Προς το περιεχόμενο

yannakis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    112
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Μουσικός
  • Τόπος
    Αθήνα

Συμμετοχή yannakis

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Τσέεκαρε ότι έχεις δρομολογήσει σωστά το input 2 της κάρτας στο κανάλι που γράφεις στο DAW σου ή στο GR αν το χρησιμοποιείς stand alone. Μάλλον έχει μείνει στο 1. Φιλικά Γιάννης
  2. Καταρχήν να εκφράσω το σεβασμό μου στον Ζώτο, έναν πραγματικά υπέροχο μουσικό με όλη τη σημασία της λέξης (ναι, και με τις ξυνίλες)! Όπως πολύ σωστά ενέφερε ο george956, είτε μας αρέσει έιτε όχι, η μουσική παρακαταθήκη της Αρχαίας Ελλάδας αποτέλεσε τη βάση για τα περισσότερα μουσικά συστήματα που γνωρίζουμε σήμερα. Ήταν το πρώτο πλήρες καταγεγραμμένο μουσικό σύστημα με γραφή και ανάγνωση. Άλλωστε σώζωνται περίπου 70 ¨"παρτιτούρες" της αρχαίας ελληνικής μουσικής γραφής, κάποιες εκ των οποίων είναι και πλήρης (βλ. στήλη του Σεικίλου). Οι Ρωμαίοι όπως και οι Χριστανοί, χρησιμοποίησαν αυτό το έτοιμο θεωρητικό μουσικό σύστημα και το υιοθέτησαν (βλ. Ύμνος της Οξυρύγχου). Ο πάπας Γρηγόριος (εξ ου και Γρηγοριανό μέλος), επίσης το χρησιμοποίησε και τελικά με την πάροδο των αιώνων καταλήξαμε μετά από πολλές αλλαγές και τροποποιήσεις στο ευρωπαϊκό μινόρε - ματζόρε, που έιναι στην ουσία ο Υποδώριος και Λύδιος τρόπος αντίστοιχα (με ελάχιστες τροποποιήσεις). Η Βυζαντινή αυτοκρατορία παράλληαλα φυσικά εξέλιξε αυτή τη μουσική και την εμπλούτισε. Και εννοείται οτι η Βυζαντινή μουσική ήταν και κοσμική και εκκλησιαστική (παππαδική τέχνη). Με την άλωση οι Οθωμανοί βρήκαν έτοιμο έναν μουσικό πλούτο, που τον εξέλιξαν σε αυτό που γνωρίζουμε σήμερα. Όλα αυτά όμως έχουν τις ρίζες τους στην Αρχαία Ελληνική Μουσική που πρώτη επεξεργάστηκε την "τέχνη και επιστήμη των ήχων". Και όπως πολύ σοφά παραθέτει ο george956, "αυτο το λεω χωρις ιχνος ελληναραδικου υπερπατριωτισμου η καμουφλαρισμενου εθνικισμου, μακρια απο μενα ολα αυτα..." Αυτά, Ελπίζω να μην σας κούρασα, Φιλικά Γιάννης
  3. Εδώ θα πάρετε μια γεύση από το αγωνιστικό πρόγραμμα της Rosarte. https://www.youtube.com/watch?v=yHDDcX-dR2E#t=39 Απολαύστε την!
  4. Να' σαι καλά, ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια, είναι μια επιβράβευση για αυτά τα παιδιά που τόσα θυσίασαν για να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο!
  5. Θα ήθελα να σας κοινοποιήσω το γεγονός ότι η Παιδική – Νεανική Χορωδία «Rosarte» πήρε για δεύτερη φορά μέρος στα World Choir Games 2014 (γνωστοί και σαν Ολυμπιακοί Αγώνες Χορωδιών) στη Ρίγα της Λετονίας και για δεύτερη φορά κατέκτησε Χρυσό Μετάλλιο στην κατηγορία των Πρωταθλητών! Πρόκειται για τον κορυφαίο διαγωνισμό χορωδιών, ο οποίος γίνεται κάθε δύο χρόνια, και φέτος συμμετείχαν περίπου 500 χορωδίες από 100 χώρες. Η ελληνική χορωδία συμμετείχε στην κατηγορία Champions για παιδιά 10-16 ετών με το παρακάτω πρόγραμμα: 1) God so loved the world του Bob Kauflin. 2) Ave verum corpus του Francis Poulenc. 3) Θρηνωδία του Πάνου Κοσμίδη. 4) Joyful, Joyful του Ludwig van Beethoven, σε χορωδιακή επεξεργασία André van der Merwe. Νομίζω ότι το γεγονός ότι τα εθνικά μας χρώματα σήκωσαν άλλο ένα χρυσό μετάλλιο είναι πραγματικά τεράστιας σημασίας, αναδεικνύοντας έτσι την ποιότητα του πολιτισμού μας, ακόμα και στις δύσκολες ώρες. Παραθέτω κάποιες πληροφορίες και photos σχετικά με την επιτυχία καθώς και τα σχετικά links! https://www.facebook.com/pages/CHILDRENS-CHOIR-ROSARTE/247818604792?fref=nf http://www.rosarte.gr/index.php/gr/ http://rosartechoir.wordpress.com/ http://www.interkultur.com/competitions-festivals/world-choir-games/riga-2014/ H παιδική χορωδία Rosarte με δυσκολίες και έξοδα που καλύφθηκαν από την ίδια τη χορωδία συμμετείχε στην Ολυμπιάδα χορωδιών και τελικά τα κατάφερε να φέρει στην Ελλάδα το χρυσό μετάλλιο. Το δεύτερο χρυσό μετάλλιο για την χορωδία έρχεται έξι χρόνια μετά το πρώτο χρυσό για ελληνική παιδική χορωδία στην 5η Ολυμπιάδα Χορωδιών που έγινε στο Gratz της Αυστρίας το 2008. Η παιδική χορωδία διαγωνίστηκε υπό τη διεύθυνση της μαέστρου Ρόζης Μαστροσάββα. Συγχαρητήρια σε όλα τα απίθανα παιδιά και την απίστευτη μαέστρο τους, την Ρόζη Μαστροσάββα που για άλλη μια φορά τα κατάφερε! Παρακαλώ διαδώστε το νέο όπου μπορείτε, γιατί αν περιμένουμε από την πολιτεία.... Γιάννης Μαλαφής Ηχολήπτης της Rosarte
  6. Αγαπητοί φίλοι, Όντως η επιλογή monitor είναι μια επίπονη και πολλές φορές υποκείμενική διαδικασία. Ο φίλος μας διακριτικά αλλά και σθεναρά μας τονίζει ότι δεν έχει καλό χώρο! Αύτό που δεν αναφέρει κανείς (ούτε και στο "comparison" video οπου αναφέρεται μόνο σαν spec στην περιγραφή) είναι οτι τα JBL και τα Yamaha είναι rear ported ενώ τα KRK είναι front ported και τι επίπτωση έχει αυτό στην τοποθέτηση. Με μεγάλη μου έκπληξη είδα οτι στο manual των JBL δεν αναφέρεται καθόλου το πόσο μακριά από τον τοίχο πρέπει να μπουν για να αποδώσουν σωστά το μπάσο (αν κάποιος το βρει, ας μας πει που είναι, δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι μια τόσο σοβαρή εταιρεία όπως η JBL δεν το αναφέρει κάπου). Η Yamaha προς τιμήν της αναφέρει τουλάχιστον 1,5 μέτρο για optimum results. Όσο το πλησιάζεις στον τοίχο τόσο προσπαθείς με τα ρυθμιστικά να το "φέρεις στο χώρο". Το KRK ως front ported δεν έχει αυτό το θέμα, μπορείς να το πλησιάσεις πολύ κοντά στον τοίχο. Ο φίλος μας πρέπει να μας διευκρινήσει σε τι απόσταση απο τον τοίχο μπορεί να έχει τα monitor του για να του πούμε με μεγαλύτερη ακρίβεια τις συμβουλές μας με βάση την εμπειρία μας. Δεν νομίζω οτι κανένας εδώ μέσα ψωνίζει monitors με βάση το χρώμα ή το σχήμα, για αυτό ας συγκεντρωθούμε στην ερώτηση του φίλου μας αν θέλουμε πραγματικά να τον βοηθήσουμε. Αυτά, Καλό βράδυ, Γιάννης
  7. Φίλε μου καλησπέρα, Εγώ στην άρπα της κόρης μου (L&H Troubadour VI, gut strings) χρησιμοποιώ δύο Audio Technica ATM350, τοποθετημένα μέσα στο ηχείο από την πίσω πλευρά. Χρησιμοποιώ τα shock mounts που δίνει η εταιρεία και βγάζω πολύ καλό ήχο. Δεν έχω πρόβλημα με feedback αν και παίζουμε μαζί της rock σε μεγάλες εντάσεις. Εννοείται βέβαια με low cut στα 60 ή 80Hz. Στη δική μου περίπτωση πρέπει να γυρίσω τη φάση σε ένα από τα δύο. Δεν είναι όμως νόμος αυτό, εξαρτάται από το όργανο και την τοποθέτηση που θα κάνεις. Αυτά, Ελπίζω να βοήθησα Φιλικά Γιάννης
  8. Ρε παιδιά όλα τα είπατε στον άνθρωπο αλλά δεν του είπατε για ένα από τα πληρέστερα και πιο εντυπωσιακά μουσεία μουσικών οργάνων στον κόσμο! Είναι super, αξίζει με 1000! http://www.mim-berlin.de/ Επίσης αν ασχολείσαι με το σπορ, μια επίσκεψη στη Neumann θα σε εντυπωσιάσει! http://www.neumann.com/?id=contact_headquarters&lang=en Ωραία είναι και τα IMAX θάτρα που έχει! Καλό ταξίδι!
  9. Δες την Steinberg UR22. http://www.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/default.asp?static=421&product=134588 Έχει και MIDI! Πολύ σταθερή με όλα όσα χρειάζεσαι σε πολύ καλή τιμή και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής!
  10. Πίξε μια ματιά σε αυτά, http://www.fatar.com/studiologic/pages/intro_cat.htm πολύ καλής ποιότητας, σε συνεργασία με τη FATAR. Καλό απόγευμα, Γιάννης
  11. Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω, η ομορφιά (και δυσκολία) στο παίξιμο του Μαρκ δεν είναι μόνο στην τεχνική, αλλά στην απίστευτη εκφραστικότητα που έχει. Τρομερές δυναμικές, vibratos, bends κλπ. Τον μελετάω πολύ καιρό τώρα, και όσο μελετάω ανακαλύπτω πράγματα που κάνει πολλές φορές απλά, άλλες φορές πολύ περίπλοκα και τεχνικά. Συνδυάζει πολλά στυλ παιξίματος με απαράμιλλη ευκολία, και τα συνδυάζει πολύ αρμονικά. Ανήκει στους πολύ μεγάλους κιθαρίστες / στιχουργούς, αλλά από στυλ he is on a legue of his own! Τα σέβη μου στον μεγάλο Μαρκ!
  12. Τι να πω! Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι! Καλή σου μέρα S9F, σ΄ευχαριστώ, αν και θ' αργήσω στη δουλειά εξαιτίας σου! (δεν μπορούσα να το σταματήσω)! Γιάννης
  13. Δοκίμασε τις κάρτες της Presonus τόσο σε USB όσο και σε Firewire. Αξιόπιστες, με καλό control panel, φτιάχνεις πολλές foldback mixes. H Firestudio και η AUDIOBOX 1818 VSL παίρνει και ADAT για να συνδέσεις και εναν άλλο 8πλο προενισχυτή ωστε να φτάσεις στα 16 κανάλια. http://www.pcmajor.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_css.tpl&product_id=165&category_id=42&option=com_virtuemart&Itemid=91 http://www.pcmajor.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_css.tpl&product_id=2974&category_id=41&option=com_virtuemart&Itemid=90 Επόμενη αλλά πιο ακριβή λύση οι καρτες τυης RME σε συνδυασμό με τους προενισχυτές τους. Fireface, UC κλπ σε συνδυασμό με OCTAMIC D. Εξαιρετικός συνδυασμός, αλλά δυστυχώς κοστίζει. Καλημέρα σε όλους, Γιάννης
  14. Ο συνδυασμός που ζητάς (bedroom amp, small live) βρίσκεται σε μια λεπτή γραμμή. Ένας συνδυασμός που εμένα μου άρεσε και (που σου δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσεις και τα δύο (συν τη διαδικασία της ηχογράφησης σε home studio και όχι μόνο), είναι ο ακόλουθος: http://www.amazon.com/Vox-V110NT-Night-Train-Guitar/dp/B0045GIFY8 Μου αρέσει πολύ ο ήχος, δεν χρειάζεται να παίζεις τέρμα σε ένταση για να τον ακούσεις σωστά, και έχεις εναλλακτικές σύνδεσης για το PA. Χαρακτηριστικός λαμπάτος ήχος από ένα ευέλικτο και μικρό σε μέγεθος πακετάκι. Σίγουρα δεν είναι σαν τον Fender Deluxe vibrato ή τον Mesa DC5 που έχω, αλλά για το μέγεθός του και την τιμή του με ικανοποιεί πλήρως. Καλή τύχη στην επιλογή σου Φιλικά, Γιάννης
  15. yannakis

    Το άσμα των εκλογών!

    Έχει πολύ πλάκα, αλλά ταυτόχρονα είναι και ανατριχιαστικά .....αληθινό! Καλημέρα σε όλους,
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου