Προς το περιεχόμενο

belzrebuth

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    213
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Day job
    Mηχανικός
  • Τόπος
    Πειραιάς

Συμμετοχή belzrebuth

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Το ipad μόνο άχρηστο δεν είναι για μουσικές εφαρμογές αλλα για την ώρα θα επικεντρωνόμουν στο να βρώ κάρτα ήχου και να διαλέξω πρόγραμμα. Στην αρχή θα κάνεις δουλειά με το pc μόνο. Το ipad ειναι πολύ χρήσιμο ειδικά σαν εξωτερικό midi controller/synth programmer κλπ αλλα αυτό θα το ανακαλύψεις αργότερα.
  2. Δεν μαθαίνεις μόνο απο video tutorials απλά αυτός ειναι ο πιο εύκολος κατα γενική ομολογία τρόπος να ξεκινήσεις γιατι είσαι ήδη στο περιβάλλον έστω και σαν εξωτερικός θεατής οπότε εξοικιώνεσαι καλύτερα και στις λειτουργίες και στο πού ειναι τι. Ο φίλος σου θα βοηθήσει και καλά θα κάνει αλλα τα εφέ που συζητάς μπαίνουν στο στάδιο της μίξης. Δεν μπορεί κάποιος να προσθέσει "δημιουργικά" εφέ σε δικό σου κομμάτι. Πολλές φορές τα εφέ ειναι μέρος του ίδιου του ήχου. Mπορεί σε κάτι που ακούγεται ξερό να βάλει λίγο reverb ή delay για να αποκτήσει διάσταση αλλα αν πχ η κύρια σου μελώδία θελει delay για να δουλέψει σαν μελωδία ή πχ flanger για να δέσει με το pad απο πίσω τότε αυτό ειναι δική σου δουλειά, εσύ το κρίνεις όσο το κομμάτι φτιάχνεται. Αν όμως εσύ θες απλά να παίξεις κάποια parts και το κομμάτι να το φτιάξει άλλος τότε αλλαζει το πράγμα. Εκει απλά σου στέλνει ο άλλος το κομμάτι έτοιμο με τα tracks φορτωμένα με τον ήχο που θέλει και εσύ παιζεις αυτόν τον ήχο όπως έχετε συμφωνήσει και του το ξαναστέλνεις πίσω. Για αυτό το σενάριο απλά χρησιμοποιείς ο,τι πρόγραμμα χρησιμοποιεί και ο φίλος σου και αγοράζεις οποιο πλήκτρο σε βολεύει για να παίζεις τα parts που σου έχουν ανατεθεί. Και τελειώνει εκεί ο ρόλος σου.
  3. Aν αποφασίσεις για ableton τότε αυτα τα tutorial ειναι πολύ κατανοητά : Δεν ξέρω για τα αλλα daw αλλα για το συγκεκριμένο υπάρχουν πολλά video tutorial και αυτός ειναι και ο λόγος που έχει αρκετή πέραση σε αρχάριους. Κατα τη γνώμη μου ειναι και πολύ καθαρό και λογικό το layout του αλλα αυτό ειναι υποκειμενικό. Ολα τα DAW έχουν άπειρες δυνατότητες, ειναι όμως στο χέρι σου τι θα χρησιμοποιήσεις απο όλα αυτά που έχεις διαθέσιμα.Δεν χρειάζεται να πνιγείς ούτε να χαωθείς, πολλές λειτουργίες πχ του ableton δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και είμαι σίγουρος οτι θα υπάρχουν πολλές που δεν ξέρω καν οτι υπάρχουν.Και αυτό θεωρώ ισχύει για μεγάλο μέρος των χρηστών. Με την τριβή εξοικιώνεσαι με το interface και μετά απο κάποιο καιρό χρησιμοποιείς ο,τι σου χρειάζεται απο τις λειτουργίες του προγραμμάτος για να πετύχεις το στόχο σου. Υπάρχουν τα πολύ βασικά που τα μαθαίνεις σε ενα μήνα και τα χρησιμοποιείς για πάντα και διάφορα άλλα που τα μαθαίνεις εν καιρώ. Eνας τρόπος που γενικά βοηθάει αρχάριους (είχε βοηθήσει εμένα και άλλους φίλους μου) ειναι να κατεβάσεις απο κάπου το πρόγραμμα και σιγά σιγά να αρχίσεις εξοικιώνεσαι με τις βασικές λειτουργίες αλλα και συντομεύσεις στο πληκτρολόγιο. Στην αρχή θα φτιαχνεις μικρά loops (ενα στοιχειώδες beat, μια απλή μπασογραμμή και κάποιου είδους μελωδία/αρμονία). Με το που το ανοίξεις μην σκεφτείς "θέλω να φτιάξω αυτό", απλά κάνε οτι σου είναι πιο φυσικό να κάνεις με οτιδήποτε καινούριο. Εξερεύνησε το. Μετά δές βίντεο και πιο μετά μπορείς να ξεκινήσεις να κοιτάς και το manual. Ενας επίσης καλός τρόπος να σου κρατηθεί ψηλά το ενδιαφέρον να ασχοληθείς ειναι να αγοράσεις κάτι. (πχ ενα συνθ ή μια κάρτα ήχου) Οταν αγοράζεις κάτι η φυσική του παρουσία και η σκέψη οτι ξόδεψες χρήματα και χρόνο για αυτό σε "πιέζει" να ασχοληθείς. Δεσμέυεσαι επειδή έχεις διαθέσει καποιο ποσό που θα μπορούσες να έχεις διαθέσει αλλού οπότε κατευθείαν το χόμπυ σου έχει αποκτήσει υπόσταση.
  4. Εγώ θα σου πρότεινα το Ableton Live καθώς ειναι πολύ εύκολο στη χρήση και υπάρχουν και άπειρα tutorials στο youtube για να ξεκινήσεις. Για midi controller θα πήγαινα σε κάτι πιο χρήσιμο απο ενα dedicated midi controller πχ ενα dx7. To dx7mkii για παράδειγμα. Αν το βρείς ειναι πολύ καλό και σαν σύνθ και σαν αίσθηση πλήκτρων ως midi controller. Eνα FM συνθ "κολλάει" σε όλα τα είδη μουσικής ειδικά αν μάθεις να το προγραμματίζεις. Για midi controller με παραπάνω λειτουργίες (εκτός πλήκτρων) θα σου πρότεινα το novation launchcontrol XL. Ετσι θα έχεις και synth αυτόνομo και midi πλήκτρα για να παίζεις άλλα synth engines (vst) και knobs, sliders, κουμπιά κλπ για να ελέγχεις το DAW. Θα χρειαστέις και μία κάρτα ήχου φυσικά για να τα κάνεις ολα αυτά αλλα μια μεταχειρισμένη των 100€ πιστεύω θα σε καλύψει για αρχή. Αν βρείς με 100€ μια κάρτα ήχου, με αλλα 250-300 το dx7 και διαθέσεις και άλλα 100 για ακουστικά είσαι οκ για αρχή. Μετά κοιτάς για ηχεία και midi controller και μετά επενδύεις σε κάποιο μίκτη και παραπάνω hardware (synths, fx κλπ).
  5. Mην ξεχνάμε και την κάρτα ήχου βέβαια.. Πέρα απο ενα σχετικά αξιοπρεπές pc..
  6. Δεν ξέρω τι σχέση έχεις με υπολογιστή και digital audio workstation προγραμματα (DAW) αλλα εγώ θα αρχιζα απο εκεί καθώς υπάρχουν πολλά VSTs που προσομοιώνουν εικονικά μηχανήματα για κάθε είδος μουσικής. Με ενα ημιβαρυκεντρισμένο midi controller 61 ή παραπάνω πλήκτρων θα έχεις στη διάθεση σου ό,τι συνθεσαιζερ θελεις.Ο ήχος και το feel φυσικά καμία σχέση αλλα θα μπορείς να δοκιμάσεις τι σου αρέσει "εκ του ασφαλούς". Μόλις δείς περίπου πώς τα πάς με αυτό και έχεις ψιλοκατασταλάξει τι περίπου θες θα έλεγα να ψάξεις να βρείς κάποιο παλιο πολυφωνικό αναλογικό ή εστω 80s ψηφιακό συνθ σε καλή σχετικά τιμή. Για το είδος σου ιδανικό θα ήταν το korg polysix ή έστω το poly-61(πιο πλαστικός ήχος) και αργότερα ίσως και κάποιο 80s drum machine. To polysix ειναι δύσκολο να το βρείς σε καλή τιμή (φτάνει κοντά στο χιλιάρικο πλέον) και το poly-61 ανεβαίνει και αυτό οπότε θα πρέπει να ψαχτείς για να το πετύχεις κάτω απο 400. Μια αλλη επιλογή ειναι και το roland jx-3p που μπορεί με λίγο τύχη να το βρείς απο 300-500 ευρώ. Παλιά drum machines βρίσκεις με 100 και 150 ευρώ πιο ευκολα.Ειδικά ψηφιακά yamaha θα βρείς εύκολα σε αυτά τα λεφτά. Μεγάλο ρόλο ( μπορεί και περισσότερο απο τα όργανα ) παίζουν επίσης και τα εφέ για τη μουσική που θες να φτιάξεις. Θες 90s ρακ εφέ (όπως το midiverb II ) και ίσως και αναλογικά πεταλάκια κιθάρας (delay, chorus, pitchshifter) για να φτάσεις κοντά στις χροιές του είδους σου. Δεν μπορεί να προσομοιωθεί ο παλιός ήχος έυκολα με καινούρια μηχανήματα/vst οπότε για μένα μάθε για αρχή κάποιο πρόγραμμα να αρχίσεις να μπαίνεις σιγα σιγά στην νοοτροπία της παραγωγής και μετά σιγά σιγά αγοράζεις μηχανήματα που θα σου δινουν το "κάτι" παραπάνω ηχητικά. Δεν χρειάζεσαι πολλά μηχανήματα απλά δεν θα πρέπει να βιαστείς. Για μένα το hardware θα πρέπει να έχει κάποιου είδους χαρακτήρα για να το δικαιολογήσω σαν αγορά. To πόσα πράγματα κάνει κάποιο μηχάνημα που δεν έχει "ήχο" μου είναι αδιάφορο εφόσον έχω τον υπολογιστή που σίγουρα κάνει περισσότερα επίσης χωρίς "ηχο". Ενα workstation είναι πολυεργαλείο αλλα για το είδος μουσικής που συζητάμε και για τον ήχο που θές να προσομοιώσεις ο υπολογιστής θεωρώ μπορεί να σε καλυψει στην αρχή και πολύ φθηνότερα. Αρκεί να βρείς κάποιo μεταχειρισμένο midi controller που να σε βολεύει. Καλή τύχη!
  7. Καταρχάς αφου δεν σε καίει τοσο το ηχητικό αποτέλεσμα ποιος ο λόγος της αναβάθμισης? Η allen n'heath που έχεις σε τι σε κωλύει και θές να πάρεις αλλη? Ενας λόγος θα ήταν παραπάνω καναλια αλλα και η soundcraft που συζητάμε 16 κανάλια έχει αρα μαλλον δεν κοιτάς απαραίτητα για expansion καναλιων.. Απο θέμα ήχου με τι κριτήριο περιμένεις απάντηση για το τι να αγοράσεις αν οι συνθήκες ειναι τέτοιες που απο μόνος σου ξέρεις και λες οτι οι διαφορές θα ειναι μηδαμινές? Μεταξύ των 2 κονσολών που σκέφτεσαι στο περιβάλλον εγκατάστασης που περιγράφεις ηχητικά δεν νομίζω να έχεις κάποια διαφορα. Πιο πολύ θα ανησυχούσα για το "feel" της υπόθεσης. Για τα προιοντα που παραθέτεις δεν έχει και πολυ νόημα να συζητάμε για "ποιότητα ήχου" αλλα για ποιότητα κατασκευής και ανθεκτικότητα ειδικα για τη χρήση που θές να κάνεις. Μιλαμε για 2 σύχρονες κονσόλες "άχρωμες",με καθαρά preamps ικανοποιητικό headrooom και χαμηλου θορύβου που προορίζονται live sound.Νικητρια για μένα είναι η ποιοτική κατασκευή και οποια θα μ΄αρέσει η αισθηση του να την δουλέυω. Το analog vs digital εδώ θεωρώ δεν έχει πολυ νοήμα οσον αφορά τον ήχο τους πιο πολύ θα με απασχολούσε ο τρόπος χρήσης τους και το τι μου "κάθεται" περισσότερο. Αν μιλάμε για στουντιακό περιβάλλον παίζεται αρκετα και πάει σε άλλα μέρη και τιμές το θέμα κονσόλα και έχει σημασία ακόμα και το είδος μουσικής που δουλέυεις κλπ αλλα για τη δική σου χρήση και έτσι οπως απο μόνος σου τα περιγράφεις θές κατι φθηνό,ανθεκτικό και με "καλό ήχο". Με αυτα τα κριτήρια εγώ θα διάλεγα την soundcraft αν για καποιο λογο δεν με καλύπτε η allen n'heath. Παρόλ'αυτα και επειδη διακρίνω οτι θές να επιβεβαιώσεις αυτα που άκουσες για την behringer αν το μέγεθος,τα χαρακτηριστικά και το layout της behringer σου φαίνεται πιο βολικό και πιστέυεις οτι θα σε βοηθήσει να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα πήγαινε εκεί.
  8. Στο πρώτο σου post είπες οτι είσαι εντάξει προς το παρόν απο ηχεία άρα αφού έχεις ανάγκη απο μεγαλύτερη κονσόλα θα σου πρότεινα να πάρεις ο,τι καλύτερο μπορεις και μετά να ανοιχτείς αλλού. Κοιτώντας όλα τα προβλήματα με μικρό budget συνήθως δημιουργείται άγχος και χάος και αποσυγκεντρώνεσαι και απο τον αρχικό στόχο οποτε υπάρχουν 2 λύσεις: 1) ή μαζεύεις αρκετά λεφτα και αγοράζεις ο,τι χρειάζεσαι μία φορα 2) ή κλείνεις τρύπες μία μία (αλλα σωστά) Line array αν ο χώρος ειναι πιο ανοιχτός υπερέχουν συνήθως αλλα πάντα παίζει και για το τι ηχεία μιλάμε σε τι μέρος - στήσιμο κλπ οποτε εκεί ειναι άλλη συζήτηση. Αν για το παρόμοια μέρη -καταστάσεις έχεις αποτέλεσμα οκ με ο,τι στήνεις δώσε προτεραιότητα σε ο,τι μπάζει πιο πολύ και απο μόνος σου είπες οτι είναι η κονσόλα σου ή έτσι καταλαβα εγω. Με 1500 budget δεν θα συζήταγα και για ηχεία και για κονσόλα για να είμαι ειλικρινής. Για το αρχικό σου πρόβλημα θα συμφωνήσω οτι για τη χρήση αυτη πολύ βαβούρα το λάπτοπ. Προσωπικά θα έπαιζα σε soundcraft και πολυεφέ. Για το συγκεκριμένο lexicon δεν τρελαίνομαι αλλα δεδομένης της κατάστασης και της χρήσης λογικά είσαι καλυμένος.
  9. Θα έλεγα να πάς σε soundcraft και να φτιάξεις ενα υβριδικό setup. Αν δεν έχεις προβλημα να κουβαλάς μαζί και ενα λάπτοπ θα ελεγα οτι ισως η καλύτερη λύση είναι να βρεις ενα audio interface με πολλές εισόδους και εξόδους και να σετάρεις ενα template σε κάποιο DAW με διαφορα fx plugins της επιλογής σου για τα εφέ σου,eq κλπ. Ενα snake απο την κάρτα στην κονσόλα και είσαι έτοιμος. Πολύ περισσότερες επιλογές και καλύτερη ποιότητα απο το συγκεκριμένο lexicon και συνδυάζεις και τον "αναλογικό ήχο" και την ψηφιακή ευελιξία. Το θέμα ειναι οτι θα πρέπει η κάρτα σου να έχει ικανοποιητική απόδοση χωρις dropouts κλπ οποτε θα πρέπει και το λειτουργικό σου και το DAW και τα plugins που θα επιλέξεις να παίζουν καλά μεταξύ τους και με χαμηλο latency. To master eq μπορεί να γίνει επίσης απο τον υπολογιστή και θα είναι πολύ πιο ευέλικτο γιατι θα βλέπεις και το spectrum. Επίσης θα μπορείς να ηχογραφίσεις οτιδήποτε ανα πάσα στιγμή. Το μόνο πρόβλημα ειναι το κόστος της κάρτας ήχου αλλα και το κατα πόσο θα βρείς κάτι να παίξει καλα με το pc σου και να έχει και παράλληλα ικανοποιήτικο αριθμό Ι/Ο.
  10. Tα STout του μίκτη στο 1-2 line IN της κάρτας και τα 3-4 OUT της κάρτας στο 2ΤR ΙΝ του μίκτη. Τα 1-2 OUT της κάρτας θα τα συνδέσεις στα μόνιτορ σου. Έτσι ο,τι παίζει απο το μίκτη συνολικά θα πηγαίνει σαν στέρεο track στην κάρτα και ταυτόγχρονα ο,τι βγαίνει απο την κάρτα θα παίζει κατευθείαν σαν stereo audio track απο τον μίκτη. Με αυτό το setup θα πρέπει να έχεις ανοιχτό υπολογιστή για να γίνει δουλειά. Εναλλακτικά και αν θές να έχεις τον μίκτη έτοιμο για jam χωρις υπολογιστή και το recording σε δευτερη μοιρα,μπορείς να συνδέσεις τα ST out του μίκτη στα μόνιτορ σου και τις εξόδους 1-2 της κάρτας στο 2TR IN και τις εισόδους 1-2 της κάρτας στα AUΧ του μίκτη. Εκεί όταν θές να γράψεις κάτι θα πρέπει στο αντίστοιχο κανάλι που θές να γραφτεί το AUX knob να είναι στη μέση (unity) οποτε θα βλέπεις σήμα απο το αντίστοιχο κανάλι στην κάρτα. Aν ο μίκτης σου είχε έστω και ενα bus ή έστω ενα mute bus που να στέλνει ο,τι κάνεις mute σε διαφορετικά outputs το 2ο setup θα ήταν πιο βολικό καθώς το AUX χρησιμοποιείται συνήθως για εφέ και συνήθως χρησιμοποιείται και σαν mono αλλα είναι δυνατόν να πειραματιστείς στην αρχή και έτσι. Διάβασε το manual του μίκτη και της κάρτας και του προγράμματος που θα χρησιμοποιήσεις για να καταλάβεις τα βασικά. Δές και αυτό http://tweakheadz.com/how-to-hookup-a-mixer/
  11. http://www.thomann.de/gb/thon_studiorack_10he.htm?sid=5319d9459468ba18c1a3a8100976ca23 Αυτό ειναι και φθηνό και οκ εμφανισιακά αλλα έχει το κακό οτι δεν έχει fixed θέσεις οπότε αν θές να βγάλεις κάτι επειδή ειναι κολλητά το ένα με το αλλο ειναι εύκολο να γρατζουνιστεί το απο πάνω/απο κάτω του. Εγω το προσωπικά το είχα το παραπάνω και το χα πάρει και μεταχειρισμένο οποτε κόστισε 2 μπυρες ξερω γω αλλα δεν το βολέυτηκα γιατι οταν ειναι ορθιο δεν μπορείς να βγάλεις και να βάλεις άνετα. Αν το γεμίσεις μια φορά και το καθίσεις δεν θα χεις προβλημα,αν θες να κάνεις διάφορα απεφυγε και πήγαινε σε τυπου studio rack οπως αυτα που παρέθεσαν οι προλαλήσαντες. Αν δεν θές να ξοδευτείς και θες σιδερένιο rack ίσως στις αγγελίες του φόρουμ βρείς κανα 12u γύρω 50-60 ευρώ αν έχεις υπομονή.
  12. Πιστεύω οτι απο όλες αυτές που έχεις βάλει στη λίστα σου θα ήμουν μεταξύ της Yamaha mg166 και Soundcraft EPM12. Εχω δοκιμάσει πολλές yamaha και soundcraft αλλα και mackie και ποτέ δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα εκτός αν ήταν κακομεταχειρισμένες ή είχαν γνωστά προβλήματα απο κατασκευής τους(βλέπε προβλήματα στα ribbon καλώδια των mackie vlz κλπ) Oι yamaha ειναι αρκετά ποιοτικές,σχετικά αθόρυβες και με αρκετό headroom και ικανοποιητικό ήχο για low budget μηχάνημα.Θεωρώ οτι για τα λεφτά τους ειναι ο,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κανείς όταν θελει να ισοφαρίσει το value/money. Οι soundcraft ειναι επίσης ποιοτικές (οχι σαν τις παλιές βέβαια),με ωραίο καθαρό ήχο και αξιοπιστες. Η μόνη ενσταση μου ειναι οι efx των οποιων τα εφέ δεν μου άρεσαν καθόλου και ας γραφουν lexicon. Οφείλω πάντως να πώ αν πας σε soundcraft μακράν καλύτερες οσον αφόρα layout/εμφάνιση/I/O/usability μου φάνηκε η σειρά Μ (M8/M12) παρά οι EPM/EFX oποτε κοίτα και προς τα κει αν και πλεον αυτές θα τις βρεις μονο second hand/stock ,δυστυχώς πλέον δεν βγαίνουν. Για behringer δεν έχω να πω κάτι,δεν συμπαθώ τις πολιτικές της εταιρείας και δεν μου αρέσουν εμφανισιακά τα περισσότερα προιόντα της και άρα δεν τα αγοράζω και έχω ακούσει και διαφορα horror stories απο γνωστους οποτε αποφεύγω.
  13. Δεν απαξίωσα τη θέση σου είπα οτι δεν βλέπω καμία λογική να πάρει ο ανθρωπος αυτό που πρότεινες ενώ φαίνεται να έχει άλλο σκοπο. Και να μην το έχω ακούσει ,και ο καλύτερος dac του κόσμου να είναι αυτος που πρότεινες, ο άνθρωπος άλλο έχει ζητήσει. Δυστυχώς δεν έχει ignore button σ'αυτο το φόρουμ και επειδή εισαι σαφώς παλιότερο και μαλλον καταξιωμένο μέλος εδώ σου υπόσχομαι οτι αν ξαναποστάρω στο noiz δεν θα ξανασχοληθώ να απαντήσω (κατι που πολύ κακώς έκανα ενώ δεν είχα όντως ακουσει αυτο το πρότεινες (αν και επιμένω οτι ήταν άκυρο)) σ'οτιδήποτε αναφερθείς (σωστό ή λάθος). Κρίμα ειναι να γεμίζουνε threads με αρνητισμούς και δεν θέλω να είμαι μέρος αυτου. Θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις να μην εισαι ούτε συ ποσο μάλλον αφου σ' ενδιαφέρει τοσο πολυ "ο χρυσος στην τσέπη του άλλου" :D
  14. Δεν χρείαζεται να καρφώσεις τον avalon σε preamp αφου βγάζει line level ετσι και αλλιως.(αυτό ειναι και το πιο βασικό του καθήκον σαν συσκευή να πάρει mic level και να το κάνει line) Θα τον βάλεις λοιπόν σε line input. Το word clock θα σε ανησυχήσει μονο αν μπεις σε διαδικασία να συνδέσεις απο 2 και πάνω digital συσκευές μαζί και αντιμετωπίσεις προβλήματα συγχρονισμού μονο με το καλώδιο adat.(οπτική ίνα). Σε αρκετές συσκευές το καλώδιο adat μόνο ειναι αρκετό για το συγχρονισμό και τη μεταφορά σήματατος αλλα θα δεις και πολλές συσκευές να φέρουν και WC επειδη το world clock ειναι πιο αξιοπιστο (ειδικά σε διασύνδεση παραπάνω απο δύο συσκεύων) επειδή κάνει μια δουλειά και την κάνει καλα. Οποτε θα δεις μηχανήματα να χρησιμοποιούν και το word clock ως μέσο μεταφοράς του clock signal ή αν θες το σήμα του "πότε" θα λάβει o a/d ή d/a converter το sample αλλα και την ίνα ως μέσο μεταφοράς του ψηφιακόυ σήματος (πολυκάναλο ή μη). Δηλαδή πολλές φορές θα χρειαστεί να συνδέσεις και adat και το bnc του WC για να λειτουργήσει απρόσκοπτα και συγχρονισμένα ενα digital σήμα απο μία συσκευή με/σε μιας αλλη (ς). Και εκεί μπαινει και ο ορος "termination" και μαστερ slave κλπ. Πάντα master ειναι ένα και μόνο μηχανημα και τα υπόλοιπα slave με το τελευταίο της σειράς να ειναι και terminated. Για πολλά μηχανήματα απο διαφορετικούς κατασκευαστές σε ενα σύνθετο configuration ίσως να χρειαστεί και εξωτερικό master clock να κάνει μόνο αυτο την δουλειά και τα άλλα να ακούνε. Επίσης χαίρομαι πολύ που πιάσανε τόπο οι πληροφορίες που παρέθεσε ο npap. Και έχεις δίκιο φυσικά οτι δεν χρειαζότανε καμία ένταση εξαρχής. Καλές μουσικές.!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου