Προς το περιεχόμενο

solidstate

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    66
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Υπάλληλος Γραφείου
  • Τόπος
    Βυρωνας

Συμμετοχή solidstate

5

Φήμη

  1. Καλύτεροι μαγνήτες, ακούγεται σαν τελε πλέον, οι καινούργιο alnico δεν έχουν καμία σχέση με τους κεραμικους που φορούσε η προηγούμενη στανταρ. Μεγάλη διαφορά έχει το μανίκι c shape είναι πιο άνετο στο παίξιμο (εμένα μου φαίνεται και λίγο πιο ρηχό σε σχέση με την προηγούμενη) Και έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με ταστα και nut. Στα αισθητικά τώρα υπάρχει βερνίκι πλέον στην ταστιερα (πίσω είναι ματ) σωστό fender logo, και μου φάνηκε ότι η βαφή της είναι πιο λεπτή, τόσο λεπτή που πίσω φέρεται άχνα η ένωση 2 κομματιών του σώματος.
  2. Ευχαριστώ Νίκο !!! Μαζί με την καινούργια γέφυρα
  3. Καλησπέρα σε όλη την noizoπαρέα, εχοντας κλεισει εβδομάδα με την καινούργια μου σχέση είπα να κάτσω να γράψω 5 γραμμές για ένα από τα καλύτερα value for money όργανα που κυκλοφορούν στην αγορά. Είναι η 4η tele στο οπλοστάσιο και η πρώτη Μεξικάνα (fender American vintage 69 thinline, fender American special, fender Reissue 62 Japan οι άλλες κύριες) αλλά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με τις μεγαλύτερες αδερφές της σε ηχο ποιότητα κατασκευής και playability. Για να είμαι 100% σωστός κάποια στιγμή πριν από 3-4 χρόνια είχε περάσει και μια μεταχειρισμένη Baja για ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από τα χέρια μου αλλά δεν καταφέραμε ποτέ να τα βρούμε με αποτέλεσμα να την δώσω όπως όπως, και έμεινα αρκετά επιφυλακτικός να αγοράσω μεξικανικά όργανα ξανά. Η βόλτα μου άλλωστε σε γνωστό κιθάρομαγαζο της Αθήνας την προηγούμενη Παρασκευή δεν είχε στόχο την player αλλά την καινούργια (και πολύ ακριβότερη) American pro. Βάζοντας τις κιθάρες δίπλα δίπλα εμφανισιακά οι 2 σημαντικότερες διάφορες που μπορούσες να δεις πέρα από το made in Mexico πίσω από το headstock ήταν η καινούργια vintage modern γέφυρα με τα brass compensated saddles και τα rolled off edges στο μανίκι. Ηχητικά η pro ήταν λιγάκι πιο δυνατή ακουστικά και οι καινούργιο v-mod μαγνήτες του Tim Shaw ακούγονταν καταπληκτικά σε όλες τις θέσεις. Η καινούργια player με εντυπωσίασε και τελικά με κέρδισε, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής modern τελε ήχος με τους καινούργιους τους alnico v μαγνήτες που θα ικανοποιήσει τα περισσότερα μουσικά στυλ, ένιωθα λες και κρατούσα στα χέρια μου μια American standard pre 2017 φτιαγμένη στο Μεξικό. Το μοναδικό ψεγάδι που βρήκα ήταν ότι τα ταστα χαμηλά μετά το 14ο είχαν λίγο rough edges πράγμα το οποίο διορθώνεται εύκολα και η στάνταρ γέφυρα που θα την άλλαξω λόγω γούστου. Εδώ να σημειώσω ότι η κιθάρα που δοκίμασα στο μαγαζί ήταν με pao Ferro και όπως μου είπε ο εξυπηρετικοτατος πωλητής ήταν κρεμασμένη πολύ καιρό το set up της ήταν στο θεό και παρατήρησα ότι τα βαγόνακια της γέφυρας ήταν διαφορετικά (bend steel saddles). Η εικονιζόμενη ήρθε σφραγισμένη από την αποθήκη με block steel saddles, ήταν σωστά σεταρισμενη και ακουστικά πιο δυνατή. Σε μια έρευνα που έκανα σε φόρουμ του εξωτερικού η ιστορία έχει ως εξής: η πρώτη παρτίδες που έφυγαν από το εργοστάσιο τον Ιούνιο μέχρι και τον Νοέμβρη του 2018 είχαν τα steel bend saddles που φοράει η αμερικανική στρατ αλλά δεν πέφτανε ακριβώς στις τρύπες που περνούσαν οι χορδές και όταν ηταν να αλλάξεις χορδές έπρεπε να φέρεις πίσω τα βαγονακια χαλώντας το set up και το intonation της κιθάρας για να περάσεις τις καινούργιες χορδές. Επίσης υπήρχαν και αρκετά παράπονα για το set up και την δουλειά στα ταστα. Με όλα τα παραπάνω η fender τα άλλαξε σε steel blocks στις μετέπειτα παρτίδες και τα γνωστά μαγαζιά της Αμερικής τα αντικαταστούσαν δωρεάν στους παλιούς κατόχους. Το παραπάνω το επιβαιβεωσα κοιτώντας και το κουτί της δικιας μου καθώς έφυγε από το εργοστάσιο την 49 εβδομάδα (Δεκέμβριος) του 2018. Η κιθάρα εκτός από κούκλα (βλέπε το καινούργιο tidepool μπλε χρωμα) παίζει εκπληκτικά, δεν είναι τόσο vintage όσο η 62αρα, ούτε έχει τον αέρα και τον ηχο της thinline. Κάθεται ακριβώς στην μέση μεταξύ vintage και της πιο modern American special έχοντας τα καλύτερα των 2 κόσμων με φοβερό playability στο μανίκι, και φυσικά στο 1/3 της τιμής που κάνει η καινούργια American pro.
  4. Κανείς λάθος φίλε μου. Είναι ένας από τους κυρίους παράγοντες μείωσης κόστους και υλικών. Λιγότερο πεταμένο ξύλο και λιγότερος χρόνος κατασκευής. Υπάρχει και σχετικό βίντεο καθώς το ίδιο έχουν κάνει με την σειρά S2 για να μειώσουν τα εργατικά και τον χρόνο κατασκευής στο 1/3. Για μένα είναι όσο και καλή κιθάρα να είναι είναι μια αρπαχτή για την εταιρία.
  5. 2600+ Για Κιθάρα με 3 κομμάτια μπράτσο scarf joint και bolt on είναι παρά πολλά. Τα σχόλια δικά σας!
  6. Πρόσφατα έπεσα πάνω σε ένα βιντεάκι που έδειχνε τον εξοπλισμό που χρησιμοποιεί ο Carlos Santana και ο τεχνικός του κρατώντας στα χέρια του μια από τις PRS με solid Brazilian rosewood neck εξηγούσε στον δημοσιογράφο ότι αντιμετώπιζαν δυσκολίες στο να μεταφέρουν την συγκεκριμένη κιθάρα στην Ευρώπη λόγω CITES καθώς μερικές ευρωπαϊκές χώρες (Αγγλία - Γερμανία κυρίως ) απαγορεύουν την εισαγωγή οποιαδήποτε οργάνου έστω και συνοδευόμενου για προσωπική χρήση. Και συνέχισε εξηγώντας ότι ο Paul reed smith του έφτιαξε μια παρόμοια από East Indian για την ευρωπαϊκή περιοδεία, καθώς ο κίνδυνος να κατασχέσουν ένα τέτοιο όργανο είναι τεράστιος. Συμφωνώ και επαυξάνω με αυτά που ανέφερε ο φίλος πνοή και νύξη. Πέρα από τον χαβαλέ πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα που θα αντιμετωπίσουμε όλοι όσοι ταξιδεύουμε η αγοράζουμε απο εξωτερικό μουσικά όργανα με rosewood. Σαφώς και υπάρχουν πολλά ήδη κσυλειας που μπορεί να κατασκευαστεί μια κιθάρα, αλλά σήμερα είναι το rosewood αύριο όλα τα μαονια (μερικά ήδη βρίσκονται στην συγκεκριμένη λίστα) μεθαύριο τα maple, και στο τέλος τα παιδιά μας η και τα εγγόνια μας ακόμα θα ψάχνουν ξύλινες κιθάρες με το κιάλι.
  7. Είχα την τύχη να δοκιμάσω ένα από τα prototypes το προηγούμενο καλοκαίρι, το βίντεο όσο και άψογο να είναι πραγματικά το αδικεί. It blowed my mind !!!
  8. Μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι στο γνωστό συνέδριο οικολόγων αποφασίστηκε ο περιορισμός διακίνησης 300 ειδών rosewood συμπεριλαμβανομένου και του πολυχρησιμοποιημένου σημερα East Indian όταν αυτά δεν συνοδεύονται από πιστοποιητικό CITIES (κάτι ανάλογο έχει γίνει το 92 με το brazilian). Παραθέτω σχετικό άρθρο: https://reverb.com/news/new-cites-regulations-for-all-rosewood-species Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο αλλάζουν τα πάντα σχετικά με την πώληση μουσικών οργάνων από το εξωτερικό από χώρες προς την ευρωπαϊκή ένωση γενικότερα. Ακόμα και αν το όργανο έχει κατασκευαστεί πριν τις 2 Ιανουαρίου 2017 η πρόκειται για vintage όργανο ο κατασκευαστής η πωλητής πρέπει να έσωκλείσει έγραφα που θα αποδεικνύουν ότι το rosewoood που έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του οργάνου έχει κοπεί νόμιμα (τρέχα γύρευε). Έτσι όπως το πάνε θα καταντήσουμε να έχουμε κιθάρες από καουτσούκ και φελο (αν δεν τον απαγορέψουν και αυτόν)
  9. Αυτή..την ψάχνω ένα χρόνο τώρα αλλά μόνο 250 κομμάτια βγήκαν και εξαφανίστηκαν έν ριπή οφθαλμού. Πάντως δύσκολο ένας από τους 250 τυχερούς να θέλει να την χαρίσει ;D https://i.ytimg.com/vi/KRTauNng8-g/maxresdefault.jpg
  10. Γεια χαρά. Ο ενισχυτής μου καίει συνέχεια το HT fuse any ideas? ο ενισχυτής ειναι class A 30 watts point to point, είναι στην κατοχή μου 5 χρόνια και έχω αλλάξει λάμπες πριν 3 χρόνια, στο μεσοδιάστημα ο ενισχυτής έχει παίξει μόνο σε εντάσεις σπιτιού. Το πρόβλημα ξεκίνησε πριν 3 εβδομάδες όπου έπαιξα live με την μπάντα μου (μετά από πολλά χρόνια) σε ένα μαγαζί. Το θετικό είναι ότι το περιστατικό συνέβη στο τελευταίο τραγούδι όπου ξαφνικά ενώ ο ενισχυτής ήταν αναμμένος δεν υπήρχε ήχος. Προχθές Αντικατέστησα το 1/2 amp fuse με ένα καινούργιο και έπαιξα στο σπίτι σε εντάσεις σπιτιού για περίπου 1 ώρα όπου και ξανά σταμάτησε ο ήχος. Έβγαλα το fuse να τσεκάρω και είχε καεί πάλι. Αυτό που παρατήρησα πριν καεί η ασφάλεια ειναι ότι το gain channel Ακουγόταν σε πολύ χαμηλότερη ένταση σε σχέση με το καθαρό κανάλι. Σκέφτομαι μήπως κάποια από τις τελικές λάμπες δημιουργεί το πρόβλημα η ειναι θέμα προενισχυσης. Οποιαδήποτε βοήθεια είναι καλοδεχούμενη προτού τον πάω στον μάστορα για έλεγχο, ευχαριστώ.
  11. Σε ναυτιλιακό κλάδο δουλευείς και το ξέρεις ;D
  12. Φίλε omnio δεν είσαι ο μόνος που έχει αυτή την άποψη σε φιλολογικό επίπεδο και όχι μόνο. Δυστυχώς καταφέρανε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) κάποιος ο οποίος θέλει μια "παραδοσιακή" LP με το Gibson χαραγμένο στο headstock να σκάσει πάνω από 3,000 για αγορά καινούργιας. Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς όταν ανακοινώθηκαν τα specs πολύς κόσμος γύρισε την πλάτη στο "New & improoved product" και γι αυτό και οι πωλήσεις τους έχουν πάει κατά διαόλου (-35% και βλέπουμε σε σχέση με το 2014). Τουλάχιστον στο περσινό line είχανε τουλάχιστον την traditional αν θυμάμαι καλά με τα classic appointments για όποιον ήθελε, φέτος τα ισοπεδώσανε όλα. Σε αγοραστικό επίπεδο οι Japan λύσεις που πρότειναν οι φίλοι και οι κυρίως οι edwards αξίζουν για αγορά καινούργιας. Εναλλακτικά βρές έναν οργανοποιό να στην φτιάξει απο το μηδέν με τα εξωτικά ξύλα που θές στο χρώμα που θές, με το logo που θές, και θα σου κοστίσει πολύ λιγότερο απο το κόστος μιας σημερινής standard. Πρακτική που την έκανε και ο slash back in the 80s φτιάχνοντας μια ρεπλίκα του 59' σε οργανοποιό, και η κιθάρα αυτή είναι το κυρίως studio οργανό του σε όλες τις ηχογραφήσεις. Κάπου εκεί ξεκινά και η παράνοια της Gibson να φτιάχνει ρέπλικα της ρέπλικας του αυθεντικού της οργάνου πουλώντας της σε αστρονομικά ποσά.
  13. +1 για το EHX soul food. Δεν θα βρεις κάτι καλύτερο σε σχέση ποιότητας ήχου - τιμής.
  14. Update V2.0. Μόλις προχτές ολοκλήρωσα το wiring. Όλα τα πετάλια είναι συνδεδεμένα στο Octaswitch ΜΚΙΙ έχοντας χρησιμοποιήσει 7 από τα 8 διαθέσιμα presets (No more tap dancing!!). Στα + του συστήματος ότι όλα τα πετάλια και το octaswitch τροφοδοτούνται από (το πολύ καλό και αθόρυβο) Power Pro της Carl Martin το οποίο είναι βιδωμένο κάτω.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου