Προς το περιεχόμενο

gibson 2017


otto##

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι περισσοτερες εταιρίες (πλην φυσικά των καθαρά τεχνολογικών) δεν επενδυουν σε rnd γιατί το χρήμα έχει γίνει πολύ ακριβό και δε θα δουν σύντομα κέρδος.

 

Επίσης ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μια νέας γκιμπσον είναι η παλαιά.

Να σου πω, μάλλον δίκιο έχεις.

Έτσι όμως δεν επενδύουν στο μέλλον.

Θα μου πεις, γιατί να επενδύσουν στο μέλλον, αφού σχεδόν ολιγοπωλιακά, μοσχοπουλάνε το παρελθόν?

Πάλι δίκιο έχεις θα σου πω.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Να σου πω, μάλλον δίκιο έχεις.

Έτσι όμως δεν επενδύουν στο μέλλον.

Θα μου πεις, γιατί να επενδύσουν στο μέλλον, αφού σχεδόν ολιγοπωλιακά, μοσχοπουλάνε το παρελθόν?

Πάλι δίκιο έχεις θα σου πω.

 

Αυτά θα σου πω και δίκιο θα έχω ;D.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Τέρυ μου να το πω και διαφορετικά.

 

Σκέψου ότι στην NAMM 2025  ;D ;D ;D η Fender πρωτοπαρουσιάζει ένα πειραματικό μπάσσο, που μπορεί πατώντας κάποιο κουμπί να γίνει άταστο, και μετά με τον ίδιο τρόπο ένταστο.

 

Να μπορεί να αλλάξει από Jazz σε precision, με άφθαρτα τάστα, αυτόματα ρυθμιζόμενο action (κατά τις προτιμήσεις του παίχτη) μέσω γέφυρας και καβαλλάρη, και αυτόματα ρυθμιζόμενο truss rod που λειτουργεί ανάλογα με τις μεταβλητές που έχεις δώσει για συγκεκριμένο (πάντα ίδιο) relief.

 

Με ρυθμιζόμενες αντιστάσεις για να έχεις από καραμούζα, μέχρι ... ούζα με το γύρισμα ενός διακόπτη (λέμε τώρα).

 

Δεν βγαίνει στην αγορά έτσι, απλά παρουσιάζεται ως protype μοντέλο.

 

Ναι, δεν είναι το jazz bass του 68.

 

Δεν θα τύγχανε ενδιαφέροντος από την μουσική κοινότητα?

Μπορεί ναι, μπορεί και όχι.

Φτιάξτο όμως βρε ρουφιάνα Fender, να δείξεις ότι προχωράς και ότι είσαι πρωτοπόρος! :)

 

Εδώ φτάσαμε στο σημείο να βλέπουν οι μεγάλες εταιρίες τι mods κάνουν οι περισσότεροι, και να βγάζουν ανάλογα μοντέλα. :)

 

Αυτό που λες με μεταβλητά τάστα κάτι μου θυμίζει- πρέπει να το έχει πάρει κάπου το μάτι μου πριν μερικά χρόνια. Αλλά θα ρωτήσω τον tech γκουρού μου, που παρακολουθεί τα πάντα από "μπουτικάδες" κατασκευαστές.  ;D

 

Αλλά και πάλι (IMHO) θα ήταν ένα... jazz bass.

 

Από την άλλη, καλοί οι αυτοματισμοί, αλλά στην περίπτωση του αυτόματου κουρδίσματος στις Gibson, δεν είδα και κύματα... ενθουσιασμού.

 

Βέβαια ένα αυτορυθμιζόμενο truss rod -προσωπικά- θα το εκτιμούσα απίστευτα. Βαριέμαι τα σετ απ  ;D ;D

 

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Παιδιά μιλάμε για ηλεκτρικές κιθάρες, που είναι ένα όργανο που δημιουργήθηκε στα μισά του περασμένου αιώνα.

Δεν είναι σωστό να αντιμετωπίζεται η ηλεκτρική κιθάρα ως στοιχείο καινοτομίας που πρέπει να εξελίσσεται ώστε σε κάθε εποχή να συμβαδίζει με τις τεχνολογικές δυνατότητες.

Το να ζητάμε σήμερα την εξέλιξη της Les Paul ή της telecaster είναι σαν να ζητάμε την εξέλιξη του σαξοφώνου.

 

Αν υπάρξει όργανο με χορδές κιθάρας, ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό output και θεμελιωδώς διαφορετικές εκφραστικές και εκτελεστικές  δυνατότητες τότε θα μπορεί να θεωρηθεί "εξέλιξη".

Κάτι τέτοιο έγινε με τα floyd rose, τα locking nuts κλπ. Δημιουργήθηκε ένα καινούριο "όργανο" που εξυπηρέτησε καινούριο ύφος, καινούριες τεχνικές. Δεν αντικατέστησε όμως το προηγούμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να ζητάμε σήμερα την εξέλιξη της Les Paul ή της telecaster είναι σαν να ζητάμε την εξέλιξη του σαξοφώνου.

 

+1000

 

Οταν μιλαμε για ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ κιθαρες (τις κιθαρες δηλ. που η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφια των παικτων αλλα και του απλου κοσμου) θεωρει "πραγματικες" ηλεκτρικες κιθαρες η εξελιξη τελειωσε στις αρχες τις δεκαετιας του 60 .Απο το 1949 δηλ. μεχρι και το 1962 εγινε οτι ηταν να γινει σε οποιονδηποτε τομεα σχεδιασμου της ηλ.κιθαρας.

 

Απο εκει και περα τα πιο μεγαλα ταστα,τα locking tuners & τα διαφορα τρεμολο ηταν απλα ελαφρες "βελτιωσεις" των original σχεδιασεων.

 

Οι κιθαρες αυτες  εμειναν παντως κατα 99% ΙΔΙΕΣ & ετσι ΠΡΕΠΕΙ να παραμεινουν.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ξέρω ότι θα βγούμε off topic αλλά ωραίες είναι αυτές οι κουβέντες. Δυστυχώς θέλουν και χρόνο για να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν. Όπως και η εξέλιξη των οργάνων.

 

Μπορεί εμείς να μη ζητάμε την εξέλιξη του σαξοφώνου πχ, αλλά πίσω από το όργανο υπάρχει ένας τεράστιος μηχανισμός από μέρη και ρυθμίσεις που θα κάνουν αυτό, και κάθε όργανο, όχι μόνο πιο ευκολόπαικτο, αλλά και λιγότερο ευάλωτο σε απορρυθμιστικούς παράγοντες και σε μηχανικές αποτυχίες. Άρα λιγότερη/πιο εύκολη συντήρηση, εξοικονόμηση χρόνου/χρήματος, μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση ότι το όργανο δεν θα σε απογοητεύσει ή θα σε εμποδίσει να παίξεις καλύτερα. Ίσως είναι κάτι αόρατο στον τελικό χρήστη, όμως κάνει τη ζωή του πολύ πιο εύκολη. Κάπου αναφέρθηκαν τα αυτοκίνητα. Δεν χρειαζόμασταν ABS όσο δεν ξέραμε τι είναι. Ούτε υδραυλικό τιμόνι. Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και εξέλιξης. Φυσικά σε αυτή την προσπάθεια υπήρξαν και θα υπάρξουν παταγώδεις αποτυχίες, όπως και υπερβολές.

 

Δεν θεωρώ ότι η εξέλιξη σταμάτησε στις αρχές ή στα τέλη του '60. Αλλιώς δεν θα είχαμε ούτε locking trems, ούτε active pickups & preamps, ούτε UV cured finishes, ούτε εφαρμογές με carbon fiber και γραφίτη, ούτε stainless steel τάστα, ούτε ergonomic guitars, ούτε piezo, oύτε double tops ή lattice bracing στις ακουστικές/κλασσικές και μπορώ να συνεχίσω για ώρα. Kάθε μια από τις μικρές αυτές αλλαγές/καινοτομίες βοήθησαν το όργανο να πάει παραπέρα. Και φυσικά είναι αμφίδρομη σχέση, όπου η καινοτομία προέρχεται από τις παικτικές ανάγκες.

Και όλα αυτά βέβαια αφορούν και τους big 4 (που για μένα είναι big 2 στην ουσία).

 

Κακά τα ψέμματα, δεν τους συμφέρει να επενδύσουν στο μέλλον (του οργάνου). Είναι χρονοβόρο και κοστοβόρο. Είναι πολύ πιο εύκολο να αγοράσουν/ακολουθήσουν/κλέψουν μια ιδέα ή μια καινοτομία από μεμονωμένους μικρούς κατασκευαστές που ζουν και αναπνέουν για να φτιάχνουν ό,τι καλύτερο μπορούν από όλες τις απόψεις. Και μπορεί να καταστραφούν οικονομικά και πνευματικά αναζητώντας το ή υλοποιώντας το (όπως, ω ειρωνεία, ο ίδιος ο Orville).

 

Στον τομέα του σχεδιασμού της ηλ. κιθάρας τώρα, επειδή είναι ένα όργανο που "παίρνει" πειραματισμό, είτε οπτικά είτε εργονομικά είτε ηχητικά, αν και όλο και πιο δύσκολη, η εξέλιξη θα συνεχίσει να έρχεται με πολλούς τρόπους, όπως και έχει έρθει μετά τις Λεσπολ και τις Στρατοκάστερ. Aυτούς που τους ενδιαφέρει να τη δούνε, θα τη δουν, αυτούς που δεν τους καίγεται καρφί, θα την προσπεράσουν απλά, χωρίς αυτό να είναι μεμπτό φυσικά.

 

Αν και θα θεωρούνταν αστείο, εν έτει 2017 το μανίκι της κιθάρας να σκεβρώνει υπό τις αλλαγές συνθηκών υγρασίας, παρ' όλα αυτά εξακολουθούμε να φτιάνουμε όργανα με την ίδια 70χρονη συνταγή. Ή στο βωμό της retroλαγνείας, εξακουλουθούν να βγαίνουν μαγνήτες με staggered poles για wound G χορδή... ::) Λείπουν άνθρωποι με όραμα από τη Gibson (μιας που μιλάμε γι' αυτή), όπως ο Loyd Loar, o Les Paul, o ΜcCarty, και ο ίδιος ο Orville. Όλοι μιλούν με οικονομικούς όρους, κι όταν τα νούμερα δεν βγαίνουν, το μόνο που μένει να πουλήσουν είναι η ιστορία τους. (κάποιους μου θυμίζει αυτό, να δεις... ;D )

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Αυτό που λες με μεταβλητά τάστα κάτι μου θυμίζει- πρέπει να το έχει πάρει κάπου το μάτι μου πριν μερικά χρόνια. Αλλά θα ρωτήσω τον tech γκουρού μου, που παρακολουθεί τα πάντα από "μπουτικάδες" κατασκευαστές.  ;D

 

2. Αλλά και πάλι (IMHO) θα ήταν ένα... jazz bass.

1. Κι εγώ κάπου το έχω δει.

2. Μα ... εγώ δεν είπα ότι θα είναι Jazz bass, είπα "ένα μπάσσο" (θα ήταν και jazz bass). :)

 

Δεν αντικατέστησε όμως το προηγούμενο.

Εδώ είναι η παρεξήγηση.

Δεν είπα να αντικαταστήσει το προηγούμενο.

Ίσα ίσα.

Το προηγούμενο δεν το πειράζεις, είναι καλό, πουλάει.

Μιλάω για κάτι παράλληλο.

Όπως θέλω να έχω μια παραδοσιακή κιθάρα, έτσι θα ήθελα και μια "καινοτομική" (όχι παραλλαγή της παραδοσιακής, αλλά διαφορετική) να τις έχω δίπλα δίπλα στο stand.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

, έτσι θα ήθελα και μια "καινοτομική" (όχι παραλλαγή της παραδοσιακής, αλλά διαφορετική) να τις έχω δίπλα δίπλα στο stand.

 

ε ΠΑΡΕ μια τοτε .... για να την...ΚΟΙΤΑΣ οταν παιζεις με την vintage style μια και δεν ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ακομα μοντερνα κιθαρα που να ακουγεται καλυτερα,να παιζει καλυτερα και να εχει καλυτερο FEEL & MOYΡH απο μια vintage style... ;D ;D ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...

Εδώ είναι η παρεξήγηση.

Δεν είπα να αντικαταστήσει το προηγούμενο.

Ίσα ίσα.

Το προηγούμενο δεν το πειράζεις, είναι καλό, πουλάει.

Μιλάω για κάτι παράλληλο.

Όπως θέλω να έχω μια παραδοσιακή κιθάρα, έτσι θα ήθελα και μια "καινοτομική" (όχι παραλλαγή της παραδοσιακής, αλλά διαφορετική) να τις έχω δίπλα δίπλα στο stand.

 

Μα υπάρχουν τέτοια καινούρια πράγματα - ένα σωρό. Όμως δεν πιάνεις ένα τέτοιο για να παίξεις κάτι διαφορετικό, το προσεγγίζεις ως κιθάρα και παίζεις αυτά που συνήθως παίζεις. Ίσως να σε οδηγήσει κάπου λίγο διαφορετικά, αλλά στο ίδιο πλαίσιο.

Μια νέα γενιά κιθάρες προέκυψαν με τα μεταλ μοντέλα όπου βρήκαν κοινό στο shredding και στα συναφή είδη μουσικής.

Η ύπαρξη τέτοιων οργάνων μαζί με την απήχηση του μουσικού είδους οδήγησε σε πολύ καλά όργανα με refined χαρακτηριστικά που να κατευθύνονται σε αυτόν τον τρόπο παιξίματος.

Η άποψή μου είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει μια νέα ράτσα κιθάρας αν δεν υπάρξει κι ένα μουσικό ιδίωμα που να σχετίζεται μ αυτήν τη νέα ράτσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τι πιο τρανταχτο παραδειγμα προσπαθειας καινοτομιας απο τις αλλαγες που εκανε η gibson στις κιθαρες της το 2015. Το αποτελεσμα: πηγαν απατες και το 2016 ξαναγυρισε στις παλιες συνταγες. Απ την αλλη, αρκετα απο τα λιγοτερο δημοφιλη μοντελα τοσο της gibson οσο και της fender ανα τις δεκαετιες ειναι καταπληκτικες κιθαρες και πιο ευκολο να τις παρει κανεις (χωρις να πουλησει το σπιτι του :) ) απο les paul, sg κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου