Προς το περιεχόμενο

Μαθηματα drums


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους! Μόλις γράφτηκα κι ελπίζω να με βοηθήσετε γενικά σε ότι αφορά τα drums. Είμαι τελείως αρχάριος και θέλω να αρχίσω μαθήματα. Το πρόβλημα είναι ότι είμαι φοιτητής στην Πάτρα και μένω στον 5ο σε ένα 2αρι 57 τετραγωνικά... Τι μου προτείνετε για αγορά? (προφανώς ηλεκτρονική drums)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ez drummer είναι drum sampler για PC, ο φίλος αστειέυεται..!  ;)

 

Μονόδρομος είναι η ηλεκτρονική drums, κάνε ένα search γιατι εχει συζητηθεί το θέμα και αν έχεις απορίες..εδώ είμαστε!

To keep you is no benefit. To destroy you, no loss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα θες να μάθεις drums, να πάρεις φυσικά τύμπανα...

το ξέρω οτι δεν βγένει με τον ήχο αλλά έστω και με τα λάστιχα μελέτης πάνω και που και που άμα τα μεταφέρεις live ή πρόβες σε κανένα υπόγιο, θα καιρδίσεις περισσότερα

 

πιστεύω με τα ηλεκτρονικά δεν θα μάθεις ποτέ να σκέφτεσαι σωστά, δεν σου δίνουν πολλές ιδέες και μετά τον 1o,2o χρόνο δεν σε βοηθουν να μάθεις τεχνικές..

 

Αμα τώρα δεν γίνεται με τπτ, η θες να παίζεις για πλάκα, με τα ηλεκτρονικά βολευεσαι, αλλά θα μάθεις να παίζεις άλλο όργανο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρώτος  δεύτερος  χρόνος τι γίνετε δηλαδή??

 

πια είναι η διαφορα με μια ακουστική??

 

Τι του λέτε βρε παιδιά του παιδιού??

 

Μην τρελαθούμε τελείως τώρα, OK θέμα αίσθησης θέμα απόδοσης ήχου με μια καλή ακουστική ναι...

 

που και αυτό σχετικό είναι έχω ακούσει πολλές επώνυμες drums λόγο κακού κουρδίσματος και παίζουν σαν κατσαρόλες,

τουλάχιστον με την ηλεκτρονική θα έχεις ένα καλο σταθερό σχετικά ήχο!

 

 

Δεν σου προτείνω κάτι, είναι σχετικό πάντα με τι χρήματα διαθέτης ρίξε μια ματια στο forum έχει πολλά σχετικά θέματα θα βρείς άκρη...

 

ΆΦΟΒΑ όμως πάρε ηλεκτρονική για να μάθεις δεν έχει καμια διαφορα με την ακουστική!!!