Προς το περιεχόμενο

zorgas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    3
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή zorgas

0

Φήμη

  1. Σωστός ο Sottos βέβαια ντάξει δεν γίνεται όλοι να διδάσκουν μουσική για το χρήμα.Καλά δεν θα κάτσουμε να τσακωθούμε κιόλας.Θ' αναφερθώ σε ένα ακόμη περιστατικό που είχε λάβει χώρα στο ωδείο μου.Μπαίνω να χαιρετήσω τον δάσκαλο καιτον βλέπω να προσπαθεί να εντυπωσιάσει έναν μικρό ξεσκίζοντας την πένα παίζοντας Λα μινορε Μι ματζορε και Ρε μαζόρε.Δεν ασχολήθηκα.Ακόμη ένα περιστατικό με ένα παιδί που ξέρω και έπαιζε ηλ. κιθάρα και του έδειχνε ο δάσκαλος του έδινε κάτι παρτιτούρες jazz με διάφορες και ψαγμένες συγχορδίες χωρίς να του εξηγήσει π.χ. αυτη είναι μία μεθ'εβδόμης με την έβδομη νότα στον μπάσο και τέτοια.το ακόμη χειρότερο δεν είχε φτάσει στην αρμονία τότε σε μεθ'εβδόμης και σε παρόμοια ύλη.Πως θα είναι ικανός να τα καταλάβει και να τα εφαρμόζει στο όργανο αν δεν καταλαβαίνει τι παίζει.Το κακό είναι ότι συνεχίζει να διαδάσκει ηλ. κιθάρα χωρίς να έχει μελετήσει ποτέ του.αφού είναι κλασσικό ωδείο γιατί διδάσκει ηλ. κιθάρα;Αν θέλει να διδάξει ηλ. ας προσλάβει έναν δάσκαλο,αλλά δεν νομίζω να γίνει ποτέ αυτό.
  2. Ευχαριστώ πολύ Jazzjoker για τις συμβουλές σου :).Απλά ήθελα να αναφερθώ στο πρόβλημα του ωδείου μου για να δω αν υπάρχουν παρόμοια προβλήματα και σε άλλα ωδεία!
  3. Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή την όλη κατάσταση που επικρατεί στα ελληνικά ωδεία που διδάσκουν κλασσική μουσική.Ώντας ένας μαθητής ενός τέτοιου ωδείου θέλω να εκφράσω την γνώμη μου για την κατάντια των ελληνικών ωδείων με την πάροδο τψν χρόνων. Αρχικά - για να μην με πάρετε από τα μούτρα γιατί σίγουρα θα υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα- δεν προσβάλω την κλασσική μουσική,αλλά και ούτε τους υποστηρικτές της(άλλωστε είμαι και εγώ ένας από αυτούς).Απλά θέλω να εξακριβώσω αν το θέμα κλασσική μουσική vs όλα τ' άλλα είδη μουσικής υπάρχει στα ελληνικά ωδεία και αν ναι να 'κούσω την γνώμη σας. Είμαι ένας μελλοντικός μουσικός και σπουδάζω κλασσική κιθάρα εδώ και 8 χρόνια.Από άποψη διδασκαλίας δεν έχω κανένα παράπονο,γιατί πραγματικά γνωρίζουν πως να μεταχειριστούν τους μαθητές,τι κομμάτια να τους δώσουν,τι συμβουλές κ.τ.λ.Το μόνο παράπονο που έχω εγώ,αλλά και άλλοι σπουδαστές είναι ότι οι διευθυντές του ωδείου υποβιβάζουν όλα τα έιδη μουσικής θέλοντας να εξυψώσουν και να περάσουν ένα κλίμα κλασσικισμού στους μαθητές ακόμη και στους καθήγητες.Σαφώς οι καθηγητές αγαπούν την κλασσική μουσική,αλλά δεν νομιζω ότι όλοι υποβιβάζουν τα υπόλοιπα έιδη.Χαρακτηριστικό παράδειγμα:παίζω κλίμακες για να ζεσταθώ πρίν μπω στο μάθημα και όλοι θα σου πουν παίζε το κομμάτι σου ή άμα είναι να ζεσταθείς παίξε αυστηρά κλίμακες.Αναφέρεσαι σε άλλα είδη όπως jazz ή rock και η μία τους φαίνεται βαρετή και η άλλη πολύ απλοϊκή.Μόνο blues σε φάση bb king αρέσει και δεν νομίζω κατι άλλο.Ξανατονίζω δεν θέλω να προσβάλω κανέναν,απλά τονίζω τα προβλήματα που λαμβάνουν χώρα στο ωδείο μου θέλοντας να ακούσω και την δικιά σας γνώμη.Ξεχασα να αναφέρω ότι τους αρέσει και η λαική μουσικη αφού διδάσκουν μπουζούκι(και κανένας δεν έχει παράπονο γιατί κάνουν πολύ καλό μάθημα.).Ακόμη ένα παράδειγμα:κάνουμε ζέσταμα πρίν από μια συναυλία που γίνετε στο ωδείο και αναφερόμαστε στους dream theater και σε κάτι άλλες μπάντες της ίδιας σκήνης.Με το που ακόυνε οτί μιλάμε για αυτά τα "πράγματα" μας υπενθυμίζει ότι σε ότι κάνουμε πρέπει να αφοσιωνόμαστε πλήρως.Ειλικρίνα αυτό που είπε παρόλο που όλοι οι άλλοι τον πήραν στραβά ήταν σωστό,αλλά δεν θα πάθεις τίποτα αν μιλήσεις για τα μουσικά δρώμενα εμπλέκονται δεν εμπλέκονται στον κλάδο που έχεις ειδικευτεί.Έτσι λοιπόν μετά από τόσα χρόνια έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι: *Δέν θέλω να γίνω μουσικός της παρτιτούρας και να το παίζω κουλτουριάρης και να μην είμαι ικανός να παίξω κάποιο άλλο κομμάτι εκτός παρτιτούρας αν μου ζητηθεί. *Πιστεύω ότι στην μουσική δεν υπάρχουν ορία και η κάθε μία αλληλοεπηρεάζεται από την άλλη χώρις σαφώς να την υποτιμάει. *Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η κλασσική μουσική έχει προσφέρει πολλά και οτί πολλά είδη προέρχονται από αυτήν,αλλά κανείς δεν μπορεί να μην δεχτεί την ιστορία κάθε μουσικής,επειδή πιστεύει ότι η δικιά του είναι ανώτερη. *Η χειραγώγηση σπουδαστών μικρής ηλικίας λέγοντας τους ότι για να μάθουν ηλ. κιθάρα θα πρέπει πρώτα να μάθουν κλασσική και έπειτα από χρόνια να τα απονθαρύνουν με αποτέλεσμα να πιστεύουν ότι αν πιάσουν ηλεκτρική στα χέρια τους θα είναι ικανοί να παίζουν όπως παίζουν κλασσική(δηλ. ο Randy Rhoads δεν μελέτησε ποτέ του ηλεκτρική επείδη ήξερε να παίζει κλασσική......) *Πιστέυω ότι χωρίς την αρμονία,το dictee και τ'άλλα είδη μουσικής δεν θα ήμουν ικανός ούτε συγχορδίες να παίζω,ούτε να ξέρω την ταστιέρα μου,ούτε να είμαι όσο ολοκληρωμένος είμαι τώρα.Απλά θα ήξερα να παίζω τα κλασσικά έργα τέλεια απ'έξω χωρίς να μου έκανε αίσθηση ότι αυτή η συγχορδία είναι π.χ. μία ντο ματζόρε σε ά αναστροφη. *Και άλλοι μουσικοί παρόλο που παίζουν(metal,rock,blues,funk......) σέβονται τ'άλλα είδη.Γιατί να μην υπάρχει αυτός ο αλληλοσεβασμός από όλους τους μουσικούς. *Πιστεύω ότι ηκλασική μουσικη είναι ανώτερη από κάτι φλωριές που ακούγονται σήμερα και όχι μόνο,αλλά δεν μπορώ να ανεχτώ οι ίδιοι δάσκαλοι οι οποίοι έπαιζαν led zeppelin και solo κιθάρα για εκέινη την εποχή τώρα να μην υποστηρίζουν τι έκαναν στα νιάτα τους μόνο και μόνο επειδή διδάσκουν κλασσική κιθάρα έχουν ξεχάσει την ωεαωική τους ηλικία. ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΩΣ ΥΓΙΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.ΣΑΦΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΥΡΕΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου