Προς το περιεχόμενο

gibson 2017


otto##

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια και έβγαλα τις νέες fender άχρηστες  ;D, ποια είναι η γνώμη σας για τις νέες gibson. Έχει δύο σειρές: high performance / traditional. Οι δεύτερες όχι πολλές αλλαγές αλλά οι πρώτες με αισθητικες : (νέα χρώματα, chrome pickup rings), ανατομικές ("φαγωμένο" neck joint, φαρδύτερη ταστιέρα, ρυθμιζόμενο νατ, αυτόματα κλειδιά) αλλά και στον ήχο (hoter μαγνήτες, πολλά push pull που ρυθμίζονται από διακόπτες στα ηλεκτρονικά τους μέσα στο cavity).

 

Λέτε να τσουλίσει η HT σειρά. Εμένα πάντως αυτά τα ασημία rings δε μου αρέσουν.  O0

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Tι να πει  κανεις... καποιοι product designer,  υπευθυνοι μαρκετινγκ και το αντιστοιχο HR που τους προσελαβε εκει  στη Gibson πρεπει  να εγγραφουν αμεσα στον ΟΑΕΔ.  FFS chrome pickup rings.....  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως αυτά τα ασημία rings δε μου αρέσουν.  O0

 

Tι να πει  κανεις... καποιοι product designer,  υπευθυνοι μαρκετινγκ και το αντιστοιχο HR που τους προσελαβε εκει  στη Gibson πρεπει  να εγγραφουν αμεσα στον ΟΑΕΔ.  FFS chrome pickup rings.....  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

 

Περί ορέξεως...εμένα δε με χάλασαν. Πιθανόν να ταίριαζε και ένα ασημί scratch plate  ;D

 

Αν βγουν τα καπάκια μπορεί να σας αρέσουν τα pu rings, στη strat πάνε πάντως  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toσο η Gibson οσο και η Fender ειναι καταδικασμενες σε αποτυχια οταν λανσαρουν μοντελλα διαφορετικα απο τα ΚΛΑΣΣΙΚΑ τους μοντελα που κακα τα ψεμματα ειναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ.

 

Ευτυχως η ΑΠΟΛΥΤΗ τεχνολογια & το innovation  στην κατασκευη της ηλεκτρικης κιθαρας ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ  μεχρι τις αρχες τις δεκαετιας του 60  και ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να φτιαχτει κατι καλυτερο για τον απλο λογο οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να κατασκευαστει περισσοτερο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ,ΟΜΟΡΦΟ και ΕΥΗΧΟ οσο οι κλασσικες κιθαρες που ολοι ξερουμε και αγαπαμε.

 

Τωρα αν καποιοι θελουν κατι πιο μοντερνο ή απλα διαφορετικο καλο ειναι να κοιταξουν αλλου και σιγουρα οχι στους big 4 (Gibson,Fender,Gretsch,Rickenbacker) .

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toσο η Gibson οσο και η Fender ειναι καταδικασμενες σε αποτυχια οταν λανσαρουν μοντελλα διαφορετικα απο τα ΚΛΑΣΣΙΚΑ τους μοντελα που κακα τα ψεμματα ειναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ.

 

Ευτυχως η ΑΠΟΛΥΤΗ τεχνολογια & το innovation  στην κατασκευη της ηλεκτρικης κιθαρας ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ  μεχρι τις αρχες τις δεκαετιας του 60  και ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να φτιαχτει κατι καλυτερο για τον απλο λογο οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να κατασκευαστει περισσοτερο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ,ΟΜΟΡΦΟ και ΕΥΗΧΟ οσο οι κλασσικες κιθαρες που ολοι ξερουμε και αγαπαμε.

Θα διαφωνήσω με την βάση του συλλογισμού αυτού.

Και να εξηγήσω γιατί.

 

Toσο η Gibson οσο και η Fender ειναι καταδικασμενες σε αποτυχια οταν λανσαρουν μοντελλα διαφορετικα απο τα ΚΛΑΣΣΙΚΑ τους μοντελα που κακα τα ψεμματα ειναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΑ.

Αν τα λανσάρουν σαν νέα σειρά (ανανέωση -αντικατάσταση χαρακτηριστικών- κλασσικών μοντέλων) τότε συμφωνώ.

Τα γνωστά και επιτυχημένα μοντέλα τους είναι αξεπέραστα στην κατηγορία τους.

 

Όμως ...

Ευτυχως η ΑΠΟΛΥΤΗ τεχνολογια & το innovation  στην κατασκευη της ηλεκτρικης κιθαρας ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ  μεχρι τις αρχες τις δεκαετιας του 60  και ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να φτιαχτει κατι καλυτερο για τον απλο λογο οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να κατασκευαστει περισσοτερο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ,ΟΜΟΡΦΟ και ΕΥΗΧΟ οσο οι κλασσικες κιθαρες που ολοι ξερουμε και αγαπαμε.

... τι θα πει "δεν χρειάζεται"?

Χρειάζεται πάντα και στα πάντα.

Δεν μας ενδιαφέρει να συγκρίνουμε με το ήδη υπάρχον υλικό κάθε εταιρίας, το οποίο μάλιστα είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο (οπότε δεν θα έπρεπε να το πολυπειράζει κιόλας).

Η καινοτομία στην κατασκευή της ηλεκτρικής κιθάρας δεν τελείωσε το 60 ούτε το 70, ούτε το 80.

Εδώ ο Ken Parker έβγαλε την fly (κατά την γνώμη μου πολύ καινοτομικό μοντέλο τότε) το 93.

 

Έτσι κι αλλιώς ο ήχος, κατά ένα μεγάλο μέρος εξαρτάται από τον συνδυασμό της κιθάρας με άλλα "συμπράγκαλα"  ;D, ενισχυτή, πιθανόν εφφέ, στα οποία έχει πέσει το μεγαλύτερο μέρος της προσπάθειας των εταιριών για innovation.

 

Verdict (τι θέλω να πω δηλαδή). ;D ;D

 

Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε οι εταιρίες να ιδρύσουν από μια θυγατρική (πχ Gibson future  :D) που να ασχολείται μόνο με το R&D.

Αυτή η "θυγατρική" θα είχε ως στόχο την παραγωγή "φουτουριστικών" μοντέλων που να μην έχουν καμία σχέση με τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της μαμάς εταιρίας, με την χρήση νέων τεχνολογιών, φαντασίας ως προς την χρήση των υλικών (νέων και παλιών), την εργονομία, κλπ.

 

Σε κάθε NAMM (ή κάθε έκθεση), να υπάρχει βρε αδερφέ και μια "μελλοντική" πρόταση κάθε εταιρίας, ένα "εξωτικό"-πειραματικό prototype μοντέλο.

Κι ας μην βγει ποτέ στην αγορά αυτούσιο.

 

Κάτι σαν τα αυτοκίνητα ένα πράγμα.

 

Δεν θα αφορά την συμβατική αγορά που ακούει Stones και παίζει blues, rock.

Αυτή η αγορά ψάχνει παράδοση και κοιτάζει όλο και πιο πίσω στον χρόνο (και καλά κάνει βέβαια).

 

Όμως νομίζω ότι υπάρχει αγορά που κοιτάζει και προς το μέλλον.

Άσε δηλαδή που αυτές οι καινοτομίες λειτουργούν και σαν έρευνα αγοράς, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να βγαίνει το κάθε νέο μοντέλο, και μετά να ψάχνονται όλοι αν αποτύχει.

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Η καινοτομία στην κατασκευή τηε ηλεκτρικής κιθάρας δεν τελείωσε το 60 ούτε το 70, ούτε το 80.

Εδώ ο Ken Parker έβγαλε την fly (κατά την γνώμη μου πολύ καινοτομικό μοντέλο τότε) το 93.

 

 

Εγώ πάλι συμφωνώ με το Νίκο: Ναι ο Parker έβγαλε τη Fly, αλλά IMHO τελικά αυτό που μετράει είναι το reference. Ότι "καινοτόμο" και αν βγει, παντού και πάντα-μοιραία- ηχητικά θα συγκριθεί με μια εκ των τεσσάρων που έγραψε ο Νίκος (κυρίως με τις δύο, Fender-Gibson), γιατί συνήθως θα μιλάμε για όργανο που έχει κάποια από τα στοιχεία τους.

 

Πάντα κατ' εμέ, η τελευταία τεράστια καινοτομία στην κιθάρα ήταν η ιδέα του Van Halen να παντρέψει τον humbucker της Gibson με μια strat. Και μετά να την τουμπανιάσει με Floyd κλπ... 

 

Από εκεί και πέρα καλές οι νέες ιδέες, αλλά δεν νομίζω ότι έφεραν κάτι το διαφορετικό (ηχητικά) από τα reference κούτσουρα.

 

Δηλαδή, δεν θα ακούσεις κάτι και θα πεις... Α, μια Parker Fly  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέρυ μου να το πω και διαφορετικά.

 

Σκέψου ότι στην NAMM 2025  ;D ;D ;D η Fender πρωτοπαρουσιάζει ένα πειραματικό μπάσσο, που μπορεί πατώντας κάποιο κουμπί να γίνει άταστο, και μετά με τον ίδιο τρόπο ένταστο.

 

Να μπορεί να αλλάξει από Jazz σε precision, με άφθαρτα τάστα, αυτόματα ρυθμιζόμενο action (κατά τις προτιμήσεις του παίχτη) μέσω γέφυρας και καβαλλάρη, και αυτόματα ρυθμιζόμενο truss rod που λειτουργεί ανάλογα με τις μεταβλητές που έχεις δώσει για συγκεκριμένο (πάντα ίδιο) relief.

 

Με ρυθμιζόμενες αντιστάσεις για να έχεις από καραμούζα, μέχρι ... ούζα με το γύρισμα ενός διακόπτη (λέμε τώρα).

 

Δεν βγαίνει στην αγορά έτσι, απλά παρουσιάζεται ως protype μοντέλο.

 

Ναι, δεν είναι το jazz bass του 68.

 

Δεν θα τύγχανε ενδιαφέροντος από την μουσική κοινότητα?

Μπορεί ναι, μπορεί και όχι.

Φτιάξτο όμως βρε ρουφιάνα Fender, να δείξεις ότι προχωράς και ότι είσαι πρωτοπόρος! :)

 

Εδώ φτάσαμε στο σημείο να βλέπουν οι μεγάλες εταιρίες τι mods κάνουν οι περισσότεροι, και να βγάζουν ανάλογα μοντέλα. :)

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέρυ μου να το πω και διαφορετικά.

 

Σκέψου ότι στην NAMM 2025  ;D ;D ;D η Fender πρωτοπαρουσιάζει ένα πειραματικό μπάσσο, που μπορεί πατώντας κάποιο κουμπί να γίνει άταστο, και μετά με τον ίδιο τρόπο ένταστο.

 

Να μπορεί να αλλάξει από Jazz σε precision, με άφθαρτα τάστα, αυτόματα ρυθμιζόμενο action (κατά τις προτιμήσεις του παίχτη) μέσω γέφυρας και καβαλλάρη, και αυτόματα ρυθμιζόμενο truss rod που λειτουργεί ανάλογα με τις μεταβλητές που έχεις δώσει για συγκεκριμένο (πάντα ίδιο) relief.

 

Με ρυθμιζόμενες αντιστάσεις για να έχεις από καραμούζα, μέχρι ... ούζα (λέμε τώρα).

 

Δεν βγαίνει στην αγορά έτσι, απλά παρουσιάζεται ως protype μοντέλο.

 

Ναι, δεν είναι το jazz bass του 68.

 

Δεν θα τύγχανε ενδιαφέροντος από την μουσική κοινότητα?

Μπορεί ναι, μπορεί και όχι.

Φτιάξτο όμως βρε ρουφιάνα Fender, να δείξεις ότι προχωράς και ότι είσαι πρωτοπόρος! :)

 

Εδώ φτάσαμε στο σημείο να βλέπουν οι μεγάλες εταιρίες τι mods κάνουν οι περισσότεροι, και να βγάζουν ανάλογα μοντέλα. :)

 

Συμφωνώ αλλά σήμερα δε είναι εύκολο να γίνει. Ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Οι περισσοτερες εταιρίες (πλην φυσικά των καθαρά τεχνολογικών) δεν επενδυουν σε rnd γιατί το χρήμα έχει γίνει πολύ ακριβό και δε θα δουν σύντομα κέρδος. Η Gibson μοσχοπουλαει όλα τα "παλιακα" μοντέλα και μάλιστα κάθε χρόνο βλέπει τη ρετρολαγνια να ανεβαίνει. Οπότε παίζει με πολύ μικρές κινήσεις καθε χρονο ίσα ίσα για να λέει ότι παράγει κάτι νέο. Οι νεοτερισμοι που λανσάρουν, αν εξαιρέσεις τα κουρδιστηρια, είναι αλλαγές που γίνονται με σχεδιασμό μερικών ωρών και δεν απαιτούν rnd ούτε για πλάκα.

 

Επίσης ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μια νέας γκιμπσον είναι η παλαιά. Κάτι ιδιορυθμο. Για παράδειγμα πολλοί λέμε ότι προτιμάμε ένα παλιό μοντέλο αυτοκινήτου αλλά το να το αποκτήσεις καθίσταται σχεδόν αδύνατο λόγω της απόσυρσης του. Φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί η αυτοκινητοβημαχανια με τις κιθάρες απλά το λέω σαν κάποιου είδους ανάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου