Προς το περιεχόμενο
  • Νέες Αγγελίες
  • Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    Να Μετράς Πιο Αργά   (Verse 1) Σ' αυτής της γης το οικόπεδο τι ζόρι εγώ τραβάω; Σ' αυτόν τον χωματόδρομο πως έμαθα να ζω.   Τι βλέπεις φίλη μοίρα μου; Τα λόγια μου σα χάνω Και τ' αδειο τωρα μου μυαλό στα πόδια σου πετώ    (Chorus) Να μετράς πιο αργά τη ζωή που θα φεύγει απ' το στρώμα μακριά. Μη τη διώχνεις ξανά. Στο ίδιο στρώμα και εγώ   να μετρώ πια αργά. Η ζωή μου - ζωή σου με τα μάτια κλειστά. Ένα νέο σκαλί. Α

    roberto30
    roberto30
    Music 7

    Dimsonic - Logic lock

    Το παρακάτω είναι πριν 4 χρόνια.   Στη φάση ανασυγκρότησης έπεσε σχετικο remaster

    dimsonic
    dimsonic
    Music 11

    Συνομωσία Των Θεών (Ομοιότητες)

    Κάποια στιγμή έπρεπε να γράφτει και κάτι με clean!!! Ξέθαψα λοιπόν μια παλιά μελωδία φωνής που υπήρχε στο μπαούλο και πάνω σε αυτή χτίστηκε το παρακάτω άσ(θ)μα. Οποιαδήποτε παρατήρηση καλοδεχούμενη :-)      Συνομωσία Των Θεών (Ομοιότητες)   (Verse1) Aν η ζωή σου μοιάζει... Αυγή που ψέματα σου τάζει Το αίμα αν σιγοβράζει... μοιάζουμε....   (Verse2) Αν κάτι σε τρομάζει.. Σαν γέρος κλόουν καμικάζι  Αν στο μυαλό φωλ

    leon7pap
    leon7pap
    Music 2
  • Προτάσεις

  • Νέα Βίντεο

  • Τελευταίες ανανεώσεις ροής

    1. 7

      Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    2. 7

      Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    3. 7

      Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    4. 7

      Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    5. 7

      Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    6. 7

      Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    7. 7

      Να Μετράς Πιο Αργά - roberto30

    8. 11

      Dimsonic - Logic lock

    9. 6

      mpamps - Dream Theater: Lines in the Sand (solo)

    10. 0

      Trashformers

    11. 2

      Συνομωσία Των Θεών (Ομοιότητες)

    12. 0

      BERNARD VAN ROSSUM QUARTET Amsterdam – Athens connection

    13. 11

      Τα Λόγια Που Ξεχάσαμε - roberto30

    14. 6

      mpamps - Dream Theater: Lines in the Sand (solo)

  • Απαντήσεις στο forum

    • Παλίοτερα πριν τα 90's ο διαχωρισμός british vs american sound ήταν πιο σαφής, μετά ακόμα και η Μάρσαλ έβαζε μοντέλα με tone shift buttons πχ αν ήθελες να κάνεις scoop τα mids (που δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν κανείς χρησιμοποιεί αυτό το feature μιας και είναι άθλιο και αλλάζει τον χαρακτήρα του ενισχυτή που τον πήρες υποτίθεται γιατί θες Μάρσαλ ήχο) ή η Blackstar με το ISF knob κτλ κτλ - ;ή αντίστοιχα η fender που έβγαλε τον bassbreaker που έχεις και εσύ που έχει el84 ή el34 ανάλογα το μοντέλο, σήμερα πιο δύσκολα βγάζεις άκρη.   Εγώ απλά λέω, ξοδέψτε τα λεφτά σας έξυπνα... θες να παίξεις μέταλ? Πάρε έναν Engl με ένα χιλιάρικο που ο αμερικάνος τον παίρνει με τα διπλά σχεδόν λεφτά αντί να πάρεις dual rectifier που θα τον πληρώσεις πιο ακριβά από τον αμερικάνο και θα σου φύγουν 4χιλιάρικα.... και στηρίζεις και την ευρωπαϊκή οικονομία     δεν γνωρίζω κάποια αντιπρόταση πέρα από τους πολλούς τοπικούς λούθιερ... στα τύμπανα από την άλλη υπάρχουν πολλές ευρωπαϊκές επιλογές 
    • Για μπλουζ οι αμερικάνικες εταιρίες και οι ασιατικοί κλώνοι τους είναι μονόδρομος. Για πιο μέταλ όργανα υπάρχουν και ευρωπαικες αξιόλογες μάρκες https://mayones.com/
    • off topic στις κιθάρες και τα μπάσα ποια είναι η αντίστοιχη Ευρωπαϊκή αντιπρόταση; Υπάρχει;
    • Νομίζω ότι είχε να κάνει και με τις λάμπες (τελικές) που έδιναν αυτό το ξεχωριστό eq. Δηλ οι εγγλέζικοι φόραγαν EL34, EL84. KT66, KT88, ενώ οι αμερικάνικοι 6L6, 6V6 κλπ.  Θα μου πείς και ο Rivera ΕL34 φοράει και μια χαρά αμερικάνικη χροιά έχει. Άβυσσος.
    • Άκουσα το Rhodes Chroma στο youtube, ενδιαφέρον έχει.. αλλά όχι τόσο πολύ ώστε να δώσεις τόσα πολλά χρήματα, συμφωνώ.. Ίσως η μεγάλη πολυφωνία εκτόξευσε την τιμή.. Όντως, το DX5 σαν εμφάνιση από τα καλύτερα που έχουν βγει..
    • British voiced = Marshall, American voiced = Fender. Αυτή είναι η βάση της κουβέντας. Από εκεί και πέρα βέβαια μπήκαν κι άλλες μάρκες σε κάθε κατηγορία.      Όλες αυτές οι κατηγοριοποιήσεις είναι εκ των πραγμάτων ασαφείς γιατί είναι μια προσπάθεια απόλυτης "τακτοποίησης" ηχητικών χαρακτηριστικών που 1. Οι ίδιοι οι κατασκευαστές έχουν συχνά ανακατέψει (π.χ. υπάρχουν μοντέλα marshall που έχουν πιο "φεντερίσια" καθαρά από fender) και 2. Ο καθένας αντιλαμβάνεται ανάλογα με τα αυτιά του.    Γενικά σε αυτά τα θέματα μην περιμένεις απόλυτα ακριβή συμπεράσματα που να τα ενστερνίζονται όλοι. Απλά χάριν ευκολίας, έχουν δοθεί τίτλοι για να ξέρουμε, στο περίπου, για τι μιλάμε.
    • Αυτό με το British voiced vs American voiced ενισχυτές δεν το κατανοώ εντελώς. Ποια είναι τα British voiced καθαρά ή βρώμικα πχ; Marshall; Vox; Hiwatt; Orange; Όλα; Και τι κοινό έχουν ώστε να τα τσουβαλιάζουμε; Και τι τόσο διαφορετικό έχουν από τα αμερικάνικα ώστε να τα διαχωρίζουμε; Λίγο ασαφείς οι κατηγοριοποιήσεις βάσει γεωγραφίας νομίζω...
  • Νέα Θέματα

  • Clubs

  • Μόλις συνδέθηκαν

    • vsk

      vsk 6

      Μέλος
      Εντάχθηκε:
      Τελευταία φορά ενεργός:
    • NikolasT

      NikolasT 0

      Νέος
      Εντάχθηκε:
      Τελευταία φορά ενεργός:
    • Nekkon

      Nekkon 147

      Μέλος
      Εντάχθηκε:
      Τελευταία φορά ενεργός:
    • Jazzjoker

      Jazzjoker 1.709

      Μέλος
      Εντάχθηκε:
      Τελευταία φορά ενεργός:
    • victor130

      victor130 -4

      Μέλος
      Εντάχθηκε:
      Τελευταία φορά ενεργός:
    • Άγιος

      Άγιος 214

      Μέλος
      Εντάχθηκε:
      Τελευταία φορά ενεργός:
  • Tell a friend

    Love Noiz | Μουσική Τεχνολογία? Tell a friend!
  • Στατιστικά φόρουμ

    • Συνολικά θέματα
      62,5k
    • Συνολικές αναρτήσεις
      1m
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου