Προς το περιεχόμενο

Ακουστικά AKG K141 και service στο Bon Studio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τον περασμένο Απρίλη αγόρασα τα Κ141 από γνωστό κατάστημα των Εξαρχείων, αφού είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και είχα διαβάσει και ανάλογες κριτικές.

Πραγματικά, για τη χρήση που τα ήθελα (keyboard setup, κλπ) ήταν πάρα πολύ καλά και πολύ "κοντινά" στα monitors που έχω.

 

Πριν από δυο μέρες, χωρίς κανένα λόγο (ούτε είχαν χτυπήσει, ούτε τα είχα ζορίσει στο άνοιγμα, ούτε τίποτα) τα έπιασα στα χέρια μου και πριν προλάβω να τα φέρω στο κεφάλι μου ξεκόλησε η στέκα από το δεξί ακουστικό.

Για την ακρίβεια, δεν έσπασε η ίδια η στέκα, αλλά ένα μικροσκοπικό πλαστικό εξαρτηματάκι που συγκρατεί μια βίδα μέσα από το κάλυμα που σκεπάζει το σημείο ένωσης της στέκας με το ακουστικό.

Όποιος με γνωρίζει προσωπικά, ξέρει πόσο "τρελός" είμαι με τα πράγματά μου, πόσο πολύ τα προσέχω, ειδικά τα ηχητικά και το μουσικό εξοπλισμό μου.

 

Δεν υποννοώ τίποτα για το μοντέλο των ακουστικών, θα μπορούσε να οφείλεται σε απλή αστοχία υλικού. Παίρνω, λοιπόν, τα Κ141 και πάω στο service στο Bon Studio στο Βοτανικό.

Ιδού η εμπειρία μου.

 

Αρχικά, ο διάλογος με την κυρία που βρίσκεται στην υποδοχή είναι κάπως έτσι:

 

ΕΓΩ: Έφερα αυτά τα ακουστικά για σέρβις γιατί μου...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δώστε μου τα στοιχεία σας, παρακαλώ.

 

Αφού της απάντησα, πήγα να συνεχίσω.

 

ΕΓΩ: Είναι μέσα στην εγγύηση; Ρωτάω γιατί έχουν το εξής πρόβλημα...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Μη μου λέτε έμένα, θα τα δει ο τεχνικός και θα σας πει αν σας καλύπτει η εγγύηση.

ΕΓΩ: Σας ρωτάω διότι...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν καλύπτει τα πάντα η εγγύηση. Αν έγινε καμιά πτώση τάσης, είναι δική σας ευθύνη.

ΕΓΩ: Δεν είναι τέτοια η βλάβη, απλώς...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Δεν μπορώ να σας πω τίποτα, θα σας πει ο τεχνικός όταν τα δει.

 

Αφού πέρασε κανα 5λεπτο καθώς πληκτρολογούσε τα στοιχεία στον υπολογιστή της, με ξαναρωτάει.

 

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Αγοράστηκαν εντός ενός έτους;

ΕΓΩ: Μάλιστα, αλλά ήθελα να σας πώ ότι το σημείο που έχει σπάσει...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Έχει σπάσει; Και γιατί δε μου το λέτε τόση ώρα; (!!?!?!?!?!??!)

 

Τι να πω; Το παραβλέπω...

Φωνάζει τον τεχνικό να τα δει.

Αυτός αρχίζει να τα περιεργάζεται και ξεκινάει το παραμύθι...

 

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, έχει σπάσει αυτό το πραγματάκι από μέσα...

 

(Σώπα...!)

 

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Από το βάλε βγάλε είναι (κι έκανε μια κίνηση με τα χέρια σαν βεντάλια πάνω απ' το κεφάλι του)

ΕΓΩ: Η βλάβη συνέβη εντελώς απρόκλητα, τα προσέχω πολύ και δεν ανοίγω τη στέκα.

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ναι, αλλά δεν τα βάζεις και τα βγάζεις στο κεφάλι; (!?!?!)

ΕΓΩ: Ναι, αυτό δεν κάνουμε με τα ακουστικά;

 

Αφού συνεχίστηκε κάνα δίλεπτο ο πρώτος παραλογισμός, έπιασε άλλη κουβέντα.

 

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τέτοια μηχανήματα δεν περνάνε σε εγγύηση. Ακουστικά, μικρόφωνα και γενικά, ό,τι έχει πηνίο.

ΕΓΩ: Θέλετε να μου πείτε ότι δεν έχουν εγγύηση τα ακουστικά;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Ακουστικά, μικρόφωνα, ό,τι έχει πηνίο, δεν περνάει σε εγγύηση. Για το σπάσιμο δεν τα δέχεται η εταιρία.

 

(Δε μου απαντούσε ευθέως)

 

ΕΓΩ: Έχουν εγγύηση τα ακουστικά κι αν ναι, τι καλύπτει η εγγύηση;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν καλύπτει το σπάσιμο, αν μου τα έφερνες σκισμένα στο μαξιλαράκι ή ραγισμένα (δείχνοντας το πλαστικό κάλυμα του ηχείου) θα σου τα πέρναγα. (!?!?!!!) Αυτό που έφερες είναι από κακή χρήση.

ΕΓΩ: Αντιλαμβάνομαι ότι είναι στη δική σας κρίση τι θα περάσετε σε εγγύηση και τι όχι και μου κάνετε αντιπαράθεση. Ράγισμα και σκίσιμο δεν είναι από κακή χρήση, ενώ το πραγματάκι που συγκρατεί τη βίδα από μέσα κι όλας από το κάλυμα του ακουστικού οφείλεται σε κακή χρήση;

 

Όλη αυτή η κουβέντα κράτησε κάνα 10λεπτο, ήταν ολοφάνερο ότι οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονταν να εξυπηρετήσουν, μόνο να κάνουν την αρπαχτή τους από το σέρβις ήθελαν.

 

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Μην ανησυχείς, δεν είναι μεγάλο το κόστος.

ΕΓΩ: Δηλαδή;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Δεν είναι μεγάλο το κόστος.

ΕΓΩ: Περίπου;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: ...

ΕΓΩ: 5 ευρώ, 10, 20, 70;

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Πρέπει να το ανοίξω, να το δω, να πάρω τηλέφωνο την εταιρία για να μου πει.

 

Δε μου απαντούσε...

 

Εν τέλει, μου δώσανε να υπογράψω ένα χαρτί που έλεγε ότι αν δε δεχτώ επισκευή πληρώνω 30 ευρώ (για το χαμένο χρόνο του τεχνικού που ασχολήθηκε...), ελάχιστη χρέωση για κάθε επισκευή 40 ευρώ και πολλά άλλα τέτοια όμορφα.

Αναγκαστικά τα άφησα επειδή είμαι στη μέση ενός πρότζεκτ που δεν μπορεί να πάει πίσω και τα χρειάζομαι άμεσα.

Όχι, δηλαδή, ότι μου απάντησαν στην ερώτηση πότε θα τα πάρω πίσω...

 

Φιλική συμβουλή προς όλους.

Bon Studio: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ!

 

Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη όταν με πάρουν τηλέφωνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

δεν θελω να φανω κακος αλλα..

bon studio οι ανθρωποι που μου ζητησαν 240 ευρω για να μου αλλαξουν τελικες λαμπες σε marshall...yeah

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΕΧΝΙΚΟΣ: Τέτοια μηχανήματα δεν περνάνε σε εγγύηση. Ακουστικά, μικρόφωνα και γενικά, ό,τι έχει πηνίο.

 

...δηλαδή τα πάντα δεν έχουν καμία εγγύηση (!?). Γενικά δεν μπορώ να γνωρίζω αν αληθεύουν αυτά (η διεύθυνση του φόρουμ μπορεί να το κοινοποιήσει σε εκείνους και να περιμένει απάντηση που θα δημοσιευτεί εδώ, όπως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις), αλλά τέτοια σκηνικά είναι γνώριμα, και μου έχουν τύχει και μένα αρκετές τέτοιες εξωφρενικές περιπτώσεις ηλίθιου "λακίσματος" από τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις μιας εγγύησης, οι οποίες συνήθως λύνονται εξωδικαστικά αν τους τρίξεις τα δόντια ευθύς αμέσως με καταγγελία και με δικηγόρο. Ειδικά όταν σκέφτεσαι την εύκολη διεκπεραίωση τέτοιων θεμάτων από διάφορα γνωστά μαγαζιά (κυρίως εξωτερικού), υπογραμμίζεται η αθλιότητα των φαιδρών δικαιολογιών και αντιμετώπισης. Αλλά γιατί να πας για την εγγύησή σου σε αυτούς? Δεν είναι υποχρέωση του καταστήματος να την αναλάβει?

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαγη ενος micro switch σε πεταλιερα korg ax1000

tact-micro-switch-with-3kgf-stem-strengt.jpg

80 euro

 

Πριν αρκετα χρονια (περιπου 7-8) και την πηγα γιατι δεν πιστευα οτι υπηρχε περιπτωση να κοστιζε τοσο.

Εμαθα το ποσο οταν πηγα να την παρω.

Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro

Και συ πια, πως κανεις ετσι για 79,7€ παραπανω?... :P

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro

 

Aς μην τα ισοπεδώνουμε όλα... πχ. ο διακόπτης πόσο έκανε, και την διάγνωση του σφάλματος και την εργασία σου πόσο την κοστολογείς? Άνευ εφορίας, φυσικά?  ;)  Kαι θα ήταν καλό να μην παρεκτραπεί το θρεντ με την ιστορία κάθε πονεμένου (άδικη-δίκαια δεν έχει σχέση). Υπάρχουν άλλα θρεντς για αυτά.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aς μην τα ισοπεδώνουμε όλα... πχ. ο διακόπτης πόσο έκανε, και την διάγνωση του σφάλματος και την εργασία σου πόσο την κοστολογείς? Άνευ εφορίας, φυσικά?  ;)  Kαι θα ήταν καλό να μην παρεκτραπεί το θρεντ με την ιστορία κάθε πονεμένου (άδικη-δίκαια δεν έχει σχέση). Υπάρχουν άλλα θρεντς για αυτά.

ΌΣΟ και να κοστολογεί τη διάγνωση και την εργασία......80Ε???

είναι τραγικό ποσό...και ποια διάγνωση? "ο διακόπτης δε δούλευε και ήθελε αλλαγή" και εργασία....πες πως έπρεπε να ξεβιδώσει 40 βίδες.....

 

τέτοιες κοστόλογήσεις είναι τραγικές (και γίνονται!).....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαγη ενος micro switch σε πεταλιερα korg ax1000

80 euro

Πριν αρκετα χρονια (περιπου 7-8) και την πηγα γιατι δεν πιστευα οτι υπηρχε περιπτωση να κοστιζε τοσο.

Εμαθα το ποσο οταν πηγα να την παρω.

Μετα οταν το ξαναεπαθε εννοειτε οτι το εφτιαξα μονος μου με 0,30 euro

 

Μήπως φορούσες κανά burberry και ανέβηκε η ταρίφα; ;D

 

Σαν φοιτητάριο έχω δουλέψει πωλητής σε μουσικομάγαζο που σε τεχνικές εργασίες set-up,nut,κ.λ.π.έπαιρνε υπόψιν και άλλες παραμέτρους(μάρκα ρούχων,ρολόι,κινητο,παπούτσια) πριν ανακοινώσει την τελική τιμή.

Όχι σε φάση να ρίξει τιμή αν κάποιος ήταν πιτσιρίκος ή ζοριζόταν,αλλά πόσο πιο πάνω από το κανονικό θα χτυπήσει..

 

Μπίζνες στα βαλκάνια.. ;D ;D ;D

 

Για αυτό όταν πρόκειται για μπίζνες που δεν διαθέτουν τιμοκατάλογο ή απόδειξη σκάμε μύτη άπλυτοι,ρακένδυτοι και ξενυχτισμένοι μπας και γλιτώσουμε κανά euro..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου