Προς το περιεχόμενο

προβλημα με fender blues deluxe


Προτεινόμενες αναρτήσεις

γεια χαρά. . . έχω έναν fender blues deluxe κ μου παρουσιαζει το εξής πρόβλημα: όταν παίζω τη 2η χορδή στο από 12ο μέχρι 15ο τάστο και την πρώτη χορδή στο 15ο τάστο ακούγεται από τον ενισχυτή ένας ήχος σαν τρίξιμο-buzz ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις. στις υπόλοιπες χορδές και τάστα ακούγεται κανονικός. επειδή τον έχω λίγο καιρό και είμαι άσχετος από ενισχυτές θα με βοηθούσαν οι συμβουλές σας αν έχετε ξανασυναντήσει το ίδιο πρόβλημα...

έχω τσεκάρει και με άλλη κιθάρα και γίνεται το ίδιο, και οι 2 καρφί χωρίς πετάλια κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πολύ πιθανό να συντονίζει...

κάποια λασκαρισμένη βίδα απο το σασί ή το μεγάφωνο,

κάποια ψύκτρα απο τις λυχνίες ή

κάποια λυχνία απο τη προενίσχυση να θέλει αλλαγή.

 

 

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σκέφτηκα κ εγώ, όταν παίζω τις νότες που συντονίζουν ακούω ένα τρίξιμο από πίσω. δλδ αυτό ακούγεται από το ηχείο;

Οι λάμπες ανάβουν όλες, μάλλον κάποια βίδα θα είναι...

ευχαριστώ και καλή χρονιά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον έχω πρόβλημα με κάποια λάμπα: http://www.noiz.gr/index.php?topic=168520.10

 

έχω το ίδιο πρόβλημα... όπως είπα δεν ξέρω πολλά, αλλά νομίζω ότι η μία από τις 2 τελικές έχει μικρότερη λάμψη από την άλλη.. δεν ανάβει τόσο έντονα... σημαίνει κάτι αυτό για τη λάμπα;

 

βρήκα να ασχοληθώ κ εγώ παραμονή πρωτοχρονιάς... κόλλημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies