Προς το περιεχόμενο

korg_nikos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.021
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Follower

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα
  • Day job
    Electrical Engineer
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ-ΞΑΝΘΗ

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή korg_nikos

Rock Star

Rock Star (3/4)

4

Φήμη

  1. Νομίζω οτι εδώ μέσα υπάρχουν άτομα που μπορούν να γράψουν κάτι σχετικα. Μάλιστα όσον αφορά εμπεδήσεις υπάρχει και σχετική αρθρογραφία στο forum. Επίσης το να ζητώ να μάθω την τιμή των εμπεδήσεων εισόδου κι εξόδου μιας συσκευής δεν θεωρώ οτι είναι πια και τόσο "ψείρισμα" τη στιγμή που η συγκεκριμένη συσκευή παρεμβάλλεται μεταξύ οργάνων, ενισχυτών, mixers κτλ. Απορώ πάντως πώς μια εταιρεία του βεληνεκούς της Korg δεν γράφει συγκεκριμένα Specs στο Manual. Για παράδειγμα η BOSS για το GT100 αναφέρει ξεκάθαρα τα Ονομαστικά Level για Input και Output σε dBu και εκτός αυτού και τις εμπεδήσεις εισόδου (1MΩ) κι εξόδου (2kΩ) γεγονός που κάνει τα πράγματα πολύ σαφή για τον χρήστη καθώς ο ίδιος ξέρει τι ακριβώς να περιμένει από τη συσκευή όπου και να τη συνδέσει. Φυσικά διαθέτει και ξεχωριστή έξοδο ακουστικών η οποία είναι Τελικώς Ενισχυμένη ως οφείλει προκειμένου να οδηγηθεί σε ακουστικά.
  2. Έχω χρησιμοποιήσει το μηχάνημα με διαφορετικές πηγές και συνδεσμολογίες μέχρι τώρα. 1η Περίπτωση: Η έξοδος ηλεκτρικής κιθάρας πηγαίνει απευθείας στην είσοδο του Pandora και η έξοδος του Pandora πηγαίνει σε Hi-Z είσοδο ενισχυτή ηλεκτρικής κιθάρας. Σε αυτήν την περίπτωση όλα λειτουργούν ok και ο ήχος είναι αυτός που θα περίμενε κανείς. Το γεγονός οτι όλα λειτουργούν ok με οδηγεί στο λογικό συμπέρασμα οτι η έξοδος του Pandora έχει εμπέδηση συγκρινόμενη ή παρόμοια με αυτή μιας ηλεκτρικής κιθάρας και "ματσάρεται" σωστά με Hi-Z Input ενισχυτή τάξης MΩ. 2η Περίπτωση: Η έξοδος ηλεκτρικής κιθάρας πηγαίνει απευθείας στην είσοδο του Pandora και η έξοδος του Pandora πηγαίνει σε Line In είσοδο ενός καναλιού μιας κονσόλας της οποίας το Line In έχει εμπέδηση 40kΩ. Από αυτόν τον τρόπο σύνδεσης δεν είχα προσδοκίες απλά το έκανα μόνο και μόνο για δοκιμαστικούς σκοπούς και για να τσεκάρω πώς θα είναι ο ήχος. To αποτέλεσμα ήταν οτι ο ήχος είναι πολύ εξασθενημένος. Σημειώνω εδώ οτι η Korg αναφέρει στη σελίδα 48 του Manual οτι η έξοδος του Pandora είναι Line και Headphone dual Purpose Output χωρίς βέβαια να υπάρχει κάποιος Hard ή έστω Software διακόπτης μέσω του Interface της συσκευής που να καθορίζει τη συγκεκριμένη έξοδο. 3η Περίπτωση: Η έξοδος ηλεκτρακουστικής κιθάρας με onboard Προενισχυτή πηγαίνει απευθείας στην είσοδο του Pandora και η έξοδος του Pandora πηγαίνει σε Line In είσοδο ενός καναλιού μιας κονσόλας της οποίας το Line In έχει εμπέδηση 40kΩ. Σε αυτήν την περίπτωση ο ήχος είναι μια χαρά. Αυτό που δεν ξέρω και θα το ρωτούσα αργότερα είναι το Level της εξόδου μιας ηλεκτρακουστικής με Onboard Προενισχυτή. Ποια είναι η τυπική εμπέδηση εξόδου μιας ηλεκτρακουστικής κιθάρας και ποιο το Level της εξόδου της; Ουσιαστικά αυτό που ζητείται είναι η εμπέδηση και το Level της εξόδου του onboard προενισχυτή της. Πρόκειται για Line σήμα ή ασθενέστερο; Πόσα Ω είναι περίπου (τάξη μεγέθους); Επίσης να σημειώσω οτι η ίδια ηλεκτρακουστική αν συνδεθεί απευθείας σε Line In είσοδο στην κονσόλα χωρίς δηλαδή να παρεμβάλλεται ανάμεσα το Pandora παίζει μια χαρά χωρίς κανένα πρόβλημα. 4η Περίπτωση: Η έξοδος ενός Synth που γνωρίζω οτι είναι Line Out πηγαίνει απευθείας στην είσοδο του Pandora και η έξοδος του Pandora πηγαίνει σε Line In είσοδο ενός καναλιού της κονσόλας της οποίας το Line In έχει εμπέδηση 40kΩ. Στις περισσότερες των περιπτώσεων ο ήχος του Synth είναι ικανοποιητικός εκτός από μερικά συγκεκριμένα εφφέ στα οποία υπάρχει έντονη παραμόρφωση χωρίς φυσικά το αντικείμενο του εφφέ να είναι distortion ή overdrive. Έχοντας κάνει όλες τις παραπάνω δοκιμές και γνωρίζοντας κάποια πράγματα περί Impedance bridging μου γεννήθηκε η απορία σχετικά με τις εμπεδήσεις εισόδου-εξόδου του Pandora προκειμένου να δικαιολογήσω τη συμπεριφορά του. Ο "γενικός" χρυσός κανόνας του Bridging προς μέγιστη μεταφορά τάσης πριν το στάδιο της Τελικής Ενίσχυσης μιλάει για εμπέδηση εισόδου τουλάχιστον 10 φορές μεγαλύτερη από αυτή της εξόδου στη διασυνδετική αλυσίδα προκειμένου να μεταφέρεται χονδρικά το 90% του σήματος. Επίσης εφόσον η είσοδος του Pandora λογικά είναι Hi-Z και η έξοδος του Synth μου Line Out με 200Ω εμπέδηση, η μεταφορά της τάσης εξόδου του Synth στο Pandora πρέπει να υπερβαίνει το ποσοστό 99,9% και συνεπώς το πρόβλημα να μην οφείλεται εκεί. Αν δεν οφείλεται εκεί όμως τι συμβαίνει; Αν η έξοδος του Pandora είναι όντως Line Out κάποιων εκατοντάδων Ohm τότε ομοίως συνδεόμενο σε Hi-Z Input ενισχυτή κιθάρας, το σήμα από την έξοδο του Pandora μεταφέρεται υπερ του δέοντος ικανοποιητικά στον ενισχυτή. Τέλος αν εγώ για οποιοδήποτε λόγω συνδέσω τη Line έξοδο του Synth μου σε Hi-Z ενός ενισχυτή κιθάρας γιατί δεν μου αρέσει όπως ακούω το Synth μου από τον ενισχυτή κιθάρας; To Bridging είναι υπέρ του δέοντος ικανοποιητικό (Συντελεστής Damping = 104) κι όμως δεν το ακούω όπως θα ήθελα. Μήπως αυτό συμβαίνει τελικά επειδή οι ενισχυτές αναδεικνύουν περισσότερο μέσω onboard φίλτρων ή άλλης τεχνολογίας σχεδιασμού κάποια συγκεκριμένη συχνοτική περιοχή η οποία "ανήκει" στις κιθάρες; Μήπως τελικά το Pandora έχει τέτοιες τιμές εμπέδησης (ενδιάμεση κλάση) ώστε απλά να δίνει προτεραιότητα στη χρήση του με κιθάρες αλλά να είναι και ευέλικτο σε χρήση με άλλες πηγές που βγάζουν Line Out χωρίς βέβαια η απόδοση του εκεί να είναι η βέλτιστη; Εικασίες κάνω και για αυτό θα ήθελα τη γνώμη σας. Τέλος να πω οτι όλα τα καλώδια που χρησιμοποιήθηκαν για τις συνδέσεις ήταν τσεκαρισμένα και δεν υπερβαίνουν το 1m Όπως βλέπεις gdevelek αυτές είναι οι συγκεκριμένες απορίες μου σχετικά με το Pandora και τη χρήση του. Επίσης χωρίς παρεξήγηση κι εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί θεωρεις σημαντικό και συνεπώς πρέπει να γνωρίζεις από πριν, "αν φοβόμαι μήπως η Korg λέει ψέμματα και γίνει κάποια ζημιά ή αν θέλω να γνωρίζω τα τι και τα πώς", πριν δώσεις κάποια απάντηση; Όποιο και από τα 2 αν ισχύει δεν επηρεάζει την απάντηση που θα δώσει κάποιος, έτσι δεν είναι;
  3. Σε αντίθετη περίπτωση τώρα, αν δεχτούμε οτι το Pandora βγάζει Hi-Z έξοδο πχ μερικών δεκάδων kΩ τότε μπορούμε να το συνδέσουμε σε Input ενισχυτή κιθάρας. Το θέμα όμως που προκύπτει σε αυτήν την περίπτωση είναι πώς ο κατασκευαστής αναφέρει οτι η έξοδος του Pandora μπορεί να οδηγηθεί σε Line In είσοδο ενός Home Hi-Fi ή ενός Mixer εφόσον μια τυπική εμπέδηση εισόδου Line In βρίσκεται μεταξύ 15kΩ-40kΩ;
  4. Αν δεχτούμε οτι η έξοδος του Pandora είναι Line (δεν με αφορά αν είναι Stereo ή Mono) τότε πώς ο κατασκευαστής προτείνει στη σελίδα 12 οτι μπορούμε να συνδέσουμε την έξοδό του Pandora σε Ενισχυτή Κιθάρας που όπως γνωρίζουμε δέχεται Hi-Z Outputs; Δεν είναι λίγο ανορθόδοξο αυτό σύμφωνα με τα περι Impedance Bridging και εφόσον στη συσκευή δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση παραμετροποίησης του Level της εξόδου ανάλογα με το που πρόκειται να συνδεθεί; Με λίγα λόγια αν το Pandora βγάζει Line Out λίγων εκατοντάδων Ohm μπορεί να συνδεθεί σε Hi-Z Input ενισχυτή κιθάρας τάξης MOhms χωρίς κανένα πρόβλημα ή ανεπιθύμητη συνέπεια στον ήχο;
  5. Γεια σε όλους. Συγχωρέστε με αν βάζω το θέμα σε λάθος κατηγορία αλλά το ανοίγω σε αυτή την κατηγορία διότι αναζητώ μια εμπεριστατωμένη απάντηση από κιθαρίστες σχετικά με τη συγκεκριμένη συσκευή και πιο συγκεκριμένα σχετικά με τα Input και Output Levels. Όσον αφορά το Input της συγκεκριμένης συσκευής το Manual αναφέρει στη σελίδα 10 οτι η συσκευή διαθέτει στο πλάι έναν διακόπτη (Input Level Switch) τον οποίο ο χρήστης μπορεί να θέσει στις θέσεις Hi και Lo ανάλογα με την έξοδο της κιθάρας ή του μπάσου που πρόκειται να συνδεθεί σε αυτό. Επίσης στη σελίδα 13 στην παράγραφο 2 κάτω από την επικεφαλίδα Initial Settings αναφέρεται οτι θέτουμε τον διακόπτη στη θέση Hi όταν η κιθάρα μας διαθέτει High Output Pickups (Humbucking) ή Pickups με onboard προενισχυτή αν καταλαβαίνω καλά. Θεωρώ οτι η είσοδος του Pandora PX4D είναι Hi-Z και συνεπώς μπορούμε να συνδέσουμε απευθείας ηλεκτρική κιθάρα. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Μία ηλεκτρακουστική κιθάρα με onboard προενισχυτή τι Output Level διαθέτει; Line level ή ασθενέστερο όπως το Hi-Z ή κάτι ενδιάμεσο; Επίσης στη σελίδα 12 του Manual κάτω από την επικεφαλίδα Making Connections φαίνεται οτι η έξοδος του Pandora μπορεί να συνδεθεί σε Mini Component, Stereo, Ενισχυτή κιθάρας ή ακουστικά. Δεδομένου οτι η έξοδος του Pandora δεν αλλάζει ψηφιακά Level μέσω κάποιας εντολής από το Menu του θα ήθελα να γνωρίζω τι Level είναι. Είναι Line Out, Hi-Z ή Headphone. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν ο κατασκευαστής να αναφέρει οτι μπορεί η ίδια έξοδος να συνδεθεί σε Hi-Ζ Ιnput (Ενισχυτής κιθάρας) αλλά και σε Line In ενός Home Stereo πχ. Δυστυχώς όσο και να έψαξα το Manual δεν αναφέρει εμπέδηση εξόδου. Προσπαθώ να βγάλω συμπέρασμα και για την είσοδο του Pandora έτσι ώστε να αντιληφθώ αν είναι δυνατόν να επεξεργαστώ και άλλη πηγή εκτος από ηλεκτρική κιθάρα, πχ Synth με Line Out ή ηλεκτρακουστική με Onboard προενισχυτή.
  6. Αν απενεργοποιώντας απλά το Direct Monitoring -χωρίς να έχεις ενεργοποιημένο το Constrain Delay Compensation στην εγγραφή- φανεί εκ του αποτελέσματος οτι δεν έχεις θέματα αποσυγχρονισμού στο Playback του ηχογραφημένου υλικού σου τότε μην χρησιμοποιείς το Constrain Delay Compensation. Απλά να το έχεις στο μυαλό σου σε περίπτωση που χρειαστεί, ιδιαίτερα αν περνάς το σήμα σου μέσα από ένα σκασμό Plugins. Μια συμβουλή ακόμα, σε περίπτωση που δεν το κάνεις ήδη, θα ήταν να χρησιμοποιείς τα Plugins σου παράλληλα φτιάχνοντας κανάλια FX. Αν για παράδειγμα θες να εφαρμόσεις το ίδιο Reverb σε 5 κανάλια μην χρησιμοποείς το Reverb ως Insert πέντε φορές (Μία για κάθε κανάλι δηλαδή). Αντί αυτού θα φτιάξεις ένα FX Track στο οποίο θα "ταΐζεις" το σήμα των πέντε καναλιών κατά βούληση και το επεξεργασμένο σήμα θα πηγαίνει μέσω του FX Track στο Master μιξαρισμένο με τις αρχικές πηγές σου. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις οικονομία σε επεξεργαστική ισχύ και Latency
  7. Στο Device Setup λογικά πρέπει να έχει μια επιλογή η οποία αναφέρεται ως VST Audio System και κάτω από αυτή να αναφέρεται η κάρτα ήχου σου. Αν επιλέξεις λοιπόν την κάρτα ήχου σου λογικά θα ανοίξει ένα παράθυρο το οποίο θα περιέχει ένα Checkbox σχετικά με το Direct Monitoring. Εφόσον το απενεργοποιήσεις προκειμένου να ακούς Real Time το αποτέλεσμα που θα επιφέρουν στην πηγή σου τα Plugins που χρησιμοποείς καλό θα είναι προκειμένου να αποφύγεις ενδεχόμενους αποσυγχρονισμούς λόγω Latency να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία Constrain Delay Compensation.
  8. Επιμένω οτι πριν την αγορά UPS πρέπει να τσεκάρεις τι γίνεται με την τροφοδοσία ΜΕΤΑ το τροφοδοτικό του PC. Μπορεί η συγκεκριμένη κάρτα ήχου να έχει περιορισμένη ανοχή στις διακυμάνσεις τροφοδοσίας ακόμα και από το USB. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ακόμα και με το καλύτερο Online UPS να τροφοδοτήσεις το PC δεν θα λύσεις το πρόβλημα. Δοκίμασε πρώτα να τσεκάρεις από Device Manager>USB Root Hub>Δεξί Κλικ Properties>Power, σε ποια USB είναι συνδεδεμένη η κάρτα ήχου σου και πόσα mA απαιτεί. (Διασταύρωσέ το με τα Specs της κάρτας ήχου σου αν φυσικά το αναφέρει). Στη συνέχεια αν δεις οτι η παροχή ρεύματος σε mA καλύπτει τις απαιτήσεις της κάρτας σου κάνε το εξής. Επέλεξε από τα Properties την κάρτέλα Power Management και αφαίρεσε το δικαίωμα από το PC να απενεργοποιεί τη συσκευή (USB Port) για οικονομία ενέργειας. Αν και πάλι δεν καταφέρεις να βγάλεις άκρη δοκίμασε με USB Hub το οποίο να παρέχει κοντά στα 1000mA ρεύμα εξόδου στα USB του. Δοκίμασε αν δεν βρεις τέτοιο USB Hub να αγοράσεις PCI to USB Hub. Με λίγα λόγια θεωρώ οτι το πρόβλημα οφείλεται στο γεγονός οτι η συγκεκριμένη M-Audio απαιτεί σταθερότατη τροφοδοσία όπως επίσης και τροφοδοσία διαφορετικών standards από τα τυποποιημένα και συνεπώς πρόκειται για "σφάλμα" ή κακό σχεδιασμό του κατασκευαστή τη στιγμή που στην αγορά υπάρχουν ανταγωνιστές που δεν πάσχουν από παρόμοια προβλήματα. Επιβεβαίωσέ μας και το εξής αν θες: Όταν κάνεις αναπαραγωγή πχ από DAW και ξαφνικά κόβεται ο ήχος...τότε το DAW τι κάνει; Συνεχίζει ο δρομέας να τρέχει και τα Virtual VUμετρα να κυμαίνονται όπως υπαγορεύει η κυματομορφή που αναπαράγεται ή όχι; Αν ναι τότε αυτό συνηγορεί στο γεγονός οτι το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία και όχι οι οδηγοί.
  9. Προσωπικά με όσα διαβάζω τείνω να αποκλείσω οτι το πρόβλημα οφείλεται στην ηλεκτρική εγκατάσταση ή γενικότερα στην παροχή και στη γείωση που έχει καταντήσει να θεωρείται ο Νο 1 υπαίτιος -συχνά αδίκως- για πάσης φύσεως προβλήματα. Θα ήθελα να μας δώσει ο φίλος amerithanos λίγες πληροφορίες σχετικά με το PC του. 1ον. Τι ηλικία περίπου έχει το PC; 2ον. Ποια μητρική φοράει το PC; 3ον. Πόσα Watt παρέχει το τροφοδοτικό; 4ον. Τι άλλες συσκευές υπάρχουν στο PC. Υπάρχει κάρτα γραφικών μήπως που πέρα από τη σύνδεση PCIe απαιτεί και ξεχωριστή τροφοδοσία (6pins) από το τροφοδοτικό εσωτερικά; 5ον. Η θύρα USB που συνδέει την κάρτα ήχου είναι θύρα του onboard USB controller της μητρικής ή θύρα USB PCI/USB φέτας; 6ον. H onboard κάρτα ήχου είναι απενεργοποιημένη από το BIOS;
  10. Καταρχην σε αυτό που είπε ο Harilatron έχει απόλυτο δίκιο. Στην ουσία πρόκειται για τελικό χαμηλής ισχύος απλά εκ παραδρομής κι επειδή στην αγορά χρησιμοποιείται εσκεμμένα ο όρος προενισχυτής το ανέφερα κι εγώ έτσι. Στην αγορά χρησιμοποιείται εσκεμμένα ο όρος προενισχυτής και όχι τελικός ενισχυτής προκειμένου να αποτρέψει ακόμα και εντελώς άπειρο χρήστη από το να συνδέσει κανονικά ηχεία πάνω του. Καταρχήν κοιτώντας λίγο καλύτερα τα Specs της Onboard εξόδου ακουστικών βλέπω οτι ο "προενισχυτής" μπορεί να οδηγήσει έως και 24Ω ακουστικά. Προηγουμένως ανέφερα 32Ω γιατί η ισχύς δινόταν συναρτήσει της συγκεκριμένης αντίστασης και θεώρησα οτι ήταν η ελάχιστη συνιστώμενη από τον κατασκευαστή προκειμένου να λειτουργεί με ασφάλεια ο onboard "προενισχυτής" χωρίς όμως να δω το Working Range παρακάτω. Όπως γνωρίζεις λοιπόν η ισχύς εξόδου ενός ενισχυτή δίνεται πάντα με συγκεκριμένα φορτία. Το Maximum Input Power που αναφέρει ένα ζεύγος ακουστικών δεν είναι το ποσό ισχύος που ζητούν τα ακουστικά αλλά η μέγιστη ισχύς που μπορούν να λάβουν χωρίς να καούν. Aυτό που ενδιαφέρει είναι το Rated Input Power που είναι η ισχύς που θα ζητήσουν τα ακουστικά από τον onboard ενισχυτή ακουστικών. Συνεπώς τα FOSTEX των 23mW και των 70Ω ζητούν από τον onboard ενισχυτή να "δει" 70Ω φορτίο και να αποδόσει τουλάχιστον 23mW τη στιγμή που ο ενισχυτής αποδίδει 20mW στα 32Ω. Γίνεται σαφές οτι στα 70Ω η ισχύς που θα αποδόσει ο ενισχυτής θα είναι μικρότερη αλλά ο κατασκευαστής δεν αναφέρει ισχείς για όλο το Working Range και δεν νομίζω να υπάρχει κάποια διάταξη στον ενισχυτή εξόδου ακουστικών που να επιτρέπει 20mW ισχύος σε όλο το Working Range (24Ω-600Ω). Συνεπώς εγώ θα σου πρότεινα εξωτερικό ενισχυτή ακουστικών ακόμα και στην σχετικά ακραία περίπτωση που θα χρησιμοποιούσες τα Fostex μόνα τους ιδιαίτερα σε μεγάλες εντάσεις. Όσον αφορά τον εξωτερικό ενισχυτή σίγουρα μπορείς να επιλέξεις τον Amp 800 αλλά αν θες κάτι πιο ευέλικτο με πιο πολλές εισόδους πας στον HA4700 POWERPLAY PRO-XL (http://www.thomann.de/gr/behringer_ha4700_powerplay_proxl_kopfhoererverstaerker.htm)
  11. Ανεξαρτήτα από τη μάρκα εάν ξεπεράσεις την ισχύ εξόδου ακουστικών κινδυνεύεις να την κάψεις. Όσο πιο πολύ την ξεπερνάς τόσο πιο γρήγορα θα την κάψεις. Όταν χάνεις σε ένταση τότε σημαίνει οτι το ρεύμα που διαρρέει το κάθε ζεύγος είναι μικρότερο του ονομαστικού λειτουργίας που απαιτεί το κάθε ζεύγος για να αποδίδει την ονομαστική του ισχύ. Όταν μίλησα για ίδια μοντέλα εννοούσα οτί καλό θα είναι το κάθε ζεύγος ακουστικών σου να έχει την ίδια αντίσταση και ισχύ. Συνεπώς ο πιο εύκολος τρόπος για να το πετύχεις αυτό χωρίς να χάνεσαι στα Specs είναι να επιλέξεις 2 ίδια μοντέλα Δεν καταλαβαίνω αν αυτά τα 20mW αναφέρονται συγκεκριμένα στην έξοδο της Headphone Output ή σε κάτι άλλο. Αν ναι τότε μιλάμε για μια έξοδο σχτικά χαμηλής ισχύος στα 32Ω. Θα πρέπει να ξέρεις τι γίνεται και με τα Ω των ακουστικών σου έτσι ώστε η ισοδύναμη αντίστασή τους που είναι Rολικό = R1R2/R1+R2 να μην είναι μικρότερη από 32Ω Σε γενικές γραμμές αν η ισχύς του προενισχυτή είναι χαμηλή καλύτερα να προμηθευτείς έναν προενισχυτή ιδιαίτερα αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις ακριβό headset πόσο μάλλον δύο ή παραπάνω. Δες για προενισχυτές στο παρακάτω Link. http://www.thomann.de/gr/cat.html?gf=headphone_preamps&oa=pra
  12. Αν πρόκειται για ένα πρόσθετο σετ ακουστικών και θες να το συνδέσεις με αντάτορα Stereo Jack Male σε 2 Stereo Jack Female πρέπει να προσέξεις το εξής: Οι περισσότεροι onboard προενισχυτές ακουστικών που βρίσκονται σε μίκτες, ενισχυτές, κάρτες ήχων κτλ ποικίλουν στη μέγιστη ισχύ εξόδου από μερικές δεκάδες mW έως και 1-2W. Θα πρέπει να γνωρίζεις ποια είναι η μέγιστη ισχύς εισόδου που μπορεί να αντλήσει το κάθε σετ ακουστικών σου έτσι ώστε το άθροισμά τους συνολικά να μην υπερβεί το όριο της ισχύος που μπορεί να αποδόσει απροβληματιστα. Επίσης καλό είναι τα 2 σετ ακουστικών σου να είναι ακριβώς το ίδιο μοντέλο προκειμένου να μην έχεις ασύμμετρες εντάσεις για την ίδια προενίσχυση. Υπάρχει το ενδεχόμενο η ισχύς εξόδου να είναι ικανοποιητική και να δουλέψουν και τα 2 απροβλημάτιστα. Υπάρχει το ενδεχόμενο να χάσεις σε ένταση και υπάρχει και το ενδεχόμενο (σπάνια) να κάψεις τον προενισχυτή. Το κακό με τους Onboard προενισχυτές ακουστικών είναι οτι λίγοι κατασκευαστές δίνουν τα Specs τους και συνεπώς δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Αν έχεις ακριβό εξοπλισμό εγώ θα έλεγα να πάρεις προενισχυτή για να είσαι καλυμένος. Στον προενισχυτή φυσικά δεν θα δώσεις από την Headphone Out αλλά από μία Line Out και σε περίπτωση που έχεις μία μόνο ψάξε για προενισχυτή με Link Out δίπλα από την είσοδό του.
  13. Όσον αφορά γενικά τα ακουστικά και την προενίσχυση. Προενίσχυση χρειάζεται κανείς μόνο όταν θέλει να ακούσει στα ακουστικά έξοδο από Line Out. Για παράδειγμα αν εγώ θέλω να πάρω για τα ακουστικά από έξοδο Direct Out ή Auxiliary ή Send ή Sub Out ή Control Room Out ή Alternative ή Utility Out τότε ναι χρειάζεται να έχω προενίσχυση η οποία θα αναλάβει να φέρει το Line Level σήμα σε κατάλληλο επίπεδο για ακουστικά (Headphone Level). Αν όμως έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω τα ακουστικά συνδέοντάς τα σε Dedicated Headphone Out πχ μιας κονσόλας τότε έχει φροντίσει ο κατασκευαστής της κονσόλας εσωτερικά να έχει εγκατεστημένο προενισχυτή πριν την έξοδο Headphones και συνεπώς δεν χρειάζεται να έχω εξωτερική προενίσχυση. Πολλοί ίσως ακούν καλύτερα τα ακουστικά τους όταν αυτά οδηγούνται από προενίσχυση από ότι όταν είναι κουμπωμένα σε Headphone Out μίκτη η άλλης διάταξης. Αυτό είναι λογικό διότι ο κατασκευαστής του μίκτη δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει κάποιον Hi End εξεζητημένο προενισχυτή ακουστικών εσωτερικά με αποτέλεσμα η εξειδικευμένη προενίσχυση ακουστικών να υπερέχει λίγο ή πολύ ανάλογα την περίπτωση. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα πρέπει να συνδέουμε Headphone Outputs σε είσοδο προενισχυτή ακουστικών διότι το πιθανότερο είναι να υπεροδηγήσουμε το σήμα καθώς το προενισχύουμε 2 φορές. Η εξωτερική προενίσχυση για ακουστικά επιλέγεται επίσης όταν χρειαζόμαστε ευέλικτες δρομολογήσεις και submixes σε ακουστικά. Σε αυτήν την περίπτωση η Headphone Output του μίκτη είναι στην ουσία ένα αντίγραφο του Master με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να έχουμε διαφορετικό Submix παραδοτέο σε κάθε μουσικό που θέλει Monitoring. Έτσι χρησιμοποιούμε διαφορετικές εναλλακτικές εξόδους οι οποίες όμως ως Line Outs χρειάζονται εξωτερική προενίσχυση πριν παραδοθούν σε ζεύγη ακουστικών. Όσον αφορά τα κλειστού και ανοιχτού τύπου ακουστικά. Τα κλειστού τύπου εκτός του οτι απομονώνουν ως ένα βαθμό τους ήχους περιβάλλοντος από τον ακροατή συχνά πετυχαίνουν και το αντίστροφο (όχι απαραίτητα στον ίδιο βαθμό πάντοτε). Πριν μία εβδομάδα για παράδειγμα ηχογραφούσαμε με ένα βιολιστή στο σπίτι μου ο οποίος έπαιρνε monitoring από ακουστικά (ημι-ανοιχτού τύπου) το κομμάτι αλλά και τον εαυτό του σε overdub recording διαδικασία. Η κάψα του βιολιού του "έπιανε" το σήμα των ακουστικών που έβγαινε στο περιβάλλον με αποτέλεσμα το Recording Track του βιολιού να περιέχει και όλο το Mix που έπαιρνε στα ακουστικά ο βιολιστής. Κάτι τέτοιο, αν και μέσα στο τελικό mix πιθανότατα δεν θα ακούγεται είναι ανεπιθύμητο και μπορεί κανείς να το ακούσει όταν κάνει το Track του βιολιού Solo. To ίδιο μπορεί φυσικά να συμβεί και σε ηχογράφηση φωνητικών. Τα ακουστικά κλειστού τύπου περιορίζουν σημαντικά αυτό το φαινόμενο γιατί απομονώνουν και τον ήχο των ακουστικών από το εξωτερικό περιβάλλον χωρίς βέβαια να το εξαλείφουν εντελώς ιδιαίτερα αν οι εντάσεις των ακουστικών είναι μεγάλες. Τέλος τα ακουστικά κλειστού τύπου είναι πιο αποδοτικά σε μπάσα αλλά κουράζουν τον ακροατή, όχι από τη σκοπιά του ήχου, αλλά γιατί είναι πιο βαριά και πιο σφιχτά γενικότερα. Η έλλειψη εξαερισμού τους μπορεί να κάνει το αυτί να ιδρώνει σχετικά εύκολα κι όχι επειδή φοβάσαι... ;). Με λίγα λόγια ενδύκνεινται σε χρήση Performing (Live ή Take σε Studio). Όταν θέλεις να μιξάρεις για αρκετή ώρα κάτι κάνοντας playback για να δοκιμάσεις πώς ακούγεται η μίξη -και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις Studio Monitors στο σπίτι γιατί ενοχλείς- τότε το πιθανότερο είναι οτι θα κουραστείς...ξαναλέω όχι από τον ήχο αλλά από το σφίξιμο στα αυτιά-κεφάλι και το βάρος τους.
  14. Αυτό θα είναι το επόμενο βήμα...αν τελικά δεν βρω...απλά βαριέμαι να κάθομαι να ψάχνω συνδεσμολογίες και να κολλάω καλώδια
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου