Προς το περιεχόμενο

JohnGam

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    265
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    job
  • Τόπος
    here

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή JohnGam

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Αυτό πήγαινα να γράψω. Τι δε σε βόλεψε στο Reaper?
  2. JohnGam

    Saddle/Nut Comparison - Sotos Bakas

    Πολύ καλή δουλειά. Είναι ένα θέμα που πολύ συζητιέται και λίγο (καθόλου;) δοκιμάζεται στην πράξη . Μπράβο.
  3. LK, απλά να σημειώσω ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Ο πελάτης έχει δίκιο και μπορεί να το βρεί αν θέλει, όπως λές. Το κατάστημα γνωρίζει ότι ο νόμος αποθαρρύνει τον πελάτη από το να βρεί το δίκιο του και το εκμεταλλεύεται αυτό. Μου αρκεί που εντοπίζεις τη ρίζα του προβληματος στην κρίση του Νομοθέτη (και ίσως στις εν τοις πράγμασι δυνατότητές του, για να είμαστε ρεαλιστές). Η μόνη διαφορά μας εστιάζεται αν κατάλαβα καλά στο ότι θεωρείς πως μπορεί να ήταν λάθος το συγκεκριμένο περιστατικό. Αυτό 1. δεν γίνεται όταν μιλάμε για ηλεκτρονικές συναλλαγές, 2. αν με κάποιο τρόπο ήταν όντως λάθος, το κατάστημα θα είχε ζητήσει συγνώμη και θα είχε παραδώσει το ήδη αγορασμένο προϊόν στον πελάτη και 3. θα έλλειπαν επιχειρήματα του τύπου "στην τιμή που το αγόρασα" και " να μη μπω μέσα" και οι έντοκες δόσεις στη νέα τιμή, τα οποία είναι από ατυχή έως προσβλητικά - αν υπάρχει κάποιος με εμπειρία στη λογιστική ας το επιβεβαιώσει αυτό, και αν κάνω λάθος ας με διαψεύσει. Εξήγησα παραπάνω γιατί οι προσωπικές εμπειρίες του καθενός μας δε μετράνε το ίδιο. Εμένα παντως η συνολική εμπειρία μου από την αγορά είναι η παρακάτω, από το πιο συχνό προς το πιο σπάνιο: 1. Νορμάλ αγορές. 2. Κουτοπονηριές για να πιάσουμε τον πελάτη (αυτό γενικά το προσπερνάω και δεν επηρεάζει αν θα αγοράσω ή όχι). 3. Καταφανή ψέμματα και απόπειρες παραπλάνησης. 4. Περιστατικά όπου το κατάστημα έκανε τα πάντα για να εξυπηρετήσει, πολύ παραπάνω από ότι περίμενα. 5. Περιστατικά όπου έγινε λάθος εκ μέρους του καταστήματος και προσπάθησαν να το αρνηθούν ή και κατηγορήσουν τον πελάτη (εμένα) για δόλο. 6. Περιστατικά όπου έγινε λάθος εκ μέρους του καταστήματος και το λύσαμε φιλικά με άψογη εξυπηρέτηση και χωρίς παρεξηγήσεις, ακόμα και αν δεν έκανα τελικά τη δουλειά μου. Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν. Η σειρά για εμπειρίες στο εξωτερικό και αγορές από εξωτερικό: 1. 4. 2. (πολύ λιγότερο) 6. 3. 5. Το νορμάλ αγορές συνδιάζεται με όλα τα υπολοιπα και το συναντάμε σε όλα τα καταστήματα. Αυτό που διαμορφώνει άποψη για ένα κατάστημα είναι οι άλλες περιπτώσεις. Τέλος να πω ότι διάβασα και το διευκρινιστικό μήνυμα του ΟΡ, και δεν έχω να διαφωνήσω σε κάτι όσον αφορά το πως το αντιμετώπισε. Τις περισσότερες φορές αυτό είναι και το καλύτερο.
  4. Το είπα και πιο πάνω και το έχουμε πει πολλές φορές: δεν μιλάμε για "κακούς" επαγγελματίες που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, γιατί όπως λές αυτό δεν έχει διάρκεια (εκτός από ιντερνετομάγαζα). Μιλάμε για αυτούς που ξέρουν από χρόνια εμπειρία που τους παίρνει να αρπάξουν και που να κοροιδέψουν. Αυτούς που έχουν συγκεκριμένη πελατεία την οποία εξυπηρετούν άψογα ή σχεδόν άψογα, και ταυτόχρονα στον ευκαιριακό πελάτη θα "τυχει" η στραβή, και αν δεν παίρνει από ευγένειες θα ξεμπερδέψουν με ένα "τράβα και... κάνε μου μήνυση" γιατί όπως είπε πολλές φορές και ο LK γνωρίζουν ότι στην πράξη έχουν ατιμωρησία λόγω του πως λειτουργεί η δικαιοσύνη και γνωρίζουν τη αδυναμία του πελάτη (ανάλογα και πως τον κόβουν όταν του μιλήσουν). Μάλιστα μου κάνει εντύπωςη που ο αξιαγάπητος κατά τα άλλα LK αποκαλεί "δικομανή" κάποιον που θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να βρει το δίκιο του (και όχι από κακία, συστηματικα, ή για να περάσει την ώρα του, όπως εγώ ξέρω να χρησιμοποιείται ο όρος "δικομανής"). Δείγμα του πόσο μας επηρεάζει η νοοτροπία του "ελαμωρεϊσμού", ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουμε, ίσως; Για να επανέλθω, πολύ δύσκολα θα δείξει ένα κατάστημα τέτοια συμπεριφορά σε επαγγελματίες μουσικούς και σε γνωστούς από το "μικρό χωριό". Αν χρειαστεί θα το κάνουν, και μετά θα το γυρίσουν στο συναίσθημα και στους δύσκολους καιρούς. Τέτοια περιστατικά όμως, με διάφορες μορφές, είναι καθημερινό φαινόμενο για τον απλό κόσμο. Φασούλι το φασούλι γεμίζει ο λογαριασμός, γιατί σιγά μην ασχοληθεί κανείς με το φασολάκι. Συχνά δε, η χασούρα του ενός είναι κέρδος του άλλου - δεν είναι απίθανο σενάριο το προιόν του ΟΡ να κατέληξε σε κάποιον καλό πελάτη ο οποίος θα έχει να πει τα καλύτερα λόγια για το μαγαζί. Όποιος έχει πάρε δώσε με παρόμοιο χώρο, ξέρει - μιλάμε για παντού σε πωλήσεις, όχι ειδικά για μουσικά είδη. 9 στα 10 μαγαζιά. Άντε 8 στα 10 αν εγώ τα βλέπω πολύ στραβά. Ας μην κοροιδευόμαστε.
  5. Συμφωνώ και εγώ με αυτό, για να είμαι ξεκάθαρος σε περίπτωση που παρεξηγήθηκε η αρχική μου τοποθέτηση. Η ερώτησή μου ακόμα ισχύει, για να ξέρουμε που βρισκόμαστε.
  6. Οκ, εγώ το έγραψα έτσι γιατί δεν ήμουν τελείως σίγουρος για το αν απαντούσες σε μένα συγκεκριμένα, ούτε για τη νομική σημασία του όρου "καταγγελία", δεδομένης της επαγγελματικής σου ιδιότητας :)
  7. Δε νομίζω ότι αποτελεί καταγγελία η συζήτηση ενός περιστατικού σε φόρουμ περισσότερο από όσο αποτελεί η ίδια συζήτηση σε μία παρέα, οπου θα έχει και πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα. Βέβαια το noiz στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό και σε μια κλειστή παρέα, τηρουμένων των αναλογιών, οπότε και έγραψα αυτό που έγραψα παραπάνω. Μια κανονική καταγγελλία πολλές φορές είναι καλό να είναι δημόσια επώνυμη, άλλες όμως όχι, όταν το όποιο ρίσκο δεν αξίζει τη μεγαλύτερη εκλαμβανόμενη αξιοπιστία της επώνυμης καταγγγελλίας. Τώρα όταν μιλάμε για συζήτηση φόρουμ δεν υπάρχει καμία υποχρέωση από καμία πλευρά πέρα από την υπακοή στους νόμους του φόρουμ και τους νόμους του κράτους. Η υποχρέωση του αγοραστή είναι να προσέχει τον εαυτό του και η υποχρέωση του καταστήματος είναι να προσέχει τον πελάτη, ή έστω τη δημόσια εικόνα του.
  8. Εδώ είναι πολύ μικρός ο χώρος και δεν αντέχουμε παρεξηγήσεις, οπότε καταλήγουμε στο " 'ντάξει μωρέ...". Αυτός είναι και ο μόνος λόγος για τον οποίο μπορώ να φανταστώ κάποιοι τοποθετούνται με υπέρμετρο φανατισμό κατά της κατονομασίας του καταστήματος. Σεβαστό, αρκεί όμως να είναι ξεκάθαρο. Yameth το φόρουμ έχει επίσημη πολιτική πάνω στο θέμα; Γιατί παλιότερα έχουν γίνει συζητήσεις περι παραπόνων με τη συμμετοχή και του καταστηματός.
  9. Ο τύπος δηλαδή σόρταρε κανονικά το προιόν και όταν δεν του έκατσε το φόρτωσε σε εσένα! Ωραίος :laugh: Αφού διάβασα μόνο το πρώτο ποστ, έχω να πω αυτά: Εννοείται ότι στον πολιτισμένο κόσμο το κατάστημα υποχρεούται βάσει νόμου να πουλήσει το προιόν που βλέπει ο πελάτης στην τιμή που βλέπει ο πελάτης ανεξάρτητα από το αν έχει κάνει λάθος το κατάστημα, ακόμα και αν δεν έχει γίνει καμία άλλη δεύσμευση. Από τη στιγμή που όπως λες έκανες την αγορά, ΤΕΛΟΣ. Τι συζητάμε;;;;; (δεν ξέρω την ελληνική νομοθεσία, αλλά ακόμα και εδώ... ακόμα ελπίζω!) Φυσικά δεν πρόκειται για λάθος. Η υπήρχε πράγματι στην αποθήκη και σε δούλεψαν, ή δεν υπήρχε στην αποθήκη και σε δούλεψαν με άλλο τρόπο. Ειδικά το δεύτερο γίνεται κατα κόρο από ιντερνετομάγαζα που έχουν μονίμως ψεύτικα στοιχεία (τα μαγαζιά αυτά δεν παραμένουν για πολύ στην αγορά, εμφανίζονται όμως συνεχώς νέα στη θέση τους... καταλαβαίνουμε νομίζω). Φυσικά και έγινε έλεγχος, αν όχι όταν πήγες στο κατάστημα, σίγουρα όταν έκανες την αγορά. Το σύστημα δε γίνεται να κάνει λάθος, το σύστημα κάνει ότι του έχει πει το μαγαζί να κάνει. Η νοοτροπία "ο πελάτης έχει πάντα δικιο αλλά να μη μπούμε και μέσα" ακόμα και ειλικρινής να ήταν, που δεν ήταν, είναι ενδεικτική για τους περισσότερους μαγαζάτορες /μπακάληδες/κουμανταδόρους στην Ελλάδα (χέρι χέρι με το "άμα δε γουστάρει να πάει αλλού"). Σκέψου μόνο ότι με την πιο καλοδιάθετη δυνατή ερμηνεία, αυτό σημαίνει οτι τέτοια "λάθη" τα κάνει τόσο συχνά που όντως θα μπεί μέσα το μαγαζί. Πλάκα είχε και αυτό που είπε για εφορία, αν η "κακιά" εφορία ψάξει μαγαζί και λογιστή κανονικά θα κάνει πάρτι (αλλά Ελλάδα κτλ...). Να ξαναπώ ότι όλη αυτή η ιστορία θα βρωμούσε (bait & switch και παρόμοια) ακόμα και αν δεν είχες πληρώσει το προιόν. ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ομως. Ακόμα και αν ήταν λάθος, ήταν υποχρεωμένος να το φορτωθεί αυτός βάσει νόμου (μάλλον), βάσει ευγένειας και βάσει δικού του συμφέροντος. Και για να μην έχουμε τις γνωστές γκρίνιες, ναι υπάρχουν και σωστά μαγαζιά ακόμα και ιντερνετικά. Βέβαια και τα λάθος στους μισούς πελάτες φέρονται σωστά... δε γίνεται αλλιώς.
  10. Εγώ τίμιο τον βρίσκω. Ενημερώνει, δεν πάει να βγάλει νικητή. Για να κρίνει ο καθένας καλύτερα με τα δικά του κριτήρια.
  11. Έτσι βλέπουν οι mods τον κόσμο; I think you are projecting. Τα βάζουμε για το αυτονόητο. Φαντάζομαι το διακριτικότατο και καλοπροαιρετότατο pop up θα εξαφανιστεί όταν φανεί και στα analytics η πτώση στην επισκεψιμότητα (με επίσημη δικαιολογία "επειδή εσείς το ζητήσατε"). Για να δούμε τι θα πει ο χρόνος. LK: στο νορμάλ μοντέλο με donations και πάλι οι περισσότεροι δεν πληρώνουν. Μία μειονότητα δίνει από ελάχιστα ευρώ το μήνα ή το χρόνο (και πάλι περισσότερα από ότι οι διαφημήσεις - μιλάμε για community websites, όχι εμπορικά) . Το ότι δεν πρόκειται να σταθεί με την καμία τέτοιο μοντέλο στην Ελλάδα ας προβληματίσει όσους έχουν όρεξη να προβληματιστούν.
  12. Copyright trolls είναι. Στα χαρτιά είναι απολύτως νόμιμο, όπως νόμιμο είναι και το να έχεις λογαριασμό στον Παναμά άλλωστε. Το περισσότερο χρήμα το βγάζουν απο αυτούς που δεν έχουν παραβιάσει copyright. Φυσικά ο φίλος ρώτησε αν πρόκειται για κομπίνα. Όπως και να το αποκαλέσει κανείς, it is what it is.
  13. Εγώ πάντως συμπαθούσα τις Parker... μέχρι που είδα το teleτέρας!!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου