Προς το περιεχόμενο

κολλητηράκιδες?? ψάχνω κολλητήρι !


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά είμαι εντελώς δυσαρεστημένος απο τα τοπικά μαγαζιά της πόλης μου έχω αγοράσει 3 κολλητήρια και τα 3 είναι για πέταμα (και δεν είμαι αρχάριος ) το ένα μου χάλασε η μύτη, το άλλο εχει τεράστια μύτη και δεν μου κάνει έκανα και μια βλακεία και τσάκισα την μύτη .. και σήμερα λέω αντε να πάω να πάρω ενα αλλο γιατι η μύτη κάνει όσο και το κολλητήρι και με χρεώνει ο τυπος 10 ευρώ για  ενα και καλά και γαμώ τα κολλιτήρια όπως μου είπε !!  , πάω και εγώ ο άμοιρος να συνδέσω τα ποντεσιομετρα με τους μαγνητες να γουστάρω Σαββάτο βράδυ και τρώω την παπάρα...  ???  μπαίνω και στο ιντερνετ  και ψάχνω το κολλητήρι από περιέργια  πόσο κοστίζει και βλέπω 3,50 ευρώ !  ε λοιπόν ΤΕΡΜΑ είναι η τελευταία φορά που πιάνομε κότσος απο τα γυφτομάγαζα κυριοι ...  να βάλουν λουκέτο όλα τα λαμόγια  η φθήνια τρώει τον παρά έλεγαν οι παλιοι , θα ήθελα να μου προτείνεται ένα καλό κολλητήρι με κατάλληλη μύτη  και μια  καλή κόλληση , σολτερίνη έχω μια της weller,  το θέλω  κυρίως για να κολλάω κανένα ποντεσιομετρο για κιθάρα και κανένα καλώδιο  όχι για πλακέτες  .

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σολτερίνη έχω μια της weller,  το θέλω  κυρίως για να κολλάω κανένα ποντεσιομετρο για κιθάρα και κανένα καλώδιο  όχι για πλακέτες  .

Πάρε και ένα κολλητήρι της Weller στα 40W και καλάι της Cookson 60/40 (Fluitin 1532 2.2 flux στα 0.7mm - αν και εγώ με το 1mm είμαι οκ).

 

Μην δώσεις τίποτα λιγότερο για το κολλητήρι (θα δεις τρομερή διαφορά) και τίποτα περισσότερο για το καλάι (δεν αξίζει τον κόπο - ναι έχω πληρώσει βλακωδώς και για "ασήμια" της WBT).

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@black_sheep

 

Στο καλάι είσαι εντάξει,αλλά στο κολλητήρι δώσε κάτι παραπάνω,δεν γίνονται τέτοιες δουλειές έτσι..

Κολλητήρι με 3,5€ δεν ήξερα καν ότι υπάρχει.