Προς το περιεχόμενο

Geopornos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    109
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Day job
    Γεωπόνος
  • Τόπος
    Κηφισιά

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή Geopornos

Artist

Artist (1/4)

5

Φήμη

  1. Είχα το ISO-2 pro και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Επιβαβαιώνω οτι είναι αθόρυβο τουλάχιστον με τα πετάλια που χρησιμοποιούσα. Το πούλησα όταν χρειάστηκα περισσότερες θύρες και τώρα που ετοιμάζω αλλη μία πεταλιέρα σκέφτομαι να το ξανα πάρω. Για τα λεφτά τους θεωρώ πως αξίζουν.
  2. Καλησπέρα και συγγνώμη για το ξέθαμα αλλά είπα να μην ανοίξω καινούριο ποστ μιας και οι απαντήσεις του Έκτορα απο πάνω κολλάνε με την απορία μου. Οσον αφορα το 50s wiring, έχει καμία σημασία αν το ποδαράκι του TONE που κολλάμε για γείωση είναι το μεσαίο (κυκλωμένο με μπλέ) ή το ακριανό? Θέλω να μετατρέψω το modern wiring μιας les paul σε 50s, στην οποία χρησιμοποιεί το μεσαίο ποδαράκι του TONE στη σύνδεση με τον πυκνωτή και ένα απο τα πλαϊνά κολλημένο για γείωση. Τέλος τα CTS ποτενσιόμετρα χωράνε σε Gibson Les Paul ή υπάρχει διαφορά στην διάμετρο και ταιριάζουν μόνο τα gibson branded? Τα έχει δοκιμάσει κανείς?
  3. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Λέω να τα κάνω τα tone πρώτα να δώ τι διαφορά θα κάνουν και στη συνέχεια τα volume. Για ψυχαναγκαστικούς λόγους (προτιμώ να είναι όλα στο 10 και να χρησιμοποιώ το volume για να μειώσω το gain αν χρειαστει) και για εκπαιδευτικούς. Οπότε καλύτερα να προσθέσω τα πρίμα σε δώσεις. 'Εχω μια charvel με no load αλλα οι μαγνητες της παρα είναι hot (Seymour Duncan Distortion), τουλάχιστον για δικάναλο ενισχυτη, που δεν καταλαβαίνω τι ακούω
  4. Κάποιοι συνιστούν 300k volume στον bridge για να μην ξύνει...Σίγουρα τα tone θα γίνουν 500αρια. Θα μου αρεσε να γίνει πιο "open" ο ήχος και οχι απαραίτητα "bright". Σκέφτηκα να αλλάξω πρώτα τα tone να την ακούσω καμια βδομάδα και μετά τα υπόλοιπα για να μην εχω παρατραγουδα. Μα 100k tone? Πώς τους ηρθε?
  5. Καλησπέρα παίδες... Τελευταία τα ποτενσιόμετρα στο volume μιας Les Paul σκρατσάρουν κατα την περιστροφή οπότε υπέθεσα οτι είναι ώρα για αλλαγή. Η κιθάρα πάντα ακουγόταν λιγο μπουκωμένη στον neck μαγνήτη και μερικές φορές θα ευχόμουν το treble των ενισχυτών να φτάνει εως το 15 αλλα πάνω κάτω είμαι ευχαριστημένος με τον ήχο. Κάνοντας μια μικρή έρευνα (ανοιξα το καπάκι απο πίσω δηλαδη) ανακάλυψα οτι τα tone pots είναι 100k άκουσον άκουσον. Τα volume pots είναι 300k. Ερωτώ λοιπόν...Μια αλλαγή σε 500k, που απ ότι λέγεται είναι το standard για Les Paul, θα κάνει μεγάλη διαφορά η απλά αοίγει ελαφρώς τον ήχο? Είπα να ανοίξω το post εδώ πρίν ξεκινήσω αλλεπάλληλους συνδιασμούς volume και tone και τελικά ανακαλύψω οτι μου άρεσε περισσοτερο ετσι οπως ειναι... Να σημειώσω οτι η ανακάλυψη έγινε χρησιμοποιόντας αυτο το σαιτ http://www.vintageguitarandbass.com/gibson/potentiometer/
  6. Σιγουρα θα παίξει μια αλλαγή αλλα δεν το βλέπω να με παίρνει να το κάνω συντομα. Συμπαιρένω λοιπόν οτι δεν συμβαίνει κάτι πέρα απ το κανονικό και παίρνω τοσο power amp distortion. Αν κατάλαβα καλά είναι ενας συνδιασμός λυχνιών και κατασκευής του ενισχυτή (non master volume)
  7. Είναι οι στοκ. JJ πρέπει να ειναι, η Marshall βαζει το λογοτυπο επανω
  8. Τοσο ο DSL20 οσο και ο Laney Cub12 που χρησιμοποιώ έχουν βαριά μπάσα, και δεν τα αντεχω. Νομίζω οτι το sweet spot του dsl20 για το volume είναι πανω κατω στο 4. Αρα ο ενισχυτής είναι ικανός για μέχρι αυτη την ένταση για να μην σκοτεινειασει ο ήχος και μου ακυρώσει στην ουσία το effects loop?
  9. Είναι πολύ δυνατά δεν το συζητώ...Το αναφερω σαν χαμηλό volume έχοντας διαβάσει οτι οι marshall δουλευουν καλύτερα στο τέρμα.Προτείνεις Superfunk να μειώσω το gain της προενίσχυσης για να μην υπεροδηγεί τον ενισχυτη γρήγορα η υπάρχει άλλη συσχέτιση?
  10. Καλησπερα ομαδα! Έχω εναν Marshall dsl20 και πειραματίζομαι για τον ηχο που εχω στο μυαλο μου. Συγκεκριμενα, εχοντας ακουσει για το δεσιμο του ηχου αυξανοντας το volume προσπαθώ να το χρησιμοποιησω σαν tone pot.Πραγματι, με το volume εως το 2 ο ηχος ειναι ασθενικος με πολλες υψηλες συχνοτητες. Ανεβαινοντας στο 3-5 αποκτα το επιθυμητο "σφηξιμο". Απο το volume στο 5 και πανω ο ηχος σκοτεινιαζει κατα πολυ σε βαθμο που οι επαναλληψεις του delay που βρισκεται στο effects loop εχουν μεγαλη διαφορα απο τον αρχικο ηχο. Καταλαβαινω οτι ειναι λογικο να αρπαζουν οι λαμπες της ενισχυσης (EL34) που ειναι και το επιθυμητο για το δέσιμο του τόνου αλλα ειναι φυσιολογικο να "αρπάζουν" τοσο πολύ τόσο χαμηλα στο volume? Ο ενισχυτής είναι ρυθμισμένος ως εξής: Resonance 5 Presence 8 Bass 0 Middle 4 Treble 8 Gain 7
  11. Καλησπέρα και με 'γεια το εργαλείο και καλόπαιχτος. Λίγο δύσκολο μου ακούγεται κάτι τέτοιο και αν παίζεις σε υψηλά volume, που θα αρχίσει να "αρπάζει", θα το χρειαστείς. Δέν είμαι σίγουρος αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις μικρόφωνο στο ηχείο σε κονσόλα και μετά τα εφε, αλλά πολύ μπελάς και έξοδα,οπότε μια μοντα με effects loop ΑΝ γινεται δεν τη γλιτώνεις. Φυσικά αν παίζεις με low volume καταστάσεις και ο ενισχυτής σου παραμένει "καθαρός" δεν το χρειάζεσαι.
  12. Φοραει κατι δαχτυλιδαρες ο gibbons. Καποιο ρολο θα παιζει δε μπορει
  13. Συμφωνώ με αυτά που λές και ευχαριστώ για την απάντηση...Η απόγνωση ήταν μεταξύ σοβαρού και αστείου και σε καμία περίπτωση δεν θα πέσω σε κατάθληψη. Το ποστ το ανέβασα πιστεύοντας οτι με τη χρήση του συγκεκριμένου πεταλιού έχοντας διαβάσει στα reviews διθυραμβους για το buffer του θα επανέλθει πλήρως το σήμα.Πράγμα που δε συνέβει. Δεν είναι οτι με χαλάει απλά το προτιμώ όπως είναι απευθείας στον ενισχυτή. Δε λέω, σίγουρα υπερβάλλω σημειώνοντας τις μικρές διαφορές αλλα στο τέλος της ημέρας το νόημα είναι νε περνάμε καλά παίζοντας τη μουσική μας, κομμάτι της οποίας καλώς η κακώς είναι και ο ήχος μας. Αλλά το παραδέχομαι, αυτήν την εποχή παίζω περισσότερο με τα εξαρτήματα παρά με την κιθάρα μου Αναζητώ κ εγώ όπως και οι περισσότεροι κιθαρίστες το ιδανικό για εμένα. Φυσικά, στα βίντεο παραπάνω οι άνθρωποι έχουν βρεί αυτό που τους ταιριάζει και πολύ σωστά όπως ειπώθηκε στο βίντεο του Rig Rundown για κάποιους αυτή η εξασθένηση του σήματος ΕΙΝΑΙ κομμάτι του ήχου τους...Ειδικά αν παίζεις με Tele. Οσο για τα άλλα βίντεο που ανεβηκαν, τα μισά να ένιωθα να παίξω απο αυτά που παίζουν...
  14. Καταληκτικά, και ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις και την βοήθεια, ενα buffer ιδανικά επαναφέρει 100% το σήμα ή απλά βοηθάει την κατάσταση?
  15. Η αλήθεια είναι οτι έβαλα-έβγαλα αρκετές φορες τα καλώδια και το ψείρισα υπερβολικά, αλλα είναι να μη σου μπεί η ιδέα Εκτώς αυτού έχω καταλάβει ο τρόπος που αντιλαμβάνομαι τον ήχο, και φαντάζομαι ισχύει και για τους υπόλοιπους, εξαρτάται πολύ και απο τη διάθεση. Είναι φορές που δεν μ αρέσει τίποτα, τα παρατάω, και την επόμενη μέρα χωρίς να πειράξω κουμπάκια μου ακούγομαι Larry Carlton. Ελπίζω κατα την άφιξη του Boss να είμαι σε mood (oh my God) και να μην μετανιώσω για τα πηγαινε-έλα της αλλαγής. Και κάτι ακόμα...Ο Cub 12 της Laney έχει ένα Tone Knob, το οποίο λέγεται οτι λειτουργεί όπως το Tone της κιθάρας αλλά στο τέλος της σειράς. Προσωπικά, μόνο σε ακραίες ρυθμίσεις άκουγα κάτι διφορετικό, αλλά... Το πείραξα και μου επανέφερε τον τόνο σε μεγάλο βαθμό ( Καρφί στον ενισχυτή: Tone 1 o'clock, Σειρά με πατάλια Tone 3 o'clock στο περίπου ). Επιβεβαιώνοντας κάτι που είχες γράψει σε παλιότερο post Superfunk για buffer. Θα ήθελα όμως να είμαι ανεξάρτητος αυτού, καθότι δεν το βλέπω σε άλλους ενισχυτές και δεν σκοπέυω να γεράσω με τον Laney
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου