Προς το περιεχόμενο

Μελέτη - ασκήσεις ντραμς


lampofgod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα παιδια. Καταρχας δεν ξερω αν η ερωτηση μου ειναι καπως ηλιθια αλλα ωρες ωρες με προβληματιζει. Εχει να κανει με τον τροπο που μελεταμε ενα βιβλιο. Πρωτα προσπαθουμε να το βγαλουμε ολοκληρο και στη συνεχεια αρχιζουμε να επαναλάμβανουμε τις ασκησεις για να ανεβασουμε την ταχυτητα σε καθε ασκηση, ή μενουμε σε καθε ασκηση ξεχωριστα ανεβαζοντας τον μετρονομο κι αφου ικανοποιηθουμε απο τα bpm τις εκαστοτε ασκησης προχωραμε στην επομενη?

Η ερωτηση ειναι καθαρα προσωπικη γιατι ας πουμε επεσα σε κατι ασκησεις με τριπλο flam rrrL και ωσπου να ανεβασω  εκει ταχυτητα , να μαθω καλα την επαναφορα τησ μπακετας κτλπ κτλπ θα μου παρει πολλεεεεες μερες-μηνες-χρονια(δεν ξερω) κι ετσι προτιμησα να εκετελω τισ συγκεκριμενες ασκησεις σε ταχυτητα που μπορω (υπερβολικα χαμηλη) αλλα ταυτοχρονα να προχωρω στο βιβλιο, γιατι αν μεινω εκει απλα θα το τελειωσω μετα απο πολυυυυ καιρο.

Φυσικα δεν εννοω να μενουμε σε πολυ χαμηλες ταχυτητες αλλα πχ , οταν μια ασκηση πρεπει να παιχτει απο 100 bpm και να φτασει μεχρι 168(εννοειται οτι για μερικους μπορει να παει και πολυ παραπανω), ε οσο να ναι δεν ειναι και το πιο ευκολο και απαιτει χρονο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Kαλημερα φιλε Lamp.

Η αποψη μου..και αυτο που λεω στους μαθητες μου ως το πως να μελετανε μια ασκηση...ειναι...

ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.

Το γρηγορα δηλαδυ πρεπει να σου βγει μεσα απο το αργα αν θες  να σου βγει ωραιο και καθαρο..

Το ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ...Συνηθως οδηγει ..ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ..

γιατι κατι θα εχεις ξεχασει...η θα βγαινει βρωμικο και ατσαλο.

Παρε το χρονο σου..πραγματικα να "μπεις" μεσα στην ασκηση.Μεσα απο το αργα θα μπορεσεις να παρατηρησεις τα χερια σου..τα accents αν υπαρχουν η και τα λαθη  σου .Και μεσα απο την επαναληψη θα μπορεσει ο εγκεφαλος σου να "χωνεψει'" αυτη την υλη ,για να στην ενσωματωσει μεσα στην τεχνικη σου. Επισης..ειπα..Αργα αργα..Γρηγορα..Αυτο μην το πεταξεις απεξω..Πολλοι μαθητες μελετανε Αργα...αλλα αρεσκονται στο να αφηνουν τις τεχνικες..στο αργα.Καποια στιγμη οταν το νιωσεις...πρεπει να αρχισεις να τρεχεις . Παρε το χρονο σου λοιπον να βρεις το ρυθμο του σωματος σου.

Καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος.. Υπαρχει μια ιστορια που μ αρεσει να λεω στους μαθητες μου οταν κανουμε αυτη τη συζυτηση,.. πριν πολλα χρονια λοιπον,..σε μια αιθουσα πιανου πριν απο μια συναυλια του Stravinski..ηταν ενα τυπος σε ενα πιανο και επαιζε ενα κονσερτο του Στραβινσκι στο 1/3 της ταχυτητας που επρεπε να παιχτει.

Κοσμος περναγε απο εξω και ελεγε ...ποιος ειναι αυτος ο Μ.....ς που παιζει το εργο του Στραβινσκι τοσο αργα...

Ανοιγει η πορτα...και βγαινει ..ο Στραβινσκι. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που έχω να προσθέσω στην πολύ σωστή απάντηση του Βαγγέλη, είναι ότι αν μιλάς για ασκήσεις τεχνικής (π.χ. rudiments), το καλύτερο είναι να τις μελετάς ταυτόχρονα, τουλάχιστον τις βασικές. Δηλαδή δεν έχει νόημα να περιμένεις π.χ. να βγάλεις τέλεια τα διπλά σε γρήγορη ταχύτητα, και μετά να περάσεις στα paraddidles, μετά στα flam κ.ο.κ.

Αφιέρωνε πάντα κάποιο χρόνο από τη μελέτη σου στα βασικά rudiments (μονά, διπλά, paraddidles, flams, drags) γιατί σαν ασκήσεις αλληλοσυμπληρώνονται και κάθε μία σε βοηθά να προχωρήσεις γρηγορότερα και στις άλλες.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που έχω να προσθέσω στην πολύ σωστή απάντηση του Βαγγέλη, είναι ότι αν μιλάς για ασκήσεις τεχνικής (π.χ. rudiments), το καλύτερο είναι να τις μελετάς ταυτόχρονα, τουλάχιστον τις βασικές. Δηλαδή δεν έχει νόημα να περιμένεις π.χ. να βγάλεις τέλεια τα διπλά σε γρήγορη ταχύτητα, και μετά να περάσεις στα paraddidles, μετά στα flam κ.ο.κ.

Αφιέρωνε πάντα κάποιο χρόνο από τη μελέτη σου στα βασικά rudiments (μονά, διπλά, paraddidles, flams, drags) γιατί σαν ασκήσεις αλληλοσυμπληρώνονται και κάθε μία σε βοηθά να προχωρήσεις γρηγορότερα και στις άλλες.

 

Ξεχασες την 5η οικογενεια...Tα ruffs..

:P :P :P :P :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι το πιο σωστό είναι να προχωράς στην επόμενη άσκηση όταν νοιώθεις άνετος με την προηγούμενη. Όταν δηλ. δεν σφίγκεσαι να τη βγάλεις και νοιώθεις καλά.

 

Το ζήτημα της ταχύτητας είναι υποκειμενικό: για μένα η ταχύτητα έρχεται με το κατα πόσο συχνά παίζω τις ασκήσεις αυτές. Όσο πιο συχνά ασχοληθώ με τα διπλά θα φτάσω να τα παίζω στο 190, όσο πιο συχνά ασχοληθώ με τις τριπλές (RRRL, LLLR) θα μπορώ να τις παίζω γρήγορα. Αρα μπαίνει το ζήτημα της συνήθειας και της συχνής ενασχόλησης με τις ασκήσεις. (ακόμα καλύτερα της ενασχόλησης με τις ασκήσεις μέσω ενός γκρουπ)

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που έχω να προσθέσω στην πολύ σωστή απάντηση του Βαγγέλη, είναι ότι αν μιλάς για ασκήσεις τεχνικής (π.χ. rudiments), το καλύτερο είναι να τις μελετάς ταυτόχρονα, τουλάχιστον τις βασικές. Δηλαδή δεν έχει νόημα να περιμένεις π.χ. να βγάλεις τέλεια τα διπλά σε γρήγορη ταχύτητα, και μετά να περάσεις στα paraddidles, μετά στα flam κ.ο.κ.

Αφιέρωνε πάντα κάποιο χρόνο από τη μελέτη σου στα βασικά rudiments (μονά, διπλά, paraddidles, flams, drags) γιατί σαν ασκήσεις αλληλοσυμπληρώνονται και κάθε μία σε βοηθά να προχωρήσεις γρηγορότερα και στις άλλες.

Ο Χαρης εχει απολυτο δικιο .Οσων αφορα Μονα-διπλα paradidles..πρεπει να φτασουν τουλαχιστον 200 -250 σαν  16α.

Οταν τρεξουν ειδικα αυτα τα 3..θα τρεξουν παρα πολλες τεχνικες.

Σε αυτα τα 3 εγω προσθετω και τις τεχνικες  slide  & swivel  {με ενα ποδι} που πρεπει να περασουν το 200..{2 με τα χερια 2 με τα ποδια 16α.}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Χαρης εχει απολυτο δικιο .Οσων αφορα Μονα-διπλα paradidles..πρεπει να φτασουν τουλαχιστον 200 -250 σαν  16α.

Οταν τρεξουν ειδικα αυτα τα 3..θα τρεξουν παρα πολλες τεχνικες.

Σε αυτα τα 3 εγω προσθετω και τις τεχνικες  slide  & swivel  {με ενα ποδι} που πρεπει να περασουν το 200..{2 με τα χερια 2 με τα ποδια 16α.}

βαγγ. κατα την γνωμη σου υπαρχει καποιο βιντεακι στο ιντερνετ που να δειχνει καλα πως γινεται το swivel ? ουσιαστικα σαν τεχνικη δεν ειναι καπως "νευρικο θεμα" αρα δυσκολο να το ελεγξεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

slide και swivel ειναι same deal.

Το swivel δινει λιγο καλυτερο control στα διπλα και ειναι super στη δικασση.

Θελει πολυ δουλεια ωστοσο.

καλο διαβασμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει η νευρική κίνηση του ποδιού σε μεγάλες ταχύτητες για να ξεκουράσει το σώμα τους μύες του και αυτό που κάποιοι βάφτισαν τεχνική, αλλά οι ορθοπεδικοί συνιστούν να μην γίνεται με μεγάλες και βίαιες κινήσεις σαν αυτό το παράδειγμα.

Μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο αλλά πάλι με κάθε επιφύλαξη για την υγεία των γονατών σου σε μερικά χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχουν εύκολα μονοπάτια παραμόνο τρελή εξάσκηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου