Προς το περιεχόμενο

Mistral

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    440
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Rock Star
  • Τόπος
    Athens / Thessaloniki

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Mistral

Artist

Artist (1/4)

1

Φήμη

  1. @Superfunk Όλες οι reissue ανεξαιρέτως έχουν αυτό το poly + nitro ? Το έψαχνα γιατί με ενδιέφερε η thin skin από wildwood κι έπεσα πάνω σε forum που έλεγαν για τα χρόνια κατασκευής, π.χ reissue 59' του 2012-2013 full nitro ενώ η μετέπειτα poly + nitro (όπως η am original). Sorry για το offtopic αλλά σε σύγκριση με haar vs fender προσωπικά θα έδινα σημασία ΚΑΙ σε αυτό.
  2. Καλησπέρα μετά από καιρό. Παίζω με Koch Twintone. Για fat ήχο χρησιμοποιώ το overdrive + boost κανάλι. Πάνω σε αυτό, για έξτρα gain ρίχνω το SD-1 σε ρόλο booster. Αν θέλω έξτρα volume boost, έχει ο ενισχυτής δεύτερο master. Καθαρίζω με volume pot. Ως εδώ καλά. Αυτό που δεν διάβασα μέχρι τώρα (και κάνω εγώ, αν έχει ειπωθεί συγχωρέστε με) είναι να χρησιμοποιώ διαρκώς τα tone controls της κιθάρας. Σε συνδυασμό με τις εναλλαγές στους μαγνήτες, έχω τα πάντα στην διάθεσή μου. Ίδιο στήσιμο έχω και στη LP με την διαφορά πως την συνδέσω στο low output του ενισχυτή (για το τελείως καθαρό). Ωραιότατο παχύ ήχο παίρνω επίσης αν στο overdrive του ενισχυτή (χωρίς το boost) ρίξω το klon (ryra). Για extra gain απλά ρίχνω το boost του ενισχυτή. Κάαααπως έτσι.
  3. Πρσωπικά δεν έχω καταλάβει αν η ερώτησή σου είναι περισσότερο φιλοσοφική / ακαδημαϊκή ή αν σε 'καίει' πρακτικά το θέμα. Το αναφέρω αυτό για να μην μακρυγορούμε στο γεγονός πως χρειάζεσαι πετάλια για τα είδη μουσικής που αναφέρεις. Υποθέτω πως το γνωρίζεις ήδη Από εκεί κ πέρα νομίζω πως οι προλαλήσαντες τα έχουν αναφέρει όλα πολύ σωστά και λεπτομερώς. Εγώ να προσθέσω μόνο το εξής. Στον Koch Twintone που έχω τις περισσότερες φορές βρίσκομαι στο δεύτερο κανάλι (με το gain boost engaged). Δηλαδή είναι σα να παίζω με ένα απαλό drive σε clean amp pushαρισμένο από τύπου SD-1 (θα χρειαζόμουν 2 πετάλια δηλαδή υπό άλλες συνθήκες). Από εκεί κ πέρα δουλεύω διαρκώς όχι μόνο το volume, αλλά και τα tone controls (μανιωδώς αναλόγως της κατάστασης) ενώ φυσικά παίζει το ρόλο του κι ο επιλογέας των μαγνητών. Αλλιώς ακούγεσαι στη strat με neck μαγνήτη full volume και tone controls στο 4 κι αλλιώς στον bridge με tone controls sto 8. Αυτές οι θέσεις με εναλλαγή στο volume σου δίνουν ένα ευρύ φάσμα ήχων (όπως πολύ ωραία παρουσιάζει κι ο εξαιρετικός @Spyros Delta στο video που έχει παραθέσει). Ο twintone όμως όμως έχει 2 masters οπότε και το ένα χρησιμοποιείται ως solo. Μου δίνει δηλαδή μόνο volume. Ο ενισχυτής επομένως μου παρέχει ήδη το πετάλι που αναφέρουν και οι συμφορουμίτες παραπάνω (volume boost). Αν δεν είχα το συγκεκριμένο ενισχυτή θα χρειαζόμουν οπωσδήποτε το volume boost (η έστω ένα booster τύπου SD-1 / tubescreamer) για τα σόλοςςς, άρα συνολικά 3 πετάλια. O bonamassas παίζει καρφί σε vintage tweeds στο τέρμα. Και κάνει ό,τι περιγράφουν όλοι. Ο Bonamassas όμως αναφέρει κι ο ίδιος πως οι εντάσεις είναι απαγορευτικές και το κάνει γιατί μπορεί (λόγω ονόματος). Σε δικές μας περιπτώσεις πρέπει να κάνεις ό,τι αναφέρει κι ο επίσης εξαιρετικός @Superfunk με χρήση low wattage ενισχυτή. Σε αυτή όμως την περίπτωση στα σολα θα έχεις θέμα, κάθε κιθάρα θα ανταποκρίνεται διαφορετικά, στο 'καθαρό' ίσως σε καλύπτει ο drummer οπότε πάμε πάλι σε πετάλι (volume σίγουρα). Τέλος, ακόμα κι ο bonamassas που παίζει έτσι χρησιμοποιεί κανά 2 πετάλια παραπάνω αν δεις το τελευταίο του rig rundown (wah + booster) αν θυμάμαι καλά. In a nutshell, αναλόγως τον ενισχυτή θα χρειαστείς σίγορυα 2-3 πετάλια αλλιώς δεν βγαίννννει.
  4. Ναι κι εγώ το ίδιο :) ;D Δεν είχα ποτέ floating archtop αλλά υποθέτω πως είναι ακριβώς έτσι. Βέβαια, στις players' edition με το pinned bridge λογικά έχει λυθεί το θέμα υποθέτω.
  5. Και θα συμφωνήσω απόλυτα. Εγώ με τη σειρά μου, σε strat με floating tremolo και les paul με bigsby απλά ξεκουρδίζω και αφαιρώ όλες τις χορδές μαζί γιατί θέλω να καθαρίσω και fretboard και να κάνω ένα γενικό καθάρισμα πριν την αλλαγή των χορδών. Στη συνέχεια περνάω χορδές κι απλά κορδίζω εναλλάξω (e - E; B - A; G-D). Τεντώνω χορδές, κουρδίζω. Τεντώνω πάλι - ξανακουρδίζω. Παίζω λίγο, κουρδίζω. Τέλος. Δεν ξεκουρδίζεται μετά που να την χτυπάς στον τοίχο ;D Γενικά, δεν βρίσκω κανέναν λόγο για αλλαγή χορδών μία - μία. Ακόμα και το floyd τα μυστικά του έχει. Άλλωστε, το ν' αλλάζεις χορδές μία - μία δεν σου δίνει τη δυναρτότητα να καθαρίσεις το οργανάκι σου. Συνεπώς, ποιος ο λόγος ν'αλλάξεις χορδές αν παίζεις με 'μπιχλιασμένη' ταστιέρα ?? ;D
  6. Θα συμφωνήσω... Ναι προφανώς δεν είναι ανάγκη να είναι prs για να γίνει αυτό. Προφανώς βέβαια αναφέρθηκε στις vintage συγκεκριμένα και βρίσκει ένα τρόπο να την 'πει' στην fender που δεν του έκαναν τα χατήρια. Τουλάχιστον, ακομπλεξάριστα μιλάει περί fender και κάνει σύγκριση με το δικό του signature model και δεν χρησιμοποιεί όρους όπως bolt on necks και bolt on type guitars όπως κάνει ο άλλος ο... κομπλεξαρισμένος scientist ;D . Εδώ είναι το σημείο που θα ήθελα να σταθώ κι εγώ. Αναφέρει επίσης το βασικό θέμα του setup μιας κιθάρας και πως ακόμα κι ο ίδιος δεν κολλάει σε λεπτομέρεις όπως radius. Αναγνωρίζει το θέμα που μπορεί να έχουν μερικοί, αλλά η πλειοψηφία κολλάει σε specs αντί να παίζει (αυτό το τελευταίο το λέω εγώ κι όχι ο John :) ). Πολλοί αναφέρουν το θέμα του radius, αλλά κανείς δεν αναλογίζεται (όπως αναφέρει κι ο αγαπητός @superfunk ) πως όλοι οι παλαιοί και μεγάλοι παίκτες (clapton, srv, gallagher, klp klp) έπαιζαν με 7.25 γιατί... τότε δεν υπήρχε 9.5άρι... Γενικά, ο Γιάννης αναφέρει μία αλήθεια. Όταν το όργανο είναι καλο-σεταρισμένο με πολύ καλή ταστοδουλειά, το 7.25 θα παίζει μια χαρά. Αλλά η πλειοψηφία έχει εμμονή με τα specs, οπότε... Γενικά - για εμένα - ο John τα λέει ωραία. Προφανώς υπερασπίζεται το όργανό του. Αλοίμονο αν δεν το έκανε. Αλλά τουλάχιστον δεν κοροιδεύει για καινοτομίες. Λέει απλά ότι γούσταρε να κάνει κάτι άλλο, δεν το έκανε η fender, το έκανε ο PRS. End of discussion. Τέλος, η τιμούλα thomann είναι λίγο τσιμημένη (2649Ε). https://www.thomann.de/gr/prs_john_mayer_silver_sky_onyx.htm
  7. Πάντως, αξίζει να δει όποιος ενδιαφέρεται για το εν λόγω όργανο το χθεσινό live video του φίλου μας Γιάννη στο instagram. Τα λέει πολύ ωραία η αλήθεια είναι, αρκετά προσγειωμένος, ενώ όταν παίζει ακούγεται σαν... John Mayer ;D Από 10:00 έως 25:00 είναι όλη η ουσία του πράΜατος...
  8. Για εμένα προσωπικά πάντως, το 'ζήτημα' δεν είναι αν η κιθάρα είναι καλή ή όχι, αν ο PRS έχει δικαίωμα να βγάλει μία strat ή όχι, ούτε κι αν το κάνει σωστά ή όχι. Το πρόβλημα είναι η κοροϊδία του να θες να παρουσιάσεις μία τέτοια κιθάρα ως καινοτομία, ενώ μάλιστα βάζεις και τον rene martinez με το πλούσιο λεξιλόγιό του (όπως σωστά αναφέρθηκε παραπάνω) να λέει το πόσο καλά 'παίζει' το όργανο. Ακόμα χειρότερα, ο PRS δεν αναφέρεται σε fender / strat αλλά σε 'other guitars' ενώ αναφέρει πως το μπράτσο είναι ένα μείγμα neck profiles των δύο αγαπημένων κιθαρώνε του Τζόνι, μιας 63 kai 65 (και πάλι ο όρος strat δεν αναφέρεται πουθενά). Ο δε τζόνις, αν και είχε fender signature model χρόνια τώρα παίζει με τις vintage (είναι πασιφανές στα videos), ούτε την custom shop black 1 δείχνει να προτιμάει όπως τις vintage. Όπως σωστά λέει κι ο Superfunk, πάντα έπαιζε και θα συνεχίζει να παίζει κατά 80% με fender. Τώρα... η κοροϊδία - για εμένα - είναι ολοφάνερη στις καινοτομίες του οργάνου. Καμία strat κιθάρα δεν ξεκορδίζεται αν έχει γίνει σωστό setup. Πόσο μάλλον στου John που έχει και flushed bridge κι έναν τεχνικό όπως ο Martinez. Και κανένα truss rod δεν χρειάζεται ρύθμιση κάθε μήνα (ούτε καν κάθε χρόνο). Και το steel bridge, οκ ... έχει διαφορά στον ήχο αλλά και πάλι το αλλάζεις σε κάθε strat. Αλλά να το πάω κι ένα βήμα παραπέρα, εδώ η δικιά μου με floating bridge και standard κλειδιά δεν ξεκουρδίζεται ακόμα κι αν την μεταφέρεις κρατώντας την από το τρέμολο. Απλά το όργανο είναι σεταρισμένο σωστά και ξέρω να περνάω και χορδές. ;D ;D Εν κατακλείδι, ενδεχομένως η συγκεκριμένη κιθάρα να είναι η καλύτερη στρατ και δεν διαφωνώ. Ούτε μ'ενοχλεί που ο PRS έβγαλε μία. Θα κοστίζει 2000Ε. Μια χαρά. Αλλά το απροκάλυπτο ψέμα είναι που ενοχλεί εμένα προσωπικά, ειδικά στην συνέντευξη που έχω παραθέσει με τον Martinez. Μου θυμίζει την διαφήμιση της fender για το sig model Hendrix που ανέφερε χοντρικά 'πάρε την strat hendrix για να έχεις τον ήχο του hendrix'. Έλεος... :o ;D
  9. Η fender ζήτησε πριν κάποια χρόνια από το Τζονάκι να παίζει αποκλειστικά με fender on stage. Ο Τζονάκης τα πήρε κρανίο και τα έσπασε με την fender. Μετά πήγε στην PRS όπου του έβγαλε την super eagle. Και κατόπιν έβγαλε και την strat. Είναι ολοφάνερο πως η PRS κι ο Τζονάκης την λέει στην fender. Το ακόμα πιο αστείο είναι το κάτωθι video όπου εύκολα διαπιστώνει κανείς την ψευτιά μεταξύ PRS και john mayer's guitar tech (rene martinez). Δηλαδή αναφέρουν καινοτομίες τα ... locking tuners και steel bridge. Είναι αστείο αλλά έχει τη φάση του. ;D Περιττό να αναφέρω τα αμέτρητα αρνητικά comments στα videos. Για εμένα προσωπικά βέβαια, αν δεν παίξει κανείς με το εν λόγω όργανο δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα. Επίσης, θα πωλείται σε λογική τιμή (2000Ε πάνω-κάτω). Παρόλ'αυτά, προσωπικά θα προτιμούσα fender strat american original 60s κι όλα καλά. Περί ορέξεως... :)
  10. Ο τύπος εδώ πάντως τα λέει ωραία.
  11. + 1000 . Αλλά... Αν ο φίλος σκέφτεται τη σύνδεση πεταλιέρας ώστε να πάρει προσομοίωση ενισχυτών και να 'στήνει' τον ήχο του έτσι, τότε σίγουρα χρειάζεται fx loop. Για εμένα όμως φίλε OP, επειδή συμφωνώ με τους προλαλήσαντες γενικότερα, κάπου πρέπει να κάνεις εκπτώσεις. Ένας μονοκάναλος ενισχυτής από τον οποίο θα συνδέσεις είτε πετάλια είτε πεταλιέρα (χωρίς προσομοιώσεις ενισχυτών, μόνο πετάλια και εφέ) δεν χρειάζεται να έχει fx loop. Επίσης, το παρακάρτω που αναφέρεις είναι πολύ σχετικό ... Για να φτάσεις σε τέτοιο σημείο μ' έναν blues junior για παράδειγμα θα χρειαστείς ΠΟΛΥ ένταση. Επίσης, αυτό εξαρτάται κι από τις κιθάρες. Μία les paul σίγουρα θα βρωμίσει πιο εύκολα τον ήχο σε σχέση με μία στρατ. Γενικά λοιπόν, πρέπει να βάλεις μία σειρά στη σκέψη σου. 1. Πόσα watt χρειάζεσαι? Απ'οτι καταλαβαίνω, τα 5 θα σου είναι υπερ-αρκετά. 2. Τί ψάχνεις? τί ανάγκες έχεις? Τί κιθάρες έχεις? Πόσο σε ενδιαφέρει το ΚΑΘΑΡΟ headroom? 3. Γιατί χρειάζεσαι fx loop τελικά? Γνώμη μου, αν παίξεις με ένα ΚΑΛΟ καθαρό ενισχυτή τότε απλά δεν θα ασχοληθείς πάλι με προσομοιώσεις ενισχυτών και πεταλιέρα κλπ. Φιλικά,
  12. Είχα γράψει ολόκληρο σεντόνι, αλλά ακολουθώντας την μετέπειτα φιλική κι αντικειμενική απάντηση του συνομιλητή μου, την παίρνω πίσω γιατί είναι βράδυ. Και μετά αναρωτιέμαι γιατί τόσο καιρό απλά παρακολουθώ και δεν γράφω. ;D
  13. Ναι όπως τα λες φίλε otto##. Δεν αποκλείω την ηχογράφηση. Απλά αναφέρω πως αυτά τα 'πράγματα' έχουν πολλούς σκοπούς. Και τα χρήματα είναι αρκετά. Δεν το παίρνεις δηλαδή απλά για να ηχογραφείς. Αυτό το κάνεις και με software εξίσου αποτελεσματικά. Οπότε προκύπτουν πολλά θέματα που θα ξοδευτείς επιπλέον (όπως καμπίνα frfr που αναφέρεις). Για παράδειγμα, οι andertons είχαν κάνει ab test kemper vs real thing συνδέοντας το kemper σε καμπίνα. Εγώ, αν συνδέσω το joyo american sound στο fx loop του ενισχυτή δεν το ξεχωρίζεις από fender λαμπάτο. Αν πάλι το συνδέσω στα monitor, παίζει ωραία αλλά το ξεσυνδέω αμέσως γιατί δεν μου κάνει κάτι. Για ηχογράφηση όμως είναι τέλειο (το έχουμε χρησιμοποιήσει άλλωστε ;D ). Απλά είναι δύο διαφορετικές καταστάσεις και γενικά τα 1000Ε γι'αυτό που έχω ακούσει έως τώρα στο youtube είναι τραγικά πολλά. Δεν προορίζεται για εμένα βέβαια, οπότε λογικά όσοι το πάρουν έχουν λύσει όλα τα 'υπαρξιακά' τους :)
  14. χαχααχχα αλοίμονο αγαπητέ manosx! :)
  15. Εντάξει δεν υπάρχει συνενοήση. Όλα καλά όμως γιατί σε λίγο θα αρπαχτούμε! ;D ;D (με την καλή έννοια)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου