Προς το περιεχόμενο

Ενισχυτής και μπάσο από αρχάριο


Sevas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας.

Ως δώρο για τις γιορτές έλαβα τα ακόλουθα:

http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Yamaha-RBX-170-Black-/art-BAS0001240-001?recId=0c7ed3a9-b21c-4d22-bbc5-6f2a53867c75&campaign=EPOQ

http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Basses/Bass-cabinets-1x15-/Gallien-Krueger-Backline-115-BLX-1x15-Speaker-150-Watt-8-Ohm/art-BAS0001911-000

 

Μου τα έκανε δώρο ένας που δεν έχει καμία σχέση με το όργανο και εγώ είμαι επίσης άσχετος :P Τώρα έχω τα εξής προβλήματα:

 

α) Το μπάσο παίρνει μπαταρίες; Και αν ναι, εγώ δεν βρήσκω από που...

 

β) Το ηχείο συνδέεται μόνο με το μπάσο και δεν συνδέεται με το ρεύμα.. Πώς ακριβώς λειτουργεί;

 

γ) Μπορώ να παίξω με αυτά τα 2 και μόνο;

 

Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Ναι παίρνει μπαταρίες, από την πίσω πλευρά του θα έχει κάποιο καπάκι που θα ξεβιδώνει. Άνοιξε εκεί να τη δεις.

β) Δυστυχώς εδώ σου έκανε πατάτα. Σου πήρε καμπίνα χωρίς κεφαλή :/ Ή θα πρέπει να πάρεις επιπλέον κεφαλή ή να πουλήσεις αυτό να πάρεις έναν combo ενισχυτή. Οι συνδέσεις που σου έβαλα είναι τυχαία παραδείγματα.

γ) Όχι, Βλέπεις το β.

 

Μπορείς προσωρινά, να συνδέσεις το μπάσο σου στο line in ή mic in της κάρτας ήχου σου, θα ταλαιπωρήσεις βέβαια τα ηχεία σου (ίσως κ να μπορείς να στείλεις line out στην καμπίνα αλλά δεν ξέρω να σου πω 100% οπότε δε σε παίρνω στο λαιμό μου) αλλά θα κουτσοακούσεις.

 

Βρίσκω πιο εύκολο να πουλήσεις την καμπίνα κ να πάρεις έναν combo ενισχυτή 30-50watt με 10ρι ηχείο. (Εκτός και αν έχεις σκοπό να πηγαίνεις πολύ σύντομα σε πρόβες, λάιβ κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, εχει τη "stock" περιγραφη απο το site της Yamaha, που ειναι για ολη την RBX σειρα. Ομως τα controls του μπασου ειναι το κλασικο Volume/Volume/Tone, που με οδηγει στο να πιστευω οτι ειναι passive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες