Προς το περιεχόμενο

Τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

παντως αυτη η συζητηση ειναι ιδια ακριβως με το εαν οι fender ειναι καλυτερες απο τις gibson ή τις ibanez ή τις esp ή τις music-man ή τις prs ή τις jackson ή τις suhr ή τις...................ο καθης εχει την αποψη του οποτε συμπερασμα κανενα........ας υποστηριζει ο καθενας οτι θελει....τσαμπα ειναι δεν κοστιζει τιποτα και μαλιστα δεν τραυματιζεται και κανενας....

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 213
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Εγώ πάντως ως αποτέλεσμα της βιντατζολαγνείας θα ήθελα να έχω ένα από τα παρακάτω (κατά σειρά προτίμισης):

FIAT 500L

VW Beetle

2CV

 

Αν ήθελα ένα θηρίο θα έπαιρνα το Dodge Viper GTS-R '98 (το καινούριο είναι άσχημο)

viper_corvette_5200008.jpg

 

ή το Dodge Charger '67/'69

63673-Dodge%20Charger%201969.jpg

 

A! +1 στον fleamail για την Pontiac Trans Am Firebird!!! Ο ήρωας των παιδικών μου χρόνων... (ακόμα είναι, και ακόμα βλέπω την σειρά)

Μόνο μία διόρθωση: το όνομα είναι K.I.T.T. (Knight Industries Two Thousand)

Shoot him again. His soul is still dancing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να χαλάσουμε τις καρδιές μας, αλλά το σέβομαι. Πάσο.

 

ΟΚ. Θα προσπαθήσω να είμαι συνοπτικός (αλλά δεν δίνω εγγυήσεις).

 

Πιστεύω ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα και έτσι είναι που δημιουργούνται οι παρεξηγήσεις.

 

Αν μιλάμε για supercars, ΠΡΟΦΑΝΩΣ οι νόμοι της φυσικής λένε αυτό που υποστηρίζεις. Αλλά ένα supercar στήνεται "γύρω από οδηγό" για ένα και μόνο σκοπό και συνήθως τα supercars έχουν κινητήρες στο κέντρο (με εξαίρεση τους... απογόνους του Σκαραβαίου). Επίσης έχουν τροχούς, ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης βελτιστοποιημένο για την οδηγική απόδοση και μόνο. Και απευθύνονται στους ελάχιστους που μπορούν να τα αξιοποιήσουν (στην Ελλάδα, που δεν έχουμε πίστες, σε κανέναν απολύτως).

 

Ακόμα και έτσι πάντως, προσωπικά προτιμώ μια Lotus Elise (που έχω οδηγήσει) απέναντι σε μια Ferrari 430 ή μια Gallardo. Η Elise έχει λιγώτερα από 200 άλογα και είναι πανάλαφρη. Είναι επίσης ένα απόλυτο μηχάνημα οδήγησης. Κάνει αυτό ακριβώς που του λες. Ακαριαία.

 

Έτσι έστειλαν και όλους αυτούς που λες στα θυμαράκια, τα διάφορα γρήγορα hatchbacks όπως τα Ραλλάκια. Γιατί το αυτοκινητάκι αυτό έκανε ό,τι του ζητούσες. Και να είσαι σίγουρος ότι άλλους τόσους είχαν στείλει σε περασμένες δεκαετίες τα πισωκίνητα BMW, Ford και Alfa. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αν ο οδηγός δεν ξέρει τι οδηγεί...

 

Όσο για τις Βόρειες χώρες και τα ατυχήματα με πισωκίνητα (που έχουν και ένα σκασμό ηλεκτρονικά πλέον, παρεμπιπτόντως) τυχαίνει να έχω αρκετά στοιχεία που δείχνουν ότι ΟΝΤΩΣ είναι πιο "επικίνδυνα" για τον μέσο οδηγό, σε οριακές συνθήκες. Μπορώ να σου στείλω φωτο από τη Σουηδία, για παράδειγμα, που θα σε κάνουν να ανατριχιάσεις...

 

Το θέμα, τεχνικά μιλώντας, είναι ότι όταν έχουμε 2 αυτοκίνητα, ένα FWD και ένα RWD, το FWD μπορεί να είναι και 100 και 150 κιλά ελαφρύτερο, για την ίδια ισχύ κινητήρα. Γιατί το RWD, χρεώνεται το βάρος του άξονα μετάδοσης και των ενισχύσεων που απαιτούνται. Αυτός ήταν ο λόγος που, πριν μερικά χρόνια στους αγώνες rally, τα προσθιοκίνητα kit-car της Citroen έπαιρναν τα πάσα από τετρακίνητα τέρατα με +100 ίππους (σε άσφαλτο βέβαια). Μάλιστα, χρειάστηκε να αλλάξουν οι κανονισμοί (!!!) για να μην εξευτελίζονται τα τετρακίνητα από τους "κόκκινους πυραύλους".  ;) Αλλά και τα επόμενα χρόνια, ακόμα και στο χώμα, τα 1600άρια kitcar ήταν σαφέστατα ταχύτερα των τετρακίνητων Group N.

 

Για πραγματικές συνθήκες και πραγματικούς οδηγούς ένα αυτοκίνητο με αναλογία 7-8 κιλών ανά ίππο είναι πολύ γρήγορο. Εκτός αν ασχολείσαι με dragster. Και σήμερα (όπως και παλιότερα) υπάρχουν ένα σωρό τέτοιο FWD, που και στρίβουν υπέροχα, και περίσσεια ισχύος έχουν για να ξεκολλάνε από ανηφορικές φουρκέτες για πλάκα και ασφάλεια (ενεργητική και παθητική) παρέχουν.

 

Όχι, δεν έχουν 300 ίππους, αλλά δεν τους χρειάζονται κιόλας.  ;)

 

 

παντως αυτη η συζητηση ειναι ιδια ακριβως με το εαν οι fender ειναι καλυτερες απο τις gibson ή τις ibanez ή τις esp ή τις music-man ή τις prs ή τις jackson ή τις suhr ή τις...................ο καθης εχει την αποψη του οποτε συμπερασμα κανενα........ας υποστηριζει ο καθενας οτι θελει....τσαμπα ειναι δεν κοστιζει τιποτα και μαλιστα δεν τραυματιζεται και κανενας....

 

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την, να μου επιτρέψεις, αρτηριοσκληρωτική στάση...  ::)

 

Δήλωσες προηγούμενα ότι δεν μπορεί να πείσει ο ένας τον άλλο... είναι σαν να προσπαθώ να πείσω εγώ κάποιον ότι στην Αφρική έχει κάτι τεράστια ζώα με προβοσκίδες και χαυλιόδοντες και αυτός να επιμένει να μην δει ένα ρημάδι ντοκυμαντέρ ή έστω μια φωτογραφία, για να εξακριβώσει την ύπαρξή τους!

 

Αυτό σου είπα: ρίξε μια ματιά στην Ιστορία της Αυτοκίνησης, για να καταλάβεις από που στα κομμάτια επηρεάστηκαν οι αγαπημένοι σου Γιαπωνέζοι και τι ακριβώς αντέγραψαν με κάθε σπουδαίο μοντέλο που έβγαζαν. Αναφέρομαι βέβαια σε περασμένες δεκαετίες, οι άνθρωποι έχουν αποδείξει πλέον ότι μπορούν να τα καταφέρουν μια χαρά, αλλά από κάπου ξεκίνησαν. Και αυτό ήταν, κατά κανόνα, η στυγνή αντιγραφή. Σε αντίθεση με άλλους που ξεκίνησαν από το μηδέν.

 

Αν δεν το δέχεσαι αυτό, χωρίς να το ψάξεις κιόλας, με συγχωρείς, αλλά εθελοτυφλείς.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και ένα μικρό βιντεάκι: πρωταγωνιστούν, το καμάρι της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και το "βλακώδες" Focus RS.  ;D

 

 

Ελπίζω, από τα συμπεράσματα του παρουσιαστή, να γίνεται κατανοητό τι προσπαθούμε να πούμε εδώ.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

file0001ia1.th.jpgfile0003kf7.th.jpgfile0004lb1.th.jpgfile0005cl2.th.jpg

 

Ψιτ.... κόφτε το, το καλύτερο αυτοκίνητο εδώ μέσα είναι το δικό μου....

dynoseatleonunitronican4.jpg

 

Όσο αντέχει ακόμα..... με 480ps ΓΙΑ 50.000 χλμ!!!!

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν ήξερα οτι ο audiokostas παρουσίαζε αυτοκινητιστική εκπομπή ;D

 

Όσο αντέχει ακόμα..... με 480ps ΓΙΑ 50.000 χλμ!!!!

 

Το χρησιμοποιείς καθημερινά?

 

 

 

edit:

Ο λαός απαιτεί αυτοκινητιστική μπυροποσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτό σου είπα: ρίξε μια ματιά στην Ιστορία της Αυτοκίνησης, για να καταλάβεις από που στα κομμάτια επηρεάστηκαν οι αγαπημένοι σου Γιαπωνέζοι και τι ακριβώς αντέγραψαν με κάθε σπουδαίο μοντέλο που έβγαζαν. Αναφέρομαι βέβαια σε περασμένες δεκαετίες, οι άνθρωποι έχουν αποδείξει πλέον ότι μπορούν να τα καταφέρουν μια χαρά, αλλά από κάπου ξεκίνησαν. Και αυτό ήταν, κατά κανόνα, η στυγνή αντιγραφή. Σε αντίθεση με άλλους που ξεκίνησαν από το μηδέν.

 

Αν δεν το δέχεσαι αυτό, χωρίς να το ψάξεις κιόλας, με συγχωρείς, αλλά εθελοτυφλείς.

 

 

 

+100000000

 

Eπισης βλεπω μια  διαθεση να συγκρινουμε τον αυτοκινητιστικο χωρο με τον κιθαριστικο. Μονο που τα δυο δεν εχουν απολυτως καμμια ομοιοτητα:

το αυτοκινητο ειναι το πιο πολυπλοκο τεχνολογικα αντικειμενο με το οποιο ερχεται σε επαφη ο μεσος ανθρωπος, με χιλιαδες ωρες R&D, με απειρες δοκιμες σε σηραγγες, στο δρομο, σε προσωμοιωτες κλπ, με ταχυτητα εξελιξης που ξεπερνα ακομη και αυτη των υπολογιστων κ.ο.κ

 

Οι κιθαρες ειναι ακριβως το αντιθετο....ενα κομματι ξυλο και 4 συρματοσχοινα, και ενα design και μια βασικη ιδεα που παραμενει ιδια εδω και 60 χρονια.

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλα παιδια εμανα μου αρεσουν τα ιαπωνικα...παντα ειχαμε ιαπωνικα και παντα θα εχουμε....δεν σπανε δεν χαλανε εν αντιθεση με τα ευρωπαικα σας και καποιοι φιλοι που ειχαν και τους εβγαλαν την πιστη σε βλαβες και να σας πω και το τελευταιο.....το χαιρομαι τοσο πολυ το ιαπωνικο μου αμαξι.......που σας τα χαριζω τα ευρωπαικα σας.......δεν θελουμε να πατε αλλου........ ;D......και στριβει.........εεεεε........

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ......παμε παλι απο την αρχη.

 

Tα ιαπωνικα ειναι φολες γιατι εγω εχω κατι που σπαει λιγοτερο και απο toytota...

 

bicycle.gif

 

 

Ασε εχω κατι φιλους που ειχαν χοντρο προβλημα με τα toyota

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου