Προς το περιεχόμενο

Clouseau

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    541
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Τύμπανα
    Πλήκτρα
  • Day job
    Software Engineer
  • Τόπος
    London

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Clouseau

Musician

Musician (2/4)

1

Φήμη

  1. Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα κι εγώ το πιάνο και τελικά παράτησα την κιθάρα
  2. Clouseau

    Juror 8

    Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου Alex! Πολύ χρήσιμα αυτά που γράφεις και κρατάω σημείωσεις. Θα πειραματιστώ με τα μικρόφωνα αφού μπορεί να είναι κατι γρήγορο που θα διορθώσει τον ήχο. Τα κρουστά για την ιστορία ειναι απο ενα δωρεαν percussion collection της native instruments, και ειναι και καλα ηχος απο το αφρικανικο djembe. Θυμίζει λίγο τουμπελέκι και το κράτησα. Οι σκέψεις σας ειναι σουπερ χρήσιμες γιατί όπως ξέρετε όταν έχεις ακούσει κάτι 3000 φορές, χάνεις την αντικειμενικότητά σου κάπως.
  3. Clouseau

    Juror 8

    Ναι ακριβώς. Έκανα export τα stems χωρις εφε σε καινούριο mixing session. Το reverb μπηκε σε ενα bus με φουλ wet signal και το έβαζα in parallel σε κάθε όργανο. Κάποια είχαν επιπλέον reverb, όπως το σολο βιολί.
  4. Clouseau

    Juror 8

    Ευχαριστώ για τα σχόλια Alex! Ενδιαφέρον αυτό που λες με τα "δωμάτια". Προσπάθησα να τα βάλω στο ίδιο δωμάτιο με reverb for blending (χαμηλό pre-delay ~10msec) αλλά το ακούω κι εγώ το οτι δεν είναι εννιαίος ο ήχος και σίγουρα έχει δουλειά εκεί αν το ξαναπιάσω. Τα ensembles ειναι chamber strings της spitfire αλλά ακούγονται όντως πιο huge απ'όσο θα ήθελα - ίσως παίζοντας με το ποσο κοντά/μακριά είναι τα μικρόφωνα να αλλάζει αυτό. Σκεφτόμουν επίσης μήπως ηχογραφήσω το μπάσο και το σολο βιολί ζωντανά με τη βοήθεια φίλων και το κατά πόσο αυτό θα άλλαζε τον ήχο σημαντικά.
  5. Clouseau

    Juror 8

    Hello! Ανεβάζω ένα κομμάτι που ξεκίνησα κάποιους μήνες, στη συνέχεια άφησα και ξανάπιασα. Είχε ξεκινήσει ως ιδέα στο πιάνο και "ντύθηκε" τελικά με διάφορα virtual instruments, κυρίως strings. Φυσικά και ακόμα θέλω να διορθώσω πράγματα αλλά νομίζω είναι καλό σημείο να σταματήσω και να προχωρήσω στο επόμενο. Τα στοιχεία που έπαιζα στο μυαλό μου στο συγκεκριμένο ήταν να γράψω κάτι Ελληνικό, κινηματογραφικό και το να είναι τόσο ανατολίτικο όσο και δυτικό. Ο τίτλος κάπως άσχετος, αλλά είχα δει την ταινία εκείνη την περίοδο και επειδή έχω μια δυσκολία στο να ονομάζω τα πράγματα δεν το σκέφτηκα παραπάνω :p Αν θέλετε να πείτε μια γνώμη, πείτε το όπως το σκέφτεστε: μόνο καλό θα μου κάνει!
  6. Συχνά αναρωτιόμουν τι περιλαμβάνει η μίξη και το mastering, γιατί ακούγονται και συζητιούνται τόσο πολύ και κυρίως γιατί τόση μυστικοπάθεια γύρω από αυτά τα θέματα. Συνήθως οι συζητήσεις λήγουν με ένα: "άστο τώρα που να σου λέω", "δε γίνεται αυτό", "πρέπει να πας στον ειδικό". Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έβαλα την ενέργεια να ανακαλύψω τον χώρο από μόνος μου και κατέφευγα στην εύκολη "λύση" των presets. Όσες φορές είχα προσπαθήσει να διαβάσω ένα άρθρο στο Sound on Sound (αρκετά παλιότερα) μου φαινόταν πολύ ακαδημαϊκό και δεν μου έδινε τις γρήγορες λύσεις που έψαχνα. Κοντεύω να τελειώσω το εν λόγω βιβλίο και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις και μαθήματα που πήρα. Κυρίως ότι δεν υπάρχει κάτι μυστικό γύρω από την μίξη και το mastering, απλά θέλουν μεγάλη εμπειρία, χρόνο, ενέργεια, ταλέντο και χρήματα. Πολλές φορές θέλουμε το καλό αποτέλεσμα χωρίς να έχουμε κάποιο από αυτά τα χαρακτηριστικά. Το βιβλίο ξεκινάει και δίνει περίπου το 25% των σελίδων του στο πως ακούμε, το οποίο είναι άλλο ένα σημείο που πολλοί προσπερνάμε, σπεύδοντας να αγοράσουμε το καινούριο μαγικό plug-in που τα λύνει όλα. Επίσης δίνει καλούς και απλούς λόγους για να χρησιμοποιήσει κάποιος compression, EQ, reverb και άλλα, τους οποίους αν δεν έχεις τονίζει ότι καλύτερα να αφήσεις το track στην ησυχία του - κάτι που επίσης δεν έκανα πασαλείβοντας reverb και EQ ό,τι έβρισκα. Τέλος γίνεται ξεκάθαρο πόσο μάταιη είναι η χρήση των presets και ότι όλο αυτό γίνεται λαμβάνοντας υπόψη πολλές παραμέτρους που ένα preset δεν γίνεται να καλύψει (ούτε εσύ "ΑΙ" plug-in). Εντάξει προς το τέλος δεν άντεξε ούτε ο συγγραφέας και πρότεινε να αφήσουμε το multiband compression για τους "ειδικούς". Συνολικά όμως ήταν ένα βιβλίο που κυριολεκτικά μου άνοιξε τα μάτια και με γλίτωσε από πολλές σκέψεις που έκανα συνέχεια γυρνώντας γύρω από την ουρά μου. Σε καμία περίπτωση δε θα πω ότι είμαι έτοιμος να μιξάρω τα κομμάτια μου αποτελεσματικά, αφού συνεχίζω να πιστεύω ότι αν θες επαγγελματικό αποτέλεσμα χρειάζεσαι επαγγελματίες. Τουλάχιστον όμως κατάλαβα ότι η μίξη δεν είναι κάτι μαγικό και υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα βήματα που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος για να την ολοκληρώσει επιτυχώς, πάντα έχοντας στο μυαλό ότι είναι και τέχνη, με όποια υποκειμενικότητα αυτή φέρνει.
  7. Clouseau

    The zoo story. Track 2

    Ωραίο! Τα ντραμς είναι "παιγμένα" και όχι προγραμματισμένα φαντάζομαι έτσι; Ρωτάω γιατί είναι πολύ ανθρώπινα (με την καλή έννοια) και θέλει πολύ χρόνο να προγραμματίσεις κάτι τέτοιο.
  8. Πριν λίγες μέρες την έβγαλαν. Την είχαν πόσο καιρό σε "In stock within x weeks" και δεν ήρθε ποτέ. Τελικά στο wishlist που την είχα λέει "out of stock" και πλέον είναι εκτός καταλόγου.
  9. Σίγουρα, έτσι είναι. Μου έκανε εντύπωση που δεν υπάρχει καν ενημέρωση ως προς το πότε θα εμφανιστούν τα επόμενα όργανα. Στον Thomann π.χ. το "sold out", είναι κάπως τρομακτικόν, συνήθως έχουν μια εκτίμηση, ακόμα και όταν πρόκειται να πάρει μήνες. Ίσως δεν έχουν ασχοληθεί τα καταστήματα παρολαυτά αφού το dv247 έχει συγκεκριμένες ημερομηνίες που θα κανει re-stock.
  10. Καταλαβαίνω ότι ο covid εχει επηρεάσει το supply chain σε όλο τον κόσμο και υπάρχουν καθυστερήσεις στο να παραχθούν και να διανεμηθούν καινούρια μουσικά όργανα. Επίσης αυξήθηκε η ζήτηση με τα lockdowns και ισως είναι ακόμα αυξημένη. Συγκεκριμένα τις Gibson ES335 και τα Rickenbacker 4003 δεν τα βρίσκω ούτε με το κυάλι. Στον Thomann είναι sold out και delivery date unknown αντίστοιχα και στα περισσότερα που χαζεύω (guitarguirar, andertons κλπ) έχουν παρόμοιο status. Ξέρει κάποιος τι παίζει ακριβώς και πότε θα υπάρχει πιο ομαλή ροή στην αγορά;
  11. Τα τελευταία χρόνια ζω στο Λονδίνο και ενώ πίστευα ότι λόγω πληθυσμού θα ήταν εύκολο να βρω κόσμο να παίζω, λίγο ο covid, λίγο οι δουλειές λίγο τα αγγελιοsite που δεν έβρισκα κάτι ικανοποιητικό, ε δεν ήταν πολύ εύκολο τελικά. Παίζω κιθάρα (ντραμς θα έπαιζα αν έβρισκα κάτι πολύ καλό και δεν χώραγε κιθάρα) και μαθαίνω κλασικό πιάνο. Κοιτάω κυρίως bandmix και gumtree αλλά δεν ξέρω τι παίζει, αν η συμβατότητα μου με αγγελίες στο noiz πχ όταν κοιτούσα ήταν 5-10%, σε αυτά ίσως είναι <1%. Ήθελα να ρωτήσω παιδιά που ζουν εδώ ή έχουν ζήσει ή όποιος άλλος έχει εικόνα: Σε ποιες σελίδες ή με ποιο τρόπο ψάχνετε μουσικούς Αν έχετε οποιοδήποτε άλλο τιπ να μοιραστείτε Είσαστε τώρα Λονδίνο -> πμ!
  12. Clouseau

    Valerie -The Zutons Drum Cover

    Ωραίο το παίξιμο, ωραίο ταμπούρο και ωραίος χώρος. Οι γείτονες τι λένε;
  13. Έτσι είναι, το συζητούσα και πρόσφατα ότι σε τέτοιους διαγωνισμούς ίσως θα ήταν χρήσιμο να δέχονταν ακριβώς ένα dB level και ούτε πάνω, ούτε κάτω για να αποφεύγουμε να κοκκινίζουμε την μίξη ώστε να δώσουμε ένα εξτρα wow factor παίζοντας όπως είπες loudness war. Αν θυμάμαι καλά αυτά τα engineering κομμάτια δεν ήταν στους παράγοντες που θα κρίνουν αλλά όπως και να'χει άνθρωποι είναι κι αυτοί και επηρεάζονται - δεν είναι απίθανο ένα μέτριο δυνατό να βαθμολογηθεί το ίδιο με ένα καλό και ψόφιο σε ένταση και EQing. Το σημαντικό για εμένα σ'αυτό το σημείο είναι να γίνονται συχνά αυτοί οι διαγωνισμοί και γενικά διοργανώσεις όχι απαραίτητα ανταγωνιστικές, γιατί είμαστε πολλοί εκεί έξω που ενδιαφερόμαστε.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου