Προς το περιεχόμενο

bassmike7021

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    244
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Συμμετοχή bassmike7021

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Έχετε πάντα στο νου σας και το στυλ μουσικής για το οποίο προορίζεται έτσι; Επίσης βλέπω πολλοί ψηφίζετε τον Vox.. Πείτε και γιατί ρε παιδιά :Ρ Eπειδή βλέπω ότι προτιμάται από πολλούς βάζω και αυτόν στην ψηφοφορία: http://www.thomann.de/gr/vox_vt30.htm (Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ψήφου) Οπότε αν έχετε info για τον VT30 πείτε τα!
  2. Σε ευχαριστώ για την πρόταση φίλε! Για δοκιμή λογικά θα τον βρω και σε κάποιο μαγαζί στη Θεσ/νίκη... Αλλά θα ήθελα πολύ να μου πεις την γνώμη σου στα θέματα που έθεσα... Θα με ενδιέφερε πολύ μιας και έχεις τον ενισχυτή που ενδιαφέρομαι.
  3. Ααα, αυτά δεν τα ήξερα, αλλά με ενδιαφέρουν πολύ... O Roland 40XL με το bundle του Mustand II έχουν 1-2 ευρώ διαφορά μόνο νομίζω.. Tα effects του δηλαδή θεωρούνται καλύτερα ποιότητας; Έχει κάποιος από τους 2 κάτι παραπάνω effect-wise?
  4. OK με έπεισες ---> 40XL > 20XL :P Bλέπω πάντως στο thomann ότι ο Mustang πουλιέται πιο πολύ...
  5. Σε αυτό διαφωνώ... Όσον αφορά τους ενισχυτές μπάσου τουλάχιστον... Προτιμώ ο ενισχυτής να είναι 10'' παρά 12'' ή 15''... Τον 20άρη κυρίως επειδή βλέπω ότι έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον 40άρη... Η μόνη διαφορά είναι το ηχείο και +20 Watts... Αλλά έχω την εντύπωση ότι για τη δουλειά που τον θέλω θα έκανε και ο 20άρης... Αλλά και πάλι δεν ξέρω... Υποθέσεις κάνω γιατί μπαίνει στη μέση των θέμα των effects (που οι ενισχυτές για μπάσο δεν έχουν οπότε δεν είναι θέμα αυτό)... Όσον ανεβαίνουν τα Watts, οι εταιρείες βάζουν και καλύτερης ποιότητας effects; Δηλαδή τα effects του 20XL με του 40XL είναι ίδια; Για αυτό και ζητάω τη συμβουλή σας... Αν θελήσω να βάλω footswitch στον Roland, τι γίνεται; Όλες οι μάρκες ταιριάζουν;
  6. Το μεγαλύτερο μεγάφωνο γιατί το θεωρείς καλύτερο; btw δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά εγώ πιο πολύ από όλους αυτούς τείνω στο Mustang II και στον Roland 20XL.
  7. Επειδή έχω δει ότι ψηφίζετε πολλοί, παρακαλώ κάνετε κι ένα σχόλιο, λέγοντας το λόγο για αυτό που ψηφίσατε. Θα με βοηθούσατε περισσότερο. Ευχαριστώ :)
  8. Καλησπέρα παιδιά, καλή χρονιά να έχουμε (ναι είναι το πρώτο μου pοst φέτος) και όλα καλά να πάνε σε όλους μας :) Είμαι μπασίστας, αλλά έχω μπει σιγά σιγά στα τερτίπια και της κιθάρας λόγω της σύνθεσης κομματιών και για αυτό προσπαθώ να μάθω και λίγο κιθάρα. Έχω αυτήν εδώ: http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=42&CollectionID=6 Και θα ήθελα να αγοράσω έναν ενισχυτή, (όχι για live) αλλά για να παίζω στο σπίτι κυρίως και καμιά φορά με μπάσο-τύμπανα σε χαμηλές εντάσεις. Αλλά ο προορισμός είναι κυρίως για practice. Φαντάζομαι ότι εννοείται ότι πάμε για combo ε; Tα κριτήρια μου είναι τα εξής: - Δίνω από 100-200e, αλλά αν κάτι αξίζει, μπορούμε να πάμε και λίγο παραπάνω. - Θέλω να έχει καλή μεταπωλητική αξία. - Επειδή δεν σκοπεύω να αγοράσω extra effects (πετάλια ή πεταλιέρες), διότι δεν έχω σκοπό να γίνω κιθαρίστας, θέλω να έχει καλά/αξιοπρεπή effects πάνω. - Θα ήθελα να έχει reverb/delay, drive/distortion και tremolo. - Να έχει υποδοχή για ακουστικά. - Υποδοχή για footswitch (έχω στα υπ'όψην να βάλω ένα). - Αν έχει και tuner είναι θετικό. - Με ενδιαφέρει να είναι για διάφορα είδη, εγώ παίζω funk-rock-metal. - Τώρα ότι παραπάνω προσφέρει κάποιος ενισχυτής καλό είναι. Έψαξα στο forum γενικά πριν κάνω το topic, μίλησα και με έναν φίλο κιθαρίστα και τείνω προς τους παρακάτω ενισχυτές... Fender Μustang I: http://www.thomann.de/gr/fender_mustang_i.htm http://www.noiz.gr/index.php?topic=180768.0 http://www.noiz.gr/index.php?topic=180270.0 Fender Mustang II: http://www.thomann.de/gr/fender_mustang_ii_bundle.htm Orange Crush Pix 35LDX http://www.thomann.de/gr/orange_crush_pix_35ldx.htm Roland Cube 20XL http://www.thomann.de/gr/roland_cube20xl.htm Roland Cube 40XL http://www.thomann.de/gr/roland_cube_40xl.htm Vox VT20+ http://www.thomann.de/gr/vox_vt20.htm Μια ερώτηση έχω: - Πόσες ίντσες ηχείο είναι το ιδανικό; (στο μπάσο π.χ. είμαι fan των 10''). Εννοείται ότι είμαι ανοιχτός σε άλλες προτάσεις. Επίσης διάβασα/άκουσα γενικά να αποφύγω τους Marshall MG, Line6, Behringer, Peavey και Harley Benton. Τέλος, θα ενδιαφερόμουν και για κάποιο footswitch: http://www.thomann.de/gr/search.html?gk=gieafs&bn=FENDER&pr=&kf=on&oa=pra&wgfid1=8337&wgfid2=8338&wgfid3=8339&wgfid4=8340 προκειμένου να (απ)ενεργοποιώ το delay και το distortion. Έχω τις εξής ερωτήσεις: - Κάθε ενισχυτής δέχεται μόνο τα footswitches της εταιρείας που τον κατασκεύασε; - Τα διπλά με τα μονά footswitches τι διαφορές έχουν; - Πόσα περίπου λεφτά πρέπει να διαθέσω και για το footswitch; Ελπίζω να μην σας κούρασα με το μεγάλο post, απλά ήθελα να είμαι επεξηγηματικός πολύ, ώστε να ξέρετε κι εσείς τι ζητάω. Όποια επιπλέον συμβουλή/παρατήρηση ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)
  9. Μετά από ένα χρόνο και ψαξίματος, αγοραπωλησειών και χρόνου κατέληξα στο (οριστικό μου πιστεύω και ελπίζω) pedalboard: Bass ---> EBS MultiComp ---> EHX Bass Big Muff ---> EBS ValveDrive ---> EBS UniChorus ---> Korg Pitchblack ---> EBS Microbass II ---> Return (Amp).
  10. Όλα μια συνήθεια είναι. Κι εγώ πριν το πάρω έπαιζα με το Cort μου το οποίο έχει πολύ λεπτό μανίκι. Κι όμως συνήθισα στο Warwick και είχε και πιο καλό Playpability. Το ότι έχει χοντρό μανίκι δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να παίξεις με αυτό. Ίσα ίσα, παρά το πάχος του μανικιού, μπορείς άνετα να παίξεις και τις 120 νότες που έχει.
  11. To δικό μου που είναι neck-through, όχι σαν αυτό που δείχνεις στο link, υστερεί. Σε straight παίξιμο πάντως φυσάει.
  12. Γεια σου φίλε μου, εγώ έχω αυτό: http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Warwick-Corvette-Double-Buck-5-Natural-Oil-Finish-incl.-Gigbag/art-BAS0001953-001 αλλά σε nect-through έκδοση. Τα Warwick είναι πάρα πολύ καλά μπάσα από άποψη κατασκευής, playpability, ηλεκτρονικών, ξύλων και προενισχυτών. Θέλω να πω από άποψη ποιότητας σαν όργανο, είναι άριστο. Το συγκεκριμένο μοντέλο με τους 2 μαγνήτες που έχει, σου δίνει μεγάλη ποικιλία στον ήχο. Μπορείς να διαλέξεις μεταξύ active ή passive και μεταξύ διπλο-μονό, διπλό-διπλό, μονό-διπλό, μονό-μονό μαγνήτες. Τώρα η nect-through έκδοση σου δίνει περισσότερο sustain πράγμα που είναι καλό για straight παιξίματα (και υστερεί στο slap), ενώ η bolt-on έκδοση (είναι πιο φτηνή), σου δίνει advantage για slap. Τώρα... Τα Warwick έχουν ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που σε κάποιους αρέσει, κάποιοι δεν έχουν πρόβλημα και κάποιοι το απεχθάνονται. Είναι το πολύ χοντρό μανίκι τους. Αν δεν έχεις πρόβλημα με αυτό, πάρ'το. Αν δεν σε βολεύουν τα χοντρά μανίκια, μην πας σε Warwick. Κρίνε από τα παραπάνω και πάρε. Eλπίζω να σε βοήθησα... :) Καλές αγορές!!! Υ.Γ. Το καλύτερο είναι αν μπορέσεις να πας Αθήνα να δοκιμάσεις, όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω.
  13. Εντάξει διαφωνούμε, αλλά δεν πειράζει. Καλά είναι και τα ακούσματα, αλλά όλοι έχουν. Και αυτός που ξέρει τίποτα από μουσική έχει ακούσματα. Μπορεί να παίξει μουσική; Μπορεί να δημιουργήσει μουσική; Όχι... Και δεν έχει σημασία αν κάτι είναι τέχνη ή όχι. Μαθηματικά (κανόνες, πράξεις, θεωρίες, θεωρήματα, μπλα μπλα μπλα) δεν μπορείς να τα μάθεις (όταν είσαι 6-7 χρονών) επειδή έχεις τα αντίστοιχα "ακούσματα", όπως να ξες να μετράς μέχρι το 10, βλέπεις αριθμούς συνέχεια γύρω κτλ κτλ... Πρέπει να πας στο σχολείο ώστε να τα μάθεις όλα σωστά και από την αρχή. Έτσι νομίζω είναι και με τη μουσική... Αν δεν πας να μάθεις τώρα στην περίπτωσή μας μπάσο από δάσκαλο και αρχίσεις μόνος σου, όσα πολλά ακούσματα και αν έχεις, πολύ καλός μπασίστας (όπως λέει και το topic μας) δεν θα γίνεις. Τα ακούσματα βοηθάνε, αφού έχεις πάρει πρώτα το κατάλληλο υπόβαθρο έτσι ώστε να ξες να τα χρησιμοποιήσεις. Και αυτό το κατάλληλο υπόβαθρο δεν το μαθαίνεις με την επιφοίτηση του περιστεριού, πας στον δάσκαλο (και όπως μαθαίνεις στα Μαθηματικά πρόσθεση, αφαίρεση κτλ κτλ, έτσι) και μαθαίνεις θεωρία, τεχνική, το όργανό σου και τα λοιπά. Δεν έχει σημασία αν η μουσική είναι τέχνη (που η τέχνη είναι κάτι το σχετικό, κάποιος μπορεί να θεωρήσει τέχνη και τα Μαθηματικά), πρέπει να την μάθεις κάπως. Αυτό πιστεύω εγώ προσωπικά ότι είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος αν θέλει να γίνει καλός μπασίστας. Την απάντηση την έδωσε το παιδί που είπε ότι παίζει από τα 12-24 χωρίς να έχει διδαχθεί μουσική, και παίζει όπως έπαιζε τότε που ήταν 12 χρονών. Ίσως να υπερβάλλει, αλλά νομίζω θίγει την ουσία. Και σίγουρα το παιδί αυτό θα έχει πολλά ακούσματα... Φιλικά πάντα...
  14. Δίκιο έχεις σε αυτό αν και γω δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της συζήτησης περί του αν το ωδείο είναι καλό ή όχι. Όπως πας στο σχολείο να μάθεις γράμματα έτσι πας και στο ωδείο να μάθεις μουσική. ΤΕΛΟΣ. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να μαλώνουμε για αυτό...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου