Προς το περιεχόμενο

Setup ηλ.κιθάρας Θεσσαλονίκη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

Να σημειώσω εξ'αρχής ότι είμαι άσχετος, προς το παρόν, με την ηλ.κιθάρα μόλις προχθές παρέλαβα την πρώτη μου κιθάρα μία Cort X-6 την οποία και αγόρασα από Playback-europe (http://guitare.playback-europe.com/cort-x6_bk-7242.html) και η οποία φυσικά μου ήρθε κουρδισμένη αλλά μάλλον ασετάριστη :-[ αφού από την πρώτη στιγμή η Α ταστάριζε αν την πατούσα στο 2ο τάστο και την πικάριζα λίγο δυνατά. Από γνωστόυς και φίλους έμαθα ότι κανονικά δεν πρέπει να ταστάρει όσο δυνατά και να πικάρω μια χόρδη και μάλλον θέλει σετάρισμα το μανίκι. Πήγα λοιπόν στο Τσέλιο, που είναι και ο επίσημος αντιπρόσωπος και με αντιμετώπισαν κάπως περίεργα μόλις άκουσαν για Cort που δεν πήρα από αυτούς (την πείρα 217 την είχαν 315) και μου είπαν ότι για το σετάρισμα παίρνουν 48ευρώ + τις χορδές. Μετά φυσικά από την αντιμετώπιση που έλαβα δεν ξέρω αν μπορώ να τους εμπιστευτώ :-[. Στο Ριχάρδο που είναι κοντά στο σπίτι μου μου είπαν 35ευρώ κομπλέ :) (δηλ. με τις χορδές) αλλά από γνωστό έμαθα ότι δεν κάνουν καλό σετάρισμα :-[ αν και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την συμπεριφορά τους. Δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω και τα λεφτά του Τσέλιου αρκεί να ξέρω ότι θα γίνει σωστά η δουλειά μου. Μπορεί κάποιος να μου πει απόψεις για μαγαζιά στη Θεσσαλονίκη που κάνουν καλή δουλειά στο σετάρισμα.. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και συγνώμη για το μεγάλο post.

 

Υ.Γ. χόρδες έχει πάνω από την Cort D'Addario 9ρες, άλλοι μου είπαν αν αφήσω 9ρες άλλοι να βάλω 10ρεσ 11ρες εσείς τι λέτε.. και πάλι ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

48 + τις χορδες!

ελεος!

 

πανε στο παναγιωτη που ειναι πολυ καλος τεχνιτης καλος κ ξιγημενος κ με φυσιολογικοτατες τιμες!

αν θες λεπτομεριες πεσ μου να στειλω πμ ;)