Προς το περιεχόμενο

Ελευθερία στο κόκκινο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Σίγουρα είναι αρκετοί αυτοί που απολαμβάνουν την “ελευθερία” στους δρόμους της Αθήνας. Και σίγουρα κάθε μέρα αυξάνονται. Ο ένας στους τέσσερις πλέον περνάει κόκκινο, ο ένας στους δύο δεν ανάβει φλας. Το καταλαβαίνεις κι όταν οδηγείς στα τούνελ της Αττικής οδού, όπου ο ένας στους τέσσερις μόνο ανάβει τα φώτα του ακολουθώντας την σηματοδότηση, κάτι που δεν ίσχυε τα πρώτα χρόνια που άνοιξε η οδός.

Η “ελευθερία” αυτή είναι υπέρτατη στα δίτροχα. Εκεί ο ένας στους δύο περνάει κόκκινο, πολλοί ανεβαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους αντίθετης κατεύθυνσης, κανείς δεν σέβεται τις διαβάσεις πεζών, κανείς δεν χρησιμοποιεί φλας, κανείς δεν καταλαβαίνει πως χρησιμοποιεί την διαχωριστική γραμμή μεταξύ λωρίδων σαν παραχώρηση “ποιητική αδεία” από τους υπολοίπους. Μέχρι στον Άρειο Πάγο χρειάστηκε να φτάσει μια συμπολίτης μας για να πειστεί πως είναι παράνομο και το κάνει εις βάρος των υπολοίπων.

Εις βάρος των υπολοίπων;

Μα φυσικά. Ο νόμος λέει να μην τα κάνουμε αυτά. O K.O.K. δηλαδή που διαβάσαμε και εξεταστήκαμε σε αυτόν.

Και τι είναι ο νόμος; Μια συμφωνία μεταξύ ενηλίκων ώστε να μην πατάει ο ένας τον κάλο του άλλου. Και κυρίως να μην σκοτωνόμαστε μεταξύ μας.

 

Εδώ βέβαια δεν το βλέπουμε έτσι. Έχουμε δημοκρατία βλέπεις!

Οχι στην καταπίεση και ελευθερία στην κρίση. Κρίνει ο καθένας μας τι είναι σωστό κατα περίπτωση. Αυτό μάλλον κάτι άλλο μου θυμίζει… Ευνομούμενη δημοκρατία πάντως όχι.

 

Η εφαρμογή των νόμων δεν είναι φασισμός. Πρόληψη για να μην αλληλοσκοτωνόμαστε είναι.

Η επιβολή τους στον δρόμο… επιβάλλεται. Δείτε το σαν ΠΡΟΛΗΨΗ και όχι σαν καταπίεση απο τους... “Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι”.

 

Και ενω υπάρχει πολυνομία αφού η βουλή (νομοθετική εξουσία) είναι το αγαπημένο μας χόμπι, η επιβολή τους απο την εκτελεστική εξουσία απλά δεν υπάρχει στην χώρα μας. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια η “ελευθερία” αυτή είναι στο ζενιθ της.

Υπάρχει Τροχαία θα μου πεις. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Για αυτό κι εγώ, δικυκλιστής 40 χρόνια τώρα, αναγκάστηκα δυστυχώς να  αποχωριστώ την μηχανή μου φέτος. Με πόνεσε πολύ. Κι ακόμα δεν το κατάπια. Φοβάμαι να κυκλοφορώ στην Αθήνα. Κάθε φορά που έκανα το Κυψέλη - Βριλήσσια μετρούσα πόσες φορές γλίτωνα το ατύχημα. Τουλάχιστον 2-3! Ε... που θα πάει... Δεν θα είμαι πάντα τυχερός. Αστο λοιπόν και απολάμβανε το MotoGP σου απο μακριά, είπα.

 

Και μήπως έχετε την εντύπωση πως αυτή η συμπεριφορά στους δρόμους δεν είναι ενδεικτική της κοινωνίας μας σε όλα τα επίπεδα; Μήπως κάποιοι διατηρείτε ψευδαισθήσεις πως αυτή η ζούγκλα δεν ισχύει και σε κάθε πάρε - δώσε μεταξύ των πολιτών αυτής της χώρας; Μα φυσικά ισχύει. Σε κάθε έκφανση της καθημερινότητας!

 

Πάρτε ένα αεροπλάνο και ταξιδέψτε. Η διαδρομή απο το αεροδρόμιο μέχρι το ξενοδοχείο θα σας πει τι ισχύει εκεί. Θα σας πει τι ισχύει απο τους δρόμους μέχρι ακόμα και μέσα στα υπουργεία της χώρας που επισκέπτεστε. Δοκιμάστε μια Νορβηγία, Γερμανία π.χ. και στο καπάκι πίσω Ελλάδα. Και μετά ένα Πακιστάν. Θα καταλάβετε πολλά. Και θα δείτε πως όσο υψηλότερο το κοινωνικοπολιτικό και βιωτικό επίπεδο, τόσο πιο νομοταγείς είναι οι οδηγοί και ασφαλείς οι δρόμοι.

 

Αυτό που μου δίνει δύναμη πάντως είναι όλοι αυτοί οι υπόλοιποι που αντιστέκονται στα ζωώδη ένστικτα όσων επιβάλουν την βολή τους εις βάρος μας, απολαμβάνοντας αυτές τις “ελευθερίες”.

Ο ένας στους τέσσερις περνάει κόκκινο ή προσπερνάει την σειρά προτεραιότητας στην ουρά που περιμένουν οι άλλοι. Κάτι που σημαίνει πως οι άλλοι τρείς σέβονται και τηρούν τα συμφωνημένα. Κάτι που μου λέει πως σαν λαός, παρά την έλλειψη της κοινωνικής ευθύνης απο την εκτελεστική εξουσία έχουμε φιλότιμο στην πλειονότητα. Μπράβο μας.

Το θέμα είναι πόσο θα αντέξουν  αυτοί που περιμένουν στην ουρά χωρίς να παρασυρθούν κι αυτοί αγανακτισμένοι. Γιατί εγώ παρατηρώ πως όσο πάει ο καιρός, περνάω όλο και περισσότερο χρόνο στην ασφάλεια του σπιτιού μου.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 84
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Οι πολίτες στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες που δεν πέρασαν Διαφωτισμό, έχουν ένα κοινό σημείο.

Την αντικοινωνικότητα.

Δεν θεωρούν τον εαυτό τους μέρος της κοινωνίας και / ή του κράτους αλλά αυτόνομες μονάδες οι οποίες πολλές φορές εκλαμβάνουν την κοινωνία, το κράτος και τους κανόνες τους, ως εχθρούς.

Τώρα, αν αυτό συνδυαστεί με την τεράστια παρακμή της σχολικής εκπαίδευσης και της οικογενειακής και κοινωνικής παιδείας, δημιουργούνται όλο και χειρότερες καταστάσεις.

Δυστυχώς η πρόγνωση δεν είναι καλή.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα τον τίτλο και χάρηκα γιατί νόμισα κλείσανε φυλακή τον Μαρινάκη. Να προσθέσω ότι το κόκκινο και ο ΚΟΚ γενικότερα ισχύει επίσης και για τους πεζούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που γράφει ο Yameth.

Και το περνάω πρώτος στο φανάρι όλους όσους περιμένουν στην σειρά, μέχρι να μου κορνάρουν.

Και τα σκουπίδια, χαρτάκια, αποτσίγαρα, κουτάκια, από το παράθυρο του αυτοκινήτου. Εκτός από φονικό (στην Εθνική οδό λόγου χάρη) είναι και η υπέρτατη περιφρόνηση προς όλους.

Αυτά σηκώνουν σφαλιάρες, ομαδικό φατούρο από τους άλλους οδηγούς.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το περνάω πρώτος στο φανάρι όλους όσους περιμένουν στην σειρά, μέχρι να μου κορνάρουν.....

..... γιατί κάθομαι μπροστά από το φανάρι (έχω το φανάρι πίσω μου), και δεν το βλέπω καν.

Περιμένω λοιπόν να μου κορνάρουν, για να καταλάβω ότι άναψε.

Αν όμως το παρακάνουν, μου την δίνει και μένα, και κατεβαίνω κάτω, τους πλακώνω στα μπινελίκια, και τους λέω "όποιος π..στης κόρναρε να βγει έξω να τον γ....σω".

 

Αυτή είναι η Ελληνική παιδεία, και μιλάω σοβαρά.

Γιατί όταν θα πάει ο γιόκας/κόρη να περιμένει στην ουρά, θα ακούσει από τον μπαμπά "καλά, μαλ..ας είσαι? πέρνα μπροστά και φύγε ρε, μια ώρα θα περιμένουμε".

 

"Πρέπει να είσαι πιο μαλ,,ας και πιο π..στης από τους άλλους γιατί αλλιώς θα σε φάνε και θα φταις εσύ που τους άφησες, αλλά όποιον κάνει το ίδιο θα τον μπινελικώνεις για να μην σε πάρουν χαμπάρι."

 

ΠΝΙΓΟΜΑΙ.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξέρετε πως ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει (οτιδήποτε) επειδή κάποιος άλλος έφτασε να κάνει κάτι. Δηλαδή, κάποιου του σκοτώνουν την αδελφή και ειδοποιεί την αστυνομία. Κάποιος άλλος, παίρνει την καραμπίνα και ξεκληρίζει ένα σπίτι.

 

Το παλιόπαιδο που οδηγεί όπως οδηγεί, το κάνει επειδή θέλει, όχι επειδή του είπε ο πατέρας του (που δεν του το είπε, στις πλείστες περιπτώσεις). Αυτή η απόδοση προσωπικής ευθύνης, είναι η βάση του νομικού συστήματος σε όλο το Δυτικό Κόσμο, και πολύ σωστά.

 

Δείτε πως κάποιοι γράφουν (και εγώ έχω αισθανθεί έτσι) ότι πρέπει να χειροδικούμε απέναντι σε όποιον τα κάνει αυτά - είναι επειδή είμαστε τόσο μαλάκες όσο και εκείνοι που πρέπει θεωρητικά να τιμωρηθούν.

 

Όποιος θέλει να αλλάξει τον κόσμο και είναι ειλικρινής ξεκινά ΠΑΝΤΑ από τον καθρέπτη του.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Το παλιόπαιδο που οδηγεί όπως οδηγεί, το κάνει επειδή θέλει, όχι επειδή του είπε ο πατέρας του (που δεν του το είπε, στις πλείστες περιπτώσεις).

 

2. Δείτε πως κάποιοι γράφουν (και εγώ έχω αισθανθεί έτσι) ότι πρέπει να χειροδικούμε απέναντι σε όποιον τα κάνει αυτά - είναι επειδή είμαστε τόσο μαλάκες όσο και εκείνοι που πρέπει θεωρητικά να τιμωρηθούν.

1. Όταν μεγαλώνει κάποιος μέσα σε συγκεκριμένες νοοτροπίες, τις ενστερνίζεται ασυνείδητα.

Και φυσικά θέλει και το κάνει (να οδηγεί όπως οδηγεί), αλλά βοηθάει με τον τρόπο του στην αναπαραγωγή του συστήματος αξιών μέσα στο οποίο κοινωνικοποιήθηκε.

 

2. Αν εννοείς αυτό που έγραψα παραπάνω (περί χειροδικίας), νόμιζα πώς είναι σαφές πώς ειρωνευόμουν αυτόν που λειτουργεί έτσι (μιλώντας σαν να ήμουν αυτός).

Είναι κατάρα αυτό.

 

EDIT: Τώρα είδα ότι μιλάς για άλλο σχόλιο. :)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν οδηγώ ΠΟΤΕ σε πόλη, εδώ και ΠΟΛΛΑ χρόνια.

Μόνο από πόλη σε πόλη , ήτοι από κλειστό γκαράζ σε κλειστό γκαραζ, και ώρες που δεν έχει κίνηση.

Αν θέλω να χαρώ την «Αυτοκίνηση»  (που την χαίρομαι-μου αρέσει πολύ-καλά την μηχανή την παράτησα εδώ και χρόνια, είμαι πολύ πολύτιμος για να με σκοτώσει ένας τσόγλανος) μονο σε ελεγχόμενες διαδρομές και ελεγχόμενες ώρες.

 

Σε πόλεις μόνο με μέσα μαζικής μεταφοράς ή taxi ή πόδια.

Θα πρέπει να είσαι τρελός να οδηγείς μηχανή γενικότερα στην Αττικη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

νομιζω οτι εχω ανεβασει ξανα παρομοιες φωτογραφιες. Κατα τη γνωμη μου δεν χρειαζεται να πει κανεις τιποτε περισσοτερο για την ελλαδα του 21ου αιωνα, για το ποιος φταιει, για το προς τα που πηγαινουμε και για το τι μας ταιριαζει ως κοινωνια..

 

 

REBELS.png.0f7ffc8cb5d3cbf62ecc6c9eb77dabc6.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου