Προς το περιεχόμενο

Yannis Methenitis

Administrator
  • Αναρτήσεις

    11.665
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    119

Yannis Methenitis ήταν Μέλος της ημέρας 27 Μαρτίου

Yannis Methenitis είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
    Τραγούδι
  • Style
    Funk
    Instrumental
    Jazz
    Soul
  • Gear List
    Κιθάρες
    Gibson 335 & Les Paul 60's Tribute, Yamaha AEX-520, Epiphone Zephyr, Fender Stratocaster Std, Squier Stratocaster, Daion Mugen II.

    Ενισχυτές
    Mesa Boogie Lonestar Special head & Lonestar Cabinet, Roland Cube 30X, Crate Power Block 150

    Πετάλια
    Boss ME-70, GE-7, TW-1, OD-3, RC-30, Barber Direct Drive BUSS, Fulltone OCD, T-Rex Gull Wah, Reptile 2, TC Electronic Mojo, Polytune, TC Helicon Create XT, Digitech Trio, Zoom MS-70, Strymon Iridium, Nobels ODR-1.

    Recording
    AKG C 414B-ULS & C-5, Beyerdynamic MC740N(C) P48
    Cubase 12, Genelec 1030, SPL Creon, Alphatrack Frontier, Komplete Audio 1

    Keys & Synths
    Boss JS-5, M-Audio Axiom 49 Keyboard.
  • My Band(s)
    Yameth
  • Day job
    Μουσικός, Ηχολήπτης
  • Website
  • Smart noiz
  • Facebook
  • Bandcamp
  • Soundcloud
  • Linkedin
  • Τόπος
    Στυμφαλία

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

37.582 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Yannis Methenitis

  1. Επίσης βρήκα αυτό. Guitar Player Magazine July 1978. Είτε μου ξέφυγε, είτε δεν θυμάμαι την τύφλα μου.
  2. Που είχε γραφτεί απο τα δύο μέλη των ARS, Cobb & Buie. Wikipedia. Για πείτε λοιπόν @ez και @Nestoras τι ξέρετε για τον ήχο του Bailey?
  3. Θεωρώ πως είναι ο πιο υποτιμημένος ΚΑΛΟΣ κιθαρίστας του ροκ. Ξέρετε το όνομα; Μάλλον όχι. Αλλά αν έχετε ακούσει τη μπάντα σίγουρα τον θυμάστε. Γούσταρα τους Atlanta Rhythm Section για τις κομματάρες Spooky, Imaginary lover, So in to you και αρκετά άλλα απο καμια δεκαριά άλμπουμ που ήξερα. Δεν ήξερα όμως πολλά γι αυτους ακόμα κι αν ο λόγος που τους γούσταρα ήταν η σύνθεση της ορχήστρας που συνδύαζε το Wurlitzer και τον ιδανικό ήχο Les Paul να συνοδεύουν μελωδιάρες ποπ και ταυτόχρονα να προσδιορίζονται ως Southern rock μπαντα. Δεν υπήρχε στα 80'ς τρόπος να μάθεις εκτός απο κάποιο περιοδικό ειδικό. Και σ΄αυτά δεν υπήρχαν. Ακόμα και σήμερα μου πήρε κανα δίωρο να βρω σοβαρό υλικό απο live στο Youtube. Αναρωτήθηκα για τον απίστευτο ήχο του. Καμία αναφορά. Ούτε Guitar player, ούτε Guitar World, πουθενά δεν τον έχουν αναφέρει ποτέ, παρα μονο για τον θάνατο του εδώ https://www.vintageguitar.com/40877/barry-bailey/. Μοναδικός ο ήχος του στις ηχογραφήσεις. Έπαιζε πάντα μια Les Paul Deluxe '69 και απο τα βιντεο που βρήκα της εποχής, με δύο Marshall Plexi. Δεν θα έλεγα πως είναι o χαρακτηριστικός ήχος του ενισχυτή και δεν ξέρω πως τον έβγαζε αλλά ήταν σήμα κατατεθέν αν ακούσετε ηχογράφηση 1979. Και τον είχε σε όλους τους δίσκους που έπαιξε. Αλλά και στα live. Αλάνθαστος! Αποσύρθηκε απο τη μπάντα όταν διαγνώστηκε με καρκίνο του πνεύμονα η γυναίκα του, που πέθανε τον ίδιο χρόνο. Σαν να μην έφτανε αυτό, αυτός έπαθε σκλήρυνση κατα πλάκας απο την οποία και πέθανε το 2022 στα 73. Η μόνη αναγνώριση που είχε ήταν απο τους ανταγωνιστές του. Allman Bros, 38 Special, Lynyrd Skynyrd, κ.α.
  4. Τι λες τώρα... Kontakt το μπουζούκι αυτό; Δεν χρειάζεσαι μπουζουξή για τα δικά μου αυτιά. Άψογα παιγμένο! Όσο για το εφέ στη φωνή μάλλον θα νύσταξες και βιάστηκες να το τελειώσεις. Ήθελε πολύ περισσότερο.
  5. Δεν σταματάς να με εκπλήσεις ρε Απόστολε! Μα τι ωραία άποψη ενος ζεϊμπέκικου. Συγχαρητήρια και στο μπουζούκι. Ο @gkourmoul1 να υποθέσω; Σχόλιο τεχνικό: Ωραίο το βάθος στο μπουζούκι αλλά συγκριτικά η φωνή είναι στενή και στεγνή. Γιατί; Θα έπρεπε να είναι σε κοινό χώρο. Είτε στεγνά είτε με βάθος. Συγχαρητήρια!
  6. Αυτό που δεν προσέξαμε όλοι όμως είναι τον ντράμερ. Ο τύπος είναι αυτός δίπλα της που παίζει με τα δάχτυλα το Roland HPD Handsonic! Μπάντα βαρβάτη.
  7. Μα αυτό λέω. Το μπάσο αν και βιρτουοζικο, δεν υπηρετεί το τραγούδι και φαίνεται πως ο άνθρωπος βγάζει το άχτι του, ενω δεν είναι κανείς απο την ορχήστρα αρμόδιος ή έχει τα κότσια ως μουσικός να τον ελέγξει. Αυτό το φαινόμενο έχει παρατηρηθεί σε όλο το φάσμα του λαικοποπ απο τα 80'ς όπου αρχισαν να μπαίνουν ντραμς και καλοί μουσικοί έπαιζαν ρυθμούς funk στα τσιφτετέλια (όπως και στο βίντεο) και μπασάρες γενικότερα, ενω κιθαρίστες ξεταύλωναν με σόλο βανχελινικά σε χασάπικα. Ποιος να τους οδηγήσει; Ο παραγωγός; Απο τη μια μπορεί να γούσταρε κι αυτός ή απλά δεν είχε την μουσική ικανότητα να κρίνει την ενορχήστρωση. Προσωπικά πιστεύω πως ακούστηκαν και ωραία πράγματα εκεί που δεν τα περίμενες, όπως και στο βίντεο. Το άνοιξες να δεις τον μώλο να κουνιέται και σε παρέσυρε το μπάσο. Άσχετο αλλά ενδιαφέρον.
  8. Όντως. Αλλά εγω δεν μιλούσα για μπασάρα.
  9. Το πρώτο σχόλιο κάτω απο το βίντεο για την γνωστή (σας) τραγουδίστρια ήταν: Ρε σεις, τι ιδίωμα είναι αυτό; Τι υποκουλτούρα; Είναι ο συνδυασμός του σκυλάδικου της εθνικής, των 80'ς με αμυδρά ίχνη παραδοσιακής. Τάρταρα λέμε. Κι ο κόσμος ...εκεί.
  10. Είναι αυτό που λέμε "παίζει για το τραγούδι".
  11. Γνωστός που γουστάρει, ανέβασε αυτο το βίντεο στο φεϊς το μπουκ. Δύο πράγματα είναι αξιοπρόσεκτα... Το δεύτερο είναι το μπάσο. Τι παίζει ρε το παιδί... Είναι σε ύπνωση και παίζει με τη Mahavishnu Orchestra. Εκτός κι αν τον εμπνέει ο κ%λος της κυρίας κι απογειώθηκε.
  12. Άκυρα όλα αυτά τα αρνητικά που του προσάψατε, ζηλιάρικα. Το κοινό δεν είναι σε ρεστωράν και δεν τρώει αλλά πίνει το milk shake του. Cafe επι το ελληνικότερον. Πως πάμε οι Αθηναίοι στο Piu Verde στου Παπάγου τα καλοκαίρια για δροσιά και φρεντοτσίνο... Και η περιβολή του μουσικού ανάλογη και με πεντακάθαρα πόδια ο άνθρωπος, δεν ξερω τι κοιτούσες εσυ ΣΦ. Δεν κάνω τον δικηγόρο του και ούτε ποτέ με πείραξε όταν έπαιζα στο ρεστωραν του Hilton με τα σατομπριαν στο πιάτο. Άλλο ήθελα να δείξω όπως είπα παραπάνω.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου