Προς το περιεχόμενο

Κώστας Εγγλέζος

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    46
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Style
    Classical
    Fusion
    Jazz
  • Gear List
    Yamaha U3, Kawai ES-110, Nord Electro 2
  • Day job
    Καθ. Μουσικής
  • Website
  • Τόπος
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

451 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Κώστας Εγγλέζος

1

Φήμη

  1. Τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα από τις αρχαιρεσίες του Συλλόγου μας (κεντρικής κάλπης μαζί με των 10 παραρτημάτων), που πραγματοποιήθηκαν στις 15, 16, 17, 18, 19 & 20 Νοέμβρη 2023, είναι: ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΥΝΟΛΟ ΨΗΦΙΣΑΝ 1230 ΕΓΚΥΡΑ 1200 ΑΚΥΡΑ 21 ΛΕΥΚΑ 9 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 1087 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 95 Α – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18 ΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΟΛΟ ΨΗΦΙΣΑΝ 1230 ΕΓΚΥΡΑ 1200 ΑΚΥΡΑ 21 ΛΕΥΚΑ 9 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 1087 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 95 Α – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18 ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ ΑΚΡΟΑΜΑΤΟΣ (Π.Ο.Θ.Α) ΣΥΝΟΛΟ ΨΗΦΙΣΑΝ 1143 ΕΓΚΥΡΑ 1114 ΑΚΥΡΑ 18 ΛΕΥΚΑ 11 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 990 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 102 Α – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 22 ΓΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ (Ε.Κ.Α.) (Μόνο από τα κεντρικά) ΑΠΟ ΨΗΦΙΣΑΝ 642 ΕΓΚΥΡΑ 625 ΑΚΥΡΑ 15 ΛΕΥΚΑ 2 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 543 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ 64 Α – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18 Η καταμέτρηση των σταυρών προτίμησης δεν έχει ολοκληρωθεί λόγω της μεγάλης συμμετοχής στις αρχαιρεσίες. Σύντομα θα σταλεί νέα ανακοίνωση. Η Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή https://pmu.gr/?p=9394
  2. https://www.thetoc.gr/diethni/article/propaganda-toso-palia-oso-o-polemos/?amp=true https://www.tovima.gr/2008/11/24/archive/i-skinothesia-toy-polemoy/amp/ https://www.kathimerini.gr/opinion/702443/kormoranos-kai-kavoyras/amp/ BBC - Rizospastis 0 - 1 Δεν ξανασχολούμαι με το θέμα. Καλησπέρα σας!
  3. Βασικά ο χρυσός κανόνας είναι "άκου τα πάντα και μην πιστεύεις τίποτα μέχρι να επαληθευτεί" διότι γίνεται της προπαγάνδας το κάγκελο κι από τις δυο πλευρές. Και είναι λογικό (εξηγώντας το πάντα, όχι δικαιολογώντας το... Ο Μακγκρέγκορ δεν ξέρω αν τα παίρνει από τον Πούτιν ή από κάποιον άλλο, ξέρω ότι έχει υπηρετήσει τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό με τα μπούνια ως ιθύνων νους στους πολέμους της Σερβίας και του Ιράκ και το να ακούς ένα τέτοιο τύπο να αποδίδει τον πόλεμο στην στρατιωτική περικύκλωση της Ρωσίας από το ΝΑΤΟ είναι ζήτημα -αν μη τι άλλο- αξιοσημείωτο. Εμένα περισσότερο απ' όλα με χαλάει ο όψιμος ανθρωπισμός, φιλειρηνισμός, κλπ, ανθρώπων που ουδέποτε είπαν κουβέντα για τα χαΐρια των δυτικών "δημοκρατιών" στο πρόσφατο και απώτερο παρελθόν των πολέμων και του ολέθρου που εξαπέλυσαν. Επίσης, η υποκρισία και η μονομέρεια όσων ξεχνούν τα ψέματα που ξεκινούν από τον κορμοράνο του Κουβέιτ του BBC και φτάνουν μέχρι την πτώση της κυλιόμενης σκάλας στη Ρώμη του ΣΚΑΙ και ασχολούνται μόνο με τα ψέματα του Πούτιν. Επιπλέον, με θλίβει η σπουδή εκείνων που μιλάνε για Ρώσους "ολιγάρχες" από τη μία, ενώ από την άλλη οι αντίστοιχοι καπιταλιστές ονομάζονται "επενδυτές με όραμα". Θα μπορούσα να πω πολλά... αλλά βαριέμαι πια να γράφω στο ίντερνετ. Δεν είμαι ούτε με τον Πούτιν, ούτε με το Ζελένσκι, ούτε με τους άλλους όσους εμπλέκονται. Είμαι και με τους δύο λαούς που υποφέρουν, φυσικά ο ουκρανικός περισσότερο, αλλά και ο ρωσικός επίσης. Πρέπει και οι δύο να πετάξουν από πάνω τους και τους "ολιγάρχες" και τους "επενδυτές με όραμα" για να ζήσουν καλά. Θέλω η χώρα μου να μείνει μακριά από αυτό το παιχνίδι που παίζεται για τις αγορές, τις πρώτες ύλες, τους δρόμους μεταφοράς ενέργειας.
  4. Η ανάλυση που βασίζεται στις ψυχολογικές-ψυχιατρικές προσεγγίσεις στην προσωπικότητα των ηγετών παραβλέπει τους οξείς διεθνείς ανταγωνισμούς για σφαίρες επιρροής, για την παραγωγή και μεταφορά ενεργειακών πόρων, κλπ. Σ’ αυτόν τον πόλεμο η επίθεση έγινε από τη Ρωσία, οπότε σ’ αυτήν ανήκει το πρώτο μεγάλο κρίμα, αλλά τα τελευταία 20-25 χρόνια οι ευρωατλαντικές δυνάμεις έχουν περικυκλώσει οικονομικά, πολιτικά και κυρίως στρατιωτικά τη Ρωσία. Έχουμε την είσοδο 7-8 χωρών της ανατολικής Ευρώπης στο ΝΑΤΟ, δημιουργία βάσεων και μεταφορά υλικού και δυναμικού στην περιοχή, εγκατάσταση πυραυλικών συστημάτων, αεροναυτικές ασκήσεις στη Βαλτική, νατοϊκές επεμβάσεις και πολυεθνικές στρατιωτικές δυνάμεις κατοχής σε Κόσσοβο, Αφγανιστάν, Ιράκ, Συρία. Το κερασάκι ήταν το πραξικόπημα του 2014 στην Ουκρανία από ισχυρές ναζιστικές οργανώσεις το οποίο στήριξαν -αν όχι οργάνωσαν- οι δυτικοί για να αποσπάσουν την χώρα από την επιρροή της Ρωσίας και η εθνική καταπίεση πληθυσμών μη ουκρανικής καταγωγής που ακολούθησε, δολοφονίες, κλπ. Καταστάσεις που αποτελούν τώρα το πρόσχημα από μέρους της Ρωσίας για την απαράδεκτη πολεμική επίθεση. Άρα εδώ η αντιπαράθεση έχει ευρύτερο χαρακτήρα, ανάμεσα σε δυο ιμπεριαλιστικά κέντρα, ΝΑΤΟ και Ρωσία, για τις σφαίρες επιρροής και το παιχνίδι σήμερα παίζεται στην Ουκρανία. Και φυσικά την πληρώνει ο ουκρανικός λαός με αίμα και μια κατεστραμμένη πατρίδα, ο ρωσικός λαός με καταπίεση και φτώχια και οι λαοί της Ευρώπης με την ακρίβεια και με την απειλή του πολέμου. Επίσης, δε μπορώ να μη σχολιάσω την υποκρισία των δυτικών κυβερνήσεων που τώρα το παίζουν περιστέρια της ειρήνης και υπερασπιστές του διεθνούς δικαίου, ενώ έχουν βάψει με αίμα τα χέρια τους σε Παλαιστίνη, Κύπρο, Σερβία, Αφγανιστάν, Ιράκ, Συρία, Σομαλία, Υεμένη. Και κοντά σ’ αυτό, τα fake news, την προπαγάνδα και την πλύση εγκεφάλου που γίνεται από τα δυτικά μέσα ενημέρωσης. Πόσες φορές έχουν πιαστεί να διαδίδουν ψέματα, έχω χάσει το μέτρημα... Το χειρότερο για μας είναι ότι η κυβέρνηση μας έχει μπλέξει στο κουβάρι για τα καλά με βάσεις σε Αλεξανδρούπολη και Στεφανοβίκειο και αποστολή πολεμικού υλικού και οι συνέπειες είναι απρόβλεπτες.
  5. Η σειρά electro, εξαιρουμένου του electro 5 είναι monotimbral. Το μόνο split που μπορεί να γίνει είναι για upper/lower organ manual, όπως αναφέρθηκε. Αν θέλεις "ντε και καλά" να το κάνεις, ο μόνος τρόπος είναι να φτίαξεις ένα νέο sample χρησιμοποίωντας το nord sample editor και να κάνεις mapping στο κλαβιέ σου χωρίζοντάς το στο σημείο που θες. Βεβαίως, θα φας αρκετή sample memory και η ποιότητα των πιάνων δε θα είναι η ίδια με του piano section.
  6. Το θέμα θα μπορούσε να ανοίξει και στα keyboards ή στις κιθάρες. Πρόκειται για ένα (και μοναδικό) ηχείο τριών δρόμων, που υπόσχεται την αίσθηση της στερεοφωνίας και μάλιστα ακόμα καλύτερα από το γνωστό stereo τρόπο, καθότι δεν απαιτεί να βρίσκεσαι στο sweet spot. Όλο αυτό έρχεται σε ένα πακέτο μικρών διαστάσεων και 18 κιλών, ιδανικό για τον live μουσικό. Οι κριτικές από τους χρήστες στο sweetwater είναι διθυραμβικές: http://www.sweetwater.com/store/detail/Spacestation3/reviews Αλλά το ίδιο και το review του keyboardmag: http://www.keyboardmag.com/combo-amps/1210/we-couldnt-believe-how-much-stage-filling-stereo-sound-this-tiny-combo-amp-puts-out/52338 Το εφέ δημιουργείται από ένα μεγάφωνο στο πλάι της καμπίνας. Όποιος έχει γνώσεις ακουστικής, ίσως μπορέσει να το καταλάβει/εξηγήσει και στους άλλους καλύτερα από μένα. Εγώ σας αφήνω στα χέρια του ειδικού: https://www.youtube.com/watch?v=orMVe_TQ1SA http://www.centerpointstereo.com/about.php
  7. Η βασική ιδέα του Hannon είναι η εκγύμναση των δαχτύλων. Απ' αυτή την άποψη τρεις "κανόνες" είναι απαραίτητοι: 1. Χαμηλοί καρποί, για να απομονώνονται τα δάχτυλα από το υπόλοιπο χέρι. 2. Παίξιμο forte, αλλά όχι απαραίτητα πολύ γρήγορα, για μεγαλύτερη ένταση της άσκησης των μυών. 3. Κοιτάμε πάντα μέσα στο βιβλίο, όχι τα χέρια, για να μαθαίνουμε τα ανοίγματα των θέσεων και τη "γεωγραφία" του κλαβιέ. Φυσικά το hannon σε ελαφρύ πλήκτρο δεν έχει να προσφέρει και πολλά. Θέλει ακουστικό πιάνο ή τουλάχιστον βαρυκεντρισμένο κλαβιέ. Η τεχνική του πιάνου απαιτεί να καθόμαστε σε σταθερό σκαμπό με το κέντρο βάρους εμπρός (στα πόδια), ώστε να έχουμε καλή στήριξη όταν το αριστερό χέρι ανεβαίνει ψηλά ή το δεξί κατεβαίνει χαμηλά, με τον αγκώνα να περνάει μπροστά από τον κορμό μας. Προσωπικά, το ίδιο εφαρμόζω, οποιοδήποτε είδος πλήκτρου κι αν έχω μπροστά μου και σε οποιοδήποτε ύψος. Ελπίζω να βοήθησα. :)
  8. ‘ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ’ Σαπφούς 10, Αθήνα - Τηλ. : 210.3213694, 210.3215246 Φαξ : 210.3240827, e-mail [email protected] 3 Δεκέμβρη 2013 ANAKOIΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ Συναδέφισσες, συνάδελφοι, Καλούμε σε συγκέντρωση – συναυλία διαμαρτυρίας που οργανώνει η Πανελλήνια Ένωση Γονέων των μαθητών των Μουσικών σχολείων, την Πέμπτη 5 Δεκέμβρη ώρα 11 π.μ. έξω από το Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι (στάση Νερατζιώτισα). Η ασφυκτική κατάσταση που βιώνει η δημόσια εκπαίδευση είναι για τα Μουσικά σχολεία σε οριακά σημεία και αμφισβητείται ακόμα και η ύπαρξή τους. Σε μία χώρα που η μουσική εκπαίδευση είναι αποκλειστικά ιδιωτική και απαιτεί από τους γονείς να δώσουν χιλιάδες ευρώ για την κάλυψη των σπουδών των παιδιών τους, χτυπιώνται τα ελάχιστα Μουσικά σχολεία που παρέχουν Δημόσια και δωρεάν μουσική εκπαίδευση. Σήμερα τα Μουσικά σχολεία έχουν τεράστια κενά στα προγράμματα των μουσικών μαθημάτων, υποχρηματοδοτούνται σε βαθμό που να μην μπορούν να καλύψουν τις λειτουργικές τους ανάγκες και κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς μεταφορά από και προς τα σχολεία, που αν αυτό συμβεί, στην πράξη σημαίνει ότι δεν θα μπορούν να έχουν μαθητές. Το ζήτημα της Δημόσιας και δωρεάν Μουσικής εκπαίδευσης, καθώς και της αναβάθμισης της αισθητικής αγωγής στη βασική εκπαίδευση μόνο εμείς οι μουσικοί, μαζί με τους μαθητές και τους γονείς τους μπορούμε να το βάλουμε. Το μέτωπο μουσικών, μαθητών και γονιών αποτελεί το δικό μας όπλο που είναι ικανό να επιβάλλει τα δικαιώματά μας. Μπορεί να ανοίξει δρόμο ακόμα και στις δύσκολες εποχές που ζούμε για τις διεκδικήσεις μας. Οι δεσμοί που έχουμε μέσα από κοινούς αγώνες με τους μαθητές των Μουσικών σχολείων και τους γονείς τους είναι σημαντικοί, γι’ αυτό την Πέμπτη 5 Δεκέμβρη πρέπει όλοι να είμαστε στις 11 π.μ. έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Για το Δ.Σ. Ο Πρόεδρος Βασίλης Παρασκευόπουλος Ο Γραμματέας Νίκος Στρατηγός
  9. Το χόρδισμα του πιάνου δεν είναι απλή υπόθεση, όπως στα περισσότερα όργανα. Απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις, ειδικά εργαλεία κι εμπειρία. Οι χορδές του πιάνου είναι πολύ τεντωμένες, οι δυνάμεις που ασκούνται είναι πολύ ισχυρές, γι' αυτό και η γέφυρα είναι τόσο μεγάλη σε πάχος και βαριά. Οι κινήσεις που κάνει ο τεχνικός γυρνώντας τα κλειδιά δεν είναι πάντα δεξιόστροφες, δεν είναι "κούρδισμα" όπως λέγεται. Συνεπώς, είναι πιθανό κατά τη διαδικασία, για διάφορους λόγους κυρίως κατασκευαστικούς, ποιότητας υλικών, κλπ, ιδίως αν ο χορδιστής δεν είναι έμπειρος, να σπάσουν χορδές ή και κλειδιά. Έχω ακούσει άπειρες περιπτώσεις χασάπηδων που έχουν προκαλέσει σημαντικές ζημιές σε πιάνα. Βεβαίως, πολλές απ' τις ζημιές διορθώνονται, αλλά όχι όλες. Ένα πιάνο μπορεί να γίνει ξύλα και βίδες κι ύστερα να ξαναγίνει πιάνο, αλλά, κατά πάσα πιθανότητα, δε θα 'ναι πια "το ίδιο" πιάνο... Τέλος, αν κάποιος (μη εξειδικευμένος) επιχειρήσει να χορδίσει το πιάνο του, ακόμα κι αν αποφύγει τις ζημιές, θα κάνει κακή δουλειά. Στα 2/3 της έκτασης του πιάνου οι ήχοι παράγονται από περισσότερες από μία χορδές σε κάθε φθόγγο, χορδισμένες στην ίδια συχνότητα. Το διακρότημα ανάμεσα στις ίδιες συχνότητες είναι κάτι που δεν μπορεί να ξεχωρίσει εύκολα ακόμα κι ένα καλό μουσικό αυτί και στο τέλος η ποιότητα του ήχου θα είναι απογοητευτική. Ο δικός μου χορδιστής παίρνει 70 ευρώ. Η δουλειά που κάνει, όμως, είναι άριστη. Φαντάζομαι ότι μπορεί να υπάρχει και φθηνότερος (έχω ακούσει και για 50-60άρια). Όποιος θέλει, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου με πμ για λεπτομέρειες.
  10. Κι εδώ η ιστοσελίδα που αφορά την εφαρμογή. http://www.arlomedia.com/apps/setlistmaker/main/home.html
  11. Τη δοκίμασα και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Απλά επειδή δε νομίζω να είναι και πάρα πολύ γνωστή, είπα να κάνω ένα post. Καταχωρείς τα τραγούδια σου με πάρα πολλές λεπτομέρειες (συνθέτη, τραγουδιστή, tempo, τονικότητα, παρτιτούρες και στίχους σε pdf, ηχογραφήσεις ή τραγούδια από το itunes σε mp3 και άλλα αρχεία και πολλά ακόμα) και όλα αυτά τα έχεις μέσα στην εφαρμογή, έτοιμα για τη μελέτη και την πρόβα. Ακόμα μπορείς να δημιουργήσεις τη λίστα για το live με πολύ εύκολο και ευέλικτο τρόπο και φυσικά να έχεις συνδεμένα τα pdf και τα mp3 σου ανά τίτλο τραγουδιού, μέσω της λειτουργίας perform. Το πρόγραμμα είναι πολύ εύκολα διαχειρίσιμο και το καταλαβαίνεις με την πρώτη. Το κάθετι, έχει πολλαπλούς τρόπους εμφάνισης και αναζήτησης για να βρεις τι σε βολεύει. Η εμφάνισή του στη λειτουργία perform είναι ευανάγνωστη και τα χρώματα ιδανικά για τη σκηνή. Έχει πολύ ωραίες hands-free λειτουργίες μέσω bluetooth και midi συσκευών. Μπορείς ακόμα να εκτυπώσεις τις λίστες μέσω ασύρματης σύνδεσης ή να τις στείλεις με email. Εγκαθίσταται και σε iphone, βεβαίως η οθόνη είναι λίγο μικρή... Υπάρχουν και στο youtube σχετικά βιντεάκια από το δημιουργό του προγράμματος. Η τιμούλα της είναι super στα 3$. Αρνητικά μέχρι στιγμής δεν έχω εντοπίσει. Στο ipad mini δουλεύει θαυμάσια και φαίνεται ωραία. Θα μπορούσε στο μέλλον να συμπεριλάβει και λειτουργίες loop και pitch/speed change στο player και τότε θα ήταν ολοκληρωμένη. Ακόμα κι έτσι, όμως, τη βλέπω να μου γίνεται συνήθεια. :)
  12. Τον περασμένο Απρίλη αγόρασα τα Κ141 από γνωστό κατάστημα των Εξαρχείων, αφού είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και είχα διαβάσει και ανάλογες κριτικές. Πραγματικά, για τη χρήση που τα ήθελα (keyboard setup, κλπ) ήταν πάρα πολύ καλά και πολύ "κοντινά" στα monitors που έχω. Πριν από δυο μέρες, χωρίς κανένα λόγο (ούτε είχαν χτυπήσει, ούτε τα είχα ζορίσει στο άνοιγμα, ούτε τίποτα) τα έπιασα στα χέρια μου και πριν προλάβω να τα φέρω στο κεφάλι μου ξεκόλησε η στέκα από το δεξί ακουστικό. Για την ακρίβεια, δεν έσπασε η ίδια η στέκα, αλλά ένα μικροσκοπικό πλαστικό εξαρτηματάκι που συγκρατεί μια βίδα μέσα από το κάλυμα που σκεπάζει το σημείο ένωσης της στέκας με το ακουστικό. Όποιος με γνωρίζει προσωπικά, ξέρει πόσο "τρελός" είμαι με τα πράγματά μου, πόσο πολύ τα προσέχω, ειδικά τα ηχητικά και το μουσικό εξοπλισμό μου. Δεν υποννοώ τίποτα για το μοντέλο των ακουστικών, θα μπορούσε να οφείλεται σε απλή αστοχία υλικού. Παίρνω, λοιπόν, τα Κ141 και πάω στο service στο Bon Studio στο Βοτανικό. Ιδού η εμπειρία μου. Αρχικά, ο διάλογος με την κυρία που βρίσκεται στην υποδοχή είναι κάπως έτσι: ΕΓΩ: Έφερα αυτά τα ακουστικά για σέρβις γιατί μου... ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δώστε μου τα στοιχεία σας, παρακαλώ. Αφού της απάντησα, πήγα να συνεχίσω. ΕΓΩ: Είναι μέσα στην εγγύηση; Ρωτάω γιατί έχουν το εξής πρόβλημα... ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Μη μου λέτε έμένα, θα τα δει ο τεχνικός και θα σας πει αν σας καλύπτει η εγγύηση. ΕΓΩ: Σας ρωτάω διότι... ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν καλύπτει τα πάντα η εγγύηση. Αν έγινε καμιά πτώση τάσης, είναι δική σας ευθύνη. ΕΓΩ: Δεν είναι τέτοια η βλάβη, απλώς... ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν μπορώ να σας πω τίποτα, θα σας πει ο τεχνικός όταν τα δει. Αφού πέρασε κανα 5λεπτο καθώς πληκτρολογούσε τα στοιχεία στον υπολογιστή της, με ξαναρωτάει. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Αγοράστηκαν εντός ενός έτους; ΕΓΩ: Μάλιστα, αλλά ήθελα να σας πώ ότι το σημείο που έχει σπάσει... ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Έχει σπάσει; Και γιατί δε μου το λέτε τόση ώρα; (!!?!?!?!?!??!) Τι να πω; Το παραβλέπω... Φωνάζει τον τεχνικό να τα δει. Αυτός αρχίζει να τα περιεργάζεται και ξεκινάει το παραμύθι... ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, έχει σπάσει αυτό το πραγματάκι από μέσα... (Σώπα...!) ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Από το βάλε βγάλε είναι (κι έκανε μια κίνηση με τα χέρια σαν βεντάλια πάνω απ' το κεφάλι του) ΕΓΩ: Η βλάβη συνέβη εντελώς απρόκλητα, τα προσέχω πολύ και δεν ανοίγω τη στέκα. ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, αλλά δεν τα βάζεις και τα βγάζεις στο κεφάλι; (!?!?!) ΕΓΩ: Ναι, αυτό δεν κάνουμε με τα ακουστικά; Αφού συνεχίστηκε κάνα δίλεπτο ο πρώτος παραλογισμός, έπιασε άλλη κουβέντα. ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τέτοια μηχανήματα δεν περνάνε σε εγγύηση. Ακουστικά, μικρόφωνα και γενικά, ό,τι έχει πηνίο. ΕΓΩ: Θέλετε να μου πείτε ότι δεν έχουν εγγύηση τα ακουστικά; ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ακουστικά, μικρόφωνα, ό,τι έχει πηνίο, δεν περνάει σε εγγύηση. Για το σπάσιμο δεν τα δέχεται η εταιρία. (Δε μου απαντούσε ευθέως) ΕΓΩ: Έχουν εγγύηση τα ακουστικά κι αν ναι, τι καλύπτει η εγγύηση; ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν καλύπτει το σπάσιμο, αν μου τα έφερνες σκισμένα στο μαξιλαράκι ή ραγισμένα (δείχνοντας το πλαστικό κάλυμα του ηχείου) θα σου τα πέρναγα. (!?!?!!!) Αυτό που έφερες είναι από κακή χρήση. ΕΓΩ: Αντιλαμβάνομαι ότι είναι στη δική σας κρίση τι θα περάσετε σε εγγύηση και τι όχι και μου κάνετε αντιπαράθεση. Ράγισμα και σκίσιμο δεν είναι από κακή χρήση, ενώ το πραγματάκι που συγκρατεί τη βίδα από μέσα κι όλας από το κάλυμα του ακουστικού οφείλεται σε κακή χρήση; Όλη αυτή η κουβέντα κράτησε κάνα 10λεπτο, ήταν ολοφάνερο ότι οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονταν να εξυπηρετήσουν, μόνο να κάνουν την αρπαχτή τους από το σέρβις ήθελαν. ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Μην ανησυχείς, δεν είναι μεγάλο το κόστος. ΕΓΩ: Δηλαδή; ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν είναι μεγάλο το κόστος. ΕΓΩ: Περίπου; ΤΕΧΝΙΚΟΣ: ... ΕΓΩ: 5 ευρώ, 10, 20, 70; ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Πρέπει να το ανοίξω, να το δω, να πάρω τηλέφωνο την εταιρία για να μου πει. Δε μου απαντούσε... Εν τέλει, μου δώσανε να υπογράψω ένα χαρτί που έλεγε ότι αν δε δεχτώ επισκευή πληρώνω 30 ευρώ (για το χαμένο χρόνο του τεχνικού που ασχολήθηκε...), ελάχιστη χρέωση για κάθε επισκευή 40 ευρώ και πολλά άλλα τέτοια όμορφα. Αναγκαστικά τα άφησα επειδή είμαι στη μέση ενός πρότζεκτ που δεν μπορεί να πάει πίσω και τα χρειάζομαι άμεσα. Όχι, δηλαδή, ότι μου απάντησαν στην ερώτηση πότε θα τα πάρω πίσω... Φιλική συμβουλή προς όλους. Bon Studio: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ! Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη όταν με πάρουν τηλέφωνο...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου