Προς το περιεχόμενο

npap

Guru
  • Αναρτήσεις

    4.463
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    32

npap ήταν Μέλος της ημέρας 9 Απριλίου

npap είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

6.227 προβολές προφίλ

Συμμετοχή npap

  1. θα συμφωνήσω φυσικά με τους φίλους μου... πολύ ωραία δουλειά και αξιοποιείς πολύ καλά τους ήχους που χρησιμοποιείς και σε συνδυασμό με την θεατρική ερμηνεία σου οριοθετείς ένα αξιόλογο δικό σου στυλ, πράγμα πολύ σημαντικό... επειδή όμως όπως ξέρεις είμαι γκρινιάρης και σε μαλώνω συχνά για το rec στην φωνή σου, να σου πω ότι και εδώ αν και έχει βελτιωθεί πολύ, θα μπορούσες να αποφύγεις τον υπερβολικό τονισμό μεσαιουψηλά (που συμπαρασύρει και τα sibilance)... βέβαια μου μοιάζει ως αποτέλεσμα κόπωσης των "αυτιών" σου την στιγμή του mix και μακάρι να ναι αυτό γιατί διορθώνεται εύκολα σε αντίθεση με το να φταίνε τα συνοδά παραγωγή σου (πχ mic ή monitor)... παρεμπιπτόντως μ αρέσει που βελτιώνεσαι σε όλα τα επίπεδα όλο και περισσότερο, πράγμα που δείχνει ότι έχεις πολλά ακόμα να δώσεις και πάντα θα είναι τιμή μας να τα μοιράζεσαι μαζί μας...
  2. δια της ατόπου, αν τα μεταφέρεις μόνα τους προσωρινά σε ένα άλλο δωμάτιο (ιδανικά σε άλλο σπίτι) και η συμπεριφορά τους παραμείνει ίδια (κάνουν τον ίδιο θόρυβο χωρίς κάποια πηγή συνδεδεμένη πάνω τους), μάλλον δεν θα αποφύγεις την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία ή έναν καλό τεχνικό (που να του έχεις εμπιστοσύνη ως προς τις γνώσεις του στο αντικείμενο)... Samson support στην Ελλάδα
  3. περί συλλογών και συλλεκτών δεν μπορώ να βοηθήσω (δε θέλω καν να σκέφτομαι το "άθλημα" καθότι έχω οδυνηρή εμπειρία και ψυχικό τραύμα από τότε που ως ενθουσιώδης νεανίας είχα οργώσει την Ελλάδα και είχα μαζέψει κυριολεκτικά ότι είχε κυκλοφορήσει ελληνικό συγκρότημα τις δεκαετίες 60-70-80, μέχρι που μου τα κατάσχεσαν σούμπιτα στο τότε fm στουντιάκι φίλου)... μπορώ όμως (κυρίως λόγω επαγγελματικού ψυχαναγκασμού) να επιχειρήσω να βάλω σε μια πιο σωστή βάση τον τεχνικό (κατά βάση) συλλογισμό... η απόκριση συχνότητας (από μόνη της) είναι "ανεπαρκές" κριτήριο για εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την ηχητική ποιότητα ενός αρχείου... ένα mp3 (έστω και στα 320kbps που όντως οι ακουστικές διαφορές του δεν γίνονται εύκολα αντιληπτές από μη "εκπαιδευμένα αυτιά" σε entry και mid level αναπαραγωγικά συστήματα), δεν παύει να βασίζεται σε έναν απωλεστικό αλγόριθμο συμπίεσης σε αντίθεση με το ασυμπίεστο Wav και το συμπιεσμένο χωρίς απώλειες Flac που τελικά μεταφέρουν "ολόκληρη" την αρχική πληροφορία στον ακροατή... μια και στην εποχή που διανύουμε δεν είναι πλέον ορατή η επιτακτική ανάγκη για τον περιορισμό του ψηφιακού μεγέθους αποθήκευσης που μας είχε οδηγήσει κάποτε στην ανακάλυψη και χρήση απωλεστικών αλγορίθμων, μια μουσική συλλογή που σέβεται τον εαυτό της και την όποια (υπερ)αξία επιθυμεί να αποκτήσει στην αγορά, οφείλει να αποτελείται (ιδανικά) από ασυμπίεστα (ή lossless αρχεία) στην δυνατόν μεγαλύτερη ανάλυση... ---- ΥΓ ελπίζω να είμαι σαφής ως προς την "αντικειμενική" τεχνική μου προσέγγιση και να μην παρεξηγήσεις την πρόθεση μου που δεν έχει σκοπό σε καμιά περίπτωση να ψέξει μια ενδεχόμενη δική σου πρακτική ως προς την επιλογή των μέσων, ειδικά αν σου είναι επαρκής υποκειμενικά...
  4. https://www.musicianscart.com/product/ibanez-premium-rg-921-electric-guitar/ αυτή πρέπει να ναι και επωλείτο (κάποτες) ₹60.369 (Ινδικές ρουπίες) ήτοι €676,64 (γιούρος)... ΥΓ. μας βγάζεις τον Πουαρό που κρύβουμε μέσα μας...
  5. ε ναι!!! αυτό θα είναι είδηση... για πες, για πες...
  6. αν παραμείνεις σε "γήινες" τιμές κατά την γνώμη μου ναι (τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω)... έτσι κι αλλιώς ακόμα και με τα sim η "αξιοπιστία" ενός αποκλειστικού mix με ακουστικά (χωρίς την ενεργή συμβολή των ηχείων ειδικά στην επιλογή των χώρων) μπάζει (δικαίως)... στο μέλλον είδομεν...
  7. δεν τα έχω ακούσει τα SSA για να σου πω Alex για την αποτελεσματικότητα των συγκεκριμένων αλγορίθμων ως προς την πιστότητα της προσομοίωσης, αλλά για μένα αυτού του είδους η προσέγγιση (closed & sim) είναι η μόνη που μπορεί να έχει (πάντα σχετικά και τηρουμένων αναλογιών) αληθοφανή αναπαράσταση της "φυσικής εμπειρίας" που βιώνει ο ανθρώπινος εγκέφαλος ακούγοντας μουσική (ή ότι άλλο) μπροστά σε 2 ηχεία ώστε να αποβεί "ακέραια" χρήσιμη τελικά στην διαδικασία ενός mix (οι παραγωγές με τεχνικές ηχογράφησης binaural είναι κάποιες φορές αρκούντως εντυπωσιακές αλλά προορίζονται μόνο για την ακρόαση μέσω ακουστικών ασχέτως τύπου)... από την άλλη η Open Back έχει μεν (ανάλογα την υλοποίηση) κάποια αρκούντως θελκτικά "μουσικά" χαρακτηριστικά (συν την μείωση της απομόνωσης από το περιβάλλον), αλλά προσωπικά είμαι πολύ μακρυά από οποιαδήποτε διατύπωση όπως "κοντά σε ηχεία μόνιτορ" για οποιονδήποτε τύπο ακουστικών... ίσα ίσα που τα ανοιχτά λειτουργούν πολύ χειρότερα στον βασικό ρόλο των ακουστικών σε μια "σοβαρή" μίξη ως προς το αναλυτικό audio editing (σε λεπτομέρειες που πολύ δύσκολα θα αντιληφθούμε ακούγοντας σε "νορμάλ" χώρους και εντάσεις από ένα ζευγάρι ηχεία ακόμα και ποιοτικό near field)... έτσι αν κρίνω και από την κατηγορία τιμής που θα κινηθείς (στα πραγματικά ακριβά οι "διαφορές" αμβλύνονται), θα σου πρότεινα (σε πρώτη φάση) να δώσεις μεγαλύτερο βάρος σε closed αν τα προορίζεις κυρίως ως αρωγό σε mix (και φυσικά στο recording) και το αντίθετο αν τα θες κυρίως για τέρψη μέσω ακρόασης έτοιμων παραγωγών... όλα αυτά πάντα σε συνδυασμό με την "σχετικότητα" των δεκάδων παράπλευρων παραμέτρων που τίθενται συγκριτικά κάθε φορά όπως το είδος της μουσικής, οι ακουστικές μας "προτιμήσεις" (πχ ένα μεγάλο μέρος ακροατών ακούν ανακλαστικά ως "μουντές" τις audiophile ηχογραφήσεις), η ποιότητα κατασκευής, η εργονομία και η άνεση, η τιμή (εγώ ας πούμε φθηνό open δεν μπορώ να το ακούσω ούτε για πλάκα) κλπ... ΥΓ. ασχέτως της τελικής σου επιλογής ρίξε μια ματιά επικουρικά και στο Sienna της Acustica (αν δεν το γνωρίζεις ήδη παρόμοιας λογικής με το VSX)... με έχει κερδίσει τελευταία δίνοντας μου μια πειστική εντύπωση για πρώτη φορά, ότι τελικά ίσως δεν είμαστε πια πολύ μακρυά από την εποχή που οι ψηφιακοί αλγόριθμοι θα μας μεταφέρουν νοητά σε οποιοδήποτε studio του κόσμου ζητάει η ψυχούλα μας φορώντας σαγιονάρα και με το φραπόγαλο στο χέρι...
  8. μια και ξαναγύρισα στο γυμνάσιο που η όμορφη Γαλλικού μας κράταγε το ενδιαφέρον (πέραν από τα κάλλη της) με τραγούδια, άλλο ένα...
  9. από τα 12 μου και ένθεν δεν έλειψε ποτέ από τις playlist μου (δυστυχώς εδώ κομμένο) συν ότι το είχα σαν παράδειγμα πολλές φορές στο studio όταν προσπαθούσα να βοηθήσω τραγουδιστές να απαλλαγούν από την μέγγενη του mic effect... από τα τραγούδια που μόνο ηθοποιός (και μάλιστα καλός) μπορεί να "ερμηνεύσει" στο όλον δίνοντας αξεπέραστα τον ορισμό του ανεπιτήδευτου πάθους... το βρήκα και ολόκληρο αν και αξίζει να βλέπει κανείς τον Bécaud και τις εκφράσεις του όταν το τραγουδάει...
  10. npap

    Getting Ready

    προσωπικά δεν βάζω τα chambers στην ίδια μεριά με τα κλασσικά reverbs ως προς τον εν γένει τρόπο της χρήσης και τα χρησιμοποιώ για περιπτώσεις σαν αυτή που σου ανέφερα... ας πούμε αν εννοείς τον ήχο αυτόν με λίγο "παιχνίδι" στα transients και με φειδωλή xρήση του ARC (αφού τοχεις) μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα... δεν χάνεις τίποτα έτσι κι αλλιώς να δοκιμάσεις...
  11. npap

    Getting Ready

    ωραία τύμπανα όντως αλλά για μένα ήθελαν κάτι στην χωροθεσία τους πχ ένα chamber για να έρθουν "οριζόντια" στο mix με τα υπόλοιπα όργανα, καθότι αυτή την στιγμή μου έρχονται "κάθετα" μπροστά και μου "κόβει" το balance στο συχνοτικό αυγολέμονο της μίξης... ντάξει κι εδώ περί άποψης και ορέξεως καταλήγει το θέμα, αλλά μια και έχεις UAD πλέον, αν σου βρίσκεται και το εκπληκτικό Capitol chambers, δοκίμασε να προσθέσεις μια πρέζα στο buss των τυμπάνων (τόσο όσο να μην επηρεαστεί δραματικά το punch) και θα νοιώσεις άμεσα γιατί στο λέω... ΥΓ. παρεμπιπτόντως επειδή το Capitol είναι λίγο τσουχτερό για "ειδικό" plug in να το έχεις, το πολύ καλό επίσης Abbey Road Chambers της WAVES είναι σε προσφορά μόλις 29.99$ από 199 και αξίζει τον κόπο γιατί θα σου δώσει πολύ ωραία αποτελέσματα και στις κιθάρες σου...
  12. αχ φίλτατε Κωνσταντίνε...δεν μας έχεις ψυχολογήσει καλά... εμείς αυτό θέλαμε να στείλουμε για να αντιπροσωπεύσουμε τα εσώψυχα και το επίπεδό μας μας, αλλά ο προδότης ο συνονόματος το έκλεφσε (ντροπή του) και το έδωσε παραποιημένο στον Μάκη... έτσι χάσαμε τα δικαιώματα τώρα και την ευκαιρία να κάνουμε συνοδευτικόν βουκολικόν βίδεον κλιπ με τον Λάνθιμο και την Έμμα στο ρόλο της Αστέρως και τρώμε τα λυσακά μας με το κοριτσάκι το καημένο... μη μας παραξηγάς... ο πόνος μας είναι αβάσταχτος... Μελαχρινάκι - by AI ai mana m' 1.mp3 Μελαχρινάκι by AI ai mana m' ΕΔΙΤ ουπς!!! λάθος θέμα... άμα σου λέω ότι είναι μεγάλος ο πόνος...
  13. ποια δουλειά; μπορείς να μας το διευκρινίσεις; για να καταλάβω μήπως παρανόησα... προτείνεις στον άνθρωπο να συνδέσει το line in του "τελικού ενισχυτή" πλέον Technics (όπως προείπα ότι κατ ουσίαν μετατρέπεται πατώντας του το "Power amp direct") με το line in των active ηχείων του;
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου