Προς το περιεχόμενο

Τι μικρόφωνο για record μπουζουκιου


black_sheep

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ποια κατα την γνωμη σας (μικροφωνα ) κανουν για record μπουζουκιου απο οτι μιλαω με επαγγελματιες μου αποκλειουν το πυκνωτικο  τι γνωμη εχετε για ενα καλο δυναμικο και ποιο?

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

ποια κατα την γνωμη σας (μικροφωνα ) κανουν για record μπουζουκιου απο οτι μιλαω με επαγγελματιες μου αποκλειουν το πυκνωτικο  τι γνωμη εχετε για ενα καλο δυναμικο και ποιο?

 

Φίλε μου οχτάχορδε, εδώ εξάχορδος. ;D

 

Τώρα είδα το ποστ σου και θα σου πω την γνώμη μου. Δεδομένων των μεγάλων

δυναμικών ενός μπουζουκιού η χρήση πυκνωτικού είναι η πλέον ενδεδειγμένη.

 

Εγώ ηχογραφώ εδώ και πολύ καιρό με ένα AKG 535 και χθες ηχογράφησα πρώτη

φορά με ένα Audio Technica 4047 μεγάλου διαφράγματος. Με το δεύτερο βέβαια

έχω ένα υπέροχο αποτέλεσμα (όσο και με το μακράν φθηνότερο 535) πάνω σε ένα

σχετικά φθηνό προενισχυτή (Focusrite twin track).

 

Με λίγα λόγια ο ήχος ενός καλού πυκνωτικού πιστεύω ότι δεν συγκρίνεται

με αυτόν ενός δυναμικού έχοντας κάνει παράλληλα χρήση Shure SM58, SM57

αλλά και Beta58 (χωρίς το A, πιο παλιό).

 

Δυναμικά μικρόφωνα χρησιμοποιούνται κατα κόρον σε live αλλά σε ηχογράφηση

δεν υπάρχει πιστεύω κάποιος λόγος.

 

Πάντως εσύ σε τι budget κινείσαι? Και τι προενισχυτή θα ταιριάξεις με το μικρόφωνο

που ενδιαφέρεσαι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανως οι επαγγελματιες με τους οποιους μιλησες δεν ειναι και τοσο επαγγελματιες,ΟΛΕΣ οι κλασσικες ηχογραφησεις ακουστικου μπουζουκιου εχουν γινει με πυκνωτικα μικροφωνα,το αγαπημενο μου ειναι το ΑΚG C414

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανως οι επαγγελματιες με τους οποιους μιλησες δεν ειναι και τοσο επαγγελματιες,ΟΛΕΣ οι κλασσικες ηχογραφησεις ακουστικου μπουζουκιου εχουν γινει με πυκνωτικα μικροφωνα,το αγαπημενο μου ειναι το ΑΚG C414

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Κλασσικό το 414 για μπουζούκι όπως και πιο παλιά το u47 ή το u87 της neumann.

Θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε περισσότερο αν μας πεις και το budget σου καθώς και την υπόλοιπη αλυσίδα σου (το λέω γιατί έχω δει το u87 πάνω σε προενίσχυση phonic και ο εν λόγω κύριος παραπονιόταν ότι το neumann δεν είναι καλό μικρόφωνο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε μια , δυο μερουλες περιμενω αυτα

 

MACKIE ONYX SATELLITE

SAMSON RESOLV 65A

AKG PERCEPTION 220

THE SSSNAKE SM6BK

K&M 23956 POPKILLER

THE T.AKUSTIK SA-N NOPPENSCHAUMSTOFF

QUIK LOK BS300 (2 piece(s))

AKG K-171 MKII

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

η προσωπική μου προτίμηση (μακρυά από οτιδήποτε άλλο έχω κατά καιρούς δοκιμάσει) είναι ο συνδυασμός ενός 414 με το "πουράκι" 451 με κάψα ck1...AKG αμφότερα...

εναλλακτικά και ανάλογα την κατασκευαστική ποιότητα του οργάνου σε συνδυασμό με το "μη σκάψιμο" του οργανοπαίχτη (πράγμα σπάααααανιο..) και το ηχητικό background που καλείται να υποστηρίξει το take, μ' αρέσει και η αντικατάσταση του 414 με beyer 740 για κάτι πιο δυναμικό και στακάτο...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η προσωπική μου προτίμηση (μακρυά από οτιδήποτε άλλο έχω κατά καιρούς δοκιμάσει) είναι ο συνδυασμός ενός 414 με το "πουράκι" 451 με κάψα ck1...AKG αμφότερα...

 

npap το 451 που το βάζεις να κοιτάει? Λοξά στην ταστιέρα?

Το 414 προφανώς κοιτάει στο ηχείο του οργάνου έτσι?

 

Απλά ρωτάω για να έχω κάτι σαν μπούσουλα μήπως εφαρμόσω

αυτό που λες με τα δύο μου τα μικρόφωνα.  ;)

 

Δεν το έχω δοκιμάσει τόσο καιρό ο άθλιος... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

το 451  περίπου στο ύψος του 12ου τάστου με ελαφριά κλίση προς το αντηχείο...

το δεύτερο (μεγάλο διάφραγμα) όχι πολύ ψηλά περίπου στην κάθετη του καβαλάρη με ελαφριά κλίση προς τα κάτω...

 

εννοείται ότι ανάλογα το όργανο και τον χειριστή του πρέπει να αφιερώνεις και λίγο χρόνο στο ψάξιμο κυρίως στις μοίρες της κλίσης και στις αποστάσεις των mic από το όργανο...

 

ο "μπούσουλας" αυτός ισχύει ως έχει και για ηχογράφηση και κιθάρας (ακουστικής & κλασσικής) αλλά και τζουρά κλπ (σε σάζι και ούτι τα πράγματα διαφοροποιούνται αρκετά όμως καθότι είναι "δύστροπα" συχνοτικά και ο μπούσουλας παίρνει αρκετό και βασανιστικό "πείραγμα"...)

 

και φυσικά όπως έχουμε ξαναπεί οι συμβουλές εξ απόστασης από τις ειδικές συνθήκες της κάθε περίστασης είναι παρακινδυνευμένες ως προς το αποτέλεσμα...

 

το 535 που διαθέτεις δεν το ξέρω οπότε κρατάω και μικρό καλάθι...Το ΑΤ τηρουμένων των αναλογιών είναι μια χαρά στη θέση του 414...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα αναφερθώ στο SHURE KSM44.SL, το δουλεύω στο home studio μου, εδώ και ένα χρόνο περίπου κατευθείαν στην κάρτα ήχου, θα έλεγα ότι τα αποτελέσματα του είναι καθαρά και ¨ζεστά¨. 8)

 

Καλά, σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο και ο παίχτης (άμα ο άνθρωπος είναι γκασμάς……άστα να πάνε…… ;D). 8)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου