Προς το περιεχόμενο

Tuff_P

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    99
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    Skype: Tuff_P

Συμμετοχή Tuff_P

0

Φήμη

  1. Λοιπόν, Ο πετροβάμβακας είναι απόλυτα φιλικό υλικό και για το περιβάλω και για εσένα, η Green Peace το προτείνει ως το δεύτερο κατά προτίμηση υλικό δες την site, και ο πετροβάμβακας δεν είναι τίποτα άλλο από άμμος στροβιλισμένη σε υψηλές θερμοκρασίες. Από εκεί και πέρα το καλύτερο θα ήταν να το χτίσεις μέσα στον τοίχο, στις ακριβές οικοδομές πλέων το χρησιμοποιούν για θερμοηχομόνοση και κάνει θαύματα. Το μόνο αποτρεπτικό είναι η τιμή του, αλλά πάλη δεν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα. Τώρα θα μπορούσες να το βάλεις και ανάμεσα σε τοίχο γυψοσανίδα αλλά πρέπει να προσέξεις να μην υπάρχουν καθόλου κενά. Η τιμή τώρα είναι ανάλογα με το βάρος και το πάχος όμως είναι πολύ καλύτερη από το προαναφερθέν υλικό δηλαδή αν πάρεις τον πιο βαρύ 150 κιλών και λεπτό για να μην χάνεις χώρο 1,3cm θα σου βγει κάπου στα 5 ευρώ το τεραγονικό από εκεί και πέρα αν κάνεις ένα πλοτώ πάτωμα πάνω σε ένα ελαστικό που μου διαφεύγει τώρα νομίζω θα είσαι τέλια. Για πόρτες και παράθυρα υπάρχουν πολλές επιλογές από ξύλινες έως διπλές αλουμινίου που είναι και οι καλύτερες κατά την γνώμη μου.
  2. Με την US-144 είχα παρόμοια προβλήματα + στην μικρότερη στάθμη του knob έπαιζε μόνο το δεξί ηχείο + σε άσχετες στιγμές χωρίς να φορτώσω το PC π.χ. άκουγα μουσική στο media player και ξαφνικά έπαιζε την μουσική με πολύ θόρυβο, το πρόβλημα λύνεται όταν την αποσυνδέω + διάβασα 200 φορές manual. Αλλά μάλλον το πρόβλημα είναι στην κάρτα γιατί θα μου την αλλάξουν. Αύριο το πρωί την στέλνω thomann.
  3. Me To! http://www.myspace.com/tuffpmagos
  4. Tuff_P

    nuendo & mastering

    Αν και είμαι φανατικός του Nuendo και του Cubase πρέπει να πούμε την αλήθεια…που είναι ότι έχει πολλά bugs που είναι τα ίδια στην βασική τους μηχανή δηλαδή δούλεψα Nuendo, Cubase SX/LE, γνήσια και πειρατικά σε PC και MAC και είχαν τις ίδιες βλακείες ανοίγω ένα plug-in και δεν εμφανίζεται στο παράθυρο του τίποτα και σε instrument και σε effect και άλλα χαζά όπως να με πετάει από το πρόγραμμα και τέτοια. Οπότε μη λέτε ότι φταίει η κόπια. Είναι αδιανόητο ρε γα**το να αγοράζεις ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα και να μην μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου. Α! και το mp3 θέλει Master. Peace 8)
  5. Λιπών ΜΑΝ. Το πιο οικονομικό που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις παπλώματα, κουβέρτες, χαλιά και όπιο χοντρό ύφασμα μπορείς να βρεις. Τα καλύτερα σε απορρόφηση από αυτά βάλετα σε πόρτες / παράθυρα. Στις πόρτες και τα παράθυρα φρόντισε να βάλεις ελάσματα ή να αντικαταστήσεις τα υπάρχοντά με πιο χοντρά. Τώρα αν διαθέτεις κάτι παραπάνω μπορείς να βάλεις σε όλο τον χώρο κουρτίνα ( καραβόπανο θεατρικό ή βελούδο) θα έχεις απίστευτα αποτελέσματα από ήχο απορρόφηση αλλά και από μονώσει. Βέβαια όσο πας σε χαμηλότερες συχνότητες ειδικά από 500Hz και κάτω μην περιμένεις και τρελά πράγματα. ( γενικά όσο μεγαλύτερη απόσταση έχει η κουρτίνα από τον τοίχο και όσο περισσότερες δίπλες τόσο καλύτερα, ακόμα όσο βαρύτερη είναι ανά τετραγωνικό τόσο μεγαλύτερα απορροφά αλλά εστιάζεται στην περιοχή από 500Hz – 1000Hz ενώ όσο μικραίνει το βάρος τόσο λιγότερο απορροφά αλλά πιο ομοιόμορφα συχνότηκα. Μετά και χωρίς μεγάλες διαφορές στην τιμή υπάρχουν τα αφρώδη ricofon – Sonex που δεν θα τα συνιστούσα για πρόβα γιατί φθείρονται εύκολα, αν καπνίσεις μια φορά βρομάει για πάντα και είναι και πιο ακριβά τελικά. Γιατί τα κολλάς στον τοίχο και χάνεις την μόνωση του αέρα ανάμεσα σε υλικό και τοίχο. Κάτω από ενισχυτές και ιδικά από του μπάσω και κάτω από την μπότα πρέπει να βάλεις κάτι έξτρά για να μονώνει με το πάτωμα ώστε να αποφύγεις ένα μεγάλο ποσοστό του ήχου που μεταφέρεται. Τώρα υπάρχουν και οι πιο σοβαρές λύσεις δηλαδή να βάλεις πετροβάμβακά με τσόχα από γύρο και μια απλή κατασκευή για να στέκεται στον τοίχο ή το καλύτερο από όλα box in a box a.k.a. Classic studio = πολλά φράγκα ή περισσότερα αν δεν το κάνεις μόνος. Αν θέλεις όμως συγκεκριμένη απάντηση πρέπει να μας πεις πόσα λεφτά διαθέτεις και πόσο προσωπικό χρόνο για μαστορέματα. Cya8)
  6. Υπάρχει έκδοση 2006. και όπως η 2001 είναι βιβλιάρια που μένει.
  7. γιατι δεν το εχει βρει?εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις ποτε ενα κομματι που ακους ειναι δικο του? 8O Οχι!...............(μάλλον δεν έχω καλή μουσική αντίληψη) Σε ένα "άλλο επίπεδο" θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για κουλτούρα, πρωτοτυπία και βιωματική μουσική. Η αγοραπωλησία γίνεται πάντα «μαύρη» χάνεις τα πνευματικά, συγγενικά και οποιαδήποτε διώματα. Το όνομα σου δεν αναφέρεται πουθενά. Ο μόνος τρόπος μετά για να πάρεις πίσω τα δικαιώματα είναι με νομικά μέσα πάντα να αποδείξεις μέσο των στοιχείων σου (φάκελος ταχυδρομείου, συμβολαιογράφος) και φυσικά αποκρύπτοντας την παραπάνω διαδικασία. Συν ότι έχεις υπογράψει και ένα χαρτάκι με τον Αγοραστή που σε τέτοια περίπτωση θα το εμφανίσει…… Απίθανο να βρεις άκρη ή δουλειά στον χώρο μετά από αυτό. Και όλοι είναι ευχαριστημένη….εσύ δοκιμάζεις τον εαυτό σου χωρίς επιπτώσεις, παίρνεις τα φράγκα, κάνης γνωριμίες. Αυτός κάνει μεγαλύτερη παραγωγή (5 albums την βδομάδα) βγάζει περσότερα, ενισχύει το όνομα του αφού ακούγεται συνέχεια σε 5 hit το μήνα (και είναι 5 για τι οι παραγωγή δεν διαθέτουν φράγκα για πιο πολλά από 1 hit στον δίσκο, άντε 2-3 στα ονόματα, και σπάνια παραπάνω στους πιο εμπορικούς, ανάλογα πόσο καλό είναι ένα κομμάτι χρεώνεται. Πάνο κάτω έχει 4 κατηγορίες τιμών.) Βέβαια υπάρχουν και αρκετές εξαιρέσεις και αυτό φαίνεται φυσικά. Με τόση ειρωνεία θα έλεγα ότι έχεις πάρεις μέρος σε κάποιο τέτοιο παζάρι και τώρα πουλάς τρέλα…..αν δεν γνώριζα για εσένα. Κοίτα αυτή είναι η γνώμη μου και αυτές είναι οι γνώσεις μου δεν με ενδιαφέρει μία αντιπαράθεσε μαζί σου. Κατάθεσε και τη δική σου και μην δημιουργείς κουραστικές διαμάχες που δεν βγάζουν αποτέλεσμα αλλά σπαταλούν το χρόνο μας.
  8. Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι??? :lol: Αν θέλεις κάτι τέτοιο απλά άκουγε διάφορα ήδη μουσικής και κλέψε τα καλύτερα αν το ψάξεις λίγο και βρεις πια κομμάτια είναι κλεμμένα (χωρίς πνευματικά) θα αρχίσεις να μπαίνεις στο πνεύμα. Ο Φοίβος αγοράζει κομμάτια από οιονδήποτε. Αν κάποιος που πουλά σαν συνθέτης πάρει το κομμάτι σου σίγουρα θα σου δώσει αρκετά παραπάνω για το κομμάτι σου και δεν θα χαλαστή με τα «λάθη του» αφού θα το φτιάξη πρώτα για να το βάλει στο συρτάρι. Σκέψου το νομίζω είναι καλή αρχή αρκεί να διασφαλίσεις τα πνευματικά. (και να μπορείς να έρθεις σε επαφή με των τύπο) Συγνώμη δεν κατάλαβα σε τι επίπεδο μιλούσαμε. Αλλάζω την απάντηση λιπών και προσθέτω. Αν στοχεύεις σε αυτή την αγορά θα πρέπει να κόψης τους πειραματισμούς και απλά να χρεισημοποιείς κλασικές νόρμες και φόρμες που μπορείς να κάνεις προσεκτικές και ελαφρές διαφοροποιήσεις. Όσο αναφορά το μινιμαλ της μουσικής είναι μια τάση που έχει πολύ καιρό στο εξωτερικό και δεν έχει γίνει τυχαία. Επιγραμματικά να σου πω ότι για παράδειγμα τις μεγάλες ορχήστρες σε όλο τον κόσμο της χρησιμοποιούσαν για να πετύχουν αλλά ηχόχρωμα μιας και οι ήχοι περιοριζόταν στα ίδει τον οργάνων άντε και στις παραλλαγές τους. ¶λως λόγος ήταν η ένταση μιας και δεν υπήρχε εξοπλισμός αναπαραγωγής και μάλιστα LIVE της μουσικής. Όπως καταλαβαίνεις με τα σύγχρονα μέσα και τα καινούρια όργανα με τους άπυρους ήχους (synth) μειώνουν στο ελάχιστο κάποιες ανάγκες όπως τις παραπάνω. Κάπως έτσι έχει όλοι η νοοτροπία και το σκεπτικό. Δοκίμασε μια τέτοια ενορχήστρωση μπορεί και να σου αρέσει. Πάρε παραδείγματα μεγάλων παραγωγών εκτός τις Ελλάδος που έχουν κομμάτια με δύο όργανα και παθαίνεις πλάκα ή για παράδειγμα την νοοτροπία αφροαμερικάνικις προελεύσεως του «Drums,Bass,Vocal.» Από εκεί και πέρα είναι ο ηχολήπτης και τα μηχανήματα του θα αναδείξουν ή θα καταστρέψουν των ήχο σου. (και πόσα φράγκα έχεις/θέλεις να σκάσεις για αυτό) 8)
  9. Αυτό βέβαια σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρουν τα φράγκα 8) Πέρα από την πλάκα… Νομίζω ότι θα μπορούσε ο τύπος να ενοεί ότι ο ήχος σου δεν έχει το κάτι διαφορετικό κάτι καινούριο κάτι μοναδικό που να μπορεί ο παραγωγός / προαγωγός σου να επένδυση σε αυτό με την ελπίδα να πιάσει (να **στή στο τάλιρο) :)
  10. Έκανά κάτι ανάλογο σε ένα δήγμα από βινίλιο με ένα πικάπ απομίμηση του ΜΚΙΙ και για προενισχυτή ένα 2 κάναλο Mixer. Πάντως από VST σου προτείνω τα WAVES diamond bundle πού έχουν πολύ καλά εργαλεία για αποθορυβοποίηση και είναι εύκολα στη χρήση. Το θέμα είναι ότι για ένα δήγμα 1 λεπτού χρειάστηκα τουλάχιστον 2 ώρες. :(
  11. :D 8) :lol: :P :D :D 8) 8) :) :lol: :lol: xaaxaxaxa
  12. Το ReBirth RB-338=> Ακριβός όπως τα λες. Βέβαια με μπέρδεψε λίγο το ReWire αλλά και χωρίς αυτό βγήκε ένα ωραίο “old School Hip-Hop” και κανένας πικάπισμός και ήμαστε O.K. BassLine=> Φοβερή αυξομείωση και πολύ παιχνιδιάρικο synth αφού έχει και step sequencer Βέβαια δεν έχει και πολλές επιλογές αλλά μάλλον έτσι ήταν και τα κανονικά 303 Το drumatic 3=> Zooooνκ! Τα Samples=> Mου άρεσαν αρκετά και είναι πολύ καλά κατά την γνώμη μου.
  13. Συμφωνώ Κόστα απόλυτα. Η αρμονία διευκολύνει καταστάσεις αλλά μπορεί και να φρενάρει κάτι καινούργιο και ωραίο όταν αυτή ακολουθείτε με παρωπίδες.
  14. Πάντως πιστεύω ότι η μελέτη και η έρευνα της αρμονίας συνεχίζεται και έχει πολλές προεκτάσεις. Ίσος μέσα σε αυτούς τους «θορύβους» να υπάρχει κάποια αρμονία που προς το παρόν να είναι άγνωστη. (¶σχετο = γιατί δεν ψηφίζεται ρε ;;;) :D
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου