Προς το περιεχόμενο

Music room impulses!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ορισμος του RT60 που ανεφερες ειναι σωστος. Αυτο με τα 21dB ειναι θεμιτο αλλα οχι απαρετιτο... Η πτυχιακη μου ηταν πανω στον χρονο αντιχησης και οσο εκανα μετρησεις για RT60 σχεδον ποτε δεν μου δοθικε αυτο το δυναμικο ευρος των 21dB πανω απο τη σταθμη θορυβου. Αυτο συνεβαινε για 2 λογους:

 

1) διοτι το 12εδρο δεν εχει και τοσο μεγαλη ισχυη ωστε να παραγει ενταση γυρω στα 120dB (δεδομενου οτι οι ησυχοι χωροι εχουν θορυβο βαθους 40dB περιπου

 

DreamPanos σε πειράζει να το αναλύσεις αυτό λίγο παραπάνω;  :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

οσον αφορα το 1, ακομα και να εφταναν τετοιες εντασεις τα 12εδρα πιστεψε με κανεις δεν θα τα εφτανε τοσο ψηλα μιας που τα 120 ειναι το οριο του πονου.. με αλλα λογια κανεις μια μετρηση σε ενα χωρο και μεχρι να τελειωσεις εισαι κουφος. :P

 

 

 

Χμμ....

 

ναι.. γενικά έτσι λένε... αλλά! Δεν είναι απολύτως σωστό. Αυτό που λείπει στο "όριο" είναι

"για πόσο χρόνο;". Δηλαδή.... ΟΚ.. ακούς 120 ντι μπι... Για 0.5 sec δεν θα μπονέσεις. Εάν

θες να το δεις στέκου δίπλα από ένα ηχείο σε μια συναυλία (τώρα πλέον λίγο δύσκολο μιας

και το line array έχει γίνει σαν την ασπιρίνη... παντού και για τα πάντα.. σαν το 11880 :p ).

Δεν θα πονέσεις. Απλά ένα temporary shift θα πάθεις στο ώτο σου.

 

Όσο για τον ορισμό του αρ τι sixty, ναι, πάνω κάτω αυτός είναι. Αλλά... θα σας βοηθούσε

πάρα πολύ εάν το πιάσετε εν τη γεννέση του. Δηλαδή, δείτε από που ξεκινάει η "μαθηματική

γέννησή" του. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OurDarkness... δεν με πειραζει καολου :P

 

Μερικοι ορισμοι:

 

1) RT60 ειναι ο χρονος ο οποιος απαιτειτε για να μειωθει η σταθμη ενος ηχου κατα 60dB μετα απο την διακοπη της πηγης (κατα Sabine)

2) Background noise η θορυβος βαθους ονομαζεται ο το επιπεδο της σταθμης πιεσης που υπαρχει στον χωρο χωρις την λειτουργια της πηγης

 

3) Το 12εδρο ηχειο ειναι μια διαταξη ηχειων (τυπου line array) τα οποια σχηματιζουν ενα σχημα με 12 εδρες. Για πιο λογο τωρα χρειαζομαστε το 12εδρο?

 

Τα ηχητικα κυμματα που υπαρχουν ποικιλουν. Δλδ, υπαρχουν κατ'αρχην τα εγκαρσια (αυτα που διαδιδονται σε χορδες ας πουμε http://en.wikipedia.org/wiki/Transverse_wave) και τα διαμηκη (ας πουμε σε ραβδους η μεμβρανες η αερα http://en.wikipedia.org/wiki/Longitudinal_wave).

 

Πιο ειδικα, τα ηχητικα κυμματα δδιαφερουν αναλογα με την πηγη που τα δημιουργει. Πχ μια επιπεδη επιφανεια απειρου μηκους προκαλει επιπεδα κυματα οπου η ενταση τους παραμενη σταθερη κατα τη διαδωση σε αντιθεση με μια σημειακη πηγη η οποια δημιουργει σφαιρικα κυμματα των οποιων η ενεργεια μειωνεται με ρυθμο που ισοδυναμει με το αντιστροφο του τετραγωνου της αποστασης.

 

πχ, εαν η πιεση απο μια σημειακη πηγη στο 1μ ειναι 1mPa στα 2μ θα ειναι .5mPa στα 4->.25mPa κλπ...

 

Η χρηση του 12εδρου γινεται διοτι λειτουργει σα σημειακη πηγη με αποτελεσμα να περιγραφει καλυτερα τις ηχητικες πηγες συναντονται σε πραγματικες συνικες.

 

Τωρα οσον αφορα τα 21dB που αναφερθηκαν... Η λογικη ειναι οτι ο θορυβος βαθους στην πραγματικοτητα ποτε δεν ειναι σταθερος... παρολα αυτα σχεδον ποτε δεν προκειται να διακυμανθει μεχρι και 21dB οποτε αν τυχει και επικρατισουν τετοιες συνθικες οι μετρησεις θα ειναι πολυ πιο ακριβης... Παρολα αυτα οπως ειπα και πιο πριν υπαρχουν και αλλοι τροποι μετρησεων του χρονου αντιχησης γενικα σε περιπτωσεις που ειτε δεν υπαρχει το απαρετιτο δυναμικο ευρος ειτε ο θορυβος βαθους εχει μεγαλες διακυμανσης η ακομα και σε συνδιασμο των 2... αυτοι οι τροποι ειναι ο MLS η ακομα και η ολοκληρωση Schroeder η οποια λειτουργει ας πουμε σαν αποθορυβοποιητης...

 

Τωρα φιλε Ra αυτα που λες ειναι σωστα... το ανθρωπινο αυτι μπορει να αντεξει και 160dBspl αλλα για 2ms... εχει να κανει με την ενεργεια η οποια ειναι ολοκληρωμα της πιεσης ως προς τον χρονο, με πιο απλα λογια το ανθρωπινο αυτι αντιλαμβανεται την ενταση του ηχου σαν μικρα κομματια διαρκειας 20ms περιπου.. απλα δεν θεωρισα σκοπιμο να μπω σε τετοιες λεπτομεριες...

 

παρολα αυτα, αν εκανες μετρησεις στα 120dBspl με την μεθοδο της διακοπτομενης πηγης, θα ειχες κουφαθει στα σιγουρα... Η μεθοδος του impulse responce δεν ειναι απαρατητα και η πιο must μεθοδος... εξαρταται την περιπτωση..

 

 

Όσο για τον ορισμό του αρ τι sixty, ναι, πάνω κάτω αυτός είναι. Αλλά... θα σας βοηθούσε

πάρα πολύ εάν το πιάσετε εν τη γεννέση του. Δηλαδή, δείτε από που ξεκινάει η "μαθηματική

γέννησή" του. :)

 

Τωρα σε αυτη την περιπτωση γιατι να μιλισουμε? για μεση ελευθερη διαδρομη η για τον Sabine χαχααχα :P...

 

Δεν με εννόησες.  :)

Εννοώ αν υπάρχουν τεστ, που να σου παίζουν προκαθορισμένους τόνους, εσύ να πατάς κουμπιά ανάλογα με το τι ακούς και στο τέλος να σου βγάζει μια προσεγγιστική τιμή για το χρόνο αντήχησης στη συχνότητα που έγινε το τεστ.

Αν δεν υπάρχει, νομίζω ότι μπορώ να κάτσω να γράψω κάτι....  :)

 

 

να σου πω, δεν νομιζω να υπαρχει κατι τετοιο αλλα δεν καταλαβαινω και τη πρακτικη χρηση αυτης της εφαρμογης... :)

 

μπι τι νταμπλιγιου, ανοιγω καινουριο topic για αυτο το θεμα σε περιπτωση που θελετε να το συνεχισουμε για να μπορουν να συμετασχουν και αλλοι και να μην μαμισουμε αυτο το τοπικ :P

mpoyrdes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου