Προς το περιεχόμενο

Ελληνικο ροκ


aposperitis7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μύρισα αίμα και είπα να έρθω(κάλλιο αργά παρά ποτέ)

 

Επειδή κάτι ειπώθηκε κάτι περι κλασσικής μουσικής,ότι είναι η ''μάνα'' και άλλα πολλά,θα κάνω μόνο ένα σχόλιο και τα υπόλοιπα άλλη φορά δε προλαβαίνω

 

 

 

Οταν λοιπόν εμεις είμασταν στα ΔΕΝΤΡΑ(ναι εμεις οι φοβεροι,φωτισμένοι και πανταχου πρωτοπόροι κάποτε πάνω σε ΄δεντρα ζούσαμε) ,στην Αφρική groovαρανε....

 

Και η Lenny Stern,όταν πήγε πριν από μερικά χρόνια στην αφρική,jamαρε κανονικότατα με ανθρώπους που δε ξέραν ούτε τι είναι κιθάρα,jazz,rock κλπ..

 

Οποιος κατάλαβε,κατάλαβε.Καληνύχτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 253
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οdis δεν σε κατάλαβα. To "καληνύχτα" πού πήγαινε; Tεσπα, έναν ντόρο που γίνεται για mixolydian, frygian κλπ. τον έχεις ακούσει; Δεν καταλαβαίνω αν εννοείς ότι κάτι τέτοια...

 

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1_%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE

http://www.mmb.org.gr/page/default.asp?id=2751&la=1

 

... τα σκεφτήκαμε πριν κατεβούμε από τα δέντρα ή μετά, κι αν αυτό ήταν πριν το αφρικάνικο groove. Aν εννοείς την προγενέστερη επιρροή στο rock'n'roll έχεις δίκιο, αν το εννοείς γενικότερα εξήγησε πλιζ λίγα πράγματα παραπάνω.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@superfunk

 

Τελικα θα συμφωνησω μαζι σου σε ενα πραγμα:

"τεσπα δεν γινεται να το εξηγησω ΓΡΑΠΤΑ αυτο που θελω να πω "     ;D

 

@Wow!

 

Μα δεν ειπα εγω πουθενα οτι δεν εχει σχεση κι ο Bob ...βασικα πιστευω , οτι ολα αυτα τα ειδη/ταμπελες/τροποι ζωης/κλπ ...δηλαδη το ροκ, η ρεγγε , το μεταλ , το εντεχο που ακουγαν τα φρικια στις αρχες του 90 a.k.a Μαλαμα, Ιωανιδη, κ.α (και μην αρχισουμε και την κουβεντα τωρα για το τι ειναι εντεχνο) , τα πανκια, οι νιουγειβαδες, τα ροκαμπιλια...... ηταν πολυ κοντινα κινηματα με αρκετα ιδια στοιχεια...απλα ειχαν ολα την ιδιαιτεροτητα τους....και σιγουρα υπηρχαν αναμεσα τους και ψωνια, και κολλημενοι, και ρουφιανοι και τυπακια που απλα ακολουθουσαν τη μοδα...βεβαια αυτο δεν υπηρχε μονο σε αυτους τους χωρους, αναλογα ειχαν συγγενικες συνηθειες κι οι σκυλαδες, οι λαικοι, οι ρεμπετες.

 

Ομως ολα τα παραπανω ειχαν ενα χαρακτηριστικο που τουλαχιστον για μενα ηταν κι η ειδοποιος διαφορα απο τα μουσικα δρωμενα....οι μουσικοι της καθε κλικας/ιδεολογιας/ταμπελας/νοοτροπιας ηταν ατομα εκ των εσω και πιστευαν σε αυτο που εκαναν κι ειχαν παθος οταν το επαιζαν κι ηταν αληθινοι οταν το τραγουδουσαν...τωρα πλεον εχουν φυγει ολοι οι υπολοιποι παραγοντες (ευτυχως οχι σε ολους) κι εχει μεινει μονο το μουσικο στοιχειο ...και βλεπεις το εξης παραδοξο: ...Βγαινει ο Χ τυπος και τραγουδαει κοματια με κοινωνικο - πολιτικο στιχο  , και την ωρα που μιλαει για δολοφονιες, φτωχια, ρατσισμο,κλπ γελαει στο μικροφωνο και κλεινει το ματι στη καθε πιτσιρικα που ουρλιαζει...το αναλογο βεβαια γινεται και σε ερωτικα τραγουδια....αυτο ας πουμε εγω το θεωρω καταντια...χιλιες φορες να ακουσω εναν παλιο σκυλα να κλαιει και να οδυρεται για την γκομενα που τον κερατωσε παρα εναν Ροκ σταρ που  μου το παιζει ευαισθητοποιημενος αλλα ταυτοχρονα την ωρα που τραγουδαει κανονιζει μεσα στο μυαλο του την παρτουζα που θα κανει μετα με τις grupies στο καμαρινι του.

 

....και να παρω αυτα τα τελευταια για να κανω μια πασα στο προβληματισμο μου που τοσες μερες το λεω και δεν αξιωθηκα να το γραψω ;D

 

@Προβληματισμος

 

...Σκεφτειτε λιγο αυτα που σας ανεφερα στο πρωτο μου ποστ σχετικα με το πως μεγαλωσαμε εμεις τοτε ( ή τελος παντων μια αρκετα μεγαλη μεριδα ανθρωπων) .

...Επισης σκεφτειτε οτι τον ορο "poser metal" τον εμαθα πριν περιπου 2 χρονια και μου εξηγησαν οτι εννοουν τους τυπακους που βγαινουν με τα ανοιχτα πουκαμισα ή ημιγυμνοι, ειναι ολοι φωτομοντελα και επιδεικνυουν συνεχως το ποσο ψηλα φτανει η φωνη τους, το ποσο γρηγορο σολο μπορουν να κανουν, τι ταχυτητα πιανουν στο διπεταλο οταν παιζουν δεκαταεκτα, κλπ ή ντυνονται εξτριμ , βαφονται και τα ρεστα.

...βαλτε σε αυτην την εξισωση και το γεγονος οτι οι μισοι περιπου Ελληνες υποστηριζουν οτι το ελληνικο ροκ ειναι αντιγραφη, δεν υπαρχει, ειναι απλοικο, κ.α

 

....Πριν 2 βδομαδες λοιπον ειχα την τυχη / ατυχια να εχω Live σε ενα μαγαζι το οποιο ειχε Vindeowall και πριν αρχισει η συναυλια αλλα κι οταν τελειωσε προβαλε στην οθονη του διαφορες βιογραφιες. Εκεινη τη μερα ειδα γα πρωτη μου φορα τους DEEP PURPLE και τους AC DC (συγκροτηματα για τα οποια τρεφω μεγαλη εκτιμηση) στα νεανικα τους χρονια...κι επεσα απο τα συνεφα, ξενερωσα, μου κοπηκαν τα ποδια, τσατιστικα, ενιωσα τελειως ηλιθιος.....κι εξηγουμε:

 

1. Τελικα τι διαφορα εχουν οι DP κι οι  AC DC απο τους υπολοιπους που πλεον ονομαζονται ποζεραδες? .......Μηπως κι αυτοι τα ιδια δεν εκαναν και μαλιστα πολλα χρονια πριν??

2. Κι ενταξει δεν λεω μουσικαρες οι τυποι αλλα ο στιχος? ....μωρο σου σ΄αγαπαω,γυρνα πισω, μωρο μου, μωρο μου, μωρο μου ωρε και παλι μωρο μου , μωρο μου, μωρο μου.....τουλαχιστον στο Ελλαντα ακομα και τα χειροτερα ροκ ( ή "ροκ" ) τραγουδια εχουν ενα αλφα επιπεδο στιχου, εστω ρε αδερφε μια στοιχειωδη ποιητικη πνοη...γιατι αραγε ολοι αυτοι που ειναι εναντιον του ελληνοφωνου ειναι τελικα εναντιον? ......τι ειναι αυτο που ακριβως του πειραζει?

3. Να νοιωσω τυχερος που δεν ηξερα ποιοι ηταν αυτοι που ακουγα οταν πορωνομουν?..... να χαιρομαι που τουλαχιστον μεσα απο τη μουσικη βιομηχανια τους με τα fake image ,εγω κι αρκετοι αλλοι ζησαμε και νοιωσαμε πολλα πραγματα αληθινα? ...ή να νοιωσω κοροιδο που με δουλεψαν επειδη τοτε δεν υπηρχαν ουτε τα φραγκα για καλυτερη ενημερωση αλλα ουτε και το ενδιαφερον καθοτι οι εφηβικες ορμες δεν πολυνοιαζονται και τοσο για τετοια πραγματα (ΚΔΟΑ που ελεγε κι ο Παυλος στο εν λευκω , Κτηνωδης Δυναμη, Ογκωδης Αγνοια).

4. Και στο φιναλε μηπως τελικα εμεις που δεν ξεραμε τη τυφλα μας για το ποιος ειναι ποιος .... και ποιανου ειναι το καθε τραγουδι ......και ποτε δημιουργηθηκε το καθε συγκροτημα...κι ειναι αγγλοι? αμερικανοι? κινεζοι? ....μηπως βιωσαμε το ροκ πιο αληθινα , σε ολη του την εκταση? ......ή τελικα ειμασταν οι μεγαλυτεροι μ***κες , τα χειροτερα θυματα μιας βιομηχανιας που πουλαει μουσικη κι ιδεολογια για να εισπραξει διφραγκα?

 

ΥΓ: ..Για να μην παρεξηγηθω , το τονιζω απο τωρα ....δεν προσπαθω ουτε να χρωματισω κατι, ουτε να κανω επικληση στο συναισθημα, ουτε να το γυρισω μετα σαν ρητορικη ερωτηση.....ειλικρινα αναρωτιεμαι και στεναχωριεμαι για αυτο.

 

...Βεβαια, απο την αλλη δεν θα κατσω να κοψω και τις φλεβες μου οπου τελικα κι αν καταληξει ο συλλογισμος μου...ουτε και νομιζω οτι θα παψω να ακουω DP/ AC DC / etc...απλα, ισως οχι πια με την ιδια ευχαριστηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τουλαχιστον στο Ελλαντα ακομα και τα χειροτερα ροκ ( ή "ροκ" ) τραγουδια εχουν ενα αλφα επιπεδο στιχου, εστω ρε αδερφε μια στοιχειωδη ποιητικη πνοη...

Εννοείς αυτές τις αστειότητες τύπου "η νύχτα είναι μαύρη και το σκοτάδι είναι βαθύ, και δεν κοιτάζω πίσω στη μίζερη ζωή"; Και μετά την κάθε τέτοια ασυνάρτητη παπαριά που γράφει κάποιος θεωρεί εαυτόν και ποιητή; Σπουδαία δουλειά κάνουνε. Ας γράφανε καλύτερα για κάτι που ΟΝΤΩΣ ζουν (πίκρα γιατί τον παράτησε η χ γκόμενα ξέρω γω) αντί να λένε τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια και καλά επαναστατικά αλλά χιλιοειπωμένα και βαρύγδουπα πράγματα. Δηλαδή γιατί είναι καλύτερος ο χ που πουλάει μούρη γράφοντας ότι η ζωή είναι σκληρή από τον ψ που γράφει ότι τον παράτησε η κοπελιά;

 

Υγ. προφανέστατα ΔΕΝ εννοώ ότι δεν γράφονται και πολύ καλοί στίχοι και σε κοινωνικού και σε "ερωτικού" τύπου άσματα! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

ή να νοιωσω κοροιδο που με δουλεψαν επειδη τοτε δεν υπηρχαν ουτε τα φραγκα για καλυτερη ενημερωση αλλα ουτε και το ενδιαφερον καθοτι οι εφηβικες ορμες δεν πολυνοιαζονται και τοσο για τετοια πραγματα (ΚΔΟΑ που ελεγε κι ο Παυλος στο εν λευκω , Κτηνωδης Δυναμη, Ογκωδης Αγνοια).

...

 

Διορθωση: Το ΚΔΟΑ γραφεται με Ω (ακριβως για να υπερτονιζει την ογκωδη αγνοια, you know, τοσο ογκωδης που γραφεται Ωγκωδης). Επισης ΔΕΝ ειναι του Σιδηροπουλου, αλλα του cult σουρεαλιστη/λεξιπλαστη/σκηνοθετη/λογοτεχνη (μεταξυ αλλων) Κουτρουμπουση (Εν αγκαλια de Κρις Γιαουρτι, Ταχυδραματα, Οι ιπταμενοι Μενιδιατες, ....)

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν άρκετά αποσπάσματα που μπορώ να σας παραθέσω από αρκετούς καλλιτέχνες για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ που τώρα κάποιοι προσπαθούν να το μηδενίσουν όπως κάποτε στο περιοδικό "ΗΧΟΣ" κάτι άτομα σαν τον δημοσιογράφο Αλέκο Παπαδόπουλο ή σαν τον δημοσιογράφο! Κώστα Λυμπερόπουλο έβγαζαν το κόμπλεξ τους και προσπαθούσαν απεγνωσμένα να τους προσέξουμε, θάβοντας δίσκους ορόσιμο για το ελληνικό ροκ όπως το ΦΛΟΥ το ΕΝ ΛΕΥΚΟ κά....

 

Ο Λυμπερόπουλος δεν ήταν επαγγελματίας δημοσιογράφος, αλλά υπάλληλος του ΟΤΕ.

Πέραν αυτού, θυμάμαι ότι δεν είχε κάποια στάση ενάντια στο ελληνικό ροκ - αντιθέτως πολλές φορές είχα πάρει δίσκους του είδους παρακινόμενος από γραπτά του (π.χ. τους δίσκους των Yell-O-Yell. Μήπως τον μπερδεύεις με κάποιον άλλο;

 

Kαι ο Κυριάκος Δαρίβας πέρα από ντράμερ είναι και τραπεζουπάλληλος, δεν νομίζω ότι ειναι κατι πρωτογνωρο,

ναι ειδικά ο Λυμπερόπουλος βοηθούσε τις νεες κυκλοφορίες

όπως τότε το 1982 στον Ηχο έλεγε για τον Σιδηρόπουλο και τους Απροσάρμοστους ότι το  "ΕΝ ΛΕΥΚΩ" δε δείχνει τίποτα περισσότερο από μια προσπάθεια να μας πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες, το μόνο που καταφέρνει είναι να αιτιολογήσει το όνομα "Απροσάρμοστοι".  Οχι κακιούλα ΚΑΚΙΑΡΑ για έναν από τους καλύτερους δίσκους της ελληνικής ροκ σκηνής, και συνέχισε λέγοντας ότι στο σύνολο τους φαντάζουν ολοκληρωτικά ανίκανοι να συντονισθούν και...............

 

Έτσι τα έλεγε ο Κώστας Λυμπερόπουλος στον ΗΧΟ το 1982  αγαπητέ φίλε, ο κατα τα άλλα υποστιρικτης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

ή να νοιωσω κοροιδο που με δουλεψαν επειδη τοτε δεν υπηρχαν ουτε τα φραγκα για καλυτερη ενημερωση αλλα ουτε και το ενδιαφερον καθοτι οι εφηβικες ορμες δεν πολυνοιαζονται και τοσο για τετοια πραγματα (ΚΔΟΑ που ελεγε κι ο Παυλος στο εν λευκω , Κτηνωδης Δυναμη, Ογκωδης Αγνοια).

...

 

Διορθωση: Το ΚΔΟΑ γραφεται με Ω (ακριβως για να υπερτονιζει την ογκωδη αγνοια, you know, τοσο ογκωδης που γραφεται Ωγκωδης). Επισης ΔΕΝ ειναι του Σιδηροπουλου, αλλα του cult σουρεαλιστη/λεξιπλαστη/σκηνοθετη/λογοτεχνη (μεταξυ αλλων) Κουτρουμπουση (Εν αγκαλια de Κρις Γιαουρτι, Ταχυδραματα, Οι ιπταμενοι Μενιδιατες, ....)

 

Oι φιλοι του θεου Κουτρουμπουση ειναι και δικοι μου φιλοι!!! ;) :)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγά ρε starcream άθεε εσύ....ώπα να ούμε....στο ίδιο καζάνι τα βάζουμε όλα;

 

τι σχέση είχε τώρα αυτό που είπες με αυτό που λέγαμε....αντε γεια

...από την πολλή γκαργκανέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι τα έλεγε ο Κώστας Λυμπερόπουλος στον ΗΧΟ το 1982  αγαπητέ φίλε, ο κατα τα άλλα υποστιρικτης!

 

Το ότι δεν του άρεσε το "Εν Λευκώ" δεν είναι απόδειξη ότι δεν υποστήριζε την ελληνική σκηνή. Τη θυμάμαι πολύ καλά τη κριτική που αναφέρεις, όντως αυτά έγραφε, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το 1982 ήταν μία εξαιρετικά γόνιμη χρονιά για την αγγλική κυρίως ανεξάρτητη σκηνή, οπότε λογικό είναι να υπάρχει μία περιφρόνηση για την αναχρονιστική αισθητική του "Εν Λευκώ". Μετά από 25 χρόνια βέβαια, οι ισορροπίες έχουν αλλάξει και τόσο οι ελληνική όσο και η αγγλική δισκογραφία του 1982 έχουν βρει τη θέση τους στην ιστορία.

 

Τέλος πάντων, δε νομίζω ότι μπορώ να σε πείσω. Είναι περίεργο το ότι διαφωνούμε ενώ έχουμε τα ίδια ακριβώς δεδομένα: πόσους ελληνικούς και πόσους ξένους δίσκους από το 82 εξακολουθείς να έχεις ή να ακούς; Ποιες αισθητικές και πιο περιεχόμενο έχει εξελίχτεί σε κάτι σύγχρονο, εκείνο των ελληνικών ή εκείνο των ξένων δίσκων της περιόδου;

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι τα έλεγε ο Κώστας Λυμπερόπουλος στον ΗΧΟ το 1982  αγαπητέ φίλε, ο κατα τα άλλα υποστιρικτης!

 

Το ότι δεν του άρεσε το "Εν Λευκώ" δεν είναι απόδειξη ότι δεν υποστήριζε την ελληνική σκηνή. Τη θυμάμαι πολύ καλά τη κριτική που αναφέρεις, όντως αυτά έγραφε, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το 1982 ήταν μία εξαιρετικά γόνιμη χρονιά για την αγγλική κυρίως ανεξάρτητη σκηνή, οπότε λογικό είναι να υπάρχει μία περιφρόνηση για την αναχρονιστική αισθητική του "Εν Λευκώ". Μετά από 25 χρόνια βέβαια, οι ισορροπίες έχουν αλλάξει και τόσο οι ελληνική όσο και η αγγλική δισκογραφία του 1982 έχουν βρει τη θέση τους στην ιστορία.

 

Τέλος πάντων, δε νομίζω ότι μπορώ να σε πείσω. Είναι περίεργο το ότι διαφωνούμε ενώ έχουμε τα ίδια ακριβώς δεδομένα: πόσους ελληνικούς και πόσους ξένους δίσκους από το 82 εξακολουθείς να έχεις ή να ακούς; Ποιες αισθητικές και πιο περιεχόμενο έχει εξελίχτεί σε κάτι σύγχρονο, εκείνο των ελληνικών ή εκείνο των ξένων δίσκων της περιόδου;

 

 

Αγαπητέ eye εγώ δεν προσπαθώ να σε πίσω για κάτι μεγάλα παιδιά είμαστε, απλά δεν δέχομαι τον αφορισμό που πας να περάσεις.

Βινίλιο έχω αρκετό μην ξεχνάς ότι είμαστε πολυ κοντά στην ηλικία, και έχω απολαύσει live από το ΄81 εώς και σήμερα και ελληνικής και παγκόσμιας σκηνής.  ;) αν κατάλαβα καλά απλά δεν γουστάρεις το ελληνόφωνο, εμένα μου αρέσει και το ελληνόφωνο και αγγλόφωνο όπως άκουγα τις μπάντες που έχεις αναφέρει, πήγαινα και άκουγα reporters, villa 21, last drive, trespas κά... δεν είχα κανα κόλημα να μην γουσταρω και αγγλόφωνο.

 

Αλήθεια η δική σου γνώμη για το "εν λευκώ" ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου