Προς το περιεχόμενο

oneofthem

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    116
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή oneofthem

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. ναι ακριβώς αυτό πρέπει να είναι έχει ξεπεραστεί για το μέσο ακροατή που χρησιμοποιεί άλλη τεχνολογία σήμερα, μόνο που έχει ξεπεραστεί τόσο καιρό που μάλλον η παραγωγή δεν είναι τόσο μαζική όσο νόμιζα εξ'ου και οι όχι πολύ φθηνές τιμές δεν ξέρω πως συσχετίζεις και σύγκρινεις το κόστος του diy με το κόστος βιομηχανικής παραγωγής και πώλησης, αλλά γιατί τι νομίζεις ότι ψάχνω φθηνιάρικο pickup? :) για τον ήχο του και ενώ έχω ήδη δύο pickup ένα ακριβό και ένα μέτριο (φθηνό για τότε)? με ένα φίλο μου θέλουμε να δούμε κάποια πράγματα το γιατί θέλω καινούριο, το γιατί δεν πειράζω τα pickup που έχουμε, το γιατί ψάχνω φθηνιάρικο (αρχικά), θα τα έγραφα ευχαρίστως (τα έχω ήδη γράψει δλδ) αλλά είναι πολύ μακρύ το κείμενο, οπότε προς το παρόν εμπιστεύσου την κρίση μου :) από αυτά που είχα σκοπό να γράψω που εξηγώ τι θέλω να κάνω και τι γνώσεις έχω στο θέμα θα ήταν παραπάνω από προφανές ότι δεν υποτιμώ τα pickup, αλλά βγαίνει πολύ μεγάλο το κείμενο συμφωνώ ότι ο τρόπος έκφρασης ήταν λίγο ισοπεδωτικός αλλά σίγουρα δεν αναφερόμαστε και στα ίδια πράγματα άλλο θέμα αυτό στο οποίο αναφέρετε εσείς και άλλο αυτό που αναφέρομαι εγώ εν συντομία έχω την τύχη να έχω κάνει tour σε πολλες βιομηχανίες όχι από video αλλά ζωντανά με τον τύπο που σου φωνάζει μέσα στο αυτί για να τον ακούς μέσα από τους θορύβους των μηχανημάτων και που σου δείχνει ποιοι εργάτες έχουν χάσει τα δακτυλά τους εν ώρα εργασίας και γνωρίζω κάποια πράγματα για βιομηχανικές διεργασίες πολλές συσκευές έχουν όχι μόνο ιστορία και εφαρμοσμένη γνώση, αλλά έχουν και πολύ περίπλοκες τεχνικές κατασκευής ακόμη και σήμερα, και αυτά τα γνωρίζω υπάρχουν ένα σωρό μικρο αντικείμενα από τα ρολόγια μέχρι τους μεγεθυντικούς φακούς των παιδιών που ο καθένας νομίζει ότι για να βγουν απλώς περνάει ένα super robot και με super ακρίβεια και κόβει την πρώτη ύλη και τέλος ενώ η ακρίβεια στην πραγματικότητα επιτυγχάνεται μέσα από εβδομάδες επανάληψης των ίδιων διεργασιών που κάθε φορά επιτυγχάνουν ελάχιστα μεγαλύτερη ακριβεία, κάτι που για τον μέσο καταναλωτή θα ακούγονταν ως κάτι υποανάπτυκτο και θα έλεγε 'καλά δεν μπορούν να το κάνουν με τη μία?' το ίδιο συμβαίνει και με τα pickup όπου και και τα πολύ φθηνά, βλέπεις ότι έχουν ένα πιάτο που κινείται άψογα για χρόνια και εδώ ήθελα να επεκταθώ κι άλλο αλλά δεν υπάρχει χώρος άλλο η γνώση πίσω από τα pickup και άλλο το κόστος παραγωγής ώριμης τεχνολογίας, έτοιμων πατεντών, έτοιμης σχεδόν γραμμής κτλ - για τα direct drive ετέθη ένα ερώτημα και η απάντηση που έδωσε ένας φίλος ήταν ότι δεν είναι θέμα αξιοπιστίας δεν λέω να συγκρίνουμε το καλύτερο belt με το καλύτερο direct και να δούμε ποιο είναι πιο αξιόπιστο, αλλά διαφωνώ ο λόγος που υπάρχουν τα direct drive imo είναι το θέμα αξιοπιστίας εν συντομία αυτό που προσέφεραν ήταν αξιοπιστία στην ταχύτητα, αξιοπιστία στην επιτάγχυνση, αξιοπιστία κατά τη διάρκεια ζωής πόσο σημαντικά είναι αυτά για κάποιον που απλώς θέλει να ακούει μουσική στο σαλόνι του? όχι απλώς μπορεί να μη τα θεωρεί σημαντικά αλλά είμαι σίγουρος πως υπάρχουν αρκετοί που θα σου πουν ότι αλλοιώνει την αίσθηση του pickup όπως είναι άλλο να βλέπεις μια 100% restored ασπρόμαυρη ταινία και αλλιώς να την βλέπεις όπως έχει επιβιώσει, δλδ με τα σημάδια και τις ατέλειές της, έτσι και με τα pickup για τον επαγγελματία που χρησιμοποιεί το turntable όμως η αξιοπιστία δεν είναι θέμα μόνο στο πόσο άμεσα θα πάρει αυτό που θέλει αλλά ακόμη και στη λεπτομέρεια διατήρησης του ρυθμού σε μεγάλο χρονικό διάστημα με αμελητέες απώλειες οπότε τον ενδιαφέρουν όλα τα παραπάνω χαραχτηριστικά
  2. ναι κάποια από τα πιο φθηνά pickup που είδα, δλδ μιλάμε για πλαστικά πικάπ με ζώνη (δλδ ένα λάστιχο που γυρίζει το πιάτο), χωρίς το πλαστικό διάφανο καπάκι για τη σκόνη, μου φαίνονται λίγο ακριβά επίσης όπως έγραψα μου φαίνεται πολύ ακριβό να πωλείται το κάλυμμα του πιάτου ξεχωριστά (το εντελώς πλαστικό-λαστιχένιο κάλυμμα - όχι το αφρώδες) για 20 ευρώ περίπου (τουλάχιστον εκεί που κοίταξα) αλλά πέτυχα ένα τιμοκατάλογο προμηθευτών για κάποια φθηνιάρικα pickup και όντως τα μεγάλα stock καταστήματα φαίνεται να έχουν τσιμπήσει την τιμή αρκετά για να καταλάβω κι εγώ όμως μήπως κάνω εγώ λάθος, 20 ευρώ για το πλαστικό κάλυμμα (φέρνω αυτό ως παράδειγμα γιατί ξέρουμε όλοι τι είναι και τι εξαρτήματα δεν περιέχει) φαίνεται λογική τιμή στους υπόλοιπους? όχι, 'αναλογικά' δεν εννοούσα μόνο για το κόστος - εσύ μιλάς για το ίδιο ακριβώς προϊόν αν δεν κάνω λάθος και επίσης αν δεν κάνω λάθος το πόσο θα κόστιζε σήμερα το σκέφτεσαι μακροοικονομικά μόνο έχοντας στο μυαλό μου τι pickup πήρα τότε, με τι pickup το συγρίνω τώρα, σε τι αγορά το αγόρασα τότε, και σε τι αγορά ψάχνω τώρα, το μυαλό μου στρέφεται σε αυτό το επίπεδο περίπου αν θες να βάλουμε και ένα μεγάλο ποσοστό λάθους μέσα πάλι δεν αλλάζουν πολλά αλλά δεν βλέπω κανένα λόγο να πιαστούμε σε αυτό δεν μου φαίνονται ακριβές οι τιμές των 150-300 ευρώ για ένα 'καλό' pickup (από το 'pick up' που κάνει στο δίσκο), απλά όπως λέει ο τίτλος δεν ψάχνω για καλό pickup έψαχνα για φθηνιάρικο κινέζικο ή οτιδήποτε άλλο και οι τιμές που ανέφερα είναι για ότι πιο φθηνό μπόρεσα να βρω σε όλο το internet, με εξαίρεση δυο τρία με πολύ άσχημο σχεδιασμό που είχαν πιο φθηνά ακόμη για τις μάκρες, να ένα που κυμαίνεται σε αυτές τις τιμές είναι αυτό που έγραψε ο φίλος ακριβώς από πάνω, είναι 'american audio' 95 ευρώ χωρίς τα μεταφορικά αλλά νομίζω ότι υπάρχει και στην ελλάδα σε αντίστοιχη τιμή anyway ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια
  3. δεν με ενδιαφέρει να είναι direct drive, ίσα ίσα, αλλά anyway αφού αυτές είναι οι τιμές θα το αφήσω αν και ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει το κόστος τους μέσα έχουν 3 γρανάζια, ένα λάστιχο, το πιάτο, το κάλυμμα, και τη κεφαλή αλλά βλέπω να πωλείται ξεχωριστά το κάλυμμα στα καταστήματα, το εντελώς πλαστικό κάλυμμα 20 ευρώ.. δλδ θα τρελαθούμε - ούτε σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων αυτό που έχω τώρα, το είχα πάρει πριν 20 χρόνια στο 1/3 της τιμής των σημερινών (άντε 1/2 αναλογικά) και φαίνεται 10 φορές καλύτερο από το πιο φθηνό πικάπ με ιμάντα που μπορώ να βρω σήμερα μου είπε ένας φίλος ότι είχε πέσει πολύ η αγορά τότε και για αυτό ήταν πάμφθηνα, τα δίνανε σα δώρο ουσιαστικά το καινούριο το ήθελα για να δοκιμάσω κάποιες μετατροπές και για αυτό ήθελα ένα σχετικά φθηνό, που να βλέπεται όμως anyway κρίμα, αλλά ευχαριστώ πολύ φίλε
  4. γεια χαρά και καλή χρονιά μη έχοντας ασχοληθεί με δίσκους για πολλά χρόνια περίμενα να υπάρχουν αρκετές φθηνές τυποποιημένες λύσεις πικάπ πια, μιας και η συσκευή είναι απλή, ενώ για τον μέσο χρήστη είναι και ξεπερασμένα, και εν πάσει περιπτώσει δεν είναι τεχνολογία νεόφερτη και ακριβή έριξα μια ματιά χθες όμως και τα πιο φθηνά που να βλέπονται και λίγο (δλδ τουλάχιστον η βάση να καλύπτει την επιφάνεια του δίσκου ή να μην είναι 'ντουλάπια' 5u) που είδα ήταν 60-70-90 ευρώ δεν ξέρω μου φάνηκαν ακριβά και περίεργο που δεν υπάρχει κάποια φθηνή τυποποιημένη λύση κινέζικη ή οτιδήποτε άλλο ψάχνω σε λάθος μέρη (amazon / skroutz) ή όντως εκεί είναι οι τιμές και να σταματήσω το ψάξιμο? για καινούριο ενδιαφερόμουν, ευχαριστώ
  5. δεν εννοώ μάρκα, προς θεού, αναφέρομαι σε αυτό που γράφεις 9άρες, 10άρες δλδ διαφορετικό διαμέτρημα/πάχος/νούμερο αν κι έχω καιρό να χρησιμοποιήσω κάτι διαφορετικό, θυμάμαι ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στην αίσθηση 'από νούμερο σε νούμερο' και μιας και δεν είσαι σίγουρος σημαίνει πως υπάρχει πιθανότητα να είναι διαφορετικό νούμερο αλλά ας δούμε τι λένε και οι υπόλοιποι στο πόσο διαφορετική αίσθηση δίνει edit: τα λέμε από αύριο, γιατί έχω πελάτη το πρωί και δεν προλαβαίνω να ετοιμαστώ
  6. αυτό που γράφεις καταρρίπτει την προηγούμενη σκέψη μου, οπότε ξέγραψέ τη ούτε με θέμα setup μοιάζει αφού για τέτοια διαφορά πρέπει να έχει γίνει εσκεμμένα λάθος setup (κάτι που κάνουν μερικοί κιθαρίστες σε φθηνές κιθάρες για να ξεσυνηθίζουν τα χέρια) αλλιώς δεν νομίζω ότι φτάνει να είναι απλώς ασετάριστη κιθάρα, όσο διαφορετική σε τάστα, action, λαιμό, scale και να είναι (αν διαφωνεί κάποιος πιο έμπειρος το δέχομαι, αλλά κι εγώ έχω πιάσει αρκετές κιθάρες), εκτός αν υπερβάλεις στα λεγόμενα σου η αίσθηση που περιγράφεις με την τελευταία φράση παραπέμπει σε περίπτωση χορδών διαφορετικού διαμετρήματος, (αν και αυτό στο setup περιλαμβάνεται ουσιαστικά) αν και δεν έχω ιδιαίτερα πρόσφατη εμπειρία ξέρω πως υπάρχει αισθητή διαφορά στη 'δύναμη' που απαιτείται μεταξύ διαφορετικών χορδών (*edit: διαφορετικού πάχους δλδ) οπότε είσαι σίγουρα σίγουρος πως η κιθάρα φοράει παρόμοιες χορδές με αυτές που χρησιμοποιείς και στις άλλες κιθάρες ή μήπως είναι τόσο απλό το θέμα;
  7. όπως περιγράφει το πρόβλημα και χωρίς να γνωρίζω περισσότερα για την περίπτωση του φίλου, μου μοιάζει περισσότερο σαν να έχει απλώς συνηθίσει σε πολύ χρησιμοποιημένες χορδές (δλδ κακής κατάστασης) και πιθανόν σε κιθάρες με διαφορετικό action όταν συμβαίνει αυτό και πας να παίξεις σε κανονικές χορδές και κανονική κιθάρα αυτό που θα νιώσεις είναι ακριβώς μια αίσθηση γλυστρίματος σαν να προσπαθείς να περπατήσεις σε παγοδρόμιο, επειδή με τις κατεστραμμένες χορδές ουσιαστικά τα δάκτυλα κολλάνε πάνω.. δεν υπάρχει πιθανότητα να μην συναντήσεις το πρόβλημα αλλάζοντας από κακές σε normal χορδές μετά από καιρό αυτό δλδ δεν σημαίνει πως η 'νυν' κιθάρα έχει απαραίτητα λάθος setup edit: α, η λύση σε αυτό είναι απλώς να περιμένει μέχρι να συνηθίσει το χέρι του και τπτ άλλο αν δεν συμβαίνει αυτό, αν και εγώ εκεί ποντάρω τότε είναι η περίπτωση που έγραψαν οι προλαλήσαντες, δλδ λάθος setup με κυριότερο παράγοντα το 'action', δλδ το ύψος / απόσταση των χορδών της ταστιέρας παρά κάτι άλλο που μάλλον θα έχει μειωμένη βαρύτητα
  8. το αυτό παλιότερα ένα μοντέλο της apple είχε ένα mini κλειστό κύκλωμα τύπου w/c και εκεί υπήρχε μεγάλη διαφορά γιατί είχε χαμηλές θερμοκρασίες χωρίς θόρυβο τώρα δεν υπάρχει αυτό, οι mac φοράνε intel με αέρα ε ότι κερδίζεις από ήχο το χάνεις σε ψύξη το ίδιο πράγμα μπορείς να το κάνεις και σε pc δλδ δεν τα φτιαξε κανάς μάγος τα mac τουλάχιστον οι mac pro αν δεν κάνω λάθος παίζουν στο αντίστοιχο για server 4-pin super quiet workstation mode στο οποίο και ένας server με aftermarket ανεμιστηράκια σχεδόν δεν καταλαβαίνεις πως είναι ανοιχτό, απλά ανεβαίνουν λίγο οι θερμοκρασίες από εκεί και πέρα ο θόρυβος εξαρτάται από ακριβώς ποιον συνδυασμό έχεις, πόσο workload έχει, μέχρι και σε ποια θέση το έχεις βάλει οπότε μην τσακώνεστε αν έχετε διαφορετική αίσθηση, ειρήνη! btw παλιό θέμα αλλά απάντησα γιατί θέλω να ρωτήσω το giannis giannis ποιο mac pro έχεις?
  9. γεια σας, μήπως έχετε δει τέτοιο πράγμα? δλδ κάτι σαν volume pedal κιθάρας (πχ για τους μη κιθαρίστες: http://www.thomann.de/gb/dunlop_volumepedal_gcb80.htm) αλλά usb και να κάνει δλδ παρόμοια δουλειά με τα usb volume control όπως το παρακάτω χωρίς απαραίτητα το software κι τις extra δυνατότητες: http://www.griffintechnology.com/products/powermate δεν έχω ελπίδες έτσι? :'(
  10. με στειλες κανονικά όμως - δεν θα έβρισκα τι εννοούσες με τπτ αν δεν το εξηγούσες
  11. συγχαρητήρια panagpanag κι εγώ έχω μαζέψει ότι πληροφορίες χρειάζομαι για κάτι παρόμοιο αλλά δεν είναι προτεραιότητα οπότε θα αργήσει λίγο να προτείνω να σκεφτείς να βάλεις επίσης nickel/chrome colored (δεν ξέρω τι απ'τα δύο έχεις βάλει στα υπόλοιπα accessories) pu rings μήπως ταιριάζει 0,001% περισσότερο ;) ήθελα να ρωτήσω αν το εμπρόσθιο μέρος είναι carved ή flat γιατί δεν φαίνεται - ναι χρησιμοποιείται ;) guitar porn συνήθως για τις φωτογραφίες κιθάρων
  12. @janick ομολογώ πως δεν έχω συναντήσει το συγκεκριμένο πρόβλημα όπως το περιγράφεις (τουλάχιστον μετά τη 'βασική εκπαίδευση') παρότι μελετώ διαρκώς τέτοια pattern δεν ξέρω τι έχουμε απορρίψει μέχρι στιγμής από τα βασικά για παράδειγμα η γενική θέση του χεριού είναι σωστή? επίσης μήπως έχεις μάθει να παίζεις με 3 δάκτυλα και κρεμασμένο το 4ο? θέμα προσωρινής κόπωσης λόγω διάρκειας και όχι λόγω δυσκολίας παίζει? να προτείνω ιδέες για αυτά ή δεν παίζουν? λογικά κάτι από τα παραπάνω είναι αλλά ρωτάω για να μην γράψω πολλά πέραν αυτών κάτι που είχα δουλέψει αρκετά ως αρχάριος λόγω μεγέθους του χεριού μου ήταν η θέση του μέσου ή του παράμεσου όταν δεν είναι πάνω στη ταστιέρα όχι γενικά που είναι βασικό για όλα τα δάκτυλα αλλά σε περιπτώσεις αδυναμίας που δεν εντοπίζεται αν δεν το παρατηρήσεις όπως αναφέρθηκε σε διάφορες περιπτώσεις που δεν φαίνονται με τις πολύ πολύ βασικές ασκήσεις, είτε λόγω τεχνικής είτε λόγω απόστασης είτε λόγω του ότι παίζουμε σε 2, 3 χορδές μπορεί να παίζει το επόμενο δάκτυλο και να μην ακουμπούν τα προηγούμενα στη ταστιέρα ακόμη και εάν έχεις σωστή γενική θέση χεριού η οποία θα σε βοηθήσει να έχεις εξ' ορισμού τα δάκτυλα αρκετά κοντά και έτοιμα, αν το δάκτυλο που θα παίξει είναι αδύναμο τότε στην προσπάθεια να ανταπεξέλθουν, σε 'σφύξιμο', τα δάκτυλα που δεν παίζουν μπορεί να πάνε σε πολύ λάθος θέση προκειμένου να δοθεί περισσότερη δύναμη από το χέρι δεν είναι εκεί το πρόβλημα αλλά στο αμέσως επόμενο κομμάτι εάν παίζουμε γρήγορα τότε αυτό σημαίνει πως στο επόμενο διάστημα θα υπάρξει ζήτηση για αυτά τα δάκτυλα που είναι στη λάθος θέση και σιγά σιγά θα δημιουργηθούν ανακλάσεις με το ένα δάκτυλο να τραβάει το άλλο προσπαθώντας να ανταπεξέλθουν γρήγορα στο κομμάτι αλλάζοντας από τη μια λάθος θέση δακτύλων στην επόμενη αυτό πρέπει να το παρατηρήσεις ενώ παίζεις, δλδ να ψάξεις για αδικαιολόγητες αλλαγές θέσης και να δεις αν όντως σε δυσκολεύουν αυτό θέλει εξάσκηση με παρατήρηση και φυσικά παίζει ρόλο και η ανατομία και διάπλαση του χεριού του καθενός, αναγκαστικά αν δεν είναι αυτό μένουν τα 'βασικά' στα οποία η δυσκολία αντιμετώπισης εμφανίζεται μόνο στην επιλογή των συγκεκριμένων ασκήσεων
  13. έχω μια εμπειρία από πεταλιέρες και νομίζω πως και τα δύο προϊόντα που γράφονται είναι ικανοποιητικά (οι boss και digitech δλδ) και κάτι εκτός αυτών δεν θα το πρότεινα προσωπικά οι δύο αυτές εταιρείες είναι πρωτοπόρες σε κάποιες κατηγορίες τιμών και η άποψή μου είναι πως οι DT έχουν δείγματα πολύ καλύ ήχου και σε ορισμένα, μετρημένα fx δε, ο ήχος είναι πραγματικά ανώτερης ποιότητας για πεταλιέρα ενώ οι Boss από την άλλη έχουν και ήχους αλλά και δυνατότητες που δίνουν περισσότερο νόημα στη χρήση πεταλιέρας για έναν κιθαρίστα σύμφωνα και με τη χρήση που θες νομίζω ότι είναι σωστός προσανατολισμός και είναι πολύ δύσκολο να απογοητευτείς από τα προϊόντα αυτά ακόμη και με τις διαφορές που έχει η μία έναντι της άλλης από εκεί και πέρα αφού έχεις ένα μηχάνημα Α ποιότητας έχει πολύ περισσότερη αξία να μάθεις να χρησιμοποιείς μια πεταλιέρα με τόσες δυνατότητες αποδοτικά παρά το ποια πεταλιέρα έχεις
  14. γεια χαρά, θέλει φίλος μου αρχάριος να πάρει ηλεκτρική κιθάρα, έχει αρχίσει να μαθαίνει πράγματα σκέφτομαι μήπως δεν μην πάει σε λύση τύπου yamaha, strato άσπρο pickguard κλπ γιατί δεν θα του κάνει click και αυτό μετράει είδαμε από κοντά αυτήν εδώ: http://www.thomann.de/gr/cort_x110_bk.htm από εμφάνιση πιστεύω θα είναι υπερκαλυμμένος, θέλει γενικό σετάρισμα, τάστα, λαιμοί φαίνονται ok με μια ματιά και με δώρο ένα καλό μαγνήτη από μενα πιστεύω κάτι γίνεται το sustain ήταν για κλάματα imo αλλά η κιθάρα κάνει 140 ευρώ και λογικά θα βοηθήσει ένας νέος μαγνήτης so where is the catch? θα έχει πρόβλημα με κουρδίσματα λόγω κακού tremolo/ nut/ κουρδιστηρίων? είναι το πρώτο που μου ρχεται στο μυαλό που μπορεί να την πατήσουμε μιας και δεν είχα ποτέ τόσο φθηνές κιθάρες ποια προβλήματα θα μας βγουν για να ξέρω αν είναι κάτι που μπορώ να λύσω εγώ με ένα γερό setup ή αν πρέπει να του πω να ξεγράψει την αγορά γιατί θα πάνε τσάμπα τα λεφτά ευχαριστώ
  15. να προσθέσω ένα ερώτημα ακόμη, εάν θέλω να έχω τη λιγότερη ταλαιπωρία ποιον τρόπο μεταφοράς από αμερική πρέπει να επιλέξω?
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου