Προς το περιεχόμενο

nikolaoszormpas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    16
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή nikolaoszormpas

0

Φήμη

  1. Καλώς..Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
  2. Έχω ξεκινήσει να μελετάω το manual του samplitude εδώ και καιρό.Θα προσπαθήσω να μάθω ό,τι επιπλέον μπορώ.Έκανα αναζήτηση στο internet για κάποιο βιβλίο με θέμα την ηχοληψία χρησιμοποιώντας το samplitude αλλά δυστυχως δε βρήκα τίποτα.Έχεις υπόψην σου κάποιο συγκεκριμένο βιβλίο;
  3. Αν πραγματικά νομίζεις πως είναι αυτός,μάλλον δε θα μάθεις ποτέ ποιός ειναι.Πώς αισθάνεσαι;Σου προτείνω να διαβάσεις το έργο The importance of being earnest του Oscar Wilde.
  4. Αυτά που θέλω θα τα μάθω.Τώρα αν το forum είχε θέμα την κριτική βιβλίων,εγώ θα σου πρότεινα την "αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι" του Μίλαν Κουντερα.Δε νομίζω πάντως να σε βοηθήσει στις ηχογραφήσεις σου.
  5. Πίστευα πως οι παραπάνω προτάσεις θα ήταν κάποιες συγκεκριμένες επιλογές απο το μενού του samplitude και δεν θα ήταν δύσκολο να υλοποιηθούν, απο τη στιγμή βέβαια που δόθηκαν ως προτάσεις σε άτομα που ασχολούνται ερασιτεχνικά με τις ηχογραφήσεις όπως και εγώ.Η αλήθεια είναι πως δημιούργησα κάπως βεβιασμένα το θέμα απο την όρεξη μου να μάθω όμως.Όσο για το θέμα πελάτης,δε πιστεύω πως η Magix θα εκτιμήσει τον τρόπο με τον οποίο απέκτησα το πρόγραμμα της.
  6. Διάβασα στο forum πολλούς τρόπους για βελτίωση της ηχογράφησης φωνητικών όπως για παράδειγμα: α)ratio γυρω στα 4:1 εως 2:1 ,Threshold γυρω στα -3 με -6dΒ και σχετικά αργές τιμές attack και release. Για "in your face" vocals πειραματισου με γρηγοροτερα attack και release ΑΝΕΒΑΣΕ μερικα db το output του compressor για να "βγει" μπροστα πιο ζωντανα η φωνη β)σε γενικες γραμμες πρωτα απο ολα ενεργοποιησε το low cut κοβοντας τα παντα κατω απο τους 100-150 κυκλους (αναλογα με τη φωνη),αν θες περισσοτερο Presence δωσε λιγο στους 3-4000 και αν τα φωνητικα "ξυνουν" κοψε τους 1000... (και παλι αναλογα με τη φωνη) γ)κρατώντας χαμηλά το delay mix και αυξάνοντας το time & το feedback καταφέρνω να "βγαίνει" καθαρά & γλυκά η φωνή ,χωρίς να είναι πολύ μπροστά. δ)χρησιμοποιω μονο delay (σε send βεβαια) με υψηλο feedback & ενα time γυρω στα 500 ms,αν το χρησιμοποιησεις λιγο (δηλ. με χαμηλα το "ποντεσιομετρο" του send) δινει ενα εκπληκτικο smoothness & ογκο στα φωνητικα χωρις να χρειαζονται τα σπηλαια του delay. ε)Χρησιμοποιησε ενα ratio 2:1,ενα γρηγορο attack & ενα "λογικο" release,oσον αφορα το Thershold ξεκινα απο ενα -10 & βλεπεις στ)ηχογραφουμε παντα ΜΕ comp & ΜΕ eq. Χρησιμοποιώ το samplitude 10 και δε γνωρίζω πως γίνονται όλα αυτά.Θα ήθελα λίγη βοήθεια.
  7. Το αρμόνιο που έχω είναι το Yamaha PSR-350. http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/ContentDetail/ModelSeriesDetail/0,,CNTID%25253D2261%252526CTID%25253D205100%252526LGFL%25253DY,00.html
  8. Η παραμόρφωση υπήρχε και χωρίς να κάνω copy-paste τον ρυθμό σε άλλο κανάλι.Μετά απο μια καινούργια ηχοφράφηση πάντως παρατήρησα πως δεν παραμορφώνεται ο ήχος όλων των ρυθμών του αρμονίου αλλά ορισμένοι.Προφανώς θα έχει να κάνει με τα drums και με το πλήθος των υπολοίπων οργάνων που περιλαμβάνει ο ρυθμός.Απο compressors και limiter μπορώ να πω πως σκαμπάζω,μέχρι ενός σημείου βέβαια και προσπαθώ να μάθω όσο το δυνατόν καλύτερα το θέμα του mastering.Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση δε μπορούσα να βελτιώσω τον ήχο με αυτά τα εργαλεία ούτε και με τον mixer του samplitude γιατί η παραμόρφωση ήταν τέτοια ώστε άλλαζε εντελώς ο ήχος.
  9. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Φιλικά Ζορμπάς Νίκος
  10. Η αλήθεια είναι πως είμαι αρκετά μπερδεμένος.Το αρμόνιο τελικά πως είναι καλύτερα να το συνδέσω;Με ένα καλώδιο καρφί/καρφί και mono ηχογράφηση ή με ένα καλώδιο καρφί/2καρφιά και stereo ηχογράφηση;
  11. Δε ξέρω αν είναι κουλό πάντως συμβαίνει.Από τη στιγμή που η stereo ηχογράφηση δεν ειναι καλύτερη απο τη mono τότε αυτη και θα προτιμήσω.Ευχαριστω.
  12. Βγαίνουν πολλά μπάσα που είναι αδύνατο να ρυθμιστούν απο το equalizer και επίσης η ένταση της ηχογράφησης είναι αισθητά πιο χαμηλή.Αυτά συμβαίνουν στη stereo ηχογράφηση ενω στη mono ta αποτελέσματα είναι σαφώς καλύτερα.
  13. Το αρμόνιο δεν έχει L-R έξόδους.Ίσως αν είχε να μην παραμορφωνόταν ο ρύθμός στο playback μετά απο stereo ηχογράφηση.Οι εξοδοι που βγάζει είναι :midi in/out, output/phones και switch foot.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου