Προς το περιεχόμενο

Sonic_Z

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    60
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Sonic_Z

0

Φήμη

  1. Άρα άκυρο και αυτό το ποστ σου. Όταν θα έχεις τηλέφωνα και διευθύνσεις μαγαζιών και sites, ξαναπροσπάθησε να τον βοηθήσεις.
  2. Αντί λοιπόν να τον ειρωνευτείς θα μπορούσες να του δώσεις το όνομα και το τηλέφωνο του μαγαζιού που έπαιξες πιανάκι πριν 6 χρόνια. Οταν ο άνθρωπος ζητάει τρόπους επικοινωνίας, τί άλλο μπορεί να εννοεί εκτός από τηλέφωνα, διευθύνσεις, sites, κτλ.; Λίγο μυαλό θέλει. Και όχι δεν τα έχω μόνο μαζί σου αλλά με όλους τους ομοίους σου που γράφετε απλά για να γράφετε χωρίς να προσφέρετε κάτι το ουσιώδες.
  3. Μιλώ πολύ σοβαρά. Μέχρι και τα 16χρονα ξέρουν ότι πρέπει να έχουν ένα demo και τα βλέπω καθημερινά με το γκρουπάκι τους να ξημεροβραδιάζονται σε στούντιο κάνοντας το demo τους. Όσο για το αν τα νέα μέλη του noiz δεν έχουν καταλάβει ακόμα τί είναι το noiz, αυτό μπορεί να οφείλεται και στο ότι το noiz είναι γεμάτο από άκυρες απαντήσεις σαν και αυτή του Νικόλα. Μη με αναγκάσεις να αραδιάσω εδώ μια ολόκληρη ανθολογία από άκυρα posts. Ξέρεις πολύ καλά τί εννοώ. Και ναι, ζήτησε απλά και ξερά κάποια μαγαζιά και τρόπους να επικοινωνήσει μαζί τους (τηλέφωνο, sites, διευθύνσεις, κτλ.) Τελειώνει η τρίτη σελίδα του θέματος και μόνο μια έγκυρη απάντηση αν θυμάμαι καλά δόθηκε.
  4. Ο άνθρωπος ζήτησε το παρακάτω: Και ξαναδιαβάστε την για μένα εντελώς ειρωνική και εντελώς άκυρη απάντηση του Νικόλα: Δηλαδή οι μουσικοί του noiz δεν ξέρουν ότι θα πρέπει να έχουν ένα demo έτοιμο; Άρα άκυρο το 1. Δηλαδή οι μουσικοί του noiz δεν ξέρουν ότι θα πρέπει να είναι καλοφτιαγμένο και όχι τσαπατσούλικο; Άρα άκυρο και το 2. Μετά του λέει να βρει όσα μέρη έχουν live. Πριν χάσω τα λογικά μου... για αυτό το λόγο δεν ρώτησε ο άνθρωπος ποια μαγαζιά κάνουν live; Ψάχνει να βρει ποια μαγαζιά κάνουν live και ρωτάει και στο noiz. Αν είχε βρει ήδη ποια μαγαζιά κάνουν live θα ρωτούσε στο noiz ποια μαγαζιά κάνουν live; Οπότε άκυρο και το 3. Και τέλος, δεν ξέρει ότι πρέπει να πάει εκεί για να τους ακούσουν κτλ.; Με δορυφορική σύνδεση από το σαλόνι του σπιτιού του θα παίξουν; Άκυρο και το 4. Όλη η απάντηση του Νικόλα ήταν άκυρη, χωρίς καμιά ουσία. Έχω την αίσθηση ότι ο Νικόλας γράφει απλά για να γράφει και να αυξάνει τον αριθμό των μηνυμάτων του. Και για να δείτε το εντελώς άκυρο της απάντησης και παρέμβασης του Νικόλα κλείνω ρωτώντας: Ο άνθρωπος ζήτησε μαγαζιά που κάνουν Live στην Αθήνα. Έχει κάνει ποτέ live ο Νικόλας στην Αθήνα και αν ναι πότε ήταν η τελευταία φορά; Γιατί μόνο όποιος έχει κάνει live στην Αθήνα και ξέρει μαγαζιά, τηλέφωνα κτλ. μπορεί να βοηθήσει και να απαντήσει.
  5. Ευχαριστώ όσους παίδες βοήθησαν. Είχα πάει και για δεύτερη φορά για διορθώσεις αλλά το αποτέλεσμα και πάλι δεν ήταν ικανοποιητικό. Και αυτό που μου είπε ήταν ότι για να το δουλέψει κι άλλο θα πρέπει να ξαναπληρώσω από την αρχή για να ξαναγίνει άλλο μάστερινγκ. Όλοι μου είπε έτσι δουλεύουν. Γίνεται ένα μάστερινγκ και μετά άλλη μια φορά ξανάρχεται ο πελάτης για διορθώσεις. Μετά ξανακάνεις άλλο μάστερινγκ μου είπε δίνοντας ξανά άλλα λεφτά. Αλλά λέω αφού δεν τα κατάφερε την πρώτη και δεύτερη φορά, τι θα αλλάξει την τρίτη; Γιαυτό ρώτησα εδώ. Για να πάω σε άλλον μαστερά. Τα τραγούδια ανήκουν στον χώρο της rock (ας μην μπλέξουμε με υποείδη) και στον χώρο της ηλεκτρονικής (και εδώ ας μην μπλέξουμε με υποείδη). Δείγματα δεν θέλω να ανεβάσω γιατί θα "φωτογραφήσω" το στούντιο που έγινε και σκοπός του θέματος που άνοιξα σίγουρα δεν είναι η δυσφήμηση κανενός. Απλά εμένα δεν με ικανοποίησε καθόλου το αποτέλεσμα. Αν κάποιος ξέρει και διευθύνσεις ( web addresses) στούντιο του εξωτερικού που δέχονται μέσω mail τραγούδια για μάστερινγκ έχοντας όμως την δυνατότητα να ακούσω δείγμα του μάστερινγκ που κάνουν πάνω σε μερικά δευτερόλεπτα της δουλειάς μου πριν πληρώσω, θα ήθελα όποτε έχει χρόνο να τις γράψει.
  6. Γνωρίζει κάποιος κάποιο στούντιο στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής με εξαιρετικά εξειδικευμένο προσωπικό (να κάνει παπάδες) σε θέματα μουσικής τεχνολογίας; Σε 2 μήνες από τώρα θέλω να κάνω mastering σε 3 cd από 10-14 songs το καθένα αλλά θέλω αυτός που θα είναι πίσω από το PC να ξέρει πραγματικά τί κάνει και γιατί το κάνει. Έκανα μια προσπάθεια σε ένα γνωστό mastering studio στην Αθήνα αλλά δυστυχώς όταν άκουσα το αποτέλεσμα προτίμησα να βγάλω στην αγορά αμαστεράριστο το cd παρά έτσι όπως μου το έκανε αυτός, ακουγόταν καλύτερα πριν του το πάω, το μόνο καλό που έκανε ήταν η αύξηση των db του κομματιού, με τα μπάσα όμως να τρίζουν τρομακτικά σε όλα τα hifi stereο με μικρά και μεγάλα ηχεία, με πνιγμένα τα φωνητικά και άλλα σοβαρά προβλήματα. Οπότε αν μπορείτε προτείνετε πάνω από 1, γιατί είναι πιθανό να μου πείτε να πάω σε αυτό που ήδη πήγα. :P
  7. Μετά από το Bon Studio πέρνα και από το Νάκα μια βόλτα μήπως έχει το Roland σε καλύτερη τιμή. :P Περά από την πλάκα τώρα, αν πραγματικά έχεις χρήματα και θέλεις ένα πολύ σοβαρό μηχάνημα αυτό δεν είναι άλλο από το OASYS της KORG. Οποιoδήποτε άλλο μοντέλο από οποιασδήποτε άλλη εταιρία κατασκευής workstation είναι πολύ πίσω τεχνολογικά. Ακόμα και για ήχους πιάνων κλπ η Kurzweil με τα Κ2661 κλπ κλπ δεν λέει μία μπροστά στον ήχο των πιάνων του OASYS.
  8. Απευθύνεται και σε εκθέτες όπως εταιρίες αλλά και σε νέους μουσικούς και συγκροτήματα. Θέλουν να φέρουν λένε σε επαφή τους νέους καλλιτέχνες με τους επαγγελματίες του χώρου. Και ρώτησα αν αξίζει τον κόπο να μπει κάποιος σε αυτή τη διαδικασία. Η δήλωση συμμετοχής για καλλιτέχνες είναι μέχρι 30 του μηνός όπως διάβασα στο event section τους στο myspace.
  9. Με ενημέρωσαν ότι γίνεται μια έκθεση τον άλλο μήνα με σκοπό να φέρει σε επαφή άγνωστους νέους καλλιτέχνες με τη μουσική βιομηχανία, δηλαδή με δισκογραφικές εταιρίες και μου είπαν να δηλώσω κι εγώ συμμετοχή. Με άτομα του χώρου που το συζήτησα μου είπαν ότι η μουσική βιομηχανία έχει πεθάνει και απλά δεν το ξέρουν ακόμα. Αξίζει τον κόπο να μπει κάποιος σε όλη αυτή τη διαδικασία και σε έξοδα για να συμμετάσχει; Το έχει ψάξει κανείς; Η άποψή μου είναι ότι αφού δεν πουλάνε πια οι εταιρίες όσο πουλούσαν πριν πολλά χρόνια και καθημερινά χάνουν έδαφος στις πωλήσεις, είναι λιγάκι δύσκολο να βοηθήσουν άγνωστους νέους και να τους αναδείξουν. Αλλά με ενδιαφέρει πολύ και η άποψη πιο έμπειρων από μένα. Αυτό είναι το λινκ http://www.cosmomusica.gr/
  10. Παρομοίως ζητώ συγνώμη που απαντώ σε αυτό το θέμα πρώτα από τον εαυτό μου τον οποίο σέβομαι και το θεωρώ κατάντια που απαντώ σε αυτό το θέμα και έπειτα από τους υπόλοιπους. Φυσικά απαντώ σε αυτό το θέμα για πρώτη και τελευταία φορά. Βαρτάνης επειδή από λόγια ίσως να μην παίρνεις, να σου το πω αλλιώς αυτό που λέει ο blue με νούμερα. Για μένα στη σύνθεση με άριστα το 10 παίρνεις 0 και αν δεν μπορώ να βάλω 0 σου βάζω 1. Το στίχο και την ερμηνεία πραγματικά δεν θα τα σχολιάσω, είναι ό,τι χειρότερο έχω ακούσει εδώ μέσα. Προσωπική άποψη την οποία πρέπει να σεβαστείς. Επίσης κατάλαβε κάποια στιγμή ότι υπάρχουν παιδιά εδώ μέσα που σε ένα home studio βγάζουν αποτέλεσμα που είναι αξιοζήλευτο, μιλώντας πάντα για ποιότητα στην παραγωγή και όχι απαραίτητα στην σύνθεση. Φαίνεται ο τύπος βλέπει παντού συνομωσίες. Εγώ δεν θα του πω να πάει να κοιταχτεί αλλά να καταλάβει ότι πολλοί από εμάς θεωρούμε ότι γράφει σαχλαμάρες όταν πιάνει την κιθάρα του και δεν μας αρέσει καθόλου αυτό που ακούμε και δεν μας μένει τίποτα. +100000000000 +100000000000
  11. Τώρα έρχεσαι στα λόγια μου φίλε! Ακριβώς! Δεν υπάρχει! Γι αυτό και δεν υπάρχει κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων από την Ελληνική Νομοθεσία με την έννοια του να πας κάπου και εκεί να κατοχυρώσεις το έργο σου χωρίς να το δημοσιεύσεις. Μόνο η πρώτη δημοσίευση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη ότι πράγματι κάποιος πρώτος από όλους τους άλλους δημιούργησε κάτι. Ακριβώς αυτό λέω τόση ώρα!
  12. Έγκυρο θα ήταν μόνο στην περίπτωση που ο Συμβολαιογράφος κατοχύρωνε πνευματικά δικαιώματα. Από τη στιγμή που δεν κατοχυρώνει πνευματικά δικαιώματα, αλλά, ο καθένας μπορεί να λέει ότι του ανήκει αυτό που καταθέτει στον συμβολαιογράφο, πώς θα αποδείξει αυτός που καταθέτει κάτι στον Συμβολαιογράφο ότι πράγματι είναι δικό του; Στον συμβολαιογράφο εσύ λες ότι σου ανήκει κάτι, δεν αναγνωρίζει ούτε υπογράφει ο Συμβολαιογράφος ότι πράγματι αυτό που του δίνεις ανήκει σε σένα και μόνο σε σένα. Κάνει μια απλή πράξη ότι του κατέθεσες κάτι χωρίς να υπογράφει ότι έχεις τα αποκλειστικά δικαιώματα αυτού που καταθέτεις. Ας μας διορθώσει ο δικηγόρος αν κάνουμε λάθος.
  13. ευχαριστώ eye , φίλοι? Όχι, γιατί ακούς Πλούταρχο. ;D ;D ;D :P :P :P Μιας και σε βρήκαμε Kilon ( καλά να είσαι ) να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Ένας Α καλλιτέχνης καταθέτει πχ στις 20/11 ένα τραγούδι σε συμβολαιογράφο και δεν το δημοσιεύει πουθενά αλλού. Ένας Β καλλιτέχνης δημοσιεύει το ίδιο κομμάτι ένα μήνα μετά. Ο Β κάλλιστα θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι είναι δικό του το κομάτι, ότι ήταν στο στούντιο και ότι ο Α του το έκλεψε και το κατέθεσε στο συμβολαιογράφο ως δικό του. Πώς θα το αντικρούσεις αυτό με μια συμβολαιογραφική πράξη η οποία δεν κατοχυρώνει πνευματικά δικαιώματα αλλά λέει ότι απλά εσύ κατέθεσες κάτι μια συγκεκριμένη ημερομηνία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πράγματι σου ανήκει; Μπορεί πράγματι ο Α καλλιτέχνης να το έκλεψε από τον Β όταν ο Β καλλιτέχνης ήταν στο στούντιο και να το κατέθεσε στο συμβολαιογράφο δηλώνοντας ψευδώς ότι είναι δικό του.
  14. Από αυτό καταλαβαίνω ότι το εν λόγω σάιτ ΔΕΝ κατοχυρώνει πνευματικά δικαιώματα. Οπότε γιατί να μπω στη διαδικασία να καθίσω να διαβάσω τα κατεβατά τους; Χαζός είμαι; Ή δεν έχω να ασχοληθώ με κάτι καλύτερο; Κατοχυρώνεις κύριε τα πνευματικά μου δικαιώματα; ( αναφέρομαι στο σάιτ, όχι σε σένα) Αν δεν τα κατοχυρώνεις στο όνομά μου τότε κάλη συνέχεια σε σένα καλή συνέχεια και σε μένα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου