντελώς άσχετα μεταξύ τους. Ελπίζω να με κατάλαβες... Συμφωνώ επίσης (για να σε προλάβω) πως είναι πάρα πολλοί οι ηλεκτροκιθαρίστες που δεν ξεκίνησαν απο κλασσική. Ξεκίνησαν όμως στα 7 τους; Και όταν έμαθαν καλή ηλεκτρική δεν έπιασαν ποτέ τους την κλασσική γιατι τους ήταν άχρηστη; Ο Randy Rhoads ήταν χαζός που έπαιζε κλασσική; Ο Jason Becker; Ο Chris Broderick; Ο δικός μας ο Ioannis Anastasakis; Είχες ποτέ την ευκαιρία να τους ρωτήσεις και σου απάντησαν πως η κλασσική κιθάρα ήταν χάσιμο χρόνου για αυτούς; Κλείνω -και συγγνώμη για την έκταση της απάντησης- πως για να γίνει κάποιος 7χρονος ηλεκτρικός κιθαρίστας, θα πρέπει πρώτα να γίνει "κιθαρίστας". Και αν δεν αποτελεί τη μεγάλη εξαίρεση του υπερταλαντούχου παιδιού που μπορεί να παίξει άψογη ηλεκτρική χωρίς κανένα πρόβλημα, καλό ειναι να πάρει τις κιθαριστικές βάσεις που θα του δώσει η (με πολλούς αιώνες εξέλιξης) κλασσική κιθάρα. Μπορείς να διαφωνείς μαζί μου όσο θες, το σέβομαι. Αλλα δε μπορείς να επιτίθεσαι και να προσβάλεις κατ'αυτό τον τρόπο :)
  8. Με την ιδιότητα του χεβιμεταλλά καθηγητή κλασσικής/ηλεκτρικής κιθάρας έχω να σου πω τα εξής φίλε μου: 1. Να χαίρεσαι το γιό σου για την αγάπη που δείχνει στη μουσική. Στήριξέ τον απόλυτα! Κατα την άποψή μου όμως για καθαρά λόγους παιδείας και ανάπτυξης, καλό είναι να ασχοληθεί και με μια αθλητική δραστηριότητα. "Νους υγιής εν σώματι υγιή"... 2. Είναι πολύ καλύτερο να ξεκινήσει με 2-3 χρόνια κλασσικής κιθάρας. Όπως και να το κάνουμε είναι η "μαμά κιθάρα"! Θα μάθει σωστά να κρατά την κιθάρα, θα αναπτύξει μια σωστή τεχνική ειδικά στο αριστερό του χέρι, θα συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να βγαίνει ήχος απο τα χέρια του (και όχι απο την παρελκόμενη τεχνολογία) και θα πάρει πιο σωστές μουσικές-ρυθμικές βάσεις (η βιβλιογραφία της κλασσικής κιθάρας είναι τεράστια και καλύπτει άνετα τις ανάγκες ενός μικρού και αρχάριου κιθαρίστα Στην ηλεκτρική είναι πιο δύτσκολα τα πράγματα). Αυτό συμβαίνει γιατί η κλασσική κιθάρα απο τη φύση της σε αναγκάζει να κάνεις κάποια πράγματα σωστά χωρίς να σε "κοροιδεύει" όπως η ηλεκτρική. Κοινώς ό'τι παίζεις, αυτό βγαίνει. Αν ο γιός σου ήταν 15 ετών, θα είχε καλύτερη αντίληψη να κάνει τα πράγματα σωστά και στην ηλεκτρική. Στα 7 του όμως, το βλέπω λίγο δύσκολο.. Επίσης μη φανταστείς πως θα παίζει απο τον 1ο η 2ο χρόνο Bach, Sor, Carcassi και λοιπά κλασσικοκιθαριστικά πράγματα. Πλην όμως θα έχει μια μικρή επαφή με αυτά και έτσι θα εμπλουτίσει τα ακούσματά του. Άλλωστε... δεν είναι λίγοι οι ροκάδες-μεταλλάδες που έχουν ακούσει και πάααρα πολλή κλασσική μουσική ;) 3. Μη το φοβάσαι το ωδείο. Αρκεί να ψάξεις να βρείς σωστό ωδείο, με σωστό δάσκαλο (που να γνωρίζει καλά και τα 2 είδη κιθάρας. Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι που προτείνουν την κλασσική, απλά και μόνο επειδή δε γνωρίζουν να διδάξουν ηλεκτρική. Δεν το λένε όμως...). Η προσωπική επαφή με το δάσκαλο είναι ίδια, αλλα σε ένα χώρο που θα τον βάζει σε "πνευματική κίνηση" και όταν μπαίνει στο ωδείο θα έχει στο μυαλό του τη μουσική. Στο σπίτι, δε θα συγκεντρώνεται και τόσο εύκολα (μιας και θα παίζει "εντός έδρας"). Επίσης στο ωδείο, θα γνωρίσει και άλλα παιδιά που να ασχολούνται με τη μουσική οπου το ένα θα παρακινεί το άλλο και θα έχουν και μεταξύ τους μια δημιουργική άμιλλα και μουσική κοινωνικοποίηση. Απο την άλλη, το γεγονός οτι το παιδί θα μπαίνει 2 φορές το χρόνο σε διαδικασία εξετάσεων και τουλάχιστον μιας συναυλίας, θα δίνει στο παιδί κίνητρο για μελέτη αλλα θα το μάθει να "εκτίθεται" σε κόσμο κάτι που όσο δύσκολο και αν του φανεί στην αρχή, μελλοντικά θα το βοηθήσει πολύ. Αν απο την άλλη βέβαια, υπάρχουν πρακτικοί λόγοι που δε σου επιτρέπουν να στείλεις το παιδί σε ωδείο (απόσταση, χρόνος να το πηγαίνεις/φέρνεις), οκ. Μια χαρά είναι και το ιδιαίτερο... εγώ πάντως όσους γονείς με παίρνουν τηλ. για να κάνω ιδιαίτερο στο παιδί τους, τους προτρέπω να το φέρουν στο ωδείο που εργάζομαι (και ας μη με συμφέρει οικονομικά). Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο με την απάντησή μου.
  9. Δε νομίζω πως πλέον οι μαγνήτες πέφτουν. Μάλλον τα αυτιά μας εξοικειώνονται (κυρίως στο Metal) με ακόμα πιο δυνατούς μαγνήτες και οι δικοί μας φαίνονται "πεσμένοι" Αυτό μάλλον φαίνεται σε αυτούς που η παλιά, φθηνή τους κιθάρα είχε μαγνήτες της πλάκας, πλην όμως όταν την πρωτοαγόρασαν τους φαινόταν "θεική"! Μετά όμως όχι... Άλλο λοιπόν να θες να αντικαταστήσεις το μαγνήτη σου με έναν πιο δυνατό και άλλο να τον αντικαταστήσεις γιατί ο μαγνήτης "πάλιωσε"!
  10. Τα "ρομποτάκια" ως γνωστόν κατασκευάζονται για να κάνουν τέλεια (όσο γίνεται) μια ανθρώπινη (σε φυσιολογικές συνθήκες) δουλειά. Αν κάποιος έχει εκπαιδεύσει τον εαυτό του να κάνει τέλεια μια ανθρώπινη δουλειά (όπως ας πούμε να παίζει drums), γιατί να γίνει ρομποτάκι; Οι "σκυλάδες" απο την άλλη είναι αυτοί που είτε δε μπορούν να παίξουν κάτι παραπάνω απο σκυλάδικα, είτε που ενώ μπορούν, έχουν κολλήσει στο σκυλάδικο γιατί "αυτό πληρώνει τους λογαριασμούς" και ξεχνάνε να ασχοληθούν με κάτι άλλο που θα τους δώσει καλλιτεχνική ευχαρίστηση. Άρα κατα τη γνώμη μου κανείς απο τους προαναφερθέντες δεν είναι ούτε "ρομποτάκι" ούτε "σκυλάς". Υ.Γ. Συμφωνώ με τον προηγούμενο φίλο στον Cozy Powel. Ο αγαπημένος μου rock drummer. "Άρχοντας" πίσω απο τα τύμπανα και κυρίως "ουσιαστικός". Μιας και είμαι κιθαρίστας, feel free να διαφωνήσετε μαζί μου!!
  11. Για τους Heavy/Power Metallers της παρέας ιδού και το δικό μου: www.myspace.com/powerstormetal O κατασκευαστής συνιστά ακρόαση υψηλής έντασης!!! ΑΥΤΟΣ, ΞΕΡΕΙ!! :D
  12. Πρίν λίγες μέρες ανακάλυψα στο Kramer Forum www.kramerforum.com/forum/showthread.php?t=45981 πως η εταιρεία (η οποία ανήκει εδώ και πολλά χρόνια στη Gibson) παρουσίασε στη winter NAMM 2011 3 θρυλικές reissue Kramers. Την 1984, την Pacer και (αλληλούια!) τη Stagemaster! Κατασκευή στην Κορέα, ποιοτικοί συδιασμοί ξύλων (Η Stagey με neck through μαόνι και έβενο στην ταστιέρα), Dunkan μαγνήτες και resessed Floyd Rose 1000. Οι κιθάρες θα κυκλοφορήσουν σταδιακά απο το Μάιο και οι φανατικοί φίλοι της Kramer ήδη μαζεύουν χρήματα... η δική σας άποψη;
  13. Συμφωνώ με μια βόλτα στον Παπαγρηγορίου. Πιστεύω πως θα βρείς κάτι αξιοπρεπές αν και η κατηγορία χρημάτων στην οποία θες να κινηθείς είναι κάπως χαμηλή για κλασική κιθάρα. Δεν ισχύει για τις κλασικές ό'τι και για τις ηλεκτρικές. Ίσως να αξίζει τον κόπο να μαζέψεις λίγα ακόμα χρήματα και να πας σε μια Sanchis ή μια Guernica. Αν θες να κινηθείς προς Νακα, η μόνη αξιοπρεπής που έχω δει-παίξει σε αυτά τα χρήματα είναι η 1C της Alhambra. Αλλα κατα την άποψή μου δεν είναι και τόοοσο καλύτερη απο τη C70 της Yamaha η οποία βρίσκεται κάτω απο τα 200 euros. Όπως και να έχει σου εύχομαι καλό ταξίδι στον κόσμο της κλασικής κιθάρας!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου