Προς το περιεχόμενο

Recording drums with 1 to 3 microphones


nikodemos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

μινιμαλιστικές προσεγγίσεις στην ηχογράφηση τυμπάνων...παραδείγματα με 1 , 2 ή 3 το πολύ μικρόφωνα και διάφορες προσεγγίσεις σε ότι αφορά την τοποθέτηση...μπορεί να είναι θέμα άποψης ή και πολύ απλά λύση ανάγκης...τα συγκεκριμένα clips είναι αποσπάσματα από το "Complete Drum Recording" Tutorial video

 

 

please use the HD option  :)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πολύ ενδιαφέρον!  :)

 

Και, ωραίες ηχογραφήσεις, φαντάζομαι παίζει και ο χώρος μεγάλο ρόλο.

 

:) ....ναι φυσικά σε ένα ακουστικό όργανο όπως είναι τα τύμπανα και ειδικά σε πιο μινιμαλιστικές προσεγγίσεις σε ότι αφορά την χρήση των μικροφώνων ο χώρος παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Παρ'όλα αυτά ή καλύτερα ακριβώς για αυτόν τον λόγο επέλεξα τα συγκεκριμένα παραδείγματα να τα ηχογραφήσω στο μικρότερο drumbooth του The Sonic Ark Studio (www.thesonicark.com) και όχι στο live room που θα ήταν και η λογική επιλογή για τα συγκεκριμένα setups.... o λόγος είναι ότι ήθελα να είναι όσο το δυνατόν πιο ευκρινείς οι διαφορές ανάμεσα στα διάφορα setups και επιλογές μικροφώνων χωρίς το πρόσθετο και flattering "χρωματισμό" ενός ζωντανού χώρου....βέβαια και το συγκεκριμένο drumbooth παρά το γεγονός ότι είναι ένας σαφέστατα πιο μικρός και dry χώρος , εν τούτοις έχει άριστα χαρακτηριστικά και ένα συγκεκριμένο "ζεστό" sonic footprint.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως τα συγκεκριμένα setups θα κολακέυονταν πολύπερισσότερο ηχητικά από έναν πιο ζωντανό χώρο είτε αυτός είναι ένα προσεγμένο Live room είτε και απλά μια αποθήκη, ένα μέτριων διαστάσεων Loft κλπ κλπ 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραιο βιντεο!

 

Νομιζα παλαιοτερα, μην εχωντας ιδιαιτερες γνωσεις επι του θεματος, οτι ειναι σχεδον αδυνατο να γραψεις drumkit με ενα μικροφωνο. Μεχρι που δοκιμασαμε καθαρα απο περιεργεια να γραψουμε με ενα φιλο και με εξεπληξε ιδιαιτερα το αποτελεσμα που πετυχαμε, ηταν πολυ καλυτερο απο οτι περιμενα, δεδομενου του εξοπλισμου μας και κυριως της ασχετιλας μας ;D

 

Eιχα ανοιξει και ενα θεμα εδω και εκανα ενα μικρο ψαξιμο πανω στο θεμα. Νομιζω πλεον οτι μου αρεσουν πολυ περισσοτερο τετοιες λιτες προσεγγισεις οταν εχουν γινει σωστα (σαν το βιντεο καλη ωρα) παρα κλασσικες προσεγγισεις με πολλα μικροφωνα.

 

Μου φαινεται ισως πιο φυσικος ο ηχος, με την εννοια του οτι μου μοιαζει πιο πολυ σαν να ειμαι ο ιδιος στο χωρο και ακουω το κιτ απο ενα σημειο...δε ξερω αν βγαζει καποιο νοημα/λογικη αυτο :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

 

Μου φαινεται ισως πιο φυσικος ο ηχος, με την εννοια του οτι μου μοιαζει πιο πολυ σαν να ειμαι ο ιδιος στο χωρο και ακουω το κιτ απο ενα σημειο...δε ξερω αν βγαζει καποιο νοημα/λογικη αυτο :p

 

...φυσικά και βγάζει νόημα ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως όχι μόνο ο διαμελισμός των τυμπάνων σε επιμέρους διακριτά elements είναι από μόνο του κάτι αφύσικο καθώς αναιρεί την διαδραστικότητα που υπάρχει (συνήχηση, συντονισμός) ανάμεσα τους όσο και με τον χώρο στον οποίο βρίσκοντε ....αλλά επίσης τις περισσότερες φορές οδηγεί σε μια μη ρεαλιστική στερεο απεικόνιση στον χώρο...

 

χαίρομαι που βρίσκετε το βίντεο ενδιαφέρον :)

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα εκτιμώ αυτά που γράφεις και τα διαβάζω ,άσχετα αν δεν απαντώ μια και οι γνώσεις μου σε σχέση με τις δικές σου είναι μηδαμινές επάνω στα θέματα που θέτεις.

Σαν ερασιτέχνης που είμαι βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον το τελευταίο αυτό σχόλιό σου περί διαμελισμού των τυμπάνων .

Σ' αυτό φυσικά έχετε βάλει το χεράκι σας ,φυσικά και με τη προτροπή των ντράμερ στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Θεωρώ και αν κάνω λάθος διόρθωσέ με ,πως η ''εκ των υστέρων'' επέμβαση στον ήχο,ακόμα και αυτής της μορφής -με το διαμελισμό σε χωριστά κανάλια των τυμπάνων μαλθακεύει ,ή ακόμα και ευνουχίζει το παίχτη.

Αν σε ένα λάιβ πχ περιμένει ο ντράμερ,ο τραγουδιστής, ο κιθαρίστας κλπ ,τον ηχολήπτη να σπρώξει για να ακουστεί η διαφορά στο χτύπημα ,χαθήκαμε ;D

Μιλάω βέβαια ως θιασώτης του λίγα και καλά και πάντα με την άγνοια του ερασιτέχνη,αλλά χαίρομαι που ακούω αυτή τη προσέγγιση ,από έναν επαγγελματία.

 

Πρόσφατα είχα τη τύχη να δω ζωντανά έναν πραγματικά αξιόλογο ντράμερ και πραγματικά άκουσα με τα αυτιά μου τη διαφορά του να τονίζει ο άνθρωπος το χτύπημα σε κάθε διαφορετικό κομμάτι των τυμπάνων ξεχωριστά ,χωρίς την ανάγκη εξωτερικών παρεμβάσεων .

 

Κάνεις καλή δουλειά συνέχισε ,πάντα υπάρχουν πράγματα να μαθαίνουμε  ;)

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πάντα εκτιμώ αυτά που γράφεις και τα διαβάζω ,άσχετα αν δεν απαντώ μια και οι γνώσεις μου σε σχέση με τις δικές σου είναι μηδαμινές επάνω στα θέματα που θέτεις.

Σαν ερασιτέχνης που είμαι βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον το τελευταίο αυτό σχόλιό σου περί διαμελισμού των τυμπάνων .

Σ' αυτό φυσικά έχετε βάλει το χεράκι σας ,φυσικά και με τη προτροπή των ντράμερ στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Θεωρώ και αν κάνω λάθος διόρθωσέ με ,πως η ''εκ των υστέρων'' επέμβαση στον ήχο,ακόμα και αυτής της μορφής -με το διαμελισμό σε χωριστά κανάλια των τυμπάνων μαλθακεύει ,ή ακόμα και ευνουχίζει το παίχτη.

Αν σε ένα λάιβ πχ περιμένει ο ντράμερ,ο τραγουδιστής, ο κιθαρίστας κλπ ,τον ηχολήπτη να σπρώξει για να ακουστεί η διαφορά στο χτύπημα ,χαθήκαμε ;D

Μιλάω βέβαια ως θιασώτης του λίγα και καλά και πάντα με την άγνοια του ερασιτέχνη,αλλά χαίρομαι που ακούω αυτή τη προσέγγιση ,από έναν επαγγελματία.

 

Πρόσφατα είχα τη τύχη να δω ζωντανά έναν πραγματικά αξιόλογο ντράμερ και πραγματικά άκουσα με τα αυτιά μου τη διαφορά του να τονίζει ο άνθρωπος το χτύπημα σε κάθε διαφορετικό κομμάτι των τυμπάνων ξεχωριστά ,χωρίς την ανάγκη εξωτερικών παρεμβάσεων .

 

Κάνεις καλή δουλειά συνέχισε ,πάντα υπάρχουν πράγματα να μαθαίνουμε  ;)

 

it depends on the perspective and the approach mate.....not the number of tracks or microphones  :)

 

Η λογική και η αισθητική προσέγγιση στην καταγραφή ενός drum kit δεν έχει σχέση με τα εργαλεία αλλά με αυτή την ίδια την αισθητική προσέγγιση....τα εργαλεία όμως είναι απλά εργαλεία δεν αποφασίζουν ούτε έχουν άποψη από μόνα τους....ο διαμελισμός και η κακοποίηση στα οποία αναφέρθηκα παραπάνω έχουν να κάνουν με την λανθασμένη ανθρώπινη προσέγγιση ακόμη και την άγνοια περί βασικών πραγμάτων....δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα στην τεχνολογία και στα εργαλεία.....ας μην ξεχνάμε πως ένας από τους πρωτοπόρους στις multimicing τεχνικές στα τύμπανα ήταν ο Κ.Scott και μάλιστα στην πρώτη του δουλειά ως head engineer η οποία για καλή ή κακή του τύχη ήταν οι Beatles στα ντουζένια τους....μέτριοι και απαθείς ηχολήπτες και αμουσοι τυμπανιστές και λοιποί εμπλεκόμενοι...αυτή είναι η απάντηση στην παρατήρηση σου.....recording techniques are choosen not enforced :)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να συμπληρώσω λίγο πιο απλά, ο "διαμελισμός" όπως αναφέρθηκε είναι μια φυσιολογική διαδικασία της ηχογράφησης εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πρόβλημα υπάρχει μόνο αν ο χειριστής δεν είναι up to task που λένε και οι ..ξένοι για να ξέρει πως να παρουσιάσει έναν ολοκληρωμένο ήχο τυμπάνων, κατάλληλο για το εκάστοτε τραγούδι και αναλόγως τις ικανότητες του ντράμερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Minimal miking FTW!

 

Άκρως ενδιαφέρον βίντεο. Πέρα από λύση ανάγκης είναι νομίζω και προτιμότερο όταν τα τύμπανα συνυπάρχουν με ακουστικά όργανα, όπου το ''blending'' είναι η μισή αρχοντιά. Πολύ σωστά και τα παρακάτω, ευχαριστούμε.

 

...φυσικά και βγάζει νόημα ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως όχι μόνο ο διαμελισμός των τυμπάνων σε επιμέρους διακριτά elements είναι από μόνο του κάτι αφύσικο καθώς αναιρεί την διαδραστικότητα που υπάρχει (συνήχηση, συντονισμός) ανάμεσα τους όσο και με τον χώρο στον οποίο βρίσκοντε ....αλλά επίσης τις περισσότερες φορές οδηγεί σε μια μη ρεαλιστική στερεο απεικόνιση στον χώρο...

‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’

 

-Elvin Jones

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου