Προς το περιεχόμενο

skantzos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.701
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Τόπος
    1974-05-16

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή skantzos

Rock Star

Rock Star (3/4)

5

Φήμη

  1. Ημ/νία: 21:28 - 12/01/10 Εισαγωγή: Επειδή προκύπτουν συχνά τέτοια θέματα, σκέφτηκα να κάνω έναν μικρό οδηγό παρουσιάζοντας τις εναλλακτικές για ενίσχυση ακουστικών οργάνων (κυρίως κιθάρας και νυκτών εγχόρδων). Τρόποι λήψης ήχου από ακουστικό όργανο: 1. Εξωτερικό Μικρόφωνο Ένα δυναμικό μικρόφωνο, προσεκτικά τοποθετημένο, μπορεί να δώσει τον πιο αντιπροσωπευτικό - πιστό ήχο μιας κιθάρας. Τα πυκνωτικά μικρόφωνα συνήθως αποκλείονται για ζωντανή χρήση λόγω ευαισθησίας. Πλεονεκτήματα: Φυσικός ήχος Μειονεκτήματα: Ευαίσθητο ως προς την τοποθέτηση. Εύκολο feedback. Επίσης όταν έχουμε υψηλό stage volume θα "πιάνει" και άλλα όργανα. Στην κατηγορία αυτή μπορούμε να συμπεριλάβουμε τα μικρόφωνα μικρού διαφράγματος που συνήθως στηρίζονται πάνω στο όργανο. Επίσης πυκνωτικό μικρόφωνο επαφής, το οποίο προσκολλάται πάνω σε μια δονούμενη επιφάνεια του οργάνου είναι και το γνωστό AKG C411, το οποίο όμως στην ουσία λειτουργεί με τρόπο παρόμοιο με τους πιεζοηλεκτρικούς αισθητήρες, δηλαδή δεν "πιάνει" τις δονήσεις του αέρα. Τέλος υπάρχουν και τα εσωτερικά μικρόφωνα, τα οποία όμως σπάνια χρησιμοποιούνται μόνα τους. 2. Κρύσταλλος κάτω από τον καβαλάρη (undersaddle transducer) Πρόκειται για μια λεπτή ταινία πιεζοηλεκτρικού κρυστάλλου που τοποθετείται κάτω από τον καβαλάρη. Ο πιεζοηλεκτρικός κρύσταλλος μετατρέπει την πίεση σε ηλεκτρικό ρεύμα. Έτσι οι δονήσεις των χορδών που περνάνε από τη γέφυρα διεγείρουν τον κρύσταλλο που παράγει αντίστοιχο ηλεκτρικό σήμα. Φυσικά αυτές οι δονήσεις δεν αντιπροσωπεύουν τον πλήρη ήχο που αντιλαμβάνεται ο ακροατής ενός ακουστικού ογράνου, ο οποίος οφείλεται στις δονήσεις του αντηχείου. Η τοποθέτηση πρέπει να γίνει ώστε μην αλλάξει το action στο όργανο, και πρέπει να γίνει προσεχτική εφαρμογή του κρυστάλλου ώστε να έχουμε ίση ένταση των χορδών. Στην ίδια κατηγορία μπορούμε να εντάξουμε και τους καβαλάρηδες πίεσης που χρησιμοποιούνται στις κιθάρες τύπου manouche, οι οποίοι έχουν εσωματωμένο το πιεζοηλεκτρικό στοιχείο. Πλεονεκτήματα: Μόνιμη λύση (plug and play), επιτρέπει υψηλές εντάσεις χωρίς feedback, "πρίμος" ήχος που "βγαίνει" εύκολα στη μίξη. Μειονεκτήματα: Μη αντιπροσωπευτικός ήχος του οργάνου, κακή ποιότητα ήχου λόγω απρόσεχτης τοποθέτησης. 3. Κρύσταλλοι επαφής με το ηχείο. Είναι συνήθως οι λεγόμενες κάψες, οι οποίες κολλούνται είτε εξωτερικά είτε εσωτερικά στο καπάκι του οργάνου, συνήθως κοντά σε σημείο κοντά στη γέφυρα, ώστε να συλλαμβάνουν τις δονήσεις του. Η αρχή λειτουργίας είναι ίδια με τους κρυστάλλους κάτω από τη γέφυρα (πιεζοηλεκτρικά). Επίσης σε αυτή την κατηγορία μπορούμε να εντάξουμε και άλλα είδη αιθητήρων επαφής, όπως τo i-beam της L.R. Baggs, ή το AST της bband. Σε κάποια όργανα (μπαγλαμά, μπάντζο) λόγω μεγέθους, κατασκευής, κλπ είναι στην ουσία η μόνη πρακτικά εφικτή λύση. Πλεονεκτήματα: Πιο φυσικός ήχος από τους undersaddle κρυστάλλους. Μειονεκτήματα: Τόνισμα κάποιων μεσαίων συχνοτήτων (quack), επηρεάζονται πολύ από τη θέση όπου τοποθετούνται, μπορεί να συλλαμβάνουν ανεπιθύμητους ήχους π.χ. τα δάχτυλα του μουσικού που ακουμπούν το ηχείο, δημιουργούν πιο εύκολα feedback από τα undersaddle ("αρπάζει" το καπάκι). 4. Μαγνήτες Οι μαγνήτες, όπως και στα ηλεκτρικά όργανα, παράγουν σήμα λόγω της κίνησης των μεταλλικών χορδών στο πεδίο τους που επάγει αντίστοιχο ρεύμα. Οι μαγνήτες είναι συνηθώς ειδικοί για ακουστικά όργανα ώστε να δίνουν σήμα πιο κοντά στο ηχόχρωμα του οργάνου. Ορισμένες φορές, ιδίως στην περίπτωση του μπουζουκιού, χρησιμοποιείται μαγνήτης, όπου ζητούμενο δεν είναι η πιστή αναπαραγωγή του ακουστικού ήχου του οργάνου, αλλά το ιδιαίτερο ηχόχρωμα του μαγνήτη (σε συνδυασμό και με τα άλλα στάδια της ενίσχυσης, π.χ. κάποιο λαμπάτο ενισχυτή κιθάρας.) Τέλος να αναφέρουμε ότι προφανώς οι μαγνήτες λειτουργούν μόνο σε όργανα με μεταλλικές χορδές. Πλεονεκτήματα: Εύκολη τοποθέτηση Μειονεκτήματα: Ήχος που παράγεται μόνο από τη δόνηση της χορδής, δε συλλαμβάνει τις δονήσεις του αντηχείου. Συνδυασμοί αισθητήρων Σήμερα κυκλοφορούν συστήματα που συνδυάζουν 2 αισθητήρες (ή και περισσότερους, π.χ. το Trilogy της Dean Markley) Για παράδειγμα, ένα μικρόφωνο, εσωτερικό ή εξωτερικό σε χαμηλές εντάσεις μπορεί να προσθέσει "ζεστασιά" σε έναν κρύσταλλο ή μαγνήτη. Ένας κρύσταλλος κάτω από τη γέφυρα που αποδίδει καλά την "ατάκα" της νότας μπορεί να συμπληρωθεί με μια κάψα που αποδίδει πιο πιστά το "χαρακτήρα" του οργάνου. Συνήθως τα συστήματα αυτά συνοδεύονται από κατάλληλους προενισχυτές/μίκτες που επιτρέπουν στο χρήστη να ρυθμίσει μεταξύ άλλων και το ποσοστό συμμετοχής κάθε αιθητήρα στον συνολικό ήχο. Προενισχυτές Σκοπός ενός προενισχυτή είναι να προετοιμάσει ένα σήμα κατάλληλα ώστε να περάσει σε επόμενο στάδιο επεξεργασίας (π.χ κονσόλα). Κατάλληλος προενισχυτής χρειάζεται σχεδόν υποχρεωτικά αν έχουμε σύστημα με κρύσταλλο, ώστε να υπάρχει και προσαρμογή αντίστασης (impedance matching) ανάμεσα στον κρύσταλλο, ο οποίος έχει τυπικά υψηλή εμπέδηση και την επόμενη βαθμίδα. Κάποιες εταιρείες κατασκευάζουν προενισχυτές ειδικά για τους δικούς τους αιθητήρες οι οποίοι αλλοιώς είτε δεν λειτουργούν καθόλου, είτε έχουν φτωχά αποτελέσματα. Συνήθως οι προενισχυτές προσφέρουν κάποιες ευκολίες όπως EQ, notch filter (κόβει κάποια συχνότητα στα μπάσα για να μη δημιουργείται μπάσο feedback, δηλαδή βούισμα), αντιστροφή φάσης, balanced έξοδο (XLR ή "κάνον" στην πιάτσα), ground lift, λειτουργία με phantom, κουρδιστήρι. Επίσης έχουν εμφανιστεί και προϊόντα με ενσωματωμένη ψηφιακή επεξεργασία, όπως το Aura της Fishman. Υπάρχουν ειδικοί προενισχυτές με πολλές εισόδους οι οποίοι επιτρέπουν να συνδυάσουμε δύο ειδη αισθητήρων και να ρυθμίσουμε και τη σχετική τους ένταση. Τέλος ο προενισχυτής μπορεί να είναι εγκατεστημένος στο όργανο, να είναι ενσωματωμένος στο βύσμα ("πούρο") ή να είναι εξωτερικός. Ενισχυτές ακουστικών οργάνων Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν αρκετές λύσεις σε στυλ combo, δηλαδή προενισχυτής, ενιχυτής και μεγάφωνο, οι οποίοι είναι προσανατολισμένοι σε ακουστικά όργανα. Προσφέρουν μια σχετική αυτονομία, είναι απαραίτητοι όπου δεν υπάρχει σύστημα PA, και προσφέρουν κάποιες ευκολίες, όπως εισόδους διαφορετικής ευαισθησίας, δυνατότητα ανεξάρτητης ενίσχυσης πολλών πηγών, διάφορες εξόδους. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι ένας ενισχυτής ηλεκτρικής κιθάρας συνήθως δεν αποδίδει ικανοποιητικά για ακουστικά όργανα, γιατί "χρωματίζει" τον ήχο με τρόπο που ακούγεται αφύσικος για ακουστικό όργανο. Παράγοντες εκλογής - Είδος οργάνου - Τιμή - Ευκολία τοποθέτησης - χρήσης. - Αλλαγές στο όργανο. - Χώρος χρήσης - πιθανότητα feedback - Είδος μουσικής - στυλιστικά στοιχεία - ηχόχρωμα. Π.χ. αναφέρεται ότι ο μαγήτης αποδίδει καλύτερα παίξιμο κιθάρας με δάχτυλα, ενώ ο πιεζοηλεκτρικός αποδίδει καλύτερα με πένα. Σχετικοί σύνδεσμοι http://www.museweb.com/ag/amp/ag_amp.html http://www.acousticfingerstyle.com/zenart.htm http://www.fingerpick.com/pickups.htm http://www.performing-musician.com/pm/jan09/articles/acousticsonstage.htm Ιστοσελίδες εταιρειών http://www.schertler.com/homepage_schertler/doorpage.html http://www.deanmarkley.com/ http://www.fishman.com/ http://www.emginc.com/ http://www.lrbaggs.com/ http://schaller-electronic.com/hp121089/Startseite.htm http://www.b-band.com/ http://www.d-tar.com/ http://www.dimarzio.com/ http://www.shadow-electronics.com/start.html http://www.seymourduncan.com/products/acoustic/ http://www.kksound.com/ http://www.aer-amps.info/
  2. skantzos

    Φυλές Κιθαριστών

    Ημ/νία: 14:02 - 31/08/10 Εισαγωγή: Επειδή πολλές καθαριστικές συζητήσεις καταλήγουν σε ασυνεννοησία, καλό είναι ξέρουμε ποιοι είναι οι συνομιλητές. ΦΥΛΕΣ ΚΙΘΑΡΙΣΤΩΝ Φεντεράκης Αν το δεξί του χέρι ακουμπήσει σε ξύλο παθαίνει αμέσως έκζεμα. Ακούει ελάχιστα πάνω από το 1KHz για αυτό του αρέσει να παίζει με τον bridge της τέλε με κοντό καλώδιο για να μη χάνει ψηλές, όλα τα tone ανοιχτά, με μεταλλική πένα και δύο treble booster, αλλά και πάλι του φαίνεται ότι λασπώνει, παρά το ότι όλοι οι σκύλοι σε ακτίνα 5 χ ιλιομέτρων έχουν τρελαθεί. Κύρια κιθάρα: Fender American Standard Strat του 1992 που είχε πάρει από μαγαζί στην επαρχία για 500.000, στης οποίας το neck pocket βάζει τα ψιλά για τη συγκοινωνία και την οποία θεωρεί vintage. Άμεσα σχέδια: Να κάνει συγκριτικό τεστ για να βρει τη διαφορά στον ήχο μονού και τριπλού pickguard και να κλείσει τα στόματα σε όσους λένε ότι η Fender βγάζει τις ίδιες κιθάρες 60 χρόνια. Όνειρό του: Να έχει Fender σε όλα τα χρώματα της ίριδας. Μπερδεύει: Το βιμπράτο με το τρέμολο, και αλλάζει τα αυτοκόλλητα στα σχετικά πετάλια. Γκιψονίδης Το σαλόνι, η κρεβατοκάμαρα και η τραπεζαρία του είναι από μαόνι. Είχε ρωτήσει τον επιπλοποιό αν είναι Ονδούρας, αλλά εκείνος τον κοίταξε περίεργα και δεν έδωσε συνέχεια. Κύρια κιθάρα: Les Paul σε "συλλεκτικό" pinkburst χρώμα που πήρε 200 δολάρια από το ebay και υποπτεύεται ότι είναι μαϊμού αλλά φοβάται να ρωτήσει. Άμεσα σχέδια: Να βάλει τρέμολο και διακόπτη για σπλιτάρισμα, γιατί στο συγκρότημα ο άλλος κιθαρίστας έχει στρατ και τον θάβει. Ονειρεύεται: Να δει πρώτος την αγγελία PWLEITE LES POL '59 700 EVRW LOGO ANAGKHS και να πατήσει "άμεση αγορά". Μπερδεύει: Όταν τον ρωτάνε ποιος ήχος Les Paul του αρέσει λέει στο σόλο του Stairway To Heaven. Όταν του λένε ότι είναι τέλε παθαίνει κρίση επιληψίας και λέει κάτι ακατανόητα όπου η μόνη λέξη που ξεχωρίζει είναι "νίτρο". Σρεντερόνης Όταν δει σε παρτιτούρα αξία μεγαλύτερη από όγδοο τον παίρνει αμέσως ο ύπνος. Το ίδιο συμβαίνει και όταν ακούσει κάτι πιο αργό από 160bpm. Μικρός ήθελε να γίνει μπουζουξής, αλλά του είπαν ότι ο Χιώτης έχει επιρροές από Van Halen οπότε το ριξε στα γρήγορα. Στο συγκρότημα δεν του μιλάει κανένας γιατί παίζει σόλο συνέχεια, ενώ ο τραγουδιστής του ρίχνει λιωμένα ταβόρ στη μπύρα μήπως και σταματήσει να παίζει αρπέζ τριών οκτάβων τη στιγμή που πάει να μπει το ρεφραίν. Άμεσα σχέδια: Να μάθει να κρατάει 4 πένες και να παίζει τρέμολο και tapping ταυτόχρονα ενώ θα κάνει και neck bends. Ονειρεύεται: 8χορδη neck-thru με 36 τάστα, τρέμολο που σηκώνει - ρίχνει 2 οκτάβες, 3 ακτιβ διπλούς με τροφοδοσία στα 27 βολτ που σπλιτάρουν, μπαίνουν σε σειρά, παραλλήλα, in & out phase μέσω 256θέσιου διακόπτη. Μπερδεύει: Νομίζει ότι ο πρώην Γερμανός Καγκελάριος Schrοeder παίζει neo-classical. Νυχτοκάματος Παίζει καρφί σε κονσόλα με πολυεφφέ Behringer που δεν υπάρχει πια ούτε σε μουσείο. Παλιά έπαιζε με fender twin του '56 αλλά ευτυχώς βρήκε έναν πιτσιρικά κορόιδο και του τον έδωσε για 130 ευρώ, ενώ ο παλιατζής του είχε πει ότι θέλει και 50 για το κουβάλημα. Άσε που ήταν μπεζ και δεν πήγαινε με το κουστούμι. Παίζει πάντα με αναλόγιο, και μπροστά στις παρτιτούρες έχει κινέζικο κινητό που πιάνει τηλεόραση. Τσακώνεται με το μαέστρο που του λέει να κλείσει το έκο, ενώ του τη λένε και όταν παιζει ντιμινουίτες κάθε τρίτο μέτρο που του 'χει μείνει κουσούρι από τα πανηγύρια. Άμεσα σχέδια: Να αλλάξει χορδές, αλλά δεν ανοίγει τη θήκη της κιθάρας στο σπίτι γιατί κλαίει το μωρό από την τσιγαρίλα. Ονειρεύεται: Να πάρει ένα μίντι κοντρόλερ που να του βάζει αυτόματα αρπέζ και να παίζει με το ένα χέρι, ενώ θα πίνει το ουίσκι με το άλλο, όπως ο πληκτράς. Μπερδεύει: Όταν του δίνουν στικάκι με τα τραγούδια ψάχνει να βρει που να το βάλει στην κιθάρα, γιατί έχει δει τον πληκτρά που κάνει το ίδιο. Τελικά στην πρόβα του ψιθυρίζει τα ακόρντα ο μπασίστας. Γκατζετόπουλος Έχει τρεις πεταλιέρες, 15 ντράιβ, 20 modulation, ενισχυτή με 5 ανεξάρτητα κανάλια και ρακ αξίας 15.000 ευρώ. Τα Χριστούγεννα του στέλνει κάρτα η ΛΕΟΝΤΟΣ γιατί το πρόχειρο pedalboard που έχει για τις πρόβες ζυγίζει 30 κιλά και το ασανσέρ στο στούντιο δεν πάει υπόγειο. Για να κουρδίσει έχει στροβοσκοπικό κουρδιστήρι, buzz feiten nut και lock κλειδιά αλλά και πάλι κάτι τον ενοχλεί. Μελετάει 3 ώρες τη μέρα, αλλά ακόμα έχει μάθει μόνο τα ματζόρε ακόρντα γιατί πρέπει να φτιάξει τον ήχο του πρώτα. Άμεσα σχέδια: Να αγοράσει τα 3 πετάλια της μπος που του λείπουν και να στείλει γράμμα στην εταιρεία να ζητήσει δώρο την αφίσα. Ονειρεύεται: Έχει εφιάλτες ότι παίζει καρφί. Μπερδεύει: Έιναι πολύ οργανωμένος και αρχίζει να πατάει τα πετάλια για το lead ήχο πριν το πρώτο ρεφραίν για να προλάβει, αλλά αγχώνεται και ξεχνάει σε ποιο τάστο να πατήσει. Κλασσικούρας Πήρε ηλεκτρική όταν δοκίμασε να παίξει με την κλασική του για 20 άτομα και του λέγαν πότε θα ξεκινήσεις ενώ αυτός είχε παίξει ήδη δυο τραγούδια. Πατάει πάντα δυνατά την ταστιέρα και οι νότες είναι φάλτσες, ενώ τα νύχια του είναι τόσο μακριά που ξύνουν τα καλώδια στους μαγνήτες. Βάζει την ηλεκτρική στο αριστερό πόδι και προσπαθεί να κάνει rasgueado. Άμεσα σχέδια: Να πάει στο μάστορα γιατί έβαλε νάυλον χορδές στην ηλεκτρική και δεν ακούγεται τίποτα. Ονειρεύεται: Μια κλασσική που θα παίζει μια συγχορδία και θα γκρεμίζεται ο απέναντι τοίχος, για να μάθουν οι κάφροι. Μπερδεύει: Όταν του ζητάνε πένα λέει ότι γράφει με στυλό γιατί το μελάνι λερώνει. Θρασοντέθης Παίζει όλες τις μελωδίες downstroke με πέμπτες με αποτέλεσμα όταν δείχνει κάτι με το δείχτη να τεντώνει αντανακλαστικά και ο παράμεσος. Έχει βάλει τόσο hot μαγνήτες που προσέχει να μην ακουμπάει το βύσμα του την ώρα που πάλλεται η χορδή και πάθει ηλεκτροπληξία. Άμεσα σχέδια: Να βρει το θάρρος να συνδέσει 3 metal zone στη σειρά στο βρώμικο κανάλι. Παλιά που το δοκίμασε ο ενισχυτής έκανε σαν τον απορροφητήρα της κουζίνας, ενώ μόλις άφησε τις χορδές ούρλιαξε σαν το διάολο και φοβήθηκε. Ονειρεύεται: Να μεταφράσει τα brutal φωνητικά του τραγουδιστή στα αγγλικά για να κάνουν διεθνή καριέρα, αλλά δεν καταλαβαίνει τι λέει και ντρέπεται να τον ρωτήσει. Μπερδεύει: Όταν κάποιος ανοίγει στο νόιζ θέμα για αγορά σκάφους του στέλνει προσωπικό μήνυμα και του εξηγεί ότι δεν είναι φόρουμ ιστιοπλοΐας. Τζάζιος Η πένα του είναι τόσο χοντρή που άμα τη βάλεις στη σφεντόνα σκοτώνει κοτσύφι στα 50 μέτρα. Παίζει με 14ρες αλλά θα ήθελε λίγο παραπάνω όγκο στα καντίνια. Αν του πεις για πετάλι σκέφτεται ποδήλατο. Αν του πεις να κρατήσει ένα Μι μινόρε εκνευρίζεται γιατί έχει να το παίξει από την πέμπτη δημοτικού και δυσκολεύεται να το θυμηθεί. Οτιδήποτε βγήκε μετά το '50 το θεωρεί σύγχρονο και οτιδήποτε βγήκε μετά το '60 δεν το ξέρει. Κύρια κιθάρα: Ένα σκάφος λίγο πιο μεγάλο απο βιολοντσέλο του οποίου το καπάκι έχει ραγίσει γύρω από το toggle switch όταν το χτυπούσε με το σφυρί για να το ξεκολλήσει από τη θέση rhythm. Άμεσα σχέδια: Να βρει συνεργάτες στο post hard bop project του για το οποίο βάζει αγγελίες, οι οποίες έχουν λιγότερη ανταπόκριση από τις αγγελίες ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΓΙΑ GRINDCORE. Όνειρό του: Να πετύχει η μεταμόσχευση μαλλιών και να γίνει rock star. Μπερδεύει: Όταν ακούει ενισχυτή με καλά "βρώμικα" σκέφτεται το ηχοσύστημα της καντίνας στη Μαβίλη. Μπασιστασήμουνας Αποφάσισε να το γυρίσει στην κιθάρα γιατί η μάνα του του έλεγε "παίξε μας κανα τραγούδι" κι αυτός έπαιζε 2 λεπτά όδγοα ΣΙ κι αυτή δεν καταλάβαινε ότι ήταν το Live Wire των AC/DC. Του είπαν ότι οι 4 πάνω χορδές είναι ίδιες με του μπάσου και τις κούρδισε το ίδιο και κρέμονταν και τρίζαν κάργα. Ευτυχώς ήρθε ο φίλος του ο κιθαρίστας και τις έσφιξε και του είπε κάτι για οκτάδα πάνω που δεν το κατάλαβε. Κύρια κιθάρα: ΕΚΟ ηλεκτρική του θείου του που του τη χάρισε ο εγγονός του Ιταλού λοχαγού που του πλέναν τα ρούχα στην κατοχή. Άμεσα σχέδια: Να παίζει στη ΣΙ και ΜΙ καντίνι χωρίς να κοκκινίζει γιατί πατάει στην τύχη. Όνειρό του: Να παίξει σόλο και να μην τον μουτζώσει ο μπασίστας του. Μπερδεύει: Βάζει 100 φορές πιο πολύ δύναμη με το δεξί και σπάει τη Μι μπάσα σε δύο τραγούδια. Ακριβούλης Δεν μπορεί να κοιμηθεί όταν σκέφτεται ότι όταν γείωνε το tone pot στη Suhr έβαλε απλό καλώδιο από πορτατίφ γιατί του είχε τελειώσει το cloth covered με παλλαδιούχο λευκόχρυσο. Οι πένες του είναι από απολιθωμένο χαυλιόδοντα παρθένου μαμούθ, οι χορδές του επίχρυσες και όταν ακουμπήσει κατά λάθος Squier απολυμαίνεται με Betadine. Τους Fralin τους έχει όταν ράβει για να μαζεύει τις βελόνες και το AAA birdseye maple σανίδα στην κουζίνα για να κόβει ψωμί. Κύρια κιθάρα: Anderson Custom Shop από ξύλα του 1700 που βρήκαν σε ξεβρασμένο ναυάγιο στην Παταγωνία. Άμεσα σχέδια: Να αλλάξει τα λαστιχένια ποδαράκια του ενισχυτή με αμορτισέρ λαδιού kayaba γιατί κάπου διάβασε ότι θολώνουν τα μπάσα. Όνειρό του: Να πουλήσει το διαμέρισμα στο Ψυχικό για να αγοράσει ξύλα και να φτιάξει αντίγραφο κιθάρας Stradivari για να παίζει μπροστά από την τηλεόραση τα βράδια. Μπερδεύει: Όταν κάποιος ανοίγει θέμα "Ψάχνω ενισχυτή για μελέτη σε διαμέρισμα" προτείνει Dumble Overdrive Special
  3. Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η βάση του, καθώς οι βάσεις gooseneck για κιθάρα δεν κάνουν για μπουζούκι
  4. αν ειναι και στις 2 το προβλημα τσεκαρε τη γειωση του ενισχυτη και το καλωδιο αν ειναι το ιδιο. Η γειωση του input jack πρέπει να συνδέεται με τη γειωση στο φις. Αν τα παραπάνω ειναι σωστά δοκίμασε σε αλλη πριζα
  5. εντάξει άμα το βρω με κανα τάλιρο δε με χαλάει... κοντή δεν είναι αυτή; Αθήνα θα βρω πουθενά K&M;
  6. δηλαδή αυτό που πόσταρα είναι μεταλλικό; πάντως φτηνό είναι από μόνο του, ίσως ταιριάζει και το k&m αν έβρισκα... εσύ θες κάτι τέτοιο μάλλον :) αλλά άντε βρες το Ελλάδα :) http://www.fullcompass.com/prod/266852-KandM-Stands-032116155 δε βρίσκω μέχρι τα 20 ευρώ τίποτα... τώρα ανακάλυψα ότι η βάση είναι rockstand by warwick και ξεσκόνισα τα Γερμανικά μου και έστειλα ένα μέηλ με φώτο το σπαsμένο να δω τι θα μου πουν
  7. Καλημέρα σε όλους ;) παρακολουθώ σιωπηλά εδώ και καιρό, αλλά τώρα χρειάζομαι τα φώτα σας :) έχω κάτι φτηνές βάσεις "γερανούς" και έσπασε το πλαστικό που ενώνει τα δύο μέρη στα εγγλέζικα λέγεται swivel ??? μήπως ξέρεις κανείς αν μπορώ να βρω κάτι τέτοιο στην Αθήνα/Ελλάδα http://www.fullcompass.com/prod/128217-KandM-Stands-024044055
  8. ψάχνω το παραπάνω εγχειρίδιο στα ελληνικά, μήπως ξέρετε αν υπάρχει κάπου να το κατεβάσω; βρίσκω μόνο το αγγλικό
  9. και γιατί δεν παίρνει μια από τις έτοιμες; κι εγώ παίζω με κάψα και έχω μια προενίσχυση fishman που έχει gain, volume, 4-band eq, notch, ...
  10. μην μπερδεύεις το 3pdt του pushpull με το tone pot. είναι ανεξάρτητα. όταν λέω μεσαίο πόδι εννοώ του pot, όχι του διακόπτη κι εγώ δεν το αλλάζω ούτε με διπλή ποσότητα από το άλλο απορρυπαντικό, αλλά η αλήθεια είναι ότι σε χαμηλές θέσεις του volume το tone λειτουργεί ελαφρώς ως volume, το οποίο ενοχλεί κάποιους. Για μένα στα ατού του 50s wiring είναι ότι στη θέση 10 του volume το mod είναι σαν να μην υπάρχει
  11. πολύ απλά συνδέεις το tone στο μεσαίο πόδι του volume
  12. δεν νομίζω να βρείς έτοιμη συδεσμολογία για master tone απλώς συνδέεις το tbx στο volume (το κάτω μεσαίο πόδι του tbx στο ακριανό πόδι του volume όπου πάει η έξοδος του 5θέσιου), δες οποιαδήποτε συνδεσμολογία master tone. (Σου προτείνω να δοκιμάσεις και το 50's wiring, μεσαίο ποδι του volume -> ΤΒΧ) Για blender pot κοίτα τα μπλε εδώ http://www.neighborhost.com/temp/blender+.jpg[/img]
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου