Προς το περιεχόμενο

vthomas

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    183
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Gear List
    too big to fit

Συμμετοχή vthomas

Artist

Artist (1/4)

1

Φήμη

  1. Να μην ξεχνάμε και τις μεγαλοφυϊες που έφυγαν από κοντά μας...
  2. Δεν ξέρω αν το παράδειγμα με τον Malmsteen μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δόκιμο τρόπο για την παραδοσιακή μουσική, imho. Πάντως, trolley, ακούγεται λίγο "αφοριστική" η παραδοχή σου για παντελή έλλειψη καλλιτεχνικής αξίας στην παροδοσιακή μουσική.. A penny for your deeper thoughts on this one.
  3. Sfaku, έπιασες την ουσία του θέματος. Απλά να προσθέσω, ότι και η εκτίμηση/χωρισμός της "καλής" ή "κακής", "ποιοτικής" ή "μη ποιοτικής", "εξελιγμένης" ή "παρωχημένης" (ή όπως άλλως να το διακρίνει κανείς, στην διαμάχη των οπαδών της "μουσικής καθαρότητας" με αυτούς της "μουσικής εξέλιξης") δημοτικής μουσικής, έγκειται σε πολύ μεγάλο βαθμό και στα προσωπικά ακούσματα, την αισθητική και το γούστο του εκάστοτε ακροατή...
  4. Δυστυχώς, όσο πάει και λιγοστεύουν τα μαγαζιά που μπορεί να γίνει service σε κιθάρες / μπάσα... Ζήτημα να έχουν μείνει 5-6 στην Αθήνα... O tempora, o mores (ω μνημόνια)..
  5. Το G.A.S. συνεχίζει ακάθεκτο... :) :) -B.C. Rich Gunslinger '87 (USA) -Charvel SoCal (USA) -Charvel Model 7 '89 (Japan) -Charvel Model A+ (Japan) -Epiphone Trans Amber (Korea) -ESP M-II Deluxe -Fender Sambora Strat (Mexico) -Gibson Explorer (USA) -Ibanez Steve Vai Custom Swirl -Ibanez S-series 2000 -Ibanez RG-3120 -Ibanez John Petrucci -Jackson A. Smith sign. (USA) -Jackson Soloist (USA) -Jackson DKMZ (Japan) -Jackson PS 4 (Japan) -Kramer Nightswan '88 (USA) -Kramer (Meanstreet Guitars) EVH (USA) -Peavey Vandenberg (USA) -Peavey Wolfgang (Korea) -Valley Arts Custom Pro '92 (USA)
  6. Speak of the devil... ;D Η πιο σωστή άποψη που λέχθηκε, είναι ότι αντί να χάσει ο OP τα χρήματά του σε δικαστικά έξοδα, τα οποία δεν θα τον οδηγήσουν πουθενά (γιατί σε περιπτώσεις ανταλλαγών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, "δικαιώνεται" μόνο εκείνος, που θα καταφέρει να αποδείξει ότι τον εξαπάτησαν στην ανταλλαγή, προσφέροντάς του ένα προϊόν πολύ κατώτερης αξίας από αυτό που του είχαν υποσχεθεί αρχικά), είναι κατά πολύ προτιμότερο (είτε πρόκειται για φθηνή είτε για ακριβούτσικη κιθάρα), να επενδύσει τα χρήματα για να την κάνει όπως θέλει, ή να την βάλει για εκ νέου πώληση με όλο το ιστορικό της.
  7. Με αυτά που έχουν γραφτεί στο thread αυτό, καταλήγει κάποιος στο συμπέρασμα ότι τελικά έχουμε δύο "αντιμαχόμενες" παρατάξεις στο ζήτημα αυτό: τους καλλιτέχνες/δημιουργούς/στιχουργούς/συνθέτες κτλ από την μια πλευρά και τους μαγαζάτορες/εστιάτορες/ιδιοκτήτες αναψυκτηρίων κτλ από την άλλη. Οι μεν πρώτοι -έως την δημιουργία της ΑΕΠΙ και του όλου μηχανισμού είσπραξης των συλλογικών δικαιωμάτων- δεν εισέπρατταν αυτό που πραγματικά αναλογεί στα δικαιώματά τους, ενώ οι δεύτεροι θεωρούν ότι τα τέλη που εισπράττει η ΑΕΠΙ (και η Apollon και η Grammo και η Ερατώ κτλ) είναι υπέρογκα έως "ληστρικά", και τους μειώνει τα έσοδά τους, με αποτέλεσμα να μην είναι πλέον βιώσιμοι και να απειλούνται με κλείσιμο... Απο εκεί και πέρα, όπως είπε και ο προλαλήσας συνάδελφος LK, το θέμα είναι ότι η ΑΕΠΙ (και οι υπόλοιποι οργανισμοί είσπραξης συγγενών δικαιωμάτων) έχουν αποκτήσει πάρα πολύ μεγάλη σχεδόν "κρατικής υφής" εξουσία, την οποία -υποτίθεται- πρέπει να χρησιμοποιούν με κάθε σύνεση, και μόνο προς την προάσπιση των δικαιωμάτων των μελών τους. Γι' αυτό και η ρίζα του προβλήματος είναι καθαρά πολιτική. Στην πράξη όμως, έρχονται οι ψευδομάρτυρες, έρχονται οι καταχρηστικές χρεώσεις, έρχονται οι αδιαφανείς μηχανισμοί, έρχεται η προκατάληψη των δικαστών (ποιός από τα δύο μέρη έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να λέει αλήθεια), και η γενικότερη "κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης" της ΑΕΠΙ. Κάποιος συνάδελφος που ασχολείται με το αντικείμενο αυτό, μου είχε πει απο δικαστικής άποψης, ότι όταν έχεις αντίπαλο την ΑΕΠΙ (και τους άλλους οργανισμούς) είναι σαν να έχεις αντίπαλο την Εκκλησία...οπότε οι πιθανότητές σου να κερδίσεις μειώνονται αστρονομικά και τείνουν προς το μηδέν... Κατ' εμέ, η κατάσταση στο χώρο πάσχει από έλλειψη "υγιούς ανταγωνισμού", με δεδομένο το "μονοπώλιο" της ΑΕΠΙ. Σε άλλες πολιτισμένες χώρες, υπάρχουν πολλές εταιρίες, όχι μια και παντοδύναμη. Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα, είμαστε το "χωνευτήρι των κακεκτύπων" σε πολλούς τομείς. Άρα, γιατί να εξαιρείται η πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα...; I rest my case.
  8. Εχμ... και τελείως φιλικά, ως γερμανομαθής (όσο ξέρω), η παραπάνω πρόταση μου φαίνεται εντελώς ασύντακτη, σαν να έχει βγει από google translator, οπότε δυστυχώς δεν θα καταλάβει τίποτα κανένας Γερμανός αν το διαβάσει.. Τί ακριβώς ήθελες να πεις; Ότι τελικά αποδόθηκε δικαιοσύνη; Η σωστή έκφραση γι'αυτό που θέλεις να πεις στα γερμανικά είναι "Gerechtigkeit war/ist zugeschrieben" ή κάτι παρόμοιο (ας μας βοηθήσει και ο Superπαππούς που έχει και πιο πρόχειρη την βερολινέζικη αργκό, γιατί εγώ λείπω χρόνια και έχω "σκουριάσει" στη διάλεκτο).. Η ακριβής μετάφραση αυτού που έγραψες είναι "τελικά είχε δοθεί ο νόμος"... Συγγνώμη για το off-topic...
  9. Πολύ δεμένοι ως συγκρότημα, εξαιρετικές οι αλλαγές στο χρόνο, είναι από τις λίγες φορές που δεν με "κούρασαν" τα brutal φωνητικά, αναμεμιγμένα με τα "καθαρά". Φοβεροί, να συνεχίσετε έτσι... Κάνετε τους Killswitch Engage να ακούγονται σαν "ερασιτέχνες".. ;D
  10. Όχι τίποτε άλλο, αλλά και η γενική σου χαλαρότητα δίνει την εντύπωση ότι θα έπαιζες τους ίδιους "παπάδες" (μέρες που είναι), ακόμη και κρεμασμένος ανάποδα.. Εξαιρετικός!!! ;D
  11. Χμμμ, αν δεν "ίδρωσε το αυτί του", μάλλον θα έχει παρόμοιες "δικαστικές" εμπειρίες.. Άρα μπορεί να μην την "γλυτώσει" μόνο με τα έξοδα της δίκης στο Μονομελές. Κατά τα άλλα, ό,τι σου είπε ο Λάκης. Να γράψεις τα περιστατικά με κάθε λεπτομέρεια, και να μην ξεχάσεις την φράση στο τέλος "Επιθυμώ την κατά νόμο ποινική δίωξη του ανωτέρω".
  12. Αυτό ακριβώς είναι το κακό.. Για € 1.600 (άντε € 2.000 με τόκους και αναλογία επιδομάτων), μπορεί ένας εργατολόγος να σου πάρει τα μισά σε αμοιβές και έξοδα.. Και όλα αυτά για μια υπόθεση Ειρηνοδικείου (εργατικά)... Μάλλον με το ποινικό της Επιθεώρησης Εργασίας θα βρεις άκρη, αν δεν θέλει να είναι συνεννοήσιμος ο εργοδότης σου.
  13. Συμφωνώ για την M-II, έχω την Deluxe, και όντως είναι "βαρβάτο" όργανο αξιώσεων, τόσο σε κατασκευή και Playability, αλλά κυρίως σε ήχο (και στα ρυθμικά και στα lead)...
  14. Καλό επίσης θα ήταν (μιας και βρέθηκες να απασχολείς συγχρόνως και τους 2 δικηγόρους του φόρουμ ;D) να μας πεις για πόσο χρονικό διάστημα εργαζόσουν στην εταιρία αυτή, με ποιά ειδικότητα κτλ, έτσι ώστε να μπορούμε να σου πούμε και κάτι παραπάνω.. Μπορεί π.χ. να δικαιούσαι και αναλογία επιδόματος άδειας, Πάσχα, Χριστουγέννων κτλ, πέρα από τα € 1.600 που τα υπολογίζει σωστά ο συνάδελφος Λάκης..
  15. Αν και δεν είμαι εργατολόγος, δυο-τρεις συμβουλές μπορώ να σου δώσω... Πρώτον, καλώς κατέφυγες στην Επιθεώρηση Εργασίας. Θα αναγκαστεί και ο εργοδότης σου να εμφανιστεί και να δώσει εξηγήσεις για την μη καταβολή των μισθών σου. Δεύτερον, να ξέρεις ότι πιθανόν ο εργοδότης σου (αν έχει συμβουλευτεί λογιστή) να έχει καταθέσει οικειοθελή αποχώρηση στον ΟΑΕΔ, για να μην σου οφείλει και μεταγενέστερους μισθούς. Ο σωστός τρόπος για να "φεύγουμε" από μια εργασία που δεν πληρωνόμαστε, είναι να κάνουμε αυτό που λέγεται "επίσχεση εργασίας". Πάντως, αν δεν καταφέρεις να σε εξοφλήσει ο εργοδότης σου μετά την διαδικασία με την Επιθεώρηση Εργασίας, μάλλον θα πρέπει να καταφύγεις σε συνάδελφο που γνωρίζει από εργατικό δίκαιο, για να διεκδικήσεις αυτά που προβλέπει ο νόμος. Και δεν χρειάζεται να παραιτείσαι εκ των προτέρων από αυτά που δικαιούσαι... ;) Ελπίζω να βοήθησα λίγο...
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου