Προς το περιεχόμενο

Loizos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    94
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Ρέθυμνο

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Loizos

0

Φήμη

  1. Έχοντας δουλέψει με k271, k141, K701, Beyer Dt990 και sennheiser hd650 προτείνω ανεπιφύλακτα τα τελευταία. Τα 701 έχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ανάλυση αλλά πάσχουν στις χαμηλές. Πολύ ασθενικές. Τα δε 990 πολύ έντονες χαμηλές. Τα HD650 τα έχω πάνω από 2 χρόνια και έιμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι ανοικτού τύπου με αρκετές διαρροές προς τα έξω αλλά με πάρα πολύ καλή ανάλυση και τονική ισορροπία. Εν τούτοις θα συμφωνήσω με τον myster_maze. Μην εμπιστεύεσαι τα ακουστικά για μίξεις ειδικά σε θέματα χωροτοποθέτησης (panning, reverb). Εγώ τα έχω στο studio μόνο για tracking και μια δέυτερη γνώμη σε χροιές.
  2. Καταρχήν τι κάρτα ήχου έχεις? Πόσες εισόδους έχει. Ζητάς να σου πούμε μια συνδεσμολογία αλλά δεν ξέρουμε τον υπόλοιπο εξοπλισμό. Τώρα για κιθάρα μπάσο και 2 φωνές... θα κάνεις δουλειά εάν έχεις κάποιο έξτρα προενισχυτή για τα όργανα, κάποια πεταλίερα κτλ. Τα 2 μικρόφωνα στις 2 εισόδους τις κονσόλας (1-2). Θα πατήσεις και στα 2 το κουμπάκι rec και στο panning θα τα κάνεις τέρμα left και right. Από το record out της κονσόλας θα πάρεις σήμα για τις 2 εισόδους της κάρτας σου. Εάν τώρα η κάρτα σου έχει και άλλες 2 εισόδους και εσύ έχεις κάποιους προενισχυτές για τα όργανα τότε είτε συνδέεις τους προενισχυτές απ' ευθείας στην κάρτα (το προτιμότερο) είτε σε 2 άλλα κανάλια της κονσόλας, πατάς το κουμπάκι μονιτορ, και πάλι με το panning δεξιά αριστερά. Αυτή τη φορά θα πάρεις έξοδο από το monitor out για την κάρτα. (Εννοείται πως αν γράφεις 1-2 κανάλια τη φορά πας στον πρώτο τρόπο.) Φίλε ghen έχεις δίκιο σε αυτά που λες (και για το crosstalk αλλά και για την κονσόλα), ούτε γω το δούλεψα ποτέ έτσι, αλλά μπορεί να δουλέψει (σε όργανα που βγάζουν line σήμα μόνο για τον έλεγχο της έντασης (πλήκτρα κτλ))
  3. Αν η κάρτα ήχου που έχεις έχει 4 εισόδους τότε μπορείς να γράφεις σε 4 διαφορετικά κανάλια. (2 από το record out και 2 από το monitor out αν έχεις τα ηχεία σου στην κάρτα και όχι στην κονσόλα). Η κονσόλα αυτή έχει phantom power άρα δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο μεταξύ μικροφώνου και κονσόλας (εκτός από το καλώδιο φυσικά!!!). Ο προενισχυτής RIAA χρησιμοποιείται για να συνδέσεις pick up βινυλίου. (Από την έξοδο phono του pick up και όχι την line out) Επίσης αν συνδέσεις το pick up καλό είναι να συνδέσεις και τη γείωση που βρίσκεται στο πλάι της κονσολίτσας σου.
  4. Το κατάστημα που σου πρότεινε ο Superfunk το ξέρω και έχω δει όργανα τους. Κάνουν πραγματικα καλή δουλειά (πήγα σε αυτό που είναι στο Αιγάλεω). Είναι πολύ εξυπηρετικοί και φτιάχνουν και πολύ καλά όργανα. Το όργανο που θα πάρεις από εκεί με 200 - 250 ευρώ δεν έχει καμία σχέση με αυτό που θα πάρεις από τον Νάκα στα ίδια λευτά. Όσο για το Μάτσικα προσωπικά δεν συμπαθώ τα όργανα του. Άλλοι τα λατρεύουν και άλλοι τα μισούν. Εγώ ανήκω στους δεύτερους. Άιντε καλή αρχή και καλές πενιές.
  5. Και μένα με ενδιαφέρει πολύ... απλά θα μπορώ να συμμετέχω μετά από την Τετάρτη καθώς θα λείπω μέχρι τότε και δεν έχω ούτε κάποιο DAW ούτε ηχεία κλπ. Πολύ ωραία ιδέα Νικόδημε. Νομίζω πως πράγματι πρέπει να μπουν κάποιοι κανόνες ως προς την επεξεργασία των σημάτων, τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά. Στο κάτω κάτω είναι Mixing contest και όχι διαγωνισμός μουσικής δημιουργίας ή επεξεργασίας. Ας το δούμε λοιπόν ως μίξη και μόνο ως τέτοια. Περιμένουμε νέα σύντομα.
  6. Τα μπέρδεψες λίγο. Τα Κ 271 είναι κλειστού. Για monitoring είναι καλύτερα τα ακουστικά ανοικτού τύπου.
  7. Το gain είναι η προενίσχυση. Βάλε το volume του καναλιού στα 0dB και δώσε gain μεχρι λίίίγο πριν να κοκκινήσουν τα λαμπάκια της εισόδου στο πρόγραμμα που ηχογραφείς. Από 'κει και πέρα παίξε με την τοποθέτηση του μικροφώνου για να βγάλεις τον ήχο που θες. Κάπου θα τον βρεις. Αυτά εν ολίγοις (λίγο μπακαλίστικα αλλα οκ).
  8. Ένα είναι αρκετό. Σωστή τοποθέτηση πάνω απ' όλα. Άσε που τα 2 μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα.
  9. Φίλε freemindgr ευχαριστώ για την απάντηση σου αλλά να διευκρινήσω ότι μιλάω για ταυτόχρονη ηχογράφηση 24 καναλιών. Τα καλώδια θα είναι όλα μπλεγμένα αφού μέσα στη ρακιέρα θα είναι τα τρία πολυκάναλα, οι 2 στερεοφωνικοί ισοσταθμιστές και μια φέτα lexicon pcm 91 για reverb. Η ηχογράφηση είναι για πτυχιακή και γι αυτό ζητάω το καλύτερο αποτέλεσμα. Φαντάζομαι με τόσα καλώδια μπλεγμένα εκεί μέσα θα είναι πιο εύκολο να μαζέψουν θόρυβο.
  10. Κατ' αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Jack2: Το ξέρω ότι και 70 που το βρήκα είναι λίγα αλλά το θέλω μόνο για 2 βραδιές για να ηχογραφήσω την πτυχιακή μου και μετά τίποτα. Τί να το κάνω και που να το πουλήσω? Και έχω και άλλα έξοδα γιαυτή και δεν θέλω να ανεβάσω το κόστος παρα πολύ καθώς δεν ελπίζω σε βοήθεια από τη σχολή. Kwstas79: Το καλώδιο είναι για να συνδέσει τις direct εξόδους μιας soundcraft κονσόλας με τα ψηφιακά πολυκάναλα της tascam (DA-78 και DA-38). Το wiring το έχω ήδη. Τελικά το βρήκα από Music store στα 38 ευρώ αλλά δεν έχω ακούσει τα καλύτερα από πλευράς εξυπηρέτησης κτλ. Η πιο φτηνή λύση είναι να γράψω Unbalanced από τις RCA εισόδους των tascam αλλά δεν το προτιμώ.
  11. Καλημέρα στο νοιζ. Μήπως ξέρει κανείς που να βρώ καλώδιο D-sub σε 8 balanced jack?? (σε λογική τιμή γιατί από thomann κλπ κανουν 70 ευρώ το ένα) Η έστω βύσμα D-sub να τα φτιάξω μόνος μου. Τα χρειάζομαι μόνο για 2 βραδιές και δεν θέλω να καταξοδευτώ. Κατά προτίμηση από e-shop γιατί είμαι Κρήτη. Ούτε στον Θωμά δεν βρήκα τέτοια βύσματα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
  12. 195 Το ζεύγος. Εγώ τα πήρα μόλις βγήκαν (τα πήρα από Αγγλία πριν έρθουν Ελλάδα) και μου στοίχισαν μαζί με μεταφορικά και τράπεζες 330 :evil: αλλά δεν το μετανιώνω. Πολύ καλή αγορά. Πάρτα και μην το συζητάς. Για τα λεφτά τους είναι ότι καλυτερο κυκλοφορεί. Για να ανέβεις σε ποιότητα πρέπει να δώσεις περισσότερα από τα διπλάσια χρήματα.
  13. Μήπως, λέω μήπως μιλάτε για τον Δ.Ξ. ???
  14. Τα ακουστικά τα άκουσα παράλληλα με τα εξής Monitors: Tascam VL-X5, Genelec 1031 και 1038, κάτι μικρά meyer (δεν θυμάμαι μοντέλο) και τα B&W 802 καθώς και λίγο με τα mackie 624. Από άλλα ακουστικα τα σύγκρινα με τα Akg 240 και κάποια senheisser της σειράς ΕΗ (δεν θυμάμαι ποια). Δεν έχω όλο αυτόν τον εξοπλισμό (μόνο τα beyer 990 και τα Tascam) αλλά έχω δουλέψει αρκετά στη σχολή μου. Επίσης συμφωνώ σε αυτό που λες για το ότι ο ήχος είναι τέχνη και στην τελική το αποτέλεσμα μετράει. Ο καθείς δουλεύει όπως τον βολεύει, και άμα το αποτέλεσμα είναι καλό δεν πα να το έφτιαξες με AIWA (λέμε τώρα).
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου