Προς το περιεχόμενο

Μουρμουρες για δισκογραφικες


sergei

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ξέχασα να αναφέρω τις cover bands και τις tribute bands

 

ενταξει οι πρώτες μπορει να χρειαστουν σε μαγαζια που εχουν προγράμματα με διασκευες' date=' αλλα ποιο το νοημα να ηχογραφήσεις και να μου το βαλεις στο internet, απο τη στιγμή που κανεις επανεκτέλεση και οχι διασκευή. με την λογική αυτή καλύτερο δεν θα βγει, το ίδιο καλο δεν θα βγει, αρα κρατα το για τον εαυτό σου.

[/quote']

 

Επειδη εγω εχω βαλει καποια video που παιζουμε διασκευες

απο ενα event του noiz απο το club lazy,

ο λογος ειναι να τα βλεπουν οι ενδιαφερομενοι,δηλαδη...απο αγγελιες που βαζω αναζητωντας καποια μελη...(ντραμς,τραγουδι)...και για μαγαζια που φιλοξενουν live,που μεσω αυτων των video εχω κλεισει live σε 2 μαγαζια

που λειτουργουν αντι για "demo" δηλαδη τι και πως παιζεται ρε παιδια...

και με τις διασκευες φτιαχνεις και τον ηχο σου και στυλ αλλα φτιαχνεις και καποιο κοινο να σε ακουει που θα συνεχισω βεβαια προσθετοντας δικα μου

-δικα μας κομματια....αυτο γιατ εχω δει πολλες,μα παρα πολλες μπαντες να παιζουν δικα τους κομματια (μιλαω για αξιολογες μπαντες με πολυ καλο παιξιμο)και απο κατω οι συγγενεις πρωτου βαθμου μαζι με 7 φιλους τους,συνολο 25 ανθρωποι....το οποιο ειναι αποτυχια να βγαινεις να κανεις live σε τοσο κοσμο...τους φωναζεις στο studio να μην πληρωνουν και οι ανθρωποι......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα κανεις προβα στο studio που κανω κι εγω, χωρανε οι 25, συνήθως όμως τα studio ειναι μικρα.

 

Εχω παιξει κι εγω μπροστα σε κοινο 20-30 ατομα (για την ακριβεια μονο σε τετοιο κοινο εχω παιξει). μαλιστα στους φιλους μου ειχα πει να μην ερθουν διοτι δεν αξιζει να σκασουν τα 8 η 10 ευρω (ουτε την κοπελα μου δεν αφήνω να ερχεται). Δεν με πειραξε καθολου που δεν ειχε κοσμο. Αλλωστε για τον εαυτο μου έπαιζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλες οι διασκευες,δε λεω,αλλα ειμαι της αποψης,ο μουσικος

να παιζει μετα απο καποιο σημειο κατεξοχην δικα του πραγματα

γιατι αλλιως δεν προχωραει το πραγμα.

Το αλλο θεμα,ειναι οτι η μουσικη εχει γινει τοσο ευπροσβασιμη

στους παντες που λογικο ειναι να βγαινουν και...Πατατες.. :lol:

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω παιξει κι εγω μπροστα σε κοινο 20-30 ατομα (για την ακριβεια μονο σε τετοιο κοινο εχω παιξει). - Δεν με πειραξε καθολου που δεν ειχε κοσμο. Αλλωστε για τον εαυτο μου έπαιζα.

ΣΕ ΠΑΩ :wink: Γιατι τα 20 αυτα ατομα γουσταρουν για λογαριασμο των αποντων!!Υπαρχει μια αλλου ειδους αμεσοτητα. 8)

my 20 pesos,please :P

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω παιζω δικα μου πραγματα και τζαμαρω με τους φιλους μου αλλα στο studio,στο σπιτι.....π.χ. να κατι που περασα τις κιθαρες σε ενα κομματι που κυκλοφορησε στο topic μπαντα online....

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/rivera/rivera%20mix.mp3

δεν βγαινω να παιξω σε μαγαζι ετσι.....στο μελλον που θα βγαλω δικα μου και θα υπαρχει κοινο να τα ακουσει θα κανω live με δικα μου.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η κουβέντα έχει ξαναγίνει πολλές φορές κι έχω ξαναπεί την άποψή μου κι έχουμε συζητήσει με τα παλιότερα μέλη του noiz ακόμη και σε έντονο ύφος τις απόψεις μας για την ας πούμε εναλλακτική μουσική στην Ελλάδα.

 

Κατ'αρχάς για τον φίλο Sergei, αν αδερφέ μέσα από 100 μπάντες που βρίσκονται στο ξεκίνημά τους (γιατί το MySpace δεν το 'χες για να μάθεις τους Closer ελπίζω...) μπορούσες αντί για 10 να ξεχωρίσεις 50 ονόματα, τότε η Ελλάδα θα ήταν η κοιτίδα του alternative ήχου και δεν θα μιλούσε κανείς για Νέα Υόρκη, L.A., Λονδίνο κλπ.

 

Κατά δεύτερον ο eye καλά τα λέει σε ένα βαθμό...πρέπει να υπάρχει και ΑΓΟΡΑ να απορροφήσει το καλλιτεχνικό δημιούργημα για να το πάρουν οι δισκογραφικές και να το μετατρέψουν σε προιόν. ΑΓΟΡΑ στην Ελλάδα δεν υπάρχει όμως για τρεις λόγους και ο eye ξέχασε τον ένα:

 

1. Ναι, το κοινό είναι μιλώντας σε απόλυτους αριθμούς περιορισμένο! Ανεξάρτητες μπάντες από άλλες περιφερειακές χώρες της Ευρώπης, π.χ. Νορβηγία, κάνουν στην Ελλάδα 1.000 πωλήσεις και στην διπλανή Ιταλία 5.000

 

2. Ναι, τα ίδια τα ελληνικά group είναι κλεισμένα στην alternative γυάλα τους, ικανοποιημένα με την αποδοχή από 20-30-50 φίλους και δεν προσπαθούν να πάνε πιο πέρα και πολύ λίγα από αυτά δουλεύουν τα τραγούδια τους σοβαρά με σκοπό να βρεθεί κόσμος να του αρέσουν...Οι περισσότεροι βάζουν λίγο από κάθε μουσικό είδωλό τους σε κάθε τραγούδι και τέλος!

 

Όμως το σημαντικότερο είναι ότι:

3. Δεν υπάρχουν χρήματα για φρέσκους και διαφορετικούς ήχους στις δισκογραφικές εταιρείες, ή τελοσπάντων σ'αυτά τα παραρτήματά τους που έχουμε στην Ελλάδα, διότι το μεγαλύτερο ποσοστό από όσα διαχειρίζεται μια εταιρεία αφορούν τη mainstream μουσική της χώρας και τα λίγα που μπορεί να απομείνουν δεν είναι δυνατόν κανένας Έλληνας manager να τα ρισκάρει στην πλάτη 4-5 20άχρονων που ανά πάσα στιγμή μπορεί να πουν "βαρεθήκαμε, τέλος η μπάντα!" και να τον αφήσουν με το π@@λί στο χέρι!

 

Επομένως την μουσική σου την προχωράς μόνος σου σε όλους τους τομείς. Πρώτα στο να γίνεις καλύτερος, μετά στο να γίνεις κάπως γνωστός, μετά στο να ολοκληρώσεις ένα σύνολο από τραγούδια, κλπ. κλπ....και τότε συνήθως έρχεται στον καθένα ότι του αξίζει... :D

 

Αυτά για σήμερα, χρόνια πολλά και καλή όρεξη!!! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Χαζες συνθεσεις σε Am η C που θα ήταν υπεροχες αν πήγαιναν στην eurovision junior. εδώ ταιριαζει η ατακα φιλου κιθαρίστα κατα τη διάρκεια μια πρόβας:"αυτο το λα μινορε το εχουμε μαμήσει"

2. συγκροτήματα που νοσταλγούν τις εποχες δοξας των τρυπών και νομιζουν οτι αν αντιγράφουν το ύφος και τη φωνή του αγγελακα κανουν κατι καλο. (ο αγγελακας ειναι ενας' date=' ειναι πολυ καλος σε αυτο που κανει αλλα δεν χρειαζόμαστε κλώνους του)

3.συνθέσεις μονοτονες μονοτονες και μονοτονες οπου το μονο που αλλαζει ειναι ποσα οργανα παιζουν καθε φορα(καλο πραγμα η ενορχήστρωση αλλα πρεπει να εχεις και συνθεση καλή για να την ενορχηστρώσεις)

4.πομπώδεις αλλα εντελώς ανούσιοι στιχοι.

5.ερώτικοι στιχοι που όλο 'αγαπάνε'

6.στοιχεία "progresive" τα οποια δεν μπαινουν για να στιρίξουν η να ανεβάσουν τη συνθεση, αλλα δειχνουν να μπαινουν απλα για να μπουν.

7.γενικα κακες φωνες

8.φωνες χωρις χαρακτηρα

9.στιγνή και στειρα αντιγραφή μουσικών ρευματων[/quote']

 

Συμφωνώ με όλα εκτός από το πρώτο. Για να πάει κάτι υπέροχα στον όποιο mainstream διαγωνισμό πρέπει να είναι catchy. Δηλαδή να έχει κάτι έξυπνο μέσα. Οι περισσότεροι απλά σνομπάρουν το catchy, και κάνουν κάτι απλώς αδιάφορο. Όχι, προφανώς δε χρειάζεται να είναι όλα catchy, αλλά όταν δεν είναι θα πρέπει κι αυτά να έχουν ΚΑΤΙ που να σε κρατήσει. Και εδώ μπαίνει το 6, με τα prog στοιχεία που απλά μπαίνουν γιατί δε ΜΠΟΡΟΥΜΕ συνήθως να γράψουμε κάτι αρκετά καλό ώστε να είναι catchy αλλά όχι γελοίο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1. Ναι' date=' το κοινό είναι μιλώντας σε απόλυτους αριθμούς περιορισμένο! Ανεξάρτητες μπάντες από άλλες περιφερειακές χώρες της Ευρώπης, π.χ. Νορβηγία, κάνουν στην Ελλάδα 1.000 πωλήσεις και στην διπλανή Ιταλία 5.000

 

[/quote']

 

Ρε συνονόματε καλά τα είπες αυτό τί το πέταξες όμως;Συγκρίνεται πληθυσμιακά η Ιταλία και άλλες χώρες όπως Γαλλία και Γερμανία με την Ελλάδα; Αναλογικά θα δεις ότι παρόμοιο είναι το κοινό :wink:

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1. Ναι' date=' το κοινό είναι μιλώντας σε απόλυτους αριθμούς περιορισμένο! Ανεξάρτητες μπάντες από άλλες περιφερειακές χώρες της Ευρώπης, π.χ. Νορβηγία, κάνουν στην Ελλάδα 1.000 πωλήσεις και στην διπλανή Ιταλία 5.000

 

[/quote']

 

Ρε συνονόματε καλά τα είπες αυτό τί το πέταξες όμως;Συγκρίνεται πληθυσμιακά η Ιταλία και άλλες χώρες όπως Γαλλία και Γερμανία με την Ελλάδα; Αναλογικά θα δεις ότι παρόμοιο είναι το κοινό :wink:

 

Μα συμφωνούμε αδερφέ...αυτό ακριβώς εννοώ κι εγώ! Το κοινό είναι μικρό σε ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ αριθμούς, γιατί σε σχετικούς (ποσοστιαίους) κι εδώ και στην Ιταλία και στην Ισπανία είναι περίπου το ίδιο.

 

Όμως για να υπάρχει σοβαρή ΑΓΟΡΑ και να είναι στόχος των managers να επενδύσουν σ'αυτήν δεν τους ενδιαφέρει να έχουν target group το (σχετικό) 0.5% ενός πληθυσμού, αλλά ότι αυτό το 0.5% εδώ είναι (απόλυτο) 500.000 και στην Ιταλία 2,5 εκατομμύρια άνθρωποι!

 

Επομένως συμφέρει το χρήμα να επενδυθεί στην Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία κλπ. κλπ. και όχι εδώ! Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα που κάνει τα μεγάλα ξένα γκρουπ ή να μην έρχονται καθόλου στην Ελλάδα ή να έρχονται με τιμές εισιτηρίων που δεν αντέχει το πορτοφόλι του Έλληνα alternative listener.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου