Προς το περιεχόμενο

Αρχάριος: Πληροφορίες για synthesizer etc...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παίδες,

 

Γράφω πρώτη φορά σε αυτή την παρέα γιατι θα χρειαστω τις *γνωσεις* σας και την εμπειρια κάποιων εδω. Έχω ακούσει θετικά σχόλια για το ΝΟΙΖ και τα μέλη του όσον αφορά την ανταλλαγή πληροφοριών και την καλή διάθεση για βοηθεια στα νέα μέλη. (Ελπίζω να μην έπεσα σε παραπληροφόρηση) Για αυτο λοιπον είπα να ρωτήσω εδώ προτου απευθυνθω σε αγγλόφωνο forum.

 

Πρώτα απο όλα, θέλω να τονίσω οτι είμαι εντελός άσχετος με το αντικείμενο για το οποιο θα γίνει λόγος.

 

Τώρα, λίγα πράγματα για μένα για να καταλάβετε την περίπτωση!!΄

Είμαι 17 χρονών και φέτος πάμε γκάργα για 3 Λυκειου (Θα λετε τι μας νοιαζει η ηλικια σου, αλλα αργοτερα θα καταλαβετε γιατι την ανεφερα)

Εδώ και έναν χρόνο, μαθαίνω ντραμς, τα πάω καλά μεχρι τώρα, είμαι υπερβολικα πορομενος,μάλιστα, εξαιτιας του υπερβολικου χρονου που αφιερωνω σε αυτα, κοντεψα να μην βγαλω την 2 λυκειου...δυστηχως...αλλα σε τετοια φάση ειμαι.

Τεσπα...και εκει που νόμιζα οτι μόνο τα ντραμς ειναι ο λόγος που ζω...τσουπ...εμφανιστηκε κάτι άλλο.

 

Το synthesizer.

 

Θα αναρωτιέται, πως ειναι δυνατόν, κανεις απο ντραμς (φυσικα) να ποροθει με κατι ψηφιακο, με κουμπια και λαμπακια...

Θα πω μόνο οτι με τρελένει η μελωδία του, και γενικώς η *ηλεκτρονική* φαση, τα μιξαρισματα, τα εφε κτλπ...

 

Και, έτσι, σκέφτηκα, γιατι να μην δοκιμάσω.

Για αυτο, θα ηθελα, παρακαλω, επειδη, δεν έχω ιδέα στις λεπτομέρεις του συνθ. Θα μπορούσε κανείς να μου πει κανα δυο πραγματάκια για αυτο, ωστε να με κανει να καταλαβω. περι τινους προκειτε ρε αδερφε... δηλαδη...σε τι διαφέρει απο ενα αρμονιο? Και τα δυο εχουν πληκτρα κτπλ....Δηλαδη, να μου εξηγησετε την φιλοσοφια του συνθ. Και για να μαθει κανεις συνθ...χρειαζεται να μαθει πρωτα πιανο? η τπτ αλλο? Η απεθειας κανει ασκηση πανω σε synthesizer?